bucket Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Φρόνιμο θα ήταν να μην το προσπαθήσει, όσο και αν όλοι οι shipfriends θέλουν να δουν κάτι τέτοιο. ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 Δύο φωτογραφίες την πρώτη ημέρα της ...δεύτερης νεότητας του. Το πλοίο στον Πειραιά την Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008, λίγα λεπτά πριν την πρώτη του αναχώρηση για Χίο - Μυτιλήνη, συναντά τον Πρέβελη που εισέρχεται στο λιμάνι. Ο καινούργιος κάπτεν του Πρέβελη χαιρετά τον παλιό που βρίσκεται πλέον στα πηδάλια του Λισσός. Τρεις ''κοφτές, χαρούμενες'' από τον Πρέβελη και μία μακρόσυρτη σε απάντηση από τον καπετάν Διαμαντή. Και ακόμα μία φωτογραφία του όμορφου Λισσός (δεν υπάρχουν άσχημα πλοία ) από έξοδο του από το λιμάνι τον Αύγουστο που μας πέρασε.
Earl Granville Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 Και ακόμα μία φωτογραφία του όμορφου Λισσός (δεν υπάρχουν άσχημα πλοία ) από έξοδο του από το λιμάνι τον Αύγουστο που μας πέρασε. Μιας και ανέφερε ο ΣΕΙΡΙΟΣ για ομορφία του ΛΙΣΣΟΣ απλά να προσθέσω ότι κατα την γνώμη μου πρόκειται για την πιο λειτουργική και πιο προσεγμένη μετασκευή της ΑΝΕΚ μέχρι αυτή του ΕΛΥΡΟΣ και μία από τις καλύτερες που έγιναν στην Ελλάδα. Τα ντεκ του είναι άπλετα με πολλές περατζάδες ενώ εσωτερικά η διαρυθμιση που του έγινε είναι το κάτι άλλο μεγάλοι χώροι με μεγάλους διαδρόμους πολυτελεια η οποια αντέχει στο πέρασμα των χρόνων και φοβερή εκμετάλλευση χωρου αφου δεν υστερεί ουτε σε σαλόνια ούτε σε καμπίνες. Ένα άλλο πολύ σημααντικό γεγονός που δεν το συναντάς καθόλου συχνά στα πλοία και ιδιαίτερα στα καινούρια είναι ότι κάθε σαλόνι που έχει έχει παράλληλα και πρόσβαση σε open deck χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείς σε άλλο χώρο για να βγεις. Εξωτερικά ο περιστερώνας που έκαναν στην πρύμη το χάλασε λίγο αλλά κατά τα λοιπά πιστεύω ότι έχει γούστο.Πολύ καλή σε διακοσμητικό επίπεδο (σε ναυτικό δεν γνωρίζω) είναι η τοποθέτηση των sponsons τα οποίαα δεν φαίνονται καθόλου παρά μόνο όταν βγει το βαπόρι στην δεξαμενη.
Hastaroth Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Εχω πάντως την εντύπωση οτι τά δάπεδα τού πλοίου παρουσιάζουν μιά ελαφρά καμπύλωση περίπου στό μέσο τού μήκους τους.Τουλάχιστον αυτό αντιλήφθηκα όταν είχα ταξιδέψει (πρίν πολλά χρόνια). Γιά να γίνω πιό κατανοητός:κάποια στιγμή,περπατώντας στόν διάδρομο όπου βρισκόταν η καμπίνα μου,μέ κατεύθυνση από την πλώρη πρός την πρύμνη (δηλαδή πρός το κατασκεύασμα που αποκαλείται "περιστεριώνας"),είχα την αίσθηση οτι το δάπεδο γινόταν ελαφρά "ανηφορικό".Δέν ξέρω άν είναι όντως έτσι ή ήταν ιδέα μου,πάντως μού έκανε εντύπωση ώστε να το θυμάμαι ακόμα και τώρα.
