Jump to content
Shipfriends

Λισσός (IMO 7220269)


Recommended Posts

Φρόνιμο θα ήταν να μην το προσπαθήσει, όσο και αν όλοι οι shipfriends θέλουν να δουν κάτι τέτοιο.

ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δύο φωτογραφίες την πρώτη ημέρα της ...δεύτερης νεότητας του.:)

Το πλοίο στον Πειραιά την Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008, λίγα λεπτά πριν την πρώτη του αναχώρηση για Χίο - Μυτιλήνη, συναντά τον Πρέβελη που εισέρχεται στο λιμάνι. Ο καινούργιος κάπτεν του Πρέβελη χαιρετά τον παλιό που βρίσκεται πλέον στα πηδάλια του Λισσός. Τρεις ''κοφτές, χαρούμενες'' από τον Πρέβελη και μία μακρόσυρτη σε απάντηση από τον καπετάν Διαμαντή.

Και ακόμα μία φωτογραφία του όμορφου Λισσός (δεν υπάρχουν άσχημα πλοία ;)) από έξοδο του από το λιμάνι τον Αύγουστο που μας πέρασε.

Link to comment
Share on other sites

Και ακόμα μία φωτογραφία του όμορφου Λισσός (δεν υπάρχουν άσχημα πλοία ;)) από έξοδο του από το λιμάνι τον Αύγουστο που μας πέρασε.

Μιας και ανέφερε ο ΣΕΙΡΙΟΣ για ομορφία του ΛΙΣΣΟΣ απλά να προσθέσω ότι κατα την γνώμη μου πρόκειται για την πιο λειτουργική και πιο προσεγμένη μετασκευή της ΑΝΕΚ μέχρι αυτή του ΕΛΥΡΟΣ και μία από τις καλύτερες που έγιναν στην Ελλάδα.

Τα ντεκ του είναι άπλετα με πολλές περατζάδες ενώ εσωτερικά η διαρυθμιση που του έγινε είναι το κάτι άλλο μεγάλοι χώροι με μεγάλους διαδρόμους πολυτελεια η οποια αντέχει στο πέρασμα των χρόνων και φοβερή εκμετάλλευση χωρου αφου δεν υστερεί ουτε σε σαλόνια ούτε σε καμπίνες.

Ένα άλλο πολύ σημααντικό γεγονός που δεν το συναντάς καθόλου συχνά στα πλοία και ιδιαίτερα στα καινούρια είναι ότι κάθε σαλόνι που έχει έχει παράλληλα και πρόσβαση σε open deck χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείς σε άλλο χώρο για να βγεις.

Εξωτερικά ο περιστερώνας που έκαναν στην πρύμη το χάλασε λίγο αλλά κατά τα λοιπά πιστεύω ότι έχει γούστο.Πολύ καλή σε διακοσμητικό επίπεδο (σε ναυτικό δεν γνωρίζω) είναι η τοποθέτηση των sponsons τα οποίαα δεν φαίνονται καθόλου παρά μόνο όταν βγει το βαπόρι στην δεξαμενη.

Link to comment
Share on other sites

Εχω πάντως την εντύπωση οτι τά δάπεδα τού πλοίου παρουσιάζουν μιά ελαφρά καμπύλωση περίπου στό μέσο τού μήκους τους.Τουλάχιστον αυτό αντιλήφθηκα όταν είχα ταξιδέψει (πρίν πολλά χρόνια).

Γιά να γίνω πιό κατανοητός:κάποια στιγμή,περπατώντας στόν διάδρομο όπου βρισκόταν η καμπίνα μου,μέ κατεύθυνση από την πλώρη πρός την πρύμνη (δηλαδή πρός το κατασκεύασμα που αποκαλείται "περιστεριώνας"),είχα την αίσθηση οτι το δάπεδο γινόταν ελαφρά "ανηφορικό".Δέν ξέρω άν είναι όντως έτσι ή ήταν ιδέα μου,πάντως μού έκανε εντύπωση ώστε να το θυμάμαι ακόμα και τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Το Λισσος ειναι ετσι απο κατασκευης. Οι ναυπηγοι το λενε σιμοτητα.

Ειναι οταν το βαπορι κανει σαν γονδολα. Το ιδιο και το Εξπρες Πηγασος και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. Η σιμοτητα ειναι χαρακτηριστικο των γιαπωνεζικων πλοιων της δεκαετιας του 70 και των αρχων του 80. Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το Λισσος ειναι ετσι απο κατασκευης. Οι ναυπηγοι το λενε σιμοτητα.

