Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λίγο πριν φύγει και ο Ιούλιος, έχουμε σημάδια ότι κάπου στην Ιθάκη ασχολούνται με την έλλειψη πλοίου στη γραμμή:

ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων Διαμερισμάτων και Εξοχικών Κατοικιών Ιθάκης έστειλε επιστολή στην Υπουργάρα ζητώντας επαναλειτουργία της γραμμής, ολοκλήρωση του λιμανιού στον Πισαετό και αλλαγή δρομολογίων όπου είναι εφικτό για να εξυπηρετούν καλύτερα το νησί (ανάμεσα σε άλλα).

 

Ενώ ακόμα, με τίτλο "Τι είναι για ΕΣΑΣ το καράβι?", η Θεατρική Ομάδα «Λωτοφάγοι» διοργανώνει απόψε στο Περιβαλλοντικό Πάρκο Α. Τρίτση στο Ίλιον, ένα καλλιτεχνικό απόγευμα διαμαρτυρίας. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει τα εξής:

 

6:00 - 7:00 μ.μ. Ο συγγραφέας Βαγγέλης Ηλιόπουλος μας ταξιδεύει στη θάλασσα του χρόνου με τα καράβια της ψυχής. Παίρνει τις λέξεις από τις απαντήσεις των παιδιών στο "τι είναι μνήμη;" και τις ταξιδεύει στα δικά τους καράβια.
 

7:30 μ.μ. Η θεατρική ομάδα Λωτοφάγοι θα διοργανώσουν το κυνήγι του χαμένου καραβιού!
Καθ' όλη την διάρκεια της μέρας θα πραγματοποιηθεί Έκθεση Αφίσας εμπνευσμένη από το θέμα της εκδήλωσης. (Συμμετέχουν οι γραφίστες: Φετάνης Ιωάννης, Διονύσης Λιβάνης, Ιωάννης Μαρκάκης, Tommaso Taraschi, Κωνσταντίνος Τρίχας, Παναγιώτης Τσαλαβρέττας)

 

8:00 μ.μ. Η εικαστικός Μαίρη Ρουκουνάκη θα κάνει δίλεπτα πορτραίτα των μικρών και μεγάλων ταξιδευτών που θα παραστούν στην εκδήλωση.
 

9:30 μ.μ. Απαγγελία του ποιήματος "Ιθάκη" του Κ.Π. Καφάβη από τον καταξιωμένο ηθοποιό Δημήτρη Πετρόπουλο.
 

9:45 μ.μ. προβολή ντοκιμαντέρ του Γιάννη Αρσένη για την ομηρική Ιθάκη "ΝΑΙΕΤΑΩ Δ' ΙΘΑΚΗΝ"
 

10:30 μ.μ. Ζωντανή Ρεμπέτικη και Μικρασιατική Μουσική "ReMbELoi"

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δελτίο Τύπου από τη Ριζοσπαστική Συσπείρωση Πολιτών Ιθάκης για τη συγκέντρωση της Δευτέρας:

 

"... Πραγματοποιήθηκε χθες Δευτέρα 28/7 στη κεντρική πλατεία της Ιθάκης με πρωτοβουλία της ριζοσπαστικής συσπείρωσης πολιτών Ιθάκης η πανιθακησιακή συνέλευση με θέμα το συγκοινωνιακό πρόβλημα του νησιού. Στη συνέλευση είχαν κληθεί να συμμετάσχουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς, παράγοντες, παρατάξεις, κόμματα, σύλλογοι και επαγγελματίες.

 

Παραβρέθηκε και πήρε το λόγο ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος ο οποίος αφού κατέκρινε το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει για τη ακτοπλοϊα και την ανάγκη αλλαγής του δήλωσε την συμπαράσταση στον αγώνα των Θιακών για ασφαλή, φθηνή, καθημερινή και ολοχρονική συγκοινωνία και υποσχέθηκε πως θα είναι αρωγός και συνοδοιπόρος στον αγώνα αυτό.

 

Χαιρετισμό απέστειλε η βουλευτής Κεφαλληνίας και Ιθάκης κ. Αφροδίτη Θεοπεφτάτου η οποία αδυνατούσε να παρεβρεθεί λόγω υποχρεώσεων της στο Κοινοβούλιο και τόνιζε την ανάγκη σύστασης δημόσιου κοινωνικού φορέα ακτοπλοϊας με την συμμετοχή Κράτους και Αυτοδιοίκησης.

