Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

καλα μονο ως ανεκδοτο μπρουμε να το παρουμε αυτο.
βαπορι παρατημενο τοσα χρονια και με ενα σκασμο κατασχεσεις απο τις ιταλικες αρχες θα δρομολογηθει απο μια εταιρεια ζομπι.

 

 

 

YΓ: βλεπω οτι αλαξε  φωτο απο spirit σε sky. δεν αλλαζει κατι. τα ιδια βαρη κουβαλανε

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με το ithacanews (που δεν αποκλείεται να το αναπαράγει χωρίς αναφορά στην πηγή)

 

 

Τετάρτη 4/2 στις 12 το μεσημέρι θα γίνει η πρώτη ενημερωτική συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα με τη Βουλευτή του Νομού μας Αφροδίτη Θεοπεφτάτου και το Περιφερειάρχη Θόδωρο Γαλιατσάτο για το προβλήματα που υπάρχουν με τη διακοπή της ακτοπλοϊκής γραμμής ΙΘΑΚΗ-ΣΑΜΗ-ΠΑΤΡΑ. Στο επόμενο διάστημα θα γίνει δεύτερη συνάντηση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων σε Κεφαλονιά-Ιθάκη και Αχαΐα για το θέμα αυτό.

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Εγινε,οντως (!!), μια κινηση του Αλεκου προς καποιον παραγοντα,για στηριξη, αλλα απο ο,τι ακουγεται απετυχε οικτρα....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Και πάλι από το Ithacanews

 

 

Ολοκληρώθηκε πριν από δύο ώρες η προγραμματισμένη συνάντηση αντιπροσωπείας από την Κεφαλονιά με τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα για την γραμμή Πάτρας - Σάμης - Ιθάκης. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν, εκτός από τον υπουργό, η βουλευτής Κεφαλονιάς Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, ο περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θόδωρος Γαλιατσάτος, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Σπύρος Γαλιατσάτος, η αντιπεριφερειάρχης Κέρκυρας Νικολέτα Πανδή και ο πρόεδρος της Κεφαλληνιακής Αδελφότητας Πειραιά Βαγγέλης Σπαθής.

Δύο ήταν τα βασικά θέματα
............

  • Tης επιδότησης της γραμμής ............
  • του χαρακτηρισμού της γραμμής ως πορθμειακής.....

Επίσης, η πτώση της τιμής των καυσίμων ............. μπορεί να παίξουν ρόλο γιατί ένας βασικός λόγος που η γραμμή έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια ασύμφορη είναι και η μεγάλη αύξηση της τιμής των πετρελαιοειδών.

Σύντομα, θα υπάρξει και νέα συνάντηση με τον υπουργό.

Η περίπτωση της Agoudimos Lines

Συζητήθηκε επίσης η περίπτωση της Agoudimos Lines ......Αυτό που τονίστηκε στη συνάντηση είναι η ανάγκη δέσμευσης της όποιας εταιρείας αναλάβει τη γραμμή να παραμείνει καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο τους θερινούς μήνες που η γραμμή έχει και την περισσότερη κίνηση.

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

το ΦΙ.Κ.Ο., η δημοτικη παραταξη της Παλικης, σε ανακοινωση της (υπαρχει σε ολα τα τοπικα site κεφαλονιας και ιθακης), τα... χωνει με το γαντι σε οσους ενεπλακησαν στην προσφατη συσκεψη
 

 

  • Γιατί σε τόσο κρίσιμο τοπικό ζήτημα, προτάχθηκε το πρόσωπο του κ. Περιφερειάρχη, ενώ η κ. Βουλευτής, τοπικά αρμοδιότερη και με μεγαλύτερο θεσμικό κύρος, απλώς «παρευρέθη»;
  • Γιατί ένα τόσο ειδικό ζήτημα, για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, ετέθη στον κ. Υπουργό σε συνδυασμό με «τα προβλήματα που δημιουργούνται από την έλλειψη τακτικών δρομολογίων στις γραμμές Κέρκυρα –Ηγουμενίτσα-Παξοί και Κέρκυρα-Διαπόντια»;
  • Γιατί δεν ενημερώθηκαν, για να παραστούν στην συνάντηση, φορείς από τις κυρίως πληττόμενες περιοχές της Ιθάκης, της Σάμης και του Ληξουρίου, αλλά «παρευρέθη» μόνο ο πρόεδρος της Αδελφότητας Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Πειραιά;
  • Τέλος και κυρίως, γιατί για το μεσοδιάστημα, μέχρις ότου υπάρξει οριστική ρύθμιση, αντί να τονιστούν τα μύρια όσα προβλήματα που δημιουργεί στα νησιά μας η έλλειψη πλοίου στην γραμμή, τονίστηκε «η ανάγκη να δεσμευτεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος πλοιοκτήτης για την εξασφάλιση της διαρκούς παρουσίας και την εξυπηρέτηση των νησιών χειμώνα και καλοκαίρι»;Γιατί αντιμετωπίζεται με τόση «απέχθεια» η προοπτική να λειτουργήσει η γραμμή έστω μόνο τους θερινούς μήνες, που οι κάτοικοι των πληττόμενων περιοχών περιμένουν τόσα πολλά από τον Τουρισμό, μέχρι να λυθεί οριστικά το πρόβλημα;; Γιατί να μην λειτουργήσει, προσωρινά, η γραμμή μόνο κατά τους θερινούς μήνες όπως σε όλη την Ελλάδα λειτουργούν εποχιακές γραμμές λόγω αυξημένων συγκοινωνιακών αναγκών; (Επισημαίνουμε βεβαίως το αυτονόητο: Ότι για την παράταξη των ΦΙ.Κ.Ο. δεν αποτελεί λύση για τα νησιά μας, η περιοδική λειτουργία της εν λόγω γραμμής ΜΟΝΟ τους θερινούς μήνες.)

