Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ ένα καταλαβαίνω σιγα σιγά. Και ο Στρίντζης μας ξανάφησε στα κρύα του λουτρού, αλλά και ο Λυκούδης μας αφήνει σιγά σιγά για τη Ζάκυνθο ... Τα δρομολόγια του Πόρου θα στριμώχνονται ανάμεσα σε αυτά της Ζακύνθου και το Αργοστόλι κόβεται εντελώς, επειδή δεν πιστεύω να χωρά άλλο. Έτσι και αλλιώς, δεν το ήθελα ποτέ του! Και η καημένη Ιθάκη; Κανείς δεν τη σκέφτεται!!! Χειμώνας με το Πέλαγος ... Απίστευτες καταστάσεις. Δεν θα το περίμενα ποτέ στα νησιά μας ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρέπει να έφαγα βαριά το βράδυ, αλλιώς δεν εξηγείται το όνειρο που είδα....

... Μετά την υπογραφή για να μπει το Κεφαλονιά στη Ζάκυνθο, ήταν δυο πουλιά που το σχολίαζαν. Και λέει το ένα στο άλλο: "ρε συ κάνε μια καλή μπας και ξεμπερδέψουμε με δάυτους. Πες αντίο να αφήσεις κενό, δε μπορεί κάτι μπορεί να αλλάξει να μείνουμε όπως είμαστε... Που να τρέχουμε εμείς επάνω; μπορεί να φύγουν αυτοί από κάτω... Στην τελική, καλό ήταν που "θα" έμπαινες. Έτσι εγώ βγήκα στο χαλαρό..."

 

Τι να πω; και έχω πει να μην τρώω βαριά, με πειράζει!

 

Σόρρυ για το off topic!  ;)

Link to comment
Share on other sites

μη μεινει ο ενας μονο πορο και ο αλλος μονο ζαντε και στην σαμη ο μουτζουρης ;)

 

δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναζωντανεψει η γραμμη (περαν ισως απο καμια εποχιακη δρομολογηση λογω εκλογων) αν δεν το κυνηγησουν ζεστα και τα δυο νησια.

 

η ιθακη απο μονη της δεν εχει το ειδικο βαρος (ουτε πληθυσμιακα, ουτε απο πλευρας τουριστικων μεγεθων) να επιβαλει κατι. για να υπαρξει αποτελεσμα χρειαζεται να ξυπνησει και η κεφαλονια, τουλαχιστον το κομματι εκεινο που ζημιωνεται απο την καταργηση της γραμμης (σαμη και βορειοτερα).

 

χρειαζονται συνδυασμενες κινησεις, οπως πχ να παραμεινουν κλειστα τα παντα για καποιες μερες, να γινει (εστω συμβολικα για μικρο διαστημα) αναστολη οποιασδηποτε πληρωμης προς το δημοσιο, να παρεμβουν απο κοινου προς το υπουργειο και τις 2 εταιρειες επαγγελματιες και αιρετοι των νησιων, αλλα και οι συλλογοι ιθακησιων και κεφαλληνων της πατρας, μιλωντας με τη γλωσσα των αριθμων (αναφεροντας την κινηση της γραμμης το 2012 που ηταν η τελευταια χρονια που η γραμμη λειτουργησε κανονικα, την κινηση του χειμωνα απο και προς πατρα, αλλα και τις ακυρωσεις το 2013 λογω τη προβληματικης συγκοινωνιας).

 

αν δεν γινει κατι τετοιο (και τωρα μετα το φιασκο του επτανησος ειναι απαραιτητο να γινει) τη γραμμη θα πρεπει να την ξεχασουμε.

 

εναμισυ μηνα που η γραμμη ειναι χωρις πλοιο χορτασαμε απο επιστολες των αιρετων της ιθακης, προς καθε αρμοδιο και μη, αλλα επιστολες χωριστες (ο καθενας τη δικη του), περιμενοντας να λυθει απο μονο του το προβλημα και μετα να πουν οτι ειχαν αποτελεσμα οι επιστολες. στην κεφαλονια (και ειδικα στην ανατολικη) εχουμε χορτασει απο συζητησεις για το αν θα πρεπει να ξανασυσταθει ο δημος σαμης ή αν πρεπει το δημοτικο συμβουλιο κεφαλονιας να συνεδριαζει στη σαμη, αλλα για το θεμα της συνδεσης με την πατρα δεν εχει ακουστει κιχ.