 

Χαιρετισμό επίσης απέστειλε και ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο οποίος υποσχέθηκε να παρεβρεθεί σε επόμενη πρόσκληση1.

 

Η συμμετοχή του κόσμου ήταν ικανοποιητική αλλά πρέπει να επισημανθεί η παντελής απουσία της νυν Δημοτικής Αρχής αλλά κυρίως της νεοεκλεγείσας2, πολλώ δε μάλλον του ίδιου του νέου Δημάρχου, που αναλαμβάνει σε ένα μήνα και με την στάση του έδωσε το στίγμα με το οποίο προτίθεται να κινηθεί την επερχόμενη πενταετία. Όσο δε αφορά την απερχόμενη Δημοτική Αρχή δεν αποτελεί έκπληξη η απουσία από τέτοιου είδους κινητοποιήσεις αλλά είναι απογοητευτικό δύο μήνες μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές η νεοεκλεγείσα Αρχή να κρύβεται και να μην παίρνει καθαρή θέση απέναντι στο σημαντικότερο πρόβλημα που ταλανίζει αυτή τη στιγμή το νησί μας. Επίσης αλγεινή εντύπωση άφησε και η απουσία εκπροσώπων των υπόλοιπων δημοτικών παρατάξεων αλλά και των επαγγελματιών του νησιού που αυτοί κυρίως πλήττονται από την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί2.

 

Την συζήτηση άνοιξε ο επικεφαλής της ριζοσπαστικής συσπείρωσης πολιτών Ιθάκης κ. Σπύρος Μπούας και αφού πήραν το λόγο και τοποθετήθηκαν εκπρόσωποι συλλόγων και πολίτες η συνέλευση αποδέχθηκε ομόφωνα το ψήφισμα της Ένωσης Ιθακησιών Ναυτικών που ανέγνωσε ο εκπρόσωπος της κ. Αβραάμ Μιχαλόπουλος και αποφάσισε την σύσταση επιτροπής με επικεφαλής τον Δήμαρχο και συμμετέχοντες τον περιφερειακό σύμβουλο Ιθάκης και από ένα εκπρόσωπο που θα ορίσει κάθε μία δημοτική παράταξη προκειμένου η επιτροπή αυτή να έρθει σε επαφή με άλλους νησιωτικούς Δήμους που αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα και από κοινού να δημιουργήσουν ένα δίκτυο που θα δράσει και θα διεκδικήσει την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για την ακτοπλοϊα και θα απαιτήσει την μόνιμη επίλυση του προβλήματος συγκοινωνίας των νησιών και της επικοινωνίας των κατοίκων τους με την ηπειρωτική Ελλάδα3."

 

Με έντονα κάποια επιλεκτικά σημεία που αξίζουν σχολιασμό:

 

1 Φαντάζομαι ότι η Υπουργάρα θα έρθει με το σκάφος, αν είναι καλοκαίρι πάντα, και θα διαδηλώσει με τον κόσμο κατά του Υπουργείου

2 Τα λέμε καιρό για το θέμα αυτό. Καμία μα καμία προσπάθεια

3 Σαν ιδέα είναι ενδιαφέρουσα, αλλά δεν έχω ελπίδες ότι μπορεί να έχει κάποιο αποτέλεσμα. Ειδικά nowadays.

Link to comment
Share on other sites

πριν αλλαξουμε το θεσμικο πλαισιο και πριν κανουμε την επανασταση, πρεπει να βρουμε εταιρεια και να τη πεισουμε με νουμερα οτι αν ελθει, θα στηριχθει. για περισσοτερες λεπτομερειες ας ρωτησουν τους ανδριωτες πως το 2007 επεισαν τον παναγιωτακη να φερει το θεολογο στη ραφηνα, κινηση που δεν μετανιωσε ποτε.

 

συμφωνω παντως οτι απερχομενη και νεος δημαρχος εχουν λαμψει δια τις απουσιας τους στο θεμα του πλοιου και για τον νεο δεν ειναι δικαιολογια οτι δεν εχει αναλαβει ακομη.

