Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

επισημα η γραμμη εχει τερματιστει απο περσυ στις 31.10. σε λιγο θα κανουμε και το ετησιο μνημοσυνο.

 

ολα αυτα που εχουμε ακουσει εκτοτε, ειναι αποτυχημενες τελετες βουντού μπας και αναστηθει.

 

ΥΓ: το μονο που σωζει τους κατοικους της σαμης (πρωην καποδιστριακος δημος και νυν δημοτικη κοινοτητα σαμης) ειναι οτι καταψηφισαν με μεγαλη διαφορα τον παριση.

αν μη τι αλλο στο ερωτημα  τι κανατε που σας εχει υποβαθμισει και σας πηγε δεκαετιες πισω; η απαντηση ειναι τον μαυρισαμε, αλλα τον εβγαλαν οι υπολοιποι.

 

το ιδιο μπορουν να πουν και ο πορος (δημοτικη ενοτητα ελιου-προνων) και η λειβαθως (πατριδα του επιλαχοντος του β΄γυρου μιχαλατου) που καταψηφισαν με ανεση τον δημαρχο. (βλ.ekloges.ypes.gr)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενταξει τι Πορος,τι Σαμη σιγα την διαφορα για μιση ωρα δρομο με το αυτοκινητο.Ουτε οι Σαμιωτες(του Αιγαιου)δεν θα εκαναν ετσι :P

 

Απο κει και περα ο,τι και να κανουν οι περιβοητοι φορεις και οσο και αν συντονιστουν απο τη στιγμη που δεν θελει κανεις πλοιοκτητης να βαλει καποιο πλοιο στη γραμμη ειναι ενα και το αυτο.Το ολο θεμα εχει καταντησει''αστειακι''εσωτερικης καταναλωσης εντος και εκτος διαδικτυου πλεον

Link to comment
Share on other sites

Από τα μέχρις στιγμής δεδομένα, ως πιθανή επιλογή επανενεργοποίησης της γραμμής φαντάζει μόνο η Λεβάντε και αυτή αν βρει δεύτερο πλοίο ή αν δει ότι η παρουσία του Φιόρου στη Ζάκυνθο με τα δρομολόγια που τυχόν θα πάρει, αδικεί την επένδυση.

 

Η διαφορά ανάμεσα σε Πόρο - Φισκάρδο και Σάμη - Φισκάρδο π.χ. δεν είναι καθόλου αμελητέα.

 

Οι προθέσεις του Λυκούδη και της ομάδας του δεν νομίζω ότι πλέον είναι τόσο σίγουρες. Ακόμα και για το μέλλον της εταιρείας. Αν π.χ. και πόσο θα κρατηθούν σε συνθήκες πίεσης, ειδικά χωρίς αβάντες από το κόμμα.

 

Η Ιόνιαν γραμμένη την είχε τη γραμμή και όταν ήταν. Σιγά μη γυρίσει.

 

Να δούμε αν η νέα Δημοτική αρχή του Θιακιού θα έχει παρουσία - φωνή στο προσεχές ΣΑΣ και τι θα ζητήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει τι Πορος,τι Σαμη σιγα την διαφορα για μιση ωρα δρομο με το αυτοκινητο.

 

Η διαφορά ανάμεσα σε Πόρο - Φισκάρδο και Σάμη - Φισκάρδο π.χ. δεν είναι καθόλου αμελητέα.

παλι μιση ωρα ειναι. απο σαμη θα περασουν ;)

 

το θεμα δεν ειναι σαμη ή πορος, αλλα οτι εχει κοπει η συνδεση με τη πατρα που ειναι ενα μεγαλο αστικο κεντρο (για ολους τους λογους που εχουμε ξαναπει παραπισω πολλες φορες)

 

πχ φανταστειτε να κοπει η συνδεση πειραιας χανια για να κερδηθουν μερικα μιλια και να αντικατασταθει απο μια γραμμη ρεθυμνο λαυριο, με οτι αυτο συνεπαγεται για συγκοινωνιακες ανταποκρισεις κλπ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που περιγραφεις proud εχει ηδη συμβει στο Ρεθυμνο και αισιως και στη Θεσσαλονικη που ειναι και συμπρωτευουσα.

 

Δεν νομιζω οτι προβληματισε ποτε καποιο απο τα λεγομενα θεσμικα οργανα του υπουργειου ο αποκλεισμος της Πατρας διοτι θα ειχαν ηδη παρεμβει(αποκλειεται να μην εχουν παρει πρεφα κιολας ενα χρονο τωρα οτι δεν πιανει πλοιο).

 

Απο την αλλη οι ιδιες οι εταιρειες αναζητησαν πιο συντομους(για τις ιδιες)δρομους προς τα νησια πιθανον γιατι ειδαν οτι κατι τετοιο τις συνεφερε περισσοτερο απο το να μεναν με τον κοσμο της Πατρας και να κανανε περισσοτερα μιλια.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε θεωρώ πως οι εκάστοτε αποφάσεις των διαφόρων εταιρειών σχετικά με τη γραμμή της Πάτρας, υπαγορευόταν πάντοτε μόνο από τους αριθμούς και τη ψυχρή λογική. Στο παρασκήνιο παίζονται πάρα πολλά, ακόμα και εντελώς άσχετα με την ακτοπλοϊα (όσοι είναι από εδώ καταλαβαίνουν) και τολμώ να πω, πως αυτά επηρέασαν περισσότερο την όποια απόφαση παρά τα τυχόν επιχειρηματικά και οικονομικά κριτήρια.

 

Η Κεφαλόνιαν χωρίς "κρατική" υποστήριξη δε μένει ούτε μια μέρα επιπλέον στα νησιά μας και πολύ φοβάμαι για καμιά ξαφνική αποχώρηση, εάν τα πράγματα δε συνεχίσουν όπως το σκέφτονται τα αφεντικά της. Ίσως όμως θα ήταν και μια ευκαιρία για τη Λεβάντε, στο μπάχαλο που θα επικρατήσει τότε, να αποκτήσει δεύτερο πλοίο και να μπει δυναμικά στις γραμμές των δύο νησιών μας.

Link to comment
Share on other sites

Αν πρώτα συναντάς την Πάτρα και μετά την Κυλλήνη, η χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στην επιλογή Πάτρα - Σάμη - Φισκάρδο και Κυλλήνη - Πόρος - Φισκάρδο είναι 100 χιλιόμετρα. Άρα αμελητέα δεν τη λες. Σε χρόνο συνολικά μπορεί να μην είναι το ίδιο, αλλά είναι και το τι προτιμά ο καθένας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

να ζησουμε να τη θυμομαστε. :(

 

δυο χρονια απο το ουσιαστικο και ενας χρονος απο το τυπικο τελος της γραμμης.

 

θα ελεγα να τηρησουμε ενος λεπτου σιγη, αλλα τηρουν πολλων ωρων σιγη οι αιρετοι των νησιων

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση με τον Υπουργό είχε η Βουλευτής Κεφαλονιάς και Ιθάκης Αφροδίτη Θεοπεφτάτου. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο Έπαρχος Ιθάκης Σπύρος Τσιντίλας, ο Δήμαρχος Ιθάκης Διονύσης Στανίτσας, ο Αντιδήμαρχος Γεράσιμος Βερώνης, ο επικεφαλής της παράταξης Ριζοσπαστική Συσπείρωση Πολιτων και δημοτικός σύμβουλος Σπύρος Μπούας και η Κατερίνα Γρηγορίου Πρόεδρος της Ένωσης Απανταχού Ιθακησίων


Ο Υπουργός αναγνώρισε ότι τα νησιά είναι όντως αδικημένα από την πολιτεία, όσον αφορά τη διασφάλιση της μεταφοράς, και δεσμεύτηκε να διερευνήσει τη δυνατότητα παροχής κινήτρων στις πλοιοκτήτριες εταιρείες μέσω της διαδικασίας της αποκλειστικότητας για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής γραμμής Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και να ενημερώσει σχετικά μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.


Δελτίο Τύπου της βουλευτού

Edited by proud_ionian
2 se 1
Link to comment
Share on other sites

και περσυ ειχε βγει προκυρηξη για αποκλειστικοτητα, χωρις αποτελεσμα

 

οπως ειχαμε πει και τοτε, δωρο αδωρο ειναι.

 


δεν νοειται αποκλειστικοτητα στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη, οταν υπαρχει αμεσος ανταγωνισμος και απο κυλληνη και απο αστακο. η αποκλειστικοτητα εχει νοημα σε περιοχες οπου δεν υπαρχει εναλλακτικη λυση (πχ σαμοθρακη αλεξανδρουπολη).
 
αποκλειστικοτητα με γειτονικες ανταγωνιστικες γραμμες δεν νοειται.
χωρια που οσο υπαρχουν οι σημερινες συνθηκες στην κυλληνη, με 16 ευρω το ΙΧ, ποσο θα το εχει ο, υποτιθεμενος, αλλος στην πατρα; 24;
 
χωρια που το 75 μετρα μηκος και 500 θερινο πρωτοκολλο το θεωρω εμπαιγμο
 
μονο αν θελει καποιος να αποκλεισει την εμφανιση σοβαρου παικτη στη γραμμη μπορει να εμφανισθει ;)

 

εχω να πω παντως, οτι η βουλευτις νωρις ξυπνησε.

Link to comment
Share on other sites

Η βουλευτής πρόλαβε στο νήμα τον έτερο πόλο, υπό τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας που ετοιμάζει τις δικές του ενέργειες για το θέμα ;)

Το θετικό είναι η παρουσία από την Ιθάκη σχεδόν όλων όσων θα μπορούσαν να είναι, παρά τις κομματικές διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

ο πλοιαρχος του Ζακυνθος Ι, εδωσε συνεντευξη στο τοπικο blog anexartitos, οπου υποστηριζει εκ νεου τη θεση της εταιρειας του οτι η γραμμη της πατρας δεν ειναι βιωσιμη παρα μονο δυο μηνες το καλοκαιρι και βεβαια θεωρει οτι τα νησια εξυπηρετουνται αριστα με τα ισχυοντα δρομολογια απο κυλληνη.

 

η συνεντευξη αναμεταδιδεται σε ολα τα τοπικα sites των νησιων

Link to comment
Share on other sites

Ο κύριος Ξυλογιανοπουλος εχει αναρωτηθεί ποτέ γιατί τόσα χρόνια επί Μάκη, η γραμμη ήταν βιώσιμη ενώ τώρα οχι? Ή μηπως νομίζει πως ο μεγάλος Μάκης ήταν τοσο χαζός ώστε να κάθετε σε μια γραμμη που τον βάζει μέσα? Και αν πραγματικά η γραμμη ειναι ασύμφορη, γιατί το μεγάλο αφεντικό της KL κοβόταν τοσο πολυ να μπει στην Πάτρα , και οταν του έκλεισε την πόρτα στη μούρη η τοτε αντιπεριφεριαρχης απο τοτε άρχισε να λέει την γραμμη ασύμφορη.

Εγω πολυ απλα δεν ακούω κανέναν απο τους 2 πλοιάρχους γιατί και οι 2 πιόνια τους ειναι και λένε αυτο που θελει η εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Μας περνάνε για χαζούς. Όταν καταστρέφω μια γραμμή επίτηδες και στο τέλος την παρατάω εντελώς, βεβαίως και λιγοστεύει η κίνηση! Για ρωτήστε όμως τους ντόπιους ποια γραμμή τους συμφέρει πιο πολύ. Εκτός από την περιοχή του Ελειού-Πρόννων, όλη η υπόλοιπη Κεφαλλονιά εξυπηρετείται καλύτερα από τη Σάμη. Το Θιάκι έτσι και αλλιώς.

Αλλά έτσι είναι. Όταν δεν υπάρχει συντονισμένη αντίδραση και κουμάντο κάνει το παρασκήνιο, μας κάνουν ό,τι θέλουν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

μεταβολη στην ενωση ξενοδοχων κεφαλονιας και ιθακης

 

ο επι σειρα ετων προεδρος σπ.γαλιατσατος αποχωρησε και αντικατασταθηκε απο τον μακη τιμοθεατο.

 

ο τ.προεδρος ειχε κυρος και ειδικο βαρος, ενω εχει εκφραστει υπερ της αναβιωσης της γραμμης πατρα σαμη ιθακη.

ο αντικαταστατης του πιθανοτατα ειναι του κλιματος του δημαρχου.

Edited by proud_ionian
εχει
Link to comment
Share on other sites

Όχι απλώς του κλίματος, υποψήφιος στις Δημοτικές Εκλογές ήταν με το συνδυασμό του Δημάρχου.

Εκτός αν παίξουν ρόλο ο Αντιπρόεδρος και ο έφορος P.R. :)

Link to comment
Share on other sites

η αυγη εχει δημοσιευμα του, συγγραφεα και γνωστου κεφαλονιτη αριστερου, Βαγγελη Σακατου για την καταντια της γραμμης.

 

λεει ολο το ιστορικο της γραμμης, το πως το κεφαλονια βρεθηκε απο τους στριντζαιους στην kefalonian, πως μεθοδευτηκε το  κοψιμο της γραμμης της πατρας και ποσο εχει πληγει ολη η κεφαλονια πλην αργοστολιου και νοτιας κεφαλονιας.

 

σωστα τα λεει και καταληγει οτι η κεφαλονια πρεπει να φωναξει συσωμη για να μπει καραβι στην πατρα, αλλα ξεχνα κατι:

 

ξεχνα οτι ο συριζα και η αριστερα γενικοτερα δεν εβγαλαν αχνα (πλην ελαχιστων μεμονωμενων περιπτωσεων), ουτε για το συγκοινωνιακο, ουτε γενικως για ολα οσα εχουν γινει στην κεφαλονια.

 

αντιθετως η συριζαια βουλευτις κεφαλληνιας και ιθακης εσπευσε να στηριξει την εταιρεια στα πρωτα της βηματα, οταν ο ομογαλακτος κομματικα βουλευτης ζακυνθου, οχι αθωα, εθεσε ερωτηματα για τον τροπο που ξεκινησε η εταιρεια.

 

επισης ολοκληρη την προεκλογικη περιοδο των δημοτικων εκλογων ο συριζα στην κεφαλονια δια των επισημων εκπροσωπων του, εκανε αβαβα το συγκοινωνιακο και γενικως οτι εκανε τζιζ, για να στηριξει ο γνησιος τον γαλιατσατο

 

τωρα τελευταια, εν οψει βουλευτικων εκλογων, ψελιζουν μερικες κουβεντες, αλλα ειναι αργα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην Αγία Ευφημία είχανε χτες δημοτικό συμβούλιο. Μεταξύ των άλλων, ο Λυκούδης είπε πως ζήτησε προχτές από τον υπουργό ναυτιλίας να κηρύξει τη γραμμή άγονη και να την επιδοτήσει. Ό,τι γίνεται, λέει, στο Αιγαίο, δεν μπορεί να μη γίνεται και στο Ιόνιο.

 

http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=55568&Itemid=38

 

Τώρα, ποιος τα πιστεύει αυτά ...

Link to comment
Share on other sites

...Μίλησε για την γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Τόνισε ότι το 2012 σταμάτησε η εταιρεία Στρίντζη με 2.000.000 ευρώ ζημιά. Το 2013 την ανέλαβαν οι Ζακυνθινοί που αποχώρησαν με 1.800.000 ευρώ ζημιά. Εάν τότε μπαίναμε εμείς, στα τρία χρόνια θα είχαμε εγγράψει ζημιά 3.600.000 ευρώ το λιγότερο. Άρα θα είχαμε κλείσει την εταιρεία...

πραγματικα εχω απορια τι πραγματικα ισχυει. για τους ζακυνθινους ειχαμε ακουσει 3-4 διαφορετικα ποσα χασουρας, ενω οι στριντζαιοι το 2012 με ενα μονο πλοιο ειχαν μια αρκετα καλη σαιζον.

δεν συγκρινονται παντως οι δυο χρονιες, γιατι το 2013 γινοταν συστηματικη απαξιωση της γραμμης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

στα τοπικα sites (το ειδα στο vlahata samis & ithacanews, αλλα δεν ξερω ποιος το πρωτοβγαλε), γραφεται οτι στην κοπη της πιττας του συλλογου ιθακησιων και κεφαλληνων πειραια, την επεσαν στο δριτσα για το θεμα της... πεφιλημενης :rolleyes:  γραμμης.

 

ο προεδρος της αδελφοτητας σπαθης, ο περιφεριαρχης Ι.Ν. Γαλιατσατος, ο αντιπεριφερειαρχης κεφαλληνιας και ιθακης δρακουλογκωνας and many other dignitaries ^_^,  πηραν απο κοντα τον κυρ θοδωρο αναπτυσσοντας του τα γνωστα επιχειρηματα.

 

ο δριτσας ειπε οτι γνωριζει το προβλημα, θα κανει οτι μπορει και τους καλεσε σε... συσκεψη B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...