 

απο δημαρχο και αντιπεριφερειαρχη κεφαλονιας και απο δημαρχους (τα δυο αδερφια) ιθακης δεν περιμενουμε κατι περισσοτερο για τους γνωστους (διαφορετικους για τον καθενα) λογους.

 

η ιθακη απο μονη της το μονο που μπορει να πετυχει ειναι κανενα επιπλεον δρομολογιο του κτελ αιτωλοακαρνανιας και κανενα παραπανω δρομολογιο για αστακο το καλοκαιρι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγώ, ως άσχετος, έχω μία απορία. Πέρα από σκοπιμότητες και παράπλευρα συμφέροντα, και λαμβάνοντας υπ' όψη την πτώση της κίνησης, αυτή καθ΄αυτή η γραμμή είναι κερδοφόρα -σε ετήσια βάση- για ένα πλοίο σαν το Επτάνησος ή το Κεφαλονιά? Και μιλάω για κάποια εταιρεία που δεν έχει συγχρόνως συμφέροντα στην Κυλλήνη.

Link to comment
Share on other sites

εταιρεια με συμφεροντα στην κυλληνη σιγουρα εχει καθε λογο να σπρωξει την κινηση στην κυλληνη (τα εχουμε ξαναπει: λιγοτερα μιλια, λιγοτερα πετρελαια, μικροτερη συνθεση και ακριβοτερο εισητηριο ανα διανυομενο μιλι).

 

ενα πλοιο σαν το επτανησος (το κεφαλονια εχει μεγαλυτερη καταναλωση και μικροτερη χωρητικοτητα), θα εβγαινε τους εννια μηνες (ιανουαριος - μαρτιος ειναι μαυριλα παντου), με μια καλη τιμολογιακη πολιτικη προς τα φορτηγα, ωστε να εξασφαλιζει τουλαχιστον το 1/3 των φορτηγων της κεφαλονιας, με μονοπωλιο την ιθακη (να μην υπαρχουν διαρροες προς αστακο κλπ), με προφορες στου συχνους ταξιδιωτες το χειμωνα και με το ΚΤΕΛ και τους φορεις της κεφαλονιας να το παιζουν στα ισα.

 

εννοειται με καθημερινα διπλα δρομολογια μονο εναμισυ μηνα το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα 2 στα Θέματα Εκτός Ημερήσιας Διάταξης: ''ΑΠΟΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΤΡΑ-

ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ''  Όπως ήταν αναμενόμενο μετά τα όσα ακούστηκαν την τελευταία βδομάδα!

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναζωντανεψει η γραμμη (περαν ισως απο καμια εποχιακη δρομολογηση λογω εκλογων) αν δεν το κυνηγησουν ζεστα και τα δυο νησια.

η ιθακη απο μονη της δεν εχει το ειδικο βαρος (ουτε πληθυσμιακα, ουτε απο πλευρας τουριστικων μεγεθων) να επιβαλει κατι. για να υπαρξει αποτελεσμα χρειαζεται να ξυπνησει και η κεφαλονια, τουλαχιστον το κομματι εκεινο που ζημιωνεται απο την καταργηση της γραμμης (σαμη και βορειοτερα)[...]

αν δεν γινει κατι τετοιο (και τωρα μετα το φιασκο του επτανησος ειναι απαραιτητο να γινει) τη γραμμη θα πρεπει να την ξεχασουμε.

εναμισυ μηνα που η γραμμη ειναι χωρις πλοιο χορτασαμε απο επιστολες...

