Jump to content
Shipfriends

Λισσός (IMO 7220269)


Recommended Posts

Αγαπητοί συνασθενείς, ταξίδεψα aller-retour στα Χανιά με το "Λισσός", για το οποίο δεν αναιρώ ούτε μία γραμμή από αυτά που έχω γράψει παλαιότερα και επιπλέον, εξακολουθώ να συμφωνώ με τις γνώμες άλλων. Παρατήρησα με αγαλλίαση τους τεράστιους χώρους (διαδρόμους, καμπίνες, σαλόνια-άπειρα σαλόνια, πολλα bars), τους ωραίους ανθρώπους του πληρώματος. Καταστρώματα καθαρά, χωρίς σκουριές, αλλά με τα αναπόφευκτα-πλην όμως φροντισμένα-σημάδια της ηλικίας. Επιπλέον, vibration δεν κατάφερα να εντοπίσω πουθενά. Ιδέα μου ήταν ή έτσι είναι? Στο ταξίδεμα, με ένα γεμάτο 6άρι πουνεντογάρμπι, κούνησε, αλλά τίποτα ιδιαίτερο.

Συμβουλή μου: πριν το "ανανεώσει" :D η ΑΝΕΚ, κάντε ένα ταξίδι μαζί του. Γιατί μετά, προβλέπεται πολύς εκσυγχρονισμός και δεν θα τον αντέξετε εύκολα :D.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λογω της διαμονης μου στα Χανια τον τελευταιο χρονο μπορω να πω οτι γενικοτερα τα πλοια της ΑΝΕΚ εχουν μια συνεπεια στα παντα τους.Στην ωρα τους,στη συμπεριφορα του πληρωματος τους,στο ταξιδεμα τους.Επειδη εχω ταξιδεψει πολλες φορες μπορω να επιβεβαιωσω τα παραπανω για το Λισσος.Κατα την προσωπικη μου αποψη το πιο βαπορι της γραμμης ειναι το Λατω χωρις βεβαια αυτο να μειωνει σε τιποτα τα υπολοιπα.Το μονο αρνητικο του Λισσος ειναι η καπως εντονα μετασκευασμενη εικονα που αποπνεει,αλλα τουλαχιστον κερδιζει σε πρακτικοτητα.:D

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου φιλε captain ionie. το λισσος ειναι το μονο πλοιο που εχω δει και εχει μπαλκονια στην στην πλωρη.το συγκεκριμενο σημειο ειναι φοβερο.εγω οταν ταξιδευω παω σε εκεινο το σημειο που τις περισσοτερες φορες δεν υπαρχει ψυχη γιατι ταξιδευω βραδυ και σκεφτομαι διαφορα πραματα με τις ωρες υ [αυτο που εγραψα δεν εχει σχεση με αυτο που εγραψε ο καπτεν ιονιος]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες εφυγα απο Πειραια για Χανια με το Λισσος.Το πλοιο ηταν πραγματικα σε ΑΨΟΓΗ κατασταση.Πεντακαθαρα εξωτερικα καταστρωματα,τα οποια ειναι και πολλα οποτε απολαμβανεις να τα γυρνας,αψογο μεσα και γενικα απολαυστικο για ταξιδι λογω των πολλων επιλογων που σου δινει.Ε,κανει περιπου 35-45 λεπτα αργοτερα τη διαδρομη απο τα υπολοιπα αλλα δεν πειραζει.

Link to comment
Share on other sites

που παει το λισσος απο 10 ιουνιου , γιατι δεν το βλεπω στα δρομολογια; ο βενιζελος θα φυγει τελικα γιατι εναι στα δρομολογια ...μεχρι και μεσα ιουλιου;

http://www.openseas.gr/OPENSEAS/searchOutwardRoute.do?lang=el&from=PIR&to=CHA&date=15/07/2007