Περιμένουμε άμεσα απαντήσεις στα ανωτέρω ερωτήματά μας από την Περιφέρεια, αλλά και τοποθέτηση από την κ. Βουλευτή, εφόσον ανάμεσα στις εντολές που έλαβε από τους Κεφαλλήνες και Ιθακήσιους πολίτες και μάλιστα σε προτεραιότητα, είναι η επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.

Link to comment
Share on other sites

η βουλευτης κεφαλληνιας και ιθακης, κομπανιερα θεοπεφτατου, σε δελτιο τυπου που εστειλε σε ολα τα κεφαλονιτικα ΜΜΕ, απαντα στο ΦΙ.Κ.Ο. και λεει οτι δεν ειναι θεμα προσωπων και ποιανου το ονομα θα ακουστει περισσοτερο.

οτι ο στοχος και καλα ειναι κοινος και εκεινη θα συνεχισει να προσπαθει με καθε εμπλεκομενο, για την επαναλειτουργια της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

Ρητή αναφορά στην επαναλειτουργία της γραμμής κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων του Θ. Δρίτσα σήμερα στη Βουλή.
 

 

Παράλληλα στοχεύουμε σε αυτήν την πρώτη φάση σχεδιασμού στην επαναλειτουργία γραμμών υψηλής ανάγκης που για διάφορους λόγους διακόπηκαν όπως για παράδειγμα θα προσπαθήσουμε να επανασυνδέσουμε την Ιθάκη και την Κεφαλονιά με την Πάτρα

 

Το σχετικό σημείο εδώ

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μαλλον αλλη μια φιδια αλλα λετε στο τελος να κιτρινισει η γραμμη;

 

 

 

Από την άλλη, οι φωνές διαμαρτυρίας των κατοίκων της Κεφαλονιάς για το άνοιγμα και πάλι της γραμμής Ιθάκης-Σάμης-Πάτρας, αλλά και οι διεργασίες το Υπουργείο Ναυτιλίας δείχνουν ότι στέλνουν το «Φιορ Ντι Λεβάντε» να καλύψει τη συγκεκριμένη γραμμή, με το αρμόδιο Υπουργείο να επεξεργάζεται τρόπο για να μην είναι η γραμμή παθητική.

 

 

Με σεβαστη επιδοτησουλα; <_<

Link to comment
Share on other sites

Το fior; Λίγο δύσκολο μου κάνει πάνω που εδραιώνεται στη γραμμή να μας αφήσει. Βέβαια τα δρομολόγια στη Ζάκυνθο φτάνουν και περισσέυουν και το μόνο σίγουρο είναι οτι τα πλοία άδεια πηγαινοέρχονται. ακόμη και αυτά που παίρνουν τα κτελ. Απ'την άλλη η εμμονή των καφαλλονίτικων ΜΜΕ για την δρομολόγηση του fior στην συγκεκριμένη γραμμή ήδη πριν μας έρθει στην Ελλάδα και η τελική δρομολογησή του στο τζάντε δεν τους κάνει και πολύ αξιόπιστους...

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει η γραμμή να επιδοτηθεί παιδιά; Δηλαδή, ξαφνικά από μια από τις καλύτερες γραμμές των Ιονίων έγινε άγονη; Ποιος τα πιστεύει αυτά; Συνέπεια στα δρομολόγια και προσπάθεια/διαφήμιση να ξανακερδηθεί η γραμμή για τον απλό επιβάτη χρειάζεται.