μεχρι ωρας η μονη επισημη αντιδραση ειναι: μια επιστολη του αντιπεριφερειαρχη κεφαλονιας και ιθακης προς τον Υπουργο Ναυτιλιας, οπου ζητα να απορριφθει το αιτημα αποδρομολογησης (με το ζορι παντρεια δεν γινεται ;) ) και να εξετασθουν τυχον ποινικες ευθυνες :blink: και μια επιστολη της εκλεγομενης στο Θιακι περιφερειακης συμβουλου, που χαρακτηριζει το Θιακι πιονι στα εφοπλιστικα σχεδια B) (αουτς).

 

γενικως δεν εχει υπαρξει καμια ουσιαστικη αντιδραση (περα απο τηλεφωνηματα στα πρακτορεια απο επαγγελματιες και συχνους ταξιδιωτες) και το μελλον μονο ευοιωνο δεν ειναι.

αντε το πολυ να δουμε κανεναν κομητη κοντα στο πασχα και τις εκλογες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με τα οσα αποδιδονται στη Σμαραγδα Σαρδελη, στηνεται σκηνικο για part-time καλυψη της συνδεσης της πατρας με την ιθακη. ειχε πρωτακουστει σαν φημη απο το καλοκαιρι, το ξανακουσαμε οταν ξεκινησε η συνδεση με την κυλληνη τρεις φορες την εβδομαδα και απο οτι φαινεται θα το δουμε συντομα (σε αστρικο χρονο ;)).
 
τωρα θα ταξιδευει τρεις μερες και θα καθεται τις αλλες; θα πηγαινει τις τρεις και θα γυρνα τις αλλες τρεις; θα το δουμε.


Γίνεται πλέον κατανοητό ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ιθάκης με την Κυλλήνη και- όχι με το λιμάνι της Πάτρας- δεν  ανταποκρίνεται στις ανάγκες, ούτε των Ιθακησίων και των επισκεπτών της Ιθάκης, αλλά πιστεύουμε ούτε και της ακτοπλοϊκής Εταιρείας, η οποία φυσικά μετά το συγκοινωνιακό κενό που δημιουργήθηκε από την 1η Νοεμβρίου, δέχτηκε να εξυπηρετεί  με τα συγκεκριμένα δρομολόγια την Ιθάκη.

Για τους λόγους αυτούς, τους οποίους σας έχουμε επανειλημμένα τονίσει, επιβάλλεται στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου σας να αιτηθείτε της Εταιρείας που καλύπτει -στην προκειμένη περίπτωση την «IONIAN FERRIES», να συνεχίσει έστω και με τα ίδια δρομολόγια την ακτοπλοϊκή σύνδεση – φυσικά με το λιμάνι της Πάτρας όπως και πριν.  Η ακτοπλοϊκή αυτή γραμμή κρίνεται πλέον απαραίτητη  για την πραγματική εξυπηρέτηση των κατοίκων της Ιθάκης.

www.e-kefalonia.net

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

τα παραπανω τα ελεγε η κ.Σαρδελη και χτες σε ζακυνθινο καναλι. αφου εκθειασε τους ζακυνθινους που εξασφαλιζουν τη συνδεση της ιθακης με την ηπειρωτικη ελλαδα απο τοτε που σταματησε η strintzis ferries, τονισε οτι η συνδεση με κυλληνη δεν εξυπηρετει το θιακι και ο κοσμος προτιμα αλλες λυσεις (τον αστακο προφανως εννοουσε) και καλεσε το υπουργειο (που εχει την αρμοδιοτητα) αλλα και την εταιρεια να καλυψουν εκ νεου τη γραμμη της πατρας, ακομη και με τη συχνοτητα που υπαρχει σημερα η συνδεση με την κυλληνη.

 

η δικη μου αποψη ειναι οτι η γραμμη της πατρας μπορει να σταθει ακομη και αυτους τους καιρους, αρκει να στηριχτει απο το θιακι και ενα μεγαλο μερος της κεφαλονιας και βεβαια να καλυφθει απο στοιχειωδως σοβαρη εταιρεια που να μην αλληθωριζει στην κυλληνη.