Neptune Posted October 3, 2008 Author Posted October 3, 2008 Το Λισσος ειναι ετσι απο κατασκευης. Οι ναυπηγοι το λενε σιμοτητα. Ειναι οταν το βαπορι κανει σαν γονδολα. Το ιδιο και το Εξπρες Πηγασος και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. Η σιμοτητα ειναι χαρακτηριστικο των γιαπωνεζικων πλοιων της δεκαετιας του 70 και των αρχων του 80. Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω.
enas chiotis Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. Και αυτό οι ναυπηγοί το λένε κυρτότητα.
bucket Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 (edited) Το Λισσος ειναι ετσι απο κατασκευης. Οι ναυπηγοι το λενε σιμοτητα.Ειναι οταν το βαπορι κανει σαν γονδολα. Το ιδιο και το Εξπρες Πηγασος και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. Η σιμοτητα ειναι χαρακτηριστικο των γιαπωνεζικων πλοιων της δεκαετιας του 70 και των αρχων του 80. Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. NEPTUNE ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ.Μιας και ανέφερε ο ΣΕΙΡΙΟΣ για ομορφία του ΛΙΣΣΟΣ απλά να προσθέσω ότι κατα την γνώμη μου πρόκειται για την πιο λειτουργική και πιο προσεγμένη μετασκευή της ΑΝΕΚ μέχρι αυτή του ΕΛΥΡΟΣ και μία από τις καλύτερες που έγιναν στην Ελλάδα.Τα ντεκ του είναι άπλετα με πολλές περατζάδες ενώ εσωτερικά η διαρυθμιση που του έγινε είναι το κάτι άλλο μεγάλοι χώροι με μεγάλους διαδρόμους πολυτελεια η οποια αντέχει στο πέρασμα των χρόνων και φοβερή εκμετάλλευση χωρου αφου δεν υστερεί ουτε σε σαλόνια ούτε σε καμπίνες. Ένα άλλο πολύ σημααντικό γεγονός που δεν το συναντάς καθόλου συχνά στα πλοία και ιδιαίτερα στα καινούρια είναι ότι κάθε σαλόνι που έχει έχει παράλληλα και πρόσβαση σε open deck χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείς σε άλλο χώρο για να βγεις. Εξωτερικά ο περιστερώνας που έκαναν στην πρύμη το χάλασε λίγο αλλά κατά τα λοιπά πιστεύω ότι έχει γούστο.Πολύ καλή σε διακοσμητικό επίπεδο (σε ναυτικό δεν γνωρίζω) είναι η τοποθέτηση των sponsons τα οποίαα δεν φαίνονται καθόλου παρά μόνο όταν βγει το βαπόρι στην δεξαμενη. Ομως εκει που, πολυ σωστα ανεφερες, εχουν μπει τα sponsons δεν πιανουν νερα τα stabilisers.Και τελικα ενω τα φτερα δουλευουν κανονικα δεν αποδιδουν εργο. Edited October 4, 2008 by Nick the Greek 2 σε 1
KAVOS Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 κάποιος μου είπε ότι χθες ήρθε ένα ταξιδάκι στη Μυτιλήνη ο Βαρδινογιάννης.Είναι αλήθεια?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Πάντως τη Πέμπτη που ήμουν στην αναχώρηση του πλοίου δεν τον είδα. Είδα βέβαια αλλά στελέχη της εταιρείας που θα ταξίδευαν με το πλοίο.
bucket Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Πάντως τη Πέμπτη που ήμουν στην αναχώρηση του πλοίου δεν τον είδα. Είδα βέβαια αλλά στελέχη της εταιρείας που θα ταξίδευαν με το πλοίο..........για να κανουν σεμιναρια.
enas chiotis Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Εσταντανέ από την σημερινή μανούβρα στις 09:00. Στο βάθος ο πύργος της Πίζας της Χίου.
HANIA Posted November 7, 2008 Posted November 7, 2008 γνωριζει κανεις ποτε παει για ετεισια το LISSOS και αν το ΠΡΕΒΕΛΗ παει στην θεση του LISSOS.