 

Ξέρω πως τα έχουμε χιλιοσυζητήσει και ίσως τα έχετε βαρεθεί, αλλά αφού δεν αλλάζει τίποτα ...

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα θα θεωρουσα προκληση μια επιδοτηση της γραμμης ως αγονης, οταν κοβονται αβερτα δρομολογια σε πραγματικες αγονες. οσο και αν μην μας αρεσει το πως και η κεφαλονια και η πατρα εχουν συνδεση με την ηπειρωτικη ελλαδα.
 
πιο κοντα στην πραγματικοτητα θα ηταν αλλα κινητρα οπως πχ αποκλειστικοτητα (που ειναι δωρο αδωρο απο τη στιγμη που υπαρχουν γειτονικες γραμμες) ή εξομοιωση της συνθεσης με αυτη των γραμμων της κυλληνης.
 

συμφωνω με τον ariadne, οτι δεν χρειαζεται επιδοτηση, αλλα συγκεκριμενες κινησεις.

ας μην κοροϊδευομαστε ομως, οπως εχω ξαναπει, αν η (οποια) κυβερνηση ηθελε να πιεσει, εχει τροπους
 

αν ο υπουργος ηθελε να παρεμβει, σε καποιο απο τα απειρα αιτηματα που ικανοποιησε, θα μπορουσε να πει "φτανει". δικοι μας ειστε, σας κανουμε ολα τα χατηρια, αλλα φερτε το ενα πλοιο στην πατρα και ασε το αλλο κυλληνη πορο και σεις της ionian περιοριστε την παρουσια σας στην κεφαλονια για να μη σας ενοχλουμε στη ζακυνθο.

 
 

αν ο υπουργος θελει να πιεσει, εν΄οψει και της νεας δρομολογιακης περιοδου, μπορει πολυ ομορφα να παρει τηλ και τις δυο εταιρειες (ionian & kefalonian) και να τους πει:
 
"παιδες, μεχρι 31.10 ενας απο τους δυο σας θα αφησει τον πορο και θα ελθει πατρα, αλλιως θα εχετε καθε μερα το port state control κατω να ψαχνει τα πλοια σας απο τα αρμπουρα μεχρι την τροπιδα".
μπορει να πει και αλλα πραγματα που δεν γραφονται, αν θελει να διαμορφωσει ενα τοπιο οπου και η γραμμη της πατρας θα επανελθει με... βιωσιμο τροπο και δεν θα εχουμε ανταγωνισμο μεχρι θανατου οπως φετος το χειμωνα.


βεβαια για να ασχοληθει σοβαρα η κεντρικη εξουσια, δεν αρκουν οι επιστολες και τα πικαντικα σχολια στο facebook.
 

τα σεναρια για παρατεταμενη ακινησια (60-40μερες) και μερα παρα μερα δρομολογια τον υπολοιπο χειμωνα τα ειχαμε ξαναδει.

Link to comment
Share on other sites

Δινω πολυ λιγες δυνατοτητες να ερθει για πολλους λογους, επισης δινω πολυ λιγες πιθανοτητες να βγει επιδοτηση γι'αυτη τη γραμμη.

 

Αν ομως τελικα υπαρξει επιδοτηση νομιζω πως για τα σιγουρα φραγκα ολα γινονται...

Link to comment
Share on other sites

To δημοσίευμα παίρνει επιδημικές διαστάσεις και αναπαράγεται σε social media και τοπικά blogs.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω και μία στο εκατομμύριο περίπτωση επιδότησης της γραμμής, ειδικά υπό την παρούσα κυβέρνηση. Η αναφορά του Δρίτσα κατά τις προγραμματικές δηλώσεις, για τη γραμμή δεν είναι τυχαία, αλλά απέχει παρασάγγας από την διάθεση για επιδότηση, κατά τη γνώμη μου.

 

Η μια εταιρεία της περιοχής χάνει τη στήριξή της από την κεντρική κυβέρνηση, η άλλη στέλνει αλλού τα πλοία, η τρίτη τώρα μπήκε (γερά μεν αλλά τώρα και με άγνωστο λίπος προς κάψιμο) και η παραδοσιακή κανείς δεν ξέρει που κοιμάται. Πιο πιθανό είναι να δούμε τη HSW τελικώς! :P

Link to comment
Share on other sites

η πλακα ειναι οτι με ολα αυτα, το τοπικ της γραμμης εχει περισσοτρες σελιδες (αναλογικα) οσο ειναι νεκρη, παρα οσο ηταν ενεργη :P

24 σελιδες τα 8μισυ χρονια (του φορουμ) που ηταν ενεργη και 10 σελιδες τους τελευταιους 17 μηνες.