 

αυτο ειναι δυσκολο να γινει αυτην την περιοδο:

 

  • στην ιθακη δεν υπαρχει δημος ή υποτυπωδης εκπροσωπηση των επαγγελματιων του νησιου και εχουμε μονο μεμονωμενες κινησεις υποψηφιων καθε ειδους.
  • στην κεφαλονια το πανω χερι αυτην την περιοδο εχει μια συγκεκριμενη ομαδα με κοινα πολιτικα και οικονομικα συμφεροντα, που ειναι πολιτικοι φιλοι του δημαρχου και του αντιπεριφερειαρχη. εχουν ισχυρες πολιτικες και εκκλησιαστικες διασυνδεσεις και μπορουν να επιβαλλουν καταστασεις. οι ανθρωποι που εκπροσωπουν την kefalonian ειναι και αυτοι πολιτικοι φιλοι των παραπανω, εχουν εξασφαλισει την ενεργο στηριξη τους και την ανοχη των υπολοιπων. δημος, αντιπεριφερειαρχης, επιμελητηριο, ξενοδοχοι και επαγγελματιες τουρισμου, τοπικα ΜΜΕ κλπ, αλλα και η αντιπολιτευομενη βουλευτις!! δεν εχουν κανει τπτ (περα απο καποιες φραστικες αντιδρασεις) για την ουσιαστικη καταργηση της γραμμης της πατρας.

ξενος (εκτος περιοχης) παικτης, και αναφερομαι σε οσους εχουν περισσευουμενα πλοια καταλληλλου μεγεθους, δυσκολα θα ερθει να δοκιμασει την τυχη του εδω οταν ξερει οτι στην κεφαλονια δεν θα τον στηριξει κανεις και μπορει να μην εχει καν και λεωφορειο του κτελ.

 

 

οι υπαρχοντες παικτες εχουν αλλες επιδιωξεις:

 

  • η kefalonian θα ηταν πολυ ευτυχισμενη αν εμεναν μονοι στον πορο και ο πορος ηταν ο μονος  τροπος να παει καποιος κεφαλονια. σε τετοια περιπτωση θα ξεχναγαν και το ζαντε και τα... δευτερα πλοια.
  • οι ζακυνθινοι πρωταρχικο μελημα εχουν να μην σπαει το μονοπωλειο στη ζακυνθο. οποτε αυτο εχει συμβει στο παρελθον παντα εχουν κινηθει να επαναφερουν το status quo ante. οταν εχουν εξασφαλισει το ζαντε, θελουν και ενα κομματι της κεφαλονιτικης πιττας (δυσκολα θα εφευγαν τελειως απο την κεφαλονια).

 

η γραμμη πατρα σαμη ιθακη δεν υπαρχει στα πλανα κανενος τους, περα μονο απο πλημμελη εποχιακη καλυψη για να μην μπει ουσιαστικος ανταγωνιστης, αλλα και για να μη φωναζει κανεις, μιας και ερχονται και εκλογες.

οπως εχω ξαναπει, το χρονου θα ειναι ακομη πιο ασχημα τα πραγματα γιατι ετσι και τα βρουν ζακυνθινοι και kefalonian ουτε η πατρα θα εχει πλοιο και στην κυλληνη θα κανει 2 δρομολογια ο ενας για πορο και 2 ο αλλος για ζαντε και τπτ αλλο. θα εχουν περασει και ολες οι εκλογες, οποτε....

 

καλη η οικονομοτεχνικη μελετη και τα στοιχεια, αλλα δεν αρκουν αυτα οταν στην εξισωση μπαινουν και αλλοι παραγοντες, οπως η τοπικη πολιτικη εξουσια, αλλα και η επικερδης συγκοινωνια των γειτονικων νησιων ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή ανάλυση Proud!

Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα στα νησιά μας. Πιστεύω, πως το μόνο που θα μπορούσε να δώσει νέα δυναμική στο όλο ζήτημα, είναι οι τοπικές εκλογές και η διαφαινόμενη ήττα του ... τρέχοντος τοπικού άρχοντα ... Εάν αρχίσουν έπειτα ένας ένας να την κοπανάνε όπως τα ποντίκια, ίσως τολμήσει να ασχοληθεί ξανά κάποιος σοβαρός επιχειρηματίας/εταιρεία/φορέας/κοινοπραξία/δήμος κ.ο.κ. με το θέμα της σωστής ακτοπλοϊκής σύνδεσης των δύο νησιών μας.