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
:mad:Βρε παιδιά έχω μια απορία, μήπως μπορεί κάποιος πιο ειδικός από εμένα να με διαφωτίσει ; Σε αυτό το μεγάλο και μπορώ να πω όμορφο καράβι, τόση μεγάλη ανάγκη χώρου είχανε και κάνανε αυτή την πανάσχημη κατασκευή στην πρύμνη, στην οποία μάλιστα έχουν βάλει και ...υποστηλώματα μπας και τυχόν πέσει ; Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι έτσι ήταν το σχέδιο του όταν ναυπηγήθηκε. Ακόμα έτσι μας ήρθε από τα ξένα, ή η απίθανη αυτή μετασκευή ήταν ιδέα κάποιου συμπατριώτη μας ;:)
Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως φίλε proud, βλέποντας την φώτο του Ποσειδών θα το προτιμούσα όπως ήταν πριν, τουλάχιστον όσον αφορά την μετασκευή της πρύμνης. Αλλά βέβαια περί ορέξεως και περί του τι είναι πιο προσοδοφόρο, ουδείς λόγος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιστροφη με το ΛΙΣΣΟΣ απο τα Χανια και σε γενικες γραμμες το πλοιο ηταν πολυ καλο.Απειρα καταστρωματα για περατζαδες και κρυψωνες για ξεμοναχιασματα:P (μετα τις 2.00 αντρικες με γηναικιες παρεες ενωναν τις μοναξιες τους), απλα που δε συναντας σε κανενα νεοτευκτο ευγενικο πληρωμα και σε γενικες γραμμες καθαρο.Η μονη ενσταση που εχω ειναι ως προς την ποιοτητα του δαπεδου των καταστρωματων.Παντου ειναι σαν να λειπουν κομματια ολο γουβες.Επισης στις τουαλετες πισω απο την παλια ντισκο εκοβαν βολτες μικρα κατσαριδακια αλλα οκ.Εντυπωση μου εκαναν τα ελαχιστα απονερα της πρυμνης.Απο το ντεκ που ειναι το γυραδικο (πρωην πισινας) βλεπεις κατω και ειναι σαν να εχει μονο μια προπελα:P Καπνος αρκετος απο τις τσιμινιερες επισης.Στο ταξιδεμα πολυ καλο φευγοντας απο Σουδα απο τα μεγαφωνα ενημερωσαν για 6-7 μποφορ ,αλλα δεν κουνησε σε κανενα σημειο παρα μονο ελαχιστα με το που βγηκαμε απο Σουδα.Απο κοσμο ηταν γεματο και το γκαραζ επισης.Μαλιστα οπως ειδα αφησε και 2-3 νταλικες εξω.

Παραθετω και 2 φωτο απο το καταστρωμα και τα απονερα του (με φοντο το Μυτηληνη το οποιο πλησιαζε απειλητικα:D αλλα τελικα εμεινε πισω μας)

post-331-128326966516_thumb.jpg

post-331-128326966519_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω, απλα οπως και περυσι λογω του ογκου της κινησης που οδηγει σε καθυστερημενες αναχωρησεις οι οποιες δεν καλυπτονται στο πελαγος λογω μικρης ταχυτητας, υπαρχουν καθυστερησεις.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω, απλα οπως και περυσι λογω του ογκου της κινησης που οδηγει σε καθυστερημενες αναχωρησεις οι οποιες δεν καλυπτονται στο πελαγος λογω μικρης ταχυτητας, υπαρχουν καθυστερησεις.

Σε συνδυασμό με τις αναχωρήσεις των πρωϊνών (SRII, HS κλπ) που το πρόλαβαν, χαιρέτα μου τον πλάτανο :D. Νομίζω όμως ότι για τον ίδιο λόγο καθυστέρησε και το Ν. Μύκονος (ή μπλέ καράβια έκαναν τα μάτια μου από μακρυά... )?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το βαπόρι σύμφωνα με την ΑΝΕΚ δρομολογείται στη γραμμή του Ηρακλείου μαζί με τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ. Θέλω να ρωτήσω τους συναδέλφους στο φόρουμ, αν κανείς θυμάται το βαπόρι να ξανακάνει αυτή τη γραμμή μετά την αποδρομολόγησή του από την Αδριατική; Εγώ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα δρομολογημένο στα Χανιά το έβλεπα, είτε μαζί με το ΑΠΤΕΡΑ είτε με το ΛΑΤΩ αλλά ακόμα και στις χειμερινές σκάτζες.