Ειναι οταν το βαπορι κανει σαν γονδολα. Το ιδιο και το Εξπρες Πηγασος και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. Η σιμοτητα ειναι χαρακτηριστικο των γιαπωνεζικων πλοιων της δεκαετιας του 70 και των αρχων του 80. Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. ;)

NEPTUNE ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ.
Μιας και ανέφερε ο ΣΕΙΡΙΟΣ για ομορφία του ΛΙΣΣΟΣ απλά να προσθέσω ότι κατα την γνώμη μου πρόκειται για την πιο λειτουργική και πιο προσεγμένη μετασκευή της ΑΝΕΚ μέχρι αυτή του ΕΛΥΡΟΣ και μία από τις καλύτερες που έγιναν στην Ελλάδα.

Τα ντεκ του είναι άπλετα με πολλές περατζάδες ενώ εσωτερικά η διαρυθμιση που του έγινε είναι το κάτι άλλο μεγάλοι χώροι με μεγάλους διαδρόμους πολυτελεια η οποια αντέχει στο πέρασμα των χρόνων και φοβερή εκμετάλλευση χωρου αφου δεν υστερεί ουτε σε σαλόνια ούτε σε καμπίνες.

Ένα άλλο πολύ σημααντικό γεγονός που δεν το συναντάς καθόλου συχνά στα πλοία και ιδιαίτερα στα καινούρια είναι ότι κάθε σαλόνι που έχει έχει παράλληλα και πρόσβαση σε open deck χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείς σε άλλο χώρο για να βγεις.

Εξωτερικά ο περιστερώνας που έκαναν στην πρύμη το χάλασε λίγο αλλά κατά τα λοιπά πιστεύω ότι έχει γούστο.Πολύ καλή σε διακοσμητικό επίπεδο (σε ναυτικό δεν γνωρίζω) είναι η τοποθέτηση των sponsons τα οποίαα δεν φαίνονται καθόλου παρά μόνο όταν βγει το βαπόρι στην δεξαμενη.

Ομως εκει που, πολυ σωστα ανεφερες, εχουν μπει τα sponsons δεν πιανουν νερα τα stabilisers.Και τελικα ενω τα φτερα δουλευουν κανονικα δεν αποδιδουν εργο.

Edited by Nick the Greek
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως τη Πέμπτη που ήμουν στην αναχώρηση του πλοίου δεν τον είδα. Είδα βέβαια αλλά στελέχη της εταιρείας που θα ταξίδευαν με το πλοίο.
.........για να κανουν σεμιναρια.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Το Λισσος ειναι ετσι απο κατασκευης. Οι ναυπηγοι το λενε σιμοτητα.

Ειναι οταν το βαπορι κανει σαν γονδολα. Το ιδιο και το Εξπρες Πηγασος και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. Η σιμοτητα ειναι χαρακτηριστικο των γιαπωνεζικων πλοιων της δεκαετιας του 70 και των αρχων του 80. Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. ;)

Πράγματι καί το Εξπρές Πήγασος παρουσιάζει εμφανώς αυτήν την σιμότητα (όταν το βλέπει κάποιος απ'έξω,στεκόμενος κοντά στην πρύμνη του),ωστόσο τό καλοκαίρι που ταξίδεψα μ'αυτό δέν ήταν τόσο αισθητή μέσα.Αντίθετα,στό Λισσός ήταν έντονα αισθητή η "ανωφέρεια" όσο πλησίαζα πρός την πρύμνη ή την πλώρη.

Απορία:Τό Εξπρές Πήγασος είναι γιαπωνέζικη κατασκευή;Είχα την εντύπωση οτι ήταν ιταλική,γιατί απ'όοο ξέρω αρχικά ήταν κάποιο από αυτά τά "Espresso" τής Adriatica.Αλλά καί σάν "σουλούπι" δέν μού φαίνεται και τόσο "γιαπωνέζικο" (αντίθετα μέ το Λισσός που κάνει μπάμ από μακρυά οτι μάς ήρθε από την χώρα τού "Μπαντζάϊ"......)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Επισης το Λισσος εχει αλλη μια ιδιαιτεροτητα απο κατασκευης. Το ιδιο ντεκ στο κεντρο του πλοιου ειναι ψηλοτερα απ οτι στις πλευρες. Κανει μια καμπυλη δηλαδη προς τα πανω. ;)
Και αυτό οι ναυπηγοί το λένε κυρτότητα.

Το κύρτωμα ζυγών δεν είναι αποκλειστικότητα του λισσός υπάρχει σε όλα τα πλοία,απλά στα επιβατηγά καποιες φορές έχει λιγότερη σημασία,το ύψος στο μέσο ορίζεται απο το πλάτος διά 50,και εξασθενεί μέχρι να σβήσει στις πλευρές

Link to comment
Share on other sites

ΖΟΡΙΚΟΣ ΓΑΡΜΠΗΣ ΣΗΜΕΡΑ,ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΡΕΜΕΤΖΑ,ΚΑΙ ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕ Ρ/Κ.ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ?ΤΟ ΛΙΣΣΑΚΙ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΞΥΡΑΦΙ ΕΔΕΣΕ ΑΨΟΓΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ.ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ.GLORIUS DAYS.