Διαφορετικά, αν και δε μου πολυλένε, θα ευχόμουνα ειλικρινά να αγοράσουν κάποιο σοβαρό πλοί οι Ληξουριώτες μόνο και μόνο για να δημιουργήσουν προβλήματα σε αυτούς που το παίζουν αυτοκράτορές μας! Θα μου πεις βεβαίως, ποιος θα τους υποστηρίξει ...; Έλα μου ντε ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

χρονια δοξασμενα.

 

εποχες που το κεφαλονια το βλεπαν τα υπολοια  πλοια με το κυαλι.

 

gallery_1817_9_66555.jpg

 

προσεξτε τα off season δρομολογια. τις μερες που ειχε διπλο η πατρα (παρασκευη και κυριακη) ειχε λιγοτερα δρομολογια απο κυλληνη

 

διπλα δρομολογια πατρα, σαμη βαθυ και ο χρονος για βαθυ, οσο ηθελε ο σολωμος για πισαετο

 

ΥΓ: κλαψ

Link to comment
Share on other sites

οσο παγιωνεται η συνδεση με την κυλληνη, τοσο  εξανεμιζονται, οι οποιες ελπιδες επανενεργοποιησης της γραμμης της πατρας, παρολο που καποιοι τη θυμηθηκαν στις δηλωσεις δρομολογησης.

 

εκεινο που ειναι σιγουρο ειναι οτι η τυχη της γραμμης θα απασχολησει τον προεκλογικο αγωνα για το δημο ιθακης. ηδη εχουμε μια ανακοινωση της δημοτικης παραταξης του ΣΥΡΙΖΑ, οπου κατηγορειται ευθεως η Δημαρχος για υπονομευση της γραμμης και αβαντα στην ομαδα της Kefalonian.

 

η αληθεια ειναι οτι απο την πρωτη στιγμη που ανελαβαν τα αδερφακια το δημο ιθακης, πρωτα βοηθησαν τη strintzis ferries να αφησει το βαθυ και εν συνεχεια δεν εχουν κανει απολυτως τπτ, παρολο που επι μηνες το 2013 ακουγοταν οτι απο οκτωβριο οι ζακυνθινοι θα αφησουν την πατρα και η γραμμη θα σταματησει.

 

υπαρχουν αρκετοι προαλειφομενοι υποψηφιοι δημαρχοι στο θιακι και ολοι εχουν απο κατι να ταξουν για τη συνδεση με την πατρα.

 

οπως εχουμε δει ομως, τα πραγματα ειναι δυσκολα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ανυπαρξία σοβαρής διεκδίκησης από το Θιάκι είναι μεγάλο πρόβλημα. Αλλά νομίζω πως πέρα από το Θιάκι, το θέμα αφορά και την Πάτρα σε ένα μέρος και πολύ περισσότερο και μεγάλο μέρος της Κεφαλονιάς.

 

Το διπλό χτύπημα του Εγκέλαδου θα μπορούσε να αποτελέσει μέτρο σοβαρής πίεσης ακόμα και για προσωρινή επιδότηση της γραμμής. Ξέρω ότι είμαστε χρεοκοπημένοι, αλλά δεν είμαστε μόνο στο Ιόνιο. Έπειτα, πρέπει να δούμε τις πολιτικές εξελίξεις. Προφανώς το  "Περοκέ" (που λέει και ο Τσελέντης) φαίνεται να βολεύεται με την Κυλλήνη. Μήπως όμως αλλάξουν στόχο ξανά; (για 5η φορά proud; )

 

Μην ξεχνάμε ότι για την αποκατάσταση των ζημιών -αν και όποτε ξεκινήσει- θα αυξηθεί και η μεταφορά που αφορά την οικοδομική δραστηριότητα.

 

(Υ.Γ. όχι του ΣΥΡΙΖΑ, ανεξάρτητη είναι η δημοτική παράταξη νομίζω! :Ρ)

Link to comment
Share on other sites

ειπες μεγαλη κουβεντα οσον αφορα την πατρα.

 

περα απο τη γενικοτερη μειωση της κινησης λογω της κρισης, η πατρα εχει σοβαρες διαρροες προς ηγουμενιτσα (η κινηση του εξωτερικου και της κερκυρας) και πλεον και προς κυλληνη (η κινηση της κεφαλονιας και της ιθακης).

 

δεν εχει υπαρξει καμια ουσιαστικη αντιδραση ή καποιο σχεδιο να ανακοπει αυτη η ταση, ουτε απο το δημο, ουτε απο τον ΟΛΠΑ, ουτε απο τους πρακτορες. οι αφορμες πολλες αλλα θα σταθω στο εξης κοπηκε πρωτα η απ'ευθειας συνδεση με την κερκυρα και απο φετος με κεφαλονια και ιθακη, για πρωτη φορα μεταπολεμικα (πριν τα ferries, υπηρχαν τα ποσταλια γλαρος, αγγελικα κλπ) και το μονο που ειχαμε ηταν ενα ψηφισμα του Δημοτικου Συμβουλιου.

 

η γνωμη μου ειναι οτι δεν πρεπει να διεκδικηθει επιδοτηση, θα ηταν προκληση απο τη στιγμη που υπαρχει τακτικη συνδεση με την ηπειρωτικη ελλαδα, αλλά άλλα κινητρα (πχ μηδενικα λιμανιατικα σε πατρα και ιθακη).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

επιτελους, ενας κρατικος θεσμος ασχοληθηκε. B)

 

αν και με αρκετα λαθακια, το... Βημα σε "πρωτοσελιδο" διαδικτυακο δημοσιευμα αναφερεται  στην ορφανια της γραμμης.

 

 

...Επρόκειτο για μια γραμμή που λειτουργούσε επί πολλές δεκαετίες και κανείς δεν ξέρει τι πρόκειται να γίνει την άνοιξη και το καλοκαίρι που οι τοπικοί φορείς ευελπιστούν να επισκεφτούν το νησί που επλήγη από τον Εγκέλαδο έλληνες και ξένοι τουρίστες για να στείλουν μήνυμα εμπιστοσύνης...

 

 

ξεχωριζει η δηλωση του προεδρου της ενωσης κεφαλληνων και ιθακησιων

 

 

...O κ. Σπαθής είπε πως οι συμπατριώτες του εξαρτώνται από τη συγκεκριμένη γραμμή καθώς θα πρέπει να πηγαίνουν στην Πάτρα για τα δικαστήρια, την Εφορία, για εξετάσεις σε νοσοκομείο ή ιδιωτικά ιατρεία, ενώ μεγάλος αριθμός φοιτητών και σπουδαστών από την Κεφαλονιά διαμένει στην αχαϊκή πρωτεύουσα. Επεσήμανε ότι στην Πάτρα διαμένει μεγάλη παροικία Κεφαλλονιτών οι οποίοι δεν έχουν δυνατότητα να συνδράμουν τους σεισμοπαθείς όπως θα ήθελαν.
 
Σημείωσε ότι παλαιότερα εάν κάποιος στο νησί έκανε παραγγελία το πρωί για προϊόντα σε συνεργάτες του στην Πάτρα, το απόγευμα τα είχε στα χέρια του, ενώ αναφερόμενος στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κυλλήνη έλεγε ότι δεν προσφέρει τίποτε και αποτέλεσμα είναι η πολύωρη ταλαιπωρία όσων ταξιδεύουν οδικώς από και προς το νησί...
Link to comment
Share on other sites

Η αναφορά μου στην επιδότηση, έγινε λόγω των συνθηκών. Θα μπορούσε να αποτελέσει στην τελική ένα bonus για την "επανεκκίνηση" της γραμμής. Αλλά θα μου πεις, τόσα έταξαν για τους σεισμοπαθείς, τι θα πάρουν τελικά; (μη θυμηθούμε και το γνωστό ανέκδοτο με τον "μονάρχη" και τους σεισμοπαθείς).

 

Αν υπήρχε σοβαρή δημοτική αρχή στο Θιάκι, θα μπορούσε να "παρασύρει" και τους Εμπορικούς Συλλόγους σε Ιθάκη, Πάτρα, Κεφαλονιά, το Δήμο της Πάτρας, τις ενώσεις Κεφαλλήνων και Ιθακησίων, τις ενώσεις Ξενοδόχων και γενικότερα όσους περισσότερους φορείς. Τότε θα φαινόταν η δυναμική και το πληθυσμιακό μέγεθος των ενδιαφερόμενων και ίσως να μπορούσε να βρεθεί λύση. Είναι τόσο τραγική όμως η Δημοτική αρχή της Ιθάκης, που ακόμα και τώρα δεν έχει την ικανότητα να κάνει εντελώς τίποτα.
Νομίζω ότι θα πρέπει να ασκηθεί πίεση στη Δήμαρχο, όχι μόνο την αντιπολίτευση του Δήμου, αλλά και από τους συλλόγους του νησιού. Δεν αποκλείω όμως ότι πολλοί βολεύονται προεκλογικά με το κενό στη γραμμή. Το χρεώνουν στους τωρινούς, το έχουν και σημαία προεκλογικά και ελπίζουν στην κάλυψη μετεκλογικά "δι' ενεργειών των".
 

Link to comment
Share on other sites

οι επτανησιακοι συλλογοι της πατρα εξαντλουν την ενεργητικοτητα τους για το θεμα, στο να ρωτουν τους υπαλληλους του πρακτορειου αν ξερουν κατι.

 

οσο για το δημο πατρεων και τον εμπορικο συλλογο τα εχω ξαναπει. δεν μπορουν να ασχολουνται ουτε με τα σοβαρα ζητηματα της πατρας, περα απο ενα ψηφισμα (εχουν ηδη βγαλει) δεν προκειται να κανουν κατι αλλο για το θεμα

Link to comment
Share on other sites

και το νεο διοικητικο συμβουλιο του συλλογου των εν πατραις ιθακησιων, εστειλε επιστολη για το θεμα στον υπουργο, με κοινοποιηση στους δημους (πατρεων, κεφαλονιας & ιθακης) και στην περιφερεια ιονιων νησων.

 

μου αρεσει ο τροπος που ξεκιναει την επιστολη

 

 

Χωρίς να επαναλάβουμε το ιστορικό της απόφασης του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου σας (Σ.Α.Σ.) για την αποδρομολόγηση του πλοίου «Επτάνησος» από την ακτοπλοϊκή γραμμή: ΙΘΑΚΗ-ΣΑΜΗ-ΠΑΤΡΑ,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αν υπηρχαν σοβαροι εκπροσωποι της ιθακης, θα ειχαν προσεγγισει τους δυο ομιλους της αδριατικης (grimaldi & πειραιως) για 3-4 προσεγγισεις την εβδομαδα.

 

πχ κυριακη τεταρτη παρασκευη απο πατρα το πλοιο του bari (ή του brindisi αν ειναι ο mr G) και απο ιθακη τεταρτη και παρασκευη του bari (ή του brindisi, αναλογα ποιος θα πηγαινε τελικα) και κυριακη με το πλοιο της ancona.

 

ετσι θα ειχε δυο μερες την εβδομαδα ο θιακος να παει ημερησια εκδρομη στην πατρα για δουλειες (χωρις λεωφορεια κλπ) και θα μπορουσε να παει καποιος σκ με ανρθωπινες συνθηκες.

 

στο βαθυ θα μπορουσαν να δεσουν στον τσιριμπη με μια διαμορφωση ραμπας στη μαρινα.

 

για τις εταιρειες το κοστος ειναι ελαχιστο (απ'εξω περνανε).

 

δεν λεω οτι εχει πιθανοτητες ή οτι ειναι η καλυτερη λυση, αλλα θα αξιζε τον κοπο η προσπαθεια  και θα πιεζε και τους αλλους τους χλιμιντζουρες

Link to comment
Share on other sites

Μπορούν του Brindisi τα Grimaldόπλοια να κάνουν εμπορικό, εσωτερικό δρομολόγιο Πάτρα-Ιθάκη-Σάμη; Νομίζω πως όχι, λόγω σημαίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...