Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Φιόρο νέο δεν το λες. Γιατί το In μιλάει για ολοκαίνουριο :P

 

 

(το kefalonian παραπέμπει στο e-kefalonian και όχι στο kefaloniapress αγαπητέ proud! :-P )

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άσχετα με την ηλικία, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο πλοίο όπως γράφουν (εκτός από το Επτάνησος ^_^);

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Φήμες αναφέρουν ότι υπάρχει μπόλικη παρασκηνιακή κινητικότητα γύρω από αίτημα δρομολόγησης εταιρείας που θέλει να δραστηριοποιηθεί σε ορφανή γραμμή. Πολιτικός ανήρ που ανανέωσε τη λαϊκή εντολή πρόσφατα δεν ξεχνά τις τακτικές του παρελθόντος

παρισης και λυκουδης ανεβηκαν να δουν τον barbie ;) . το οτι ειναι αθηνα το ανεφεραν κανα δυο κεφαλονιτικα sites. το αλλο ειναι εικασια δικη μου, βασισμενη στα υπονοουμενα που συνοδευουν την ειδηση ;)

 

καλα κανουν. να κοψουν ολες τις προσπαθειες. αφου τους ψηφισαν καλα κανουν. το αξιζουν οι κεφαλονιτες

Link to comment
Share on other sites

o προεδρος του συλλογου των εν Πατραις Ιθακησιων (που απο τον φεβρουαριο που ανελαβε εχει παρει ζεστα το θεμα της γραμμης) με επιστολη του στον Υπουργο, επιβεβαιωνει οσα λεμε παραπανω για ενδιαφερον και αντιδρασεις.

Link to comment
Share on other sites

Αποκλειστικό ρεπορτάζ του kefaloniapress για το αίτημα της Λεβάντε Φέρις.
Δρομολόγηση του Φιόρου από 26/06 στη γραμμή, μέχρι 31/10 και μετά Ζάκυνθο αλλά και άλλο πλοίο διαθέσιμο κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

εχουμε και λεμε:

 

α)γεγονος

το απο 28/5 αιτημα της εταιρειας Levante Ferries του κ.Θεοδοση/11880 για εκτακτη δρομολογηση του Fior di Levante στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη απο 26/6 ως 31/10.

 

β)φημες

i οι διαρροες της εταιρειας οτι εχει και δευτερο πλοιο και οτι θα παραμεινει στη γραμμη και το χειμωνα

ii οι αντιδρασεις και των δυο ανταγωνιστριων εταιρειων και οι ισχυρισμοι τους οτι προκειται για ευκαιριακη καλοκαιρινη δρομολογηση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαίωση στο Φιόρ και στο ποια είναι η Λεβάντε.
Εννοείται πως θα πουν ότι θα μείνουν. Μέχρι 31/10 είναι η έκτακτη, γιατί λογικά θα ζητήσουν μόνιμη από το επόμενο δρομολογιακό έτος
Συζητήθηκε έντονα πως υπήρξαν αντιδράσεις, αλλά μου κάνει εντύπωση που θα στηριχθούν, από τη στιγμή που η γραμμή είναι ορφανή και μάλιστα έχει βγει και προκήρυξη για ανάθεση δημόσιας υπηρεσίας

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που ειναι μια τελειως νεα εταιρεια, αν δεν ελθει, δεν θα μαθουμε τι καπνο φουμαρει, οτι και να λεει η ιδια και οτι και να λενε οι ανταγωνιστες της. ;)

 

τωρα σε μια γραμμη που ενα χρονο ειναι... πενταρφανη και αλλον εναν υποεξυπηρετειτο για να κλεισει, δε νομιζω οτι υπαρχουν και πολλα σοβαρα αντεπιχειρηματα. ακομη και για καλοκαιρινη αρπαχτη να ερχεται τι θα πουν, οτι θα νοθευσει τον ανταγνωνισμο ή οτι θα ζημειωθει αυτος που ερχοταν το χειμωνα; <_<

 

ετσι και αλλιως τα νησια, ειδικα η ιθακη χαμενα δεν θα βγουν


YΓ: περιμενω να παρεμβουν υπερ της δρομολογησης ο εκλεγμενος περιφερειαρχης και ο εκλεγμενος δημαρχος ιθακης, οι οποιοι δεν εχουν την ταυτιση που ειχαν οι απερχομενοι με το συστημα παριση

Link to comment
Share on other sites

απο οτι φαινεται οι ''συμμαχοι'' ειναι πολλοι σε αυτη την δρομολογηση του φιορ.αντι να την υποστηριξουν που οι θιακοι πληττουν 8 μηνες τωρα κανουν οτι περναει απο το χερι τους να μεινουν κι αλλο αποκομμενοι.