 

ενοσο στελνονται επιστολες και γινονται εκδηλωσειςς μονιμως διαμαρτυρομενων (αυτων που διαμαρτυρονταν και κατα της εταιρειας στριντζη γιατι το πλοιο εκανε θορυβο το βραδυ και γιατι πηγαινε το μεσημερι πισαετο), το θιακι και η κεντρικη και βορεια κεφαλονια σβηνουν.

 

στην ιθακη τελη ιουλιου και δεν κυκλοφορουσε ουτε ενα νοικιασμενο ΙΧ ή σκουτερ και τα ενοικιαζομενα καταλυμματα γνωριζουν αρνητικο ρεκορ δεκαετιων, ενω η σαμη θυμιζει πολη της αγριας δυσης που στερεψε η φλεβα χρυσου.

 

 

ΥΓ1: συνεχιστηκε η βιομηχανια επιστολων, απο την απερχομενη επαρχο κα. σαρδελη, τους επαγγελματιες τουρισμου ιθακης και σαμης, αλλα και τον προεδρο του συλλογου των εν πατραις ιθακησιων

ΥΓ2: ενα κινητρο που θα μπορουσε να δοθει ειναι μηδενικα τελη ελλιμενισμου στα λιμανια σαμης, πισαετου και βαθεως

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ενα ακομη υστερογραφο για το θεσμικο πλαισιο.

 

ολα αυτα τα περι θεσμικου πλαισιου, δειχνουν απο τη μια οτι οσοι διοργανωνουν τετοιες συγκεντρωσεις διαμαρτυριας  το κανουν μονο και μονο για να ακουγονται και απο την αλλη οτι οι περισσοτεροι που παριστανουν οτι ασχολουνται με το θεμα αγνοουν τα βασικα.

 

θυμιζω κατι που εχουμε ξανασυζητησει και σε αυτο το θεμα και στο θεμα της kefalonian και σε αυτα των γραμμων της κυλληνης.

 

τον μαρτιο του 2013 η kefalonian ζητησε (προσχηματικα οπως φανηκε εκ των υστερων) πατρα σαμη ιθακη για να αποκατασταθει η συνδεση των νησιων με το μητροπολιτικο κεντρο της πατρας. εφαγαν πορτα απο το ΣΑΣ και λιγο αργοτερα ζητουν 4 δρομολογια απο κυλληνη, το ενα κυλληνη αργοστολι, για να (ξανα)συνδεθει η πρωτευουσα της κεφαλονιας με την πελοποννησο. πηραν δρομολογια με υπουργικη αποφαση του τοτε υπουργου. 8 μηνες μετα, πριν καν κλεισουν μια πληρη δρομολογιακη περιοδο στη γραμμη ζητουν να αφησουν το αργοστολι, που ηταν αφορμη για να παρουν δρομολογια και να μπουν στη ζακυνθο για να υπαρξει ανταγωνισμος και εκει. μετα απο μια σκηνοθεσια οτι ταχα ο υπουργος το εξεταζε, πηραν δρομολογια και στη ζακυνθο και αφησαν το αργοστολι. λιγες εβδομαδες αργοτερα πηραν δρομολογια και στο θιακι (απο  κυλληνη) για να μη γκρινιαζουν οι θιακοι οτι πανε μονο απο αστακο. κερασακι στην τουρτα: τα δρομολογια του ζακυνθος Ι που παλι πηραν οτι ζητησαν.

 

βλεπουμε λοιπον μια νεοσυστατη εταιρεια, που ολα τα αιτηματα της ικανοποιηθηκαν με υπουργικες αποφασεις (εννοειται εκπροθεσμα οσον αφορα δηλωσεις δρομολογησης κλπ) και επιπλεον πηρε πρωτα δρομολογια αυτη, η νεοσυστατη και ο ανταγωνιστης πηρε δρομολογια μιση ωρα πριν ή μιση ωρα μετα.

 

που θελω να καταληξω; μα στο οτι αν ο υπουργος ηθελε να παρεμβει, σε καποιο απο τα απειρα αιτηματα που ικανοποιησε, θα μπορουσε να πει "φτανει". δικοι μας ειστε, σας κανουμε ολα τα χατηρια, αλλα φερτε το ενα πλοιο στην πατρα και ασε το αλλο κυλληνη πορο και σεις της ionian περιοριστε την παρουσια σας στην κεφαλονια για να μη σας ενοχλουμε στη ζακυνθο.