Hastaroth Posted November 10, 2008 Posted November 10, 2008 Το Λισσος ειναι ετσι απο κατασκευης. Οι ναυπηγοι το λενε σιμοτητα.Ειναι οταν το βαπορι κανει σαν γονδολα. Το ιδιο και το Εξπρες Πηγασος και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. Η σιμοτητα ειναι χαρακτηριστικο των γιαπωνεζικων πλοιων της δεκαετιας του 70 και των αρχων του 80. Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. Πράγματι καί το Εξπρές Πήγασος παρουσιάζει εμφανώς αυτήν την σιμότητα (όταν το βλέπει κάποιος απ'έξω,στεκόμενος κοντά στην πρύμνη του),ωστόσο τό καλοκαίρι που ταξίδεψα μ'αυτό δέν ήταν τόσο αισθητή μέσα.Αντίθετα,στό Λισσός ήταν έντονα αισθητή η "ανωφέρεια" όσο πλησίαζα πρός την πρύμνη ή την πλώρη. Απορία:Τό Εξπρές Πήγασος είναι γιαπωνέζικη κατασκευή;Είχα την εντύπωση οτι ήταν ιταλική,γιατί απ'όοο ξέρω αρχικά ήταν κάποιο από αυτά τά "Espresso" τής Adriatica.Αλλά καί σάν "σουλούπι" δέν μού φαίνεται και τόσο "γιαπωνέζικο" (αντίθετα μέ το Λισσός που κάνει μπάμ από μακρυά οτι μάς ήρθε από την χώρα τού "Μπαντζάϊ"......)
Stefanos Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. Και αυτό οι ναυπηγοί το λένε κυρτότητα. Το κύρτωμα ζυγών δεν είναι αποκλειστικότητα του λισσός υπάρχει σε όλα τα πλοία,απλά στα επιβατηγά καποιες φορές έχει λιγότερη σημασία,το ύψος στο μέσο ορίζεται απο το πλάτος διά 50,και εξασθενεί μέχρι να σβήσει στις πλευρές
bucket Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 ΖΟΡΙΚΟΣ ΓΑΡΜΠΗΣ ΣΗΜΕΡΑ,ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΡΕΜΕΤΖΑ,ΚΑΙ ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕ Ρ/Κ.ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ?ΤΟ ΛΙΣΣΑΚΙ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΞΥΡΑΦΙ ΕΔΕΣΕ ΑΨΟΓΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ.ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ.GLORIUS DAYS.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Οπωσδήποτε συγχαρητήρια στο πλήρωμα του, μιας και αν δεν κινηθούν όλα τα γρανάζια δουλειά δεν γίνεται. Αλλά και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, συγχαρητήρια πρώτιστα στον κάπτεν του, αφού και οι "κινήσεις ξυράφι" δικό του έργο είναι, και δική του η απόφαση να μην χρησιμοποιήσει ρυμουλκά στο ρεμέτζο του, και εντέλει η ευθύνη της ασφαλούς πρόσδεσης του πλοίου.
bucket Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 ΓΕΡΟΣ ΓΑΡΜΠΗΣ ΧΤΕΣ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΑΜΜΑ ΒΙΡΑΡΟΝΤΑΣ ΤΑ 5 ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΟΥΝΤΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΒΟ-ΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ.ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ 30 ΛΕΠΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ''ΚΑΛΕΙ'' Ο ΚΑΒΟΣ ΣΩΣΤΑ.(ΠΑΛΙ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ)
miko mission Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 Τα πιο κουφα με τελωνια αστυνομιες στρατους κτλ μονο στη νησσο λεσβο γινονται και με αποδειξεις!