Να σημειώσω ότι ρωτάω για τακτική δρομολόγηση και όχι για κάποια απλή προσέγγιση σε κάποια από τις κρουαζιέρες που έχει κάνει κατά καιρούς.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Στο δίκτυο δεν θα τα βρείς κάπου.Ο μόνος τρόπος είναι να τα ζητήσεις απο την εταιρεία αλλά κατά 99% θα φας άκυρο βέβαια εξαρτάται και γιατί τα θέλεις,άλλα σκέψου πως ακόμα και εγώ που χρειάζομαι κάποια σχέδια (οχι του Λισσός) για πτυχιακή αντιμετωπίζω πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έμαθα ότι τελικά το ΛΙΣΣΟΣ, μετά τις ακινησίες και τις αντικαταστάσεις του τελευταίου καιρού, βγήκε για πώληση.

Αγαπημένο καράβι, γεμάτο αναμνήσεις. Στο καλό, όπου κι αν πας....

Link to comment
Share on other sites

Κάτι αναμενόμενο. Είναι ένα πλοίο που πλέον περισσεύει από το στόλο της εταιρείας. Mικρό πλέον σε μέγεθος για τις γραμμές της Κρήτης (χωρητικότητα σε γκαράζ) και λόγω παλαιότητας, μοιραία βγαίνει προς πώληση.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός των άλλων ειναι πολύ μεγάλο για το Αιγαίο άρα ουτε εκει μπορεί να χρησιμοποιηθεί... Παράλληλα δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικό για σχεδόν το σύνολο των γραμμών μεγάλων αποστάσεων.

Link to comment
Share on other sites

Όμορφο πλοίο, αν εξαιρέσουμε την πρύμνη, αλλά πολύ αργό. Το μέγεθος του και η δυσκολία στις μανούβρες το κάνουν απαγορευτικό για το Αιγαίο, ακόμα και για το Ρέθυμνο. Μοιραία η απόφαση της ΑΝΕΚ...

Πρέπει να έχω ταξιδέψει πάνω από 30 φορές μαζί του και θα μου λείψουν τα ατέλειωτα, υπέροχα, ανοιχτά και κλειστά, καταστρώματα του.

Link to comment
Share on other sites

Το Λισσος που θα μπει στη θέση του Θεόφιλου, για ποιανού λογαριασμό θα μπει?? Τι εννοώ?? Αυτόνομα η ΑΝΕΚ?? Ναυλώνεται από τη ΝΕΛ?? Ευγενική πρόσφορα της ΑΝΕΚ στη πρώην παιδί της (κάποτε ήταν μεγαλομέτοχος της εταιρείας)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να αλλαξει σινιαλα το βαπορι με οποια μορφη και αν δρομολογηθει στη γραμμη.Ακομα και αν ναυλωθει απο την ΝΕΛ και δεν δουλεψει σαν ΑΝΕΚ το πιο λογικο θα ειναι να κρατησει τα σινιαλα που ηδη εχει.

Δεν μπορω να θυμηθω και καμια ναυλωση μεσα στην Ελλαδα που το βαπορι αλλαξε σινιαλα

Link to comment
Share on other sites

Η Νελ δήλωσε ότι δεν είχε αναμοίξη στην ναύλωση του πλοίου.

Τέλος, από τη ΝΕΛ διευκρινίσθηκε χθες ότι δεν υπήρξε καμία συνεννόηση με την ΑΝΕΚ για τη δρομολόγηση του «Λισσός». Για τους επιβάτες του «Θεόφιλος», η ΝΕΛ προτείνει ως λύση τη μεταφορά τους με το Μυτιλήνη, ενώ σε περίπτωση που δεν επιθυμούν αυτή τη λύση, μπορούν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους.

Από ΕμπροςΝετ

Αν και δεν την πιστεύω και πολύ τη δήλωση, αυτό σημαίνει ότι δεν είνα ναυλομένο το καράβι. Πάντως η Νελ σε αυτούς που έχουν κάνει κράτηση (και είναι σίγουρο αυτό) θα τους προτείνει ως λύση να πάνε μια μέρα μετά ή απλά να ακυρώσουν το εισητήριο? Με το Μυτιλήνη δεν χωράνε όλοι, αυτό είναι σίγουρο. Καλοκαίρι είναι και τα καράβια είναι γεμάτα. Είδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...