Link to comment
Share on other sites

ο νικος τσουκαλης της δημαρ, που τουλαχιστον αλλες δυο φορες εχει φερει το θεμα στη βουλη, για να παρει τη γνωστη απαντηση του barbie περι μη βιωσιμοτητας της γραμμης, επανερχεται με νεα ερωτηση, με την οποια αφου εκθετει εκ νεου την κατασταση, ζητα να μαθει τι θα κανει ο υπουργος ωστε να επανελθει η ακτοπλοϊκη συνδεση πατρα σαμη ιθακη και μεχρι να γινει αυτο, τι θα κανει ωστε να αυξηθουν τα δρομολογια προς ιθακη απο κυλληνη. ρωτα επισης τον υπουργο αν προκειται να εξετασει αν υπαρχει θεμα δημοσιου συμφεροντος (κοινως επιδοτησης) της γραμμης.

 

πιστευω οτι ο τσουκαλης απο τους αιρετους που εχουν ασχοληθει, ή θα επρεπε να ασχοληθουν, με το θεμα, ειναι αυτος που το εχει παρει πιο ζεστα.

 

ΥΓ: δεν εχω μαθει αν εχει καποια εμμεση σχεση με τα νησια

Link to comment
Share on other sites

συσκεψη  συγκαλεσε ο περιφερειαρχης δυτικης ελλαδας αποστολος κατσιφαρας, για την επαναλειτουργια της γραμμης.

 

συμμετειχαν περαν του ιδιου, οι απο 01/9: αντιπεριφερειαρχης κεφαλονιας & ιθακης παναγης δρακουλογκωνας, δημαρχος ιθακης διονυσης στανιτσας, προδρος δημοτικης κοινοτητας βαθεως ιθακης νικος κολυβας και οι συνεχιζοντες αντιπεριφερειαρχης αχαΐας γρηγορης αλεξοπουλος και αντιπεριφερειαρχης αναπτυξης και αγρ. οικονομιας (Δυτ. Ελλαδας) Γιωργος Αγγελοπουλος.

 

οπως ειπαν σκοπος ειναι να διαμορφωθει ενιαιο μετωπο αιρετων και επαγγελματικων οργανωσεων, ωστε να επαναλειτουργησει αμεσα η γραμμη, πριν το χειμωνα. σχεδιαζουν μαλλιστα συναντηση με τον υπουργο μεσα στο σεπτεμβρη (μολις αναλαβουν οι νεοι).

 

ενα αποσπασμα της  ανακοινωσης τους απο το thebest.gr

 

 

«Η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή, από τη δεκαετία του 1960, είναι η μόνη που συνδέει την Ιθάκη και τη βόρεια Κεφαλονιά με την Πάτρα. Οι υπόλοιπες γραμμές που υπάρχουν μέσω Κυλλήνης ή Αστακού, δεν συνδέουν απευθείας τα δύο νησιά με την Πάτρα που είναι και το καίριο ζήτημα» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας και πρόσθεσε«Εκφράζουμε ένα καθολικό αίτημα των τοπικών κοινωνιών. Μέσα σε αυτές τις δεκαετίες έχουν αναπτυχθεί άρρηκτοι δεσμοί μεταξύ των τοπικών κοινωνιών σε όλα τα επίπεδα (οικονομικές σχέσεις, τροφοδοσία νησιών, φοιτητές που σπουδάζουν στην Πάτρα, πρόσβαση στα Νοσοκομεία της Πάτρας, κλπ.), που πλήττονται βάναυσα από τη μη λειτουργία της γραμμής, ιδίως το χειμώνα. Η επαναλειτουργία σε μόνιμη βάση της γραμμής «Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη» είναι ζωτικής ανάγκης για τις περιοχές μας. Αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Το φωνάζουν όλοι οι φορείς (Αυτοδιοίκηση, Επιμελητήρια, Ιατρικοί Σύλλογοι, κλπ.).»[....]