Neptune Posted November 27, 2008 Author Posted November 27, 2008 ...ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΑΜΜΑ ΒΙΡΑΡΟΝΤΑΣ ΤΑ 5 ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΟΥΝΤΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΒΟ-ΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ... Παλι καλα που εχει αγκυρες και βιντσια (βεβαια ξερει και πως να τα εκμεταλλευτει) γιατι αν περιμεναμε να ανοιξει η πλωρη με το προπελακι ακομα στη Μυτιληνη θα ηταν το βαπορι
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Χθες ο ηλεκτρονικός πίνακας του Λισσος μάλλον δε μας τα έλεγε καλά ή εγώ είχα πιει κανένα Πιτσιλαδη παραπάνω. Αφού έγραφε σωστά το καλώς ήρθατε στο πλοίο και το ΑΝΕΚ LINES. Αλλά όταν έφτανε στο δρομολόγιο και την ώρα αναχώρησης τα έγραφε λίγο μπερδεμένα. Στην αρχή έγραφε αναχώρηση για Πειραιά Χίο Μυτιλήνη στις 19:00 στα Ελληνικά (σωστά), μετά συνέχιζε και ανάγραφε Μυτιλήνη Χίος Πειραιάς στις 18:00 στα Ελληνικά και Αγγλικά.
Neptune Posted November 28, 2008 Author Posted November 28, 2008 O πινακας μια χαρα τα λεει Αυτος που περασε τα δρομολογια ξεχασε να τα περασει σωστα με αποτελεσμα ο Π100 να βλεπει αλλα αντι αλλων
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2008 Posted December 3, 2008 Μάλλον ο χειριστής έχει ξεχάσει να ασχοληθεί με τον ηλεκτρονικό πινάκα. Γιατί τη Κυριακή αλλά και χθες πάλι τα ίδια έγραφε ο πίνακας.:rolleyes: Αφού έγραφε σωστά το καλώς ήρθατε στο πλοίο και το ΑΝΕΚ LINES. Αλλά όταν έφτανε στο δρομολόγιο και την ώρα αναχώρησης τα έγραφε λίγο μπερδεμένα. Στην αρχή έγραφε αναχώρηση για Πειραιά Χίο Μυτιλήνη στις 19:00 στα Ελληνικά (σωστά), μετά συνέχιζε και ανάγραφε Μυτιλήνη Χίος Πειραιάς στις 18:00 στα Ελληνικά και Αγγλικά.
Neptune Posted December 12, 2008 Author Posted December 12, 2008 Απο χθες το απογευμα το Λισσος ειναι μπροστα στον Αγιο Διονυσιο εκει που δενει το Πρεβελης. Οτι δεν πηρε ρυμουλκο ειναι σιγουρο. Εκεινο που δεν ειδα ειναι αν γυρισε μεσα η εξω απο τη λεκανη αν και ικανο το εχω το πληρωμα του να γυρισε μεσα στα λεμοναδικα ετσι για δοκιμη
Panagia Ekatontapiliani Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Σήμερα το Λισσος έδεσε δίπλα από τις δεξαμενές Βασιλειάδη (εκεί που δένει το Νήσος Μύκονος)upadate Ενώ πριν λίγο το Λισσος μεθόρμισε στο Άγιο Διονύσιο δίπλα από το Κρήτη Ι Το Λισσος τώρα στη τρίτη ηλικία γνωρίζει πολλούς νέους ντόκους. Προσέξτε στο οκιο της δεξιάς αγκυρας το μίνιο που μοιάζει σαν να έχει σχηματίσει ένα ανθρωπάκι που σηκώνει τα χεριά ψηλά.:D Είναι σαν να λέει στο καπετάνιο του φτάνει γιατί με τυραννάς σε δύσκολα λιμάνια καλά ήμουν τόσα χρόνια στη Σούδα.
PERIHGHTHS Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 (edited) Το Λισσος τώρα στη τρίτη ηλικία γνωρίζει πολλούς νέους ντόκους. Kαι αν τελικά κλείσει και η συμφωνία της εταιρείας του, για σύνδεση με γειτονική μας χώρα, τότε αναμένεται να γνωρίσει ακόμα περισσότερους -πραγματικά- νέους ντόκους.....! Edited December 29, 2008 by proud_ionian αγκυλες quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now