ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 (edited) Κυρία (με όλη την σημασία της λέξεως !!!), ετών 54ων. Στο μεγάλο μας λιμάνι βρισκόταν χθες Τετάρτη 23/9ου, το κλασσικό σκαρί PRINCESS DANAE, ναυπηγηθέν το 1955 ως φορτηγοποστάλι με το όνομα Port Melbourne. Στην χώρα μας είχε έρθει για πρώτη φορά το 1972 με το όνομα THERISOS EXPRESS (θυμάται άραγε κανείς κάτι ?), ενώ αργότερα ταξίδεψε ως ΔΑΝΑΗ, όνομα με το οποίο και το θυμόμαστε οι κάπως ...παλαιότεροι . Τα τελευταία 10 χρόνια ταξιδεύει για την World Interniatonal Cruises (ΑRION, FUNCHAL), ενώ τα δύο περίπου τελευταία βρίσκεται και πάλι μαζί στην ίδια εταιρεία με το αδελφό Port Sydney, πρώην Ocean Monarch και νυν PRINCESS DAPHNE. Σημ. Και για να μην παριστάνουμε τους παντογνώστες , κάποια από τα στοιχεία τα οποία παραθέτω τα έχω πάρει από το FAKTA. Edited November 28, 2023 by Nick the Greek tag
gtogias Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 (edited) Καλημέρα Δε νομίζω ότι ταξίδεψε ποτέ ως Θέρισος Εξπρές, όπως και το αδελφάκι του ως Ακρωτήρι Εξπρές. Οι ονομασίες αυτές είχαν δωθεί από τον Καρρά μιας και τα προόριζε για την ακτοπλοϊα, και όπως βγαίνει από τα ονόματα για τις γραμμές της Κρήτης. Το εγχείρημα αυτό δεν περπάτησε και στη διάρκεια της μετασκευής κατέληξαν ως κρουαζερόπλοια. Edited September 25, 2009 by polmyt quote
gtogias Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 Να δούμε λίγο και ένα διαφημιστικό έντυπο της εταιρείας του Καρρά, της Delian Cruises από το 1978 καθώς και το deck plan του πλοίου.
Petros P Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Οπως λογικα ολοι πανω κατω θα εχουμε ακουσει/διαβασει το πλοιο βρισκεται εδω και αρκετο καιρο σταματημενο στη Μασσαλια λογω κατασχεσης ολων των πλοιων της εταιριας μαζι με το 64 ετων (!)ομοσταυλο του Αθηνα/Athena .Ο λογος ειναι αν θυμαμαι καλα μη καταβολη δεδουλευμενων στο πληρωμα(?).Το πλοιο εκανε μια προσεγγιση φετος στο λιμανι του Πειραια.Ηρθε στις 29.5.2012 και ενω ηταν να φυγει στις 30 ,τελικα τη 1η μερα του Ιουνιου.Ο λογος ηταν πιθανοτατα o θανατος του ιδιοκτητη Γεωργιου Ποταμιανου
proud_ionian Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 συμφωνα με το maritime matters εχει μετονομαστει σε lisboa
kyr1 Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Και βρήκα κατά τύχη (πολλες τύχες έχω τις τελευταίες μέρες ) στο φατσοβιβλιο αυτό εδώ σύμφωνα με το οποίο το όμορφο 58χρονο σκαρί μεθόρμισε στο ναυπηγείο Naval Rocha για επιθεώρηση. Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί !
MarkCreta Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Πολλές εργασίες φαίνεται οτι γίνονται και θα γίνουν οπότε ακυρώθηκαν τα όποια σχέδια για κρουαζιέρες το 2014
kyr1 Posted March 12, 2014 Posted March 12, 2014 Εδώ πάντως μεταφράζουν την εξέλιξη με έναν διαφορετικό τρόπο, προβλέποντας ουσιαστικά το τέλος του πλοίου: However, on January 15, the following news was released from the Portuscale head office, but sent to me by a dear friend of mine, Neil Whitmore of the UK, that really saddened me, for I believe that this news has far greater implications, for her sister ship the MS Princess Daphne owned by another company, but she has already been placed on the market! Portuscale Cruises’ notice reads as follows: NOTICE: “As known in the maritime community and in the cruising world, M/V LISBOA is currently undergoing a major refurbishment and overhaul. Regulatory requirements, applicable to the ship’s current condition which both, South Coast Cruises Lda., and the responsible entities consider necessary, extend far beyond the required registration numbers/documentation/information available on the date of inception of repairs. The ship’s condition prior to the inception of works was not quite consistent with the obligations that must be complied with by a passenger ship. The extent of works needed for the ship’s complete renovation is far greater than initially anticipated and only after the respective onset and the opening of different areas was it possible to visualize the real dimension of the required repairs. Based on the above and to avoid compromising the operation’s sustainability for the forthcoming season, South Coast Cruises Lda., hereby informs that the commercial operation of M/V LISBOA has been cancelled for the 2014 season.”
proud_ionian Posted March 13, 2014 Posted March 13, 2014 μακαρια η οδος οι δυο τελευταιες γραμμες το λενε ξεκαθαρα. χρειαζονται πολυ περισσοτερες εργασιες απο οτι υπολογιζαν και για να μη φουνταρει η εταιρεια, εθεσαν εκτος πλανων το πλοιο. για τη σαιζον του 2014 λενε, αλλα 59 ετων ειναι η γιαγια, οποτε, βραστε μαλακο σταρι και σκουρα σταφιδα για τα δεοντα
minoan Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Εφτασε η ωρα και γι αυτο, σε δεκα περιπου μερες για αλιαγα
MarkCreta Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Τη γλίτωσε ξανά ως φαίνεται 14/3/2015 The tug that came to take it, departed alone, fortunately the Lisboa escaped death for the third time.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 Τελικά δεν την γλύτωσε, αφου ηδη βρίσκεται στα διαλυτήρια του Αληαγά, οπότε ένα ακόμα πανέμορφο πλοίο απο τα ελάχιστα που είχαν απομείνει, χάθηκε.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 Το Lisboa όταν βρέθηκε στη παραλία του Αλιαγα.
polmyt Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Ας το θυμηθουμε σαν PRINCESS DANAE τον Μαιο του 2008 στο λιμανι του Πειραια Για να ειναι εκει τετοια εποχη πιθανολογω οτι ηταν στα πλαισια κρουαζιερας.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Πολύ ωραίο σκαρί , το θυμάμαι όταν ερχόταν στην Καβάλα και πάντα μου έκανε εντύπωση εκείνη η "μπάλα" πίσω ( Να υποθέσω ότι ήταν κάποιο δορυφορικό ; )
Z.Gk. Posted December 22, 2023 Posted December 22, 2023 Κάποια στιγμή, σίγουρα το 1983, το Δανάη και το Δάφνη είχαν ναυλωθεί στην Costa Crociere. Με το Δανάη είχα κάνει κρουαζιέρα το 1983, μια και ο πατέρας μου δούλευε εκεί ως υποπλοίαρχος. Home port ήταν η Βενετία. Εμείς, προφανώς, επιβιβαστήκαμε στον Πειραιά και, αν θυμάμαι καλά, επισκεφτήκαμε Κέρκυρα, Ντουμπρόβνικ, Βενετία, Κατάκολο, Αλεξάνδρεια, Χάιφα, Κωνσταντινούπολη. Πολύ καλό κρουαζιερόπλοιο για την εποχή του και εξαιρετικά καλοτάξιδο, μια και ως φορτηγοποστάλι είχε πολύ καλό βύθισμα. Ιταλοί οι επιβάτες, φουλ ελληνικό πλήρωμα και ελληνική σημαία.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 22, 2023 Posted December 22, 2023 (edited) Δεν ήταν φορτηγοποστάλι όπως έδειχναν άλλωστε πολλά βαπόρια του καιρού του με τα μεγάλα ακομοντέσια λόγω των πολυάριθμων πληρωμάτων Ψυγείο ήταν που έπαιρνε 12 επιβάτες,το πλήρωμα;; Μπορεί καμιά 100στή! Edited December 22, 2023 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now