 κ. Κατσιφάρας τόνισε: «Ζητούμε από το Υπουργείο να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να επαναλειτουργήσει η απευθείας διασύνδεση των δύο νησιών με την Πάτρα, σε μόνιμη βάση και όχι μόνο κατά τη θερινή περίοδο. Στόχος μας είναι να αποκατασταθεί η προσβασιμότητα και η κινητικότητα και να ενισχυθεί η οικονομική, κοινωνική και εδαφική συνοχή της περιοχής.»

 

 

δικαιωνεται ενας φιλος που μου ειχε πει "μην περιμενεις να κανουν κατι οι καινουργιοι το καλοκαιρι. θα περιμενουν να αναλαβουν πρωτα για να πιστωθουν το αποτελεσμα".

Link to comment
Share on other sites

ο νικος τσουκαλης της δημαρ, που τουλαχιστον αλλες δυο φορες εχει φερει το θεμα στη βουλη,

παρε με στο τηλεφωνο ^_^  ειπε ο... μιλτων στον τσουκαλη.

 

ο τσουκαλης ζητησε να επιδοτηθει η γραμμη, ο barbie απαντησε δεν υπαρχει μια και επιφυλλαχθηκε να απαντησει. (κοινως ασε να κονομησουν οι αλλοι δυο και να βγαλουν τα σπασμενα του χειμωνα και μετα βλεπουμε).

 

post-1817-0-81255400-1407502498_thumb.jp

 

δεν νομιζω οτι χρειαζεται επιδοτηση. αν ο υπουργος θελει να πιεσει, εν΄οψει και της νεας δρομολογιακης περιοδου, μπορει πολυ ομορφα να παρει τηλ και τις δυο εταιρειες (ionian & kefalonian) και να τους πει:

 

"παιδες, μεχρι 31.10 ενας απο τους δυο σας θα αφησει τον πορο και θα ελθει πατρα, αλλιως θα εχετε καθε μερα το port state control κατω να ψαχνει τα πλοια σας απο τα αρμπουρα μεχρι την τροπιδα".

μπορει να πει και αλλα πραγματα που δεν γραφονται, αν θελει να διαμορφωσει ενα τοπιο οπου και η γραμμη της πατρας θα επανελθει με... βιωσιμο τροπο και δεν θα εχουμε ανταγωνισμο μεχρι θανατου οπως φετος το χειμωνα.

 

βεβαια ο τσουκαλης, οπως και ο δημος πατρεων που δεν ακουγεται, καλο θα ηταν να ενταχθουν στην ομαδα των λοιπων αιρετων (κατσιφαρας, στανιτσας κλπ) για να υπαρχει κοινη γραμμη

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια! Επιτέλους ακούγεται μια φωνή της αλήθειας. Όλα τα άλλα που γράφονται και επαναλαμβάνονται, δεν προσφέρουν τίποτα...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

η πελοποννησος της 09/08 εχει ξανα αφιερωμα/μνημοσυνο στη γραμμη, οπου επαναλαμβανει τα γνωστα μεχρι την τελευταια συνομιλια barbie-τσουκαλη και εστιαζει στη μεγαλη οικονομικη ζημια για πατρα, ιθακη και κεφαλονια.

το ρεπορταζ συνοδευει αυγουστιατικη φωτο του κεφαλονια να φορτωνει στην πατρα, παλιες καλες εποχες

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

σχεδιαζουν μαλλιστα συναντηση με τον υπουργο μεσα στο σεπτεμβρη

ελπιζω η επιτροπη αγωνα B)  υπο τον κατσιφαρα, να εχει παρει χαμπαρι οτι ερχεται Σ.Α.Σ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αρθρο για τη γραμμη ειχε σημερα το Patrastimes.Δε λεει κατι καινουριο αλλα μου αρεσε η προταση για συσταση εταιρειας λαικης βασης. :lol:

Πάτρα : Συμφέροντα εφοπλιστών έκοψαν τη σύνδεση με Κεφαλονιά και Ιθάκη

Έδιωξαν επενδυτή για να μην χάσουν λεφτά από άλλη γραμμή που ελέγχουν

 

Στη λαϊκή παροιμία «μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα» παραπέμπει το σκηνικό που έχει στηθεί γύρω από την «παγωμένη» ακτοπλοϊκή σύνδεση της Πάτρας με την Κεφαλονιά και την Ιθάκη.

Την ώρα που δεκάδες κάτοικοι των δύο νησιών αλλά και πατρινοί καθώς και  κάτοικοι της Αθήνας που έλκουν την καταγωγή τους από τα δυο αυτά νησιά ταλαιπωρούνται καθημερινά για να φτάσουν αλλά και να αναχωρήσουν από αυτά  - απαιτούνται τουλάχιστον 9 ώρες ταξίδι για Ιθάκη) την ίδια ώρα τα επιχειρηματικά – εφοπλιστικά συμφέροντα  αποβλέπουν μέσα από το κόψιμο της γραμμής να βγάλουν χρήματα αποσπώντας τα από το κράτος.

Η συνταγή – όπως και σε άλλες περιπτώσεις σύνδεσης νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα γνωστή – καθώς καιροφυλακτούν πιέζοντας συγχρόνως εκμεταλλευόμενοι τις ανάγκες των πολιτών να χαρακτηριστεί με νομοθετική ρύθμιση η γραμμή Πάτρα – Κεφαλονιά – Ιθάκη άγονη!!! Και στη συνέχεια  αφού κριθεί επιδοτούμενη να πάρουν τη δουλειά .

Έδιωξαν  εφοπλιστή

Τα συμφέροντα γύρω από τη γραμμή της Κεφαλονιάς πρωτίστως και της Ιθάκης δευτερευόντως είναι τέτοια που πριν από τρείς μήνες  εκδήλωσε ενδιαφέρον εφοπλιστής για να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή αλλά υπήρξε παρέμβαση άλλου εφοπλιστή που έχει συμφέροντα στη γραμμή της Κυλλήνης και με πρόσχημα   την υποχρέωση να καλύπτει ανελλιπώς την Ιθάκη τον ανάγκασαν να ανακρούσει πρύμνα.

Το ερώτημα  που  τίθεται είναι , κατά πόσο οι τοπικοί και περιφερειακοί φορείς αλλά και η κεντρική εξουσία είναι σε θέση να δώσουν λύση  ενώ την ίδια ώρα η τρίτη πόλη της χώρας δεν διαθέτει την οικονομική επιφάνεια να «ναυλώσει» έστω ένα δικό της πλοίο ή να προχωρήσει στη δημιουργία μιας εταιρείας λαϊκής βάσης απο κοινού με Κεφαλονίοτες και Θιακίώτες

Link to comment
Share on other sites

Απορία κεντροδεξιοαριστερού ψάλτου:αφού η γραμμή είναι "ορφανή" (άρα υπάρχει "ψωμί" γιά όποιον θέλει),γιατί δέν βάζουν οι ενδιαφερόμενες εταιρίες-δέν είναι δά και πολλές-από ένα πλοίο τους σ'αυτήν και όποιος έχει καλύτερο customer policy να επιβιώση;Αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργεί η ελεύθερη αγορά απανταχού εις όλον τον κόσμον.

 

Ετσι δέν θα ενοχλούν και τον Barbie που διαλογίζεται με ποιό απ'τα κότερά του θα πάη διακοπές τού χρόνου....

Link to comment
Share on other sites

παλι τα ιδια θα λεμε; :P

 

ορφανη ξεορφανη αν καποιος δεν εχει κανει εμπροθεσμα δηλωση δρομολογησης (το φεβρουαριο καθε ετους για τον επομενο νοεμβριο), πρεπει να παει ΣΑΣ να παρει θετικη γνωμοδοτηση και εκει θα βρει απεναντι ζακυνθινους και λυκουδηδες.

 

επι της ουσιας τωρα, ενδιαφερομενη εταιρεια μεχρι στιγμης ΔΕΝ υπαρχει. μετα την περσυνη εγκριση για τους στριντζαιους, που πηραν πισω το ενδιαφερον τους και το περιβοητο αιτημα της levante τον ιουνιο που δεν ηρθε για συζητηση, διοτι δεν ειχαν πλοιο, δεν υπαρχει καμια κινητικοτητα ουτε απο πλευρας πλοιοκτητων, ουτε απο πλευρας μεταφερομενων περα απο καποια πυροτεχνηματα πολιτικων

Link to comment
Share on other sites

ο Pele συναντησε τον αποκεντρωμενο* και αναμεσα σε αλλα εθεσε και το θεμα της γραμμης πατρα σαμη ιθακη, με τη γνωστη μπεσαμελ περι δημοσιου φορεα κλπ.

 

 

*ο δημαρχος πατρεων κωστας πελετιδης, συναντησε το γενικο γραμματεα της αποκεντρωμενης διοικησης πελοποννησου, δυτικης ελλαδος και ιονιων νησων (ουφ) γιωργο διδασκαλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη Δευτέρα που μας πέρασε, πρώτο θέμα στο Δ.Σ. της Ιθάκης πρώτο θέμα ήταν το ακτοπλοϊκό, η σύνδεση δηλαδή με την Πάτρα.

Για τους μερακλήδες το Δ.Σ. υπάρχει στο vimeo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

οπως ειπαν σκοπος ειναι να διαμορφωθει ενιαιο μετωπο αιρετων και επαγγελματικων οργανωσεων, ωστε  να επαναλειτουργησει αμεσα η γραμμη, πριν το χειμωνα. σχεδιαζουν μαλλιστα συναντηση με τον υπουργο μεσα στο σεπτεμβρη (μολις αναλαβουν οι νεοι).

 

ακρα του ταφου σιωπη τριγυρω βασιλευει, λαλει πουλι παιρνει σπυρι κι η μανα το ζηλευει. B)

Link to comment
Share on other sites

Γενική απορία (αν ταιριάζει καλύτερα σε άλλο θέμα ας μεταφερθεί): γιατί έχουν λυσσάξει όλοι με την Κυλλήνη; δε θέλει κάποιος τους να πάει από Πάτρα που θα έχει το μονοπώλιο;; δε μπορεί να μην έχει ψωμί η γραμμή..

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε πει και εδω και στο θεμα κυλληνη κεφαλονια. καποιοι με εναμισυ πλοιο απο κυλληνη εξυπηρετουν 3 νησια, ενω στην πατρα πρεπει να εχεις μονιμως ενα πλοιο εδω και για να βγαινει θελει τουλαχιστον το 1/3 της κινησης της κεφαλονιας και μονοπωλιο το θιακι.

 

αυτα συνοπτικα. δες παραπισω για περισσοτερες λεπτομερειες.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι, πως δεν προσπαθεί και κανείς στα σοβαρά από τις εταιρείες, να ξαναποκτήσει η γραμμή τους παλιούς της επιβάτες, για διαφορετικούς λόγους η καθεμιά ...

Link to comment
Share on other sites

Μια που το θέμα της γραμμής "ανέβηκε" ψηλά, να προσθέσω και μια ανάρτηση στο πολύ πλούσιο blog vlahatasamis σχετικά με την επίσκεψη του Αντιδημάρχου κ. Λυκούδη αλλά και ισχυρού ανδρός της Kefalonian στη Σάμη.

Πέρα από τις εταιρείες που δε βλέπουν με καλό μάτι την "ανάσταση" της γραμμής, ούτε και οι φορείς κινούνται ουσιαστικά. Είμαι περίεργος αν στο επόμενο ΣΑΣ θα υπάρχει π.χ. εκπροσώπηση από την Ιθάκη.

 

Η προσπάθεια για τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή πρέπει να είναι στοχευμένη, καθολική και συνεχής.

Link to comment
Share on other sites

Άρα σχεδόν επίσημα τερματίζουν την γραμμη αφού:

-Ο Παρίσης σκασιλα του

-Η Ιονιαν άντε γεια βάση του παρακατω

Η κοινοπραξία φαίνεται ότι αρνήθηκε να πληρώσει τέλη στερεών καταλοίπων στον οργανισμό λιμένος Πάτρας, για το χρονικό διάστημα από 20.05.2013 έως 31.10.2013, και ο ΟΛΠΑ προτίθεται να στείλει την οφειλή στη ΔΟΥ, προτείνει στον υπουργό να τους κόψει πρόστιμο, και θα bannαρει όποιο πλοίο της κοινοπραξίας έχει σκοπό να καταπλεύσει στην Πάτρα.

-Και ο Θεοδόσης για άλλου χαράζει ροτα...
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...