 

http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=50426&Itemid=38

Link to comment
Share on other sites

και ο ετερος καπαδοκης. η kefalonian μιλα για ασυμφορη γραμμη, καλοκαιρινη αρπαχτη που θα πληξει αυτους που επωμιζονται το κοστος του χειμωνα κλπ.

 

πραγματικα ιστορικη στιγμη παντως. μετα απο 15 μηνες εντονου ανταγωνισμου και αντιπαραθεσης, ionian & kefalonian ταυτιζονται απολυτα σε κατι. στην επιδιωξη τους να μπει οριστικη ταφοπλακα στη γραμμη της πατρας


ΥΓ: ειναι απιστευτο το ποσο ταυτιζονται οι ανακοινωσεις των δυο

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να γράψει κανείς για την ανακοίνωση της Kefalonian είναι λίγο. Δεν έχει περάσει ούτε χρόνος που πάλευε να μπει στη γραμμή αυτή και δεν τα κατάφερε. Τότε δεν ήταν ασύμφορη;

Και μιλάει για αρπαχτή; το Αργοστόλι ακόμα περιμένει τα φετινά δρομολόγια. Γιατί το χειμώνα δεν σταμάτησαν ποτέ...

Λυσσαλέα μάχη λοιπόν εναντίον του νέου παίκτη από τους άσπονδους μέχρι χθες.

Proud όντως για να δούμε τους νεοεκλεγμένους. Μας τελείωσε και η Αντιπεριφερειαρχης που έβγαζε καμια ανακοινώση

Link to comment
Share on other sites

και οι δυο ανακοινωσεις ειναι καταπτυστες <_<   και βεβαια δεν προσεξαμε μονο εμεις την απολυτη ταυτιση.

 

κατα το ionian press οι ως χτες αντιπαλοι ειχαν αρχισει να ερχονται πιο κοντα ;)  και να ετοιμαζουν μοιρασια που περιλαμβανει και αυξησεις τιμων και... θερινη δρομολογηση στη γραμμη της πατρας.

Link to comment
Share on other sites

τωρα σε μια γραμμη που ενα χρονο ειναι... πενταρφανη και αλλον εναν υποεξυπηρετειτο για να κλεισει, δε νομιζω οτι υπαρχουν και πολλα σοβαρα αντεπιχειρηματα. ακομη και για καλοκαιρινη αρπαχτη να ερχεται τι θα πουν, οτι θα νοθευσει τον ανταγνωνισμο ή οτι θα ζημειωθει αυτος που ερχοταν το χειμωνα; <_<

 

 

Πραγματικά, πως είναι δυνατόν να αρνηθούν δρομολόγηση σε κενή γραμμή, όταν δίνουν δρομολόγια στο Speedrunner για Παροναξία μόνο για το καλοκαίρι?  Αυτά βεβαίως εάν όντως το πλοίο είναι έτοιμο από χαρτιά...και δεν μπλέξει στα γνωστά γραφειοκρατικά και τεχνικά προβλήματα....στα οποία υπάρχει πάντα μια τεράστια αβεβαιότητα, ως προς τον χρόνο επίλυσης τους.

Link to comment
Share on other sites

λες και θα ειναι η πρωτη φορα ρε νηρεα που παιρνονται αποφασεις με δυο μετρα και δυο σταθμα. ;)

 

α, παρενεβη και η βουλευτις κεφαλληνιας και ιθακης υπερ της δρομολογησης πλοιου (σε ετησια βαση).

Link to comment
Share on other sites

αφου τους καει τοσο πολυ η γραμμη της Πατρας κ ''ενδιαφερονται'' τοοοσο, γιατι δεν δρομολογουνε δικος τους πλοιο?

γιατι ο κος λυκουδης ναυλωσε πλοιο για την κυλληνη κ οχι για την πατρα?γιατι η ionian η οποια αποσυρθηκε απο την πατρα τον νοεμβρη για ελλειψη ενδιαφεροντος της γραμμης τωρα ξαφνικα που καλοκαιριαζει δεν θελει να μπει νεο καραβι κ ποσο μαλλον ΝΕΑ εταιρεια στην Πατρα?

Link to comment
Share on other sites

Παρέμβαση και του Αντιπεριφερειάρχη για το ζήτημα με επιστολή στο ΥΕΝ που ζητά δρομολόγηση ακόμα και για καλοκαίρι μόνο
Αναφέρθηκα στη δρομολόγηση της Kefalonian ειδικότερα, γιατί όλα όσα έχει κάνει στον ένα χρόνο λειτουργίας δεν επιτρέπουν τέτοιες ανακοινώσεις
@Spiros φαντάζομαι πως από τη μία θέλουν μαντρωμένη την κίνηση στην Κυλλήνη για το καλοκαίρι και από την άλλη να εμποδίσουν νέο παίκτη

Link to comment
Share on other sites

και οι δυο ανακοινωσεις ειναι καταπτυστες <_<   και βεβαια δεν προσεξαμε μονο εμεις την απολυτη ταυτιση.

 

κατα το ionian press οι ως χτες αντιπαλοι ειχαν αρχισει να ερχονται πιο κοντα ;)  και να ετοιμαζουν μοιρασια που περιλαμβανει και αυξησεις τιμων και... θερινη δρομολογηση στη γραμμη της πατρας.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ό,τι και να πει κανείς για την ανακολουθία και κοροιδία των 2 εταιρειών είναι λίγο. Έζησα από κοντά (στην Πάτρα) επί 9 χρόνια την άνθιση της συγκεκριμένης γραμμής. Τι να πει κανείς, κοροιδία και μόνο, λες και απευθύνονται σε ανεγκέφαλους...

 

Αλήθεια, τι γίνεται με τη δρομολόγηση του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ από Μεσολόγγι προς τα Επτάνησα? Τι θυμάμαι και εγώ τ΄ρα...

Link to comment
Share on other sites

μετα την αποκαλυπτομενη συμπραξη ionian και kefalonian, ελπιζω να ξυπνησουν στην κεφαλονια και να αντιδρασουν επιτελους σε οσα γινονται στο νησι τους. δεν αρκουν μονο οι επιστολες απο τους απερχομενους.

 

επισης καποιοι θερμοκεφαλοι στο θιακι πρεπει να αναβαλουν για λιγο τη νεα οκτωβριανη επανασταση.

 

απο τη στιγμη που υπαρχει ενδιαφερομενος για τη γραμμη πρεπει να προσεγγιστει απο τους φορεις των νησιων για να στηριχτει με καθε τροπο, ωστε να παραμεινει και σε ετησια βαση και οχι να αντιμετωπιζεται σαν εχθρος απο τους ιδιους τους νησιωτες.

 

εχουμε ξαναδει οτι απο την συγκριση της κινησης μεταξυ 2012 και 2013, προκυπτει οτι η γραμμη ειναι βιωσιμη, αρκει να εξυπηρετειται απο εταιρεια που τη στηριζει και θελει να την αναπτυξει και οχι απο εταιρεια που θελει να την κλεισει για να πηγαινουν ολοι απο την κυλληνη.

 

να θυμησω οτι τα νησια συνδεονταν τακτικα με την πατρα με επιβατηγο οχηματαγωγο πλοιο απο το 1960 και με αμιγως επιβατηγα απο τα προπολεμικα χρονια. δεν μπορει να επιβιωσε η γραμμη μεσα απο περιοδους κρισεων, πολεμων και φτωχειας, για να κλεισει σημερα απο τους χτεσινους

 

 

ΥΓ: το aqua maria μας τελειωσε πριν ερθει απο περσυ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο περιφερειαρχης Δυτικης Ελλαδας, εκανε και αυτος παρεμβαση προς τον Υπουργο υπερ του αιτηματος της Levante.

 

Νομιζω πως ειναι η σημαντικοτερη παρεμβαση σε πολιτικο επιπεδο μεχρι ωρας (ανεξαρτητα απο το ποσο θα ληφθει υπ'οψιν), την ιδια στιγμη που ο νυν περιφερειαρχης ιονιου δεν εχει ακουστει.

 

ειναι θετικο το οτι υπαρχει κινητικοτητα και απο πλευρας πατρας και πιστευω οτι πρεπει καποια στιγμη να συναντηθει αντιπροσωπεια των ενδιαφερομενων (ξενοδοχειακο επιμελητηριο και μεταφορεις κεφαλονιας & ιθακης, αντιπεριφερειαρχης κεφαλονιας, νεος δημαρχος και επαρχος ιθακης, συλλογοι ιθακησιων και κεφαλληνων πατρας) με εκπροσωπο της Levante και επι τη βασει στοιχειων της κινησης της γραμμης να συζητησει και την πιθανοτητα παραμονης και το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...