Link to comment
Share on other sites

Οπωσδήποτε συγχαρητήρια στο πλήρωμα του, μιας και αν δεν κινηθούν όλα τα γρανάζια δουλειά δεν γίνεται.

Αλλά και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, συγχαρητήρια πρώτιστα στον κάπτεν του, αφού και οι "κινήσεις ξυράφι" δικό του έργο είναι, και δική του η απόφαση να μην χρησιμοποιήσει ρυμουλκά στο ρεμέτζο του, και εντέλει η ευθύνη της ασφαλούς πρόσδεσης του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΡΟΣ ΓΑΡΜΠΗΣ ΧΤΕΣ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΑΜΜΑ ΒΙΡΑΡΟΝΤΑΣ ΤΑ 5 ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΟΥΝΤΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΒΟ-ΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ.ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ 30 ΛΕΠΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ''ΚΑΛΕΙ'' Ο ΚΑΒΟΣ ΣΩΣΤΑ.(ΠΑΛΙ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ)

Link to comment
Share on other sites

...ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΑΜΜΑ ΒΙΡΑΡΟΝΤΑΣ ΤΑ 5 ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΟΥΝΤΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΒΟ-ΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ...

Παλι καλα που εχει αγκυρες και βιντσια (βεβαια ξερει και πως να τα εκμεταλλευτει) γιατι αν περιμεναμε να ανοιξει η πλωρη με το προπελακι ακομα στη Μυτιληνη θα ηταν το βαπορι :D

Link to comment
Share on other sites

Χθες ο ηλεκτρονικός πίνακας του Λισσος μάλλον δε μας τα έλεγε καλά:rolleyes: ή εγώ είχα πιει κανένα Πιτσιλαδη παραπάνω.:D

Αφού έγραφε σωστά το καλώς ήρθατε στο πλοίο και το ΑΝΕΚ LINES. Αλλά όταν έφτανε στο δρομολόγιο και την ώρα αναχώρησης τα έγραφε λίγο μπερδεμένα. Στην αρχή έγραφε αναχώρηση για Πειραιά Χίο Μυτιλήνη στις 19:00 στα Ελληνικά (σωστά), μετά συνέχιζε και ανάγραφε Μυτιλήνη Χίος Πειραιάς στις 18:00 στα Ελληνικά και Αγγλικά.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ο χειριστής έχει ξεχάσει να ασχοληθεί με τον ηλεκτρονικό πινάκα. Γιατί τη Κυριακή αλλά και χθες πάλι τα ίδια έγραφε ο πίνακας.:rolleyes::rolleyes:

Αφού έγραφε σωστά το καλώς ήρθατε στο πλοίο και το ΑΝΕΚ LINES. Αλλά όταν έφτανε στο δρομολόγιο και την ώρα αναχώρησης τα έγραφε λίγο μπερδεμένα. Στην αρχή έγραφε αναχώρηση για Πειραιά Χίο Μυτιλήνη στις 19:00 στα Ελληνικά (σωστά), μετά συνέχιζε και ανάγραφε Μυτιλήνη Χίος Πειραιάς στις 18:00 στα Ελληνικά και Αγγλικά.:eek:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο χθες το απογευμα το Λισσος ειναι μπροστα στον Αγιο Διονυσιο εκει που δενει το Πρεβελης. Οτι δεν πηρε ρυμουλκο ειναι σιγουρο. Εκεινο που δεν ειδα ειναι αν γυρισε μεσα η εξω απο τη λεκανη :D αν και ικανο το εχω το πληρωμα του να γυρισε μεσα στα λεμοναδικα ετσι για δοκιμη ;)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Λισσος έδεσε δίπλα από τις δεξαμενές Βασιλειάδη (εκεί που δένει το Νήσος Μύκονος)

upadate

Ενώ πριν λίγο το Λισσος μεθόρμισε στο Άγιο Διονύσιο δίπλα από το Κρήτη Ι

Το Λισσος τώρα στη τρίτη ηλικία γνωρίζει πολλούς νέους ντόκους.B)

Προσέξτε στο οκιο της δεξιάς αγκυρας το μίνιο που μοιάζει σαν να έχει σχηματίσει ένα ανθρωπάκι που σηκώνει τα χεριά ψηλά.:D:D Είναι σαν να λέει στο καπετάνιο του φτάνει γιατί με τυραννάς σε δύσκολα λιμάνια καλά ήμουν τόσα χρόνια στη Σούδα.:P

post-54-128326977631_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Λισσος τώρα στη τρίτη ηλικία γνωρίζει πολλούς νέους ντόκους.B)

Kαι αν τελικά κλείσει και η συμφωνία της εταιρείας του, για σύνδεση με γειτονική μας χώρα, τότε αναμένεται να γνωρίσει ακόμα περισσότερους -πραγματικά- νέους ντόκους.....!B)

Edited by proud_ionian
αγκυλες quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...