 

 

περα απο το οποιο φραστικο ενδιαφερον απο πολιτικους  δεν νομιζω οτι υπαρχει πιθανοτητα να ξαναδουμε ενεργη τη γραμμη. 

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη κινητικότητα στο topic είτε οφείλεται στο μεγάλο ενδιαφέρον του κόσμου για τη γραμμή είτε στο μεγάλο ενδιαφέρον του Proud :-P

 

Δε θέλω να είμαι τόσο απαισιόδοξος όσο ο Proud. Θέλω να πιστεύω ότι οι ανακατατάξεις κυρίως και όχι τόσο το φραστικό ενδιαφέρον μπορεί τελικά να κρύβουν ευχάριστες εκπλήξεις. Και όσον αφορά το πολιτικό σκέλος του θέματος, το ποια θα είναι η επίδρασή του (και) στη γραμμή αυτή είναι νωρίς να εκτιμηθεί. (Διάγουμε το μήνα με τις μεγαλύτερες ανάγκες να αποπληρωθούν χρέη της χώρας εξάλλου). Αν μπορέσει/προλάβει π.χ. η κυβέρνηση να ανασχεδιάσει το ακτοπλοϊκό δίκτυο, αν θεωρηθεί στην πράξη η γραμμή κομβικής σημασίας για τα νησιά και βρεθεί τρόπος να πριμοδοτηθεί (και όχι να επιδοτηθεί) η κάλυψή της. Είναι ξεκάθαρα ενάντια στη λογική των επιδοτήσεων η παρούσα ηγεσία.

Link to comment
Share on other sites

Ένα δάκρυ κύλισε στα μάτια μου όταν είδα πως το Δημοτικό Συμβούλιο Ιθάκης πήρε απόφαση να διαμαρτυρηθεί για τη διακοπή της γραμμής!

 

 

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι   κ α τ ά   π λ ε ι ο ψ η φ ί α

 

    Εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας & Αιγαίου, σχετικά με το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Ιθάκης με την Κεφαλονιά και το λιμάνι της Πάτρας και εάν δεν υπάρξει έγγραφη απάντηση από τον Υπουργό, να συγκληθεί την επόμενη εβδομάδα το Δημοτικό Συμβούλιο για να αποφασίσει την έναρξη των κινητοποιήσεων και να οριστικοποιήσει την μορφή τους.

   

    Προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Ιθάκης με την Κεφαλονιά και το λιμάνι της Πάτρας, ζητάμε να υλοποιηθούν άμεσα τα παρακάτω :

 

α. Αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου.


β. Άμεση επαναδρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Ιθάκη – Πόρος – Κυλλήνη, σε αντικατάσταση του Ε/Γ – Ο/Γ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.


γ. Την επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκη – Σάμη - Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος και Νίκος Μωραΐτης για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ιθάκης

 

 

"...Με πρόσχημα τη χρονιάτικη συντήρηση του πλοίου "Νήσος Κεφαλονιά" (1975), το εφοπλιστικό κεφάλαιο αφήνει την Ιθάκη για ένα μήνα χωρίς σύνδεση με την Κυλλήνη από τη Δευτέρα 9/3/2015 έως και την Παρασκευή 10/4/2015, καθιστώντας προβληματική την επικοινωνία των κατοίκων του νησιού με την υπόλοιπη Ελλάδα,..."

...

"...ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

1. Ποια είναι η θέση και τα πρακτικά μέτρα που θα πάρει η κυβέρνηση για την άμεση επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκης - Πόρου - Κυλλήνης;

2. Ποιες ενέργειες θα κάνει η κυβέρνηση για την άμεση επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκη - Σάμη - Πάτρα με επαναπροσέγγιση του λιμανιού στο Βαθύ της Ιθάκης, με τακτικά και καθημερινά δρομολόγια, τα οποία θα εκτελούν σύγχρονα αξιόπλοα και ασφαλή πλοία επανδρωμένα με επαρκή πληρώματα, που θα απολαμβάνουν πλήρως εξασφαλισμένα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα..."
Link to comment
Share on other sites

και μονο που τη διαβαζεις πειθεσαι απο την εκφορα του λογου B)

το προβλημα δηλαδη, ειναι αν θα προσεγγιζουν στο βαθυ με καθημερινα δρομολογια, συγχρονα πλοια, με συνθεση που θα καθοριζει το ΠΑΜΕ ;)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κάποια στιγμή γύρω στις 1 μια ντουζίνα άνθρωποι με ένα πανό που έγραφε για επαναφορά της γραμμής και μια ντουντούκα ηταν έξω απο το ΥΝΑ

Υ.γ. Κόκκινη γραμματοσειρά άμα βοηθάει :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...