Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αν πχ το δρομολογιο της κυριακης πηγαινε δυο ωρες ακομη πιο αργα (πχ 15.30 απο πισαετο,16.30 απο σαμη και 20.30 απο πατρα) και αν ηταν πιο βολικη η αναχωρηση απο πατρα την παρασκευη θα υπηρχε λιγοτερη γκρινια. αν πχ ηταν το ιονις και οχι ο καλβος με το μισο σαλονι ακομη καλυτερα.

δεν ζητα ο κοσμος υπερβολες,

 

 

οταν ηρθε το κεφαλονια το '95 το χειμωνα ειχε βραδυνο μονο τις πεμπτες για καυσιμα.

την περιοδο '97-'98 η strintzis lines ξεκινησε βραδυνα και παρασκευη και κυριακη απο πατρα (αρχικα μονο πεμπτη και κυριακη με το sun και στη συνεχεια οταν γυρισε το κεφαλονια απο επισκευη και παρασκευες). εκεινες τις μερες που ειχε διπλο απο πατρα ειχε 2 δρομολογια αντι για τρια στον πορο.

το πειραμα πετυχε και η κινηση αυξηθηκε αισθητα, γιατι πολυς κοσμος (θιακοι και κεφαλονιτες που μενουν αθηνα, υπαλληλοι κλπ που δουλευουν στα νησια) πηγαινοερχοταν τα ΣΚ γιατι βολευαν τα δρομολογια, ενω ερχονταν και πολλοι απο κεφ και θιακι για ψωνια και γιατρους αυθ'ημερον.

 

σημερα ασφαλως και ειναι διαφορετικες οι συνθηκες, το λιγοτερο που θα μπορουσαν να κανουν ομως ειναι διπλο την παρασκευη (με μονο δυο δρομολογια στον πορο) και να γινεται 2 ωρες πιο μετα απο οτι τωρα το δρομολογιο της κυριακης.

 

τις αλλες μερες εκτος κυριακης θα μπορουσε να φευγει απο πατρα 12,30 το 13.30 δεν εχει νοημα. ασκοπη καθυστερα και δεν προλαβαινει κανεις να κανει κατι σε μιαμιση ωρα. αντιθετως αν την παρασκευη υπηρχε διπλο δρομολογιο θα μπορουσαν να κανονιζουν και τα ιατρικα ραντεβου τους και οσοι ερχονταν πατρα για γιατρους κλπ.

 

αν φευγει απο πατρα 12.30 και αν δεν περασει δευτερη φορα απο σαμη , θα προλαβαινε να εχει αναχωρηση απο πατρα στις 21.00 ακομη και ο καλβος. (μετα τον πισαετο να συνεχισει για πατρα, εχοντας ηδη φορτωσει για πατρα. γινοταν και παλιοτερα επι κεφαλληνια και αργοστολι αυτο, που οταν εκαναν δευτερο δρομολογιο απο βαθυ συνεχιζαν για πατρα. για το χειμωνα θα βολευε)

 

θα μπορουσαν να ανακοινωθουν και απο τωρα δρομολογια με το ωραριο της κυριακης και για τις δευτερες τριημερων (τουλαχιστον μεχρι το πασχα).

 

αν οπως λεει η ανακοινωση που βγηκε για τον πορο ολα ειναι θεμα ΣΑΣ, ας ζητησουν και αυτες τις τροποποιησεις.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Proud, πολύ σωστά όσα μας υπενθυμίζεις και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά, οι εταιρείες τα ακούνε; Το υπουργείο; Οι λοιποί υπεύθυνοι; Μάλλον όχι ...

Link to comment
Share on other sites

με γεματο το κυριως γκαραζ ηρθε και εφυγε σημερα το ιονις. (τα παταρια δεν ειχαν κατεβει και για το καταμπαρο δεν εχω εικονα.)

 

εκτος απο ΙΧ και ΚΤΕΛ, ειχε και αρκετα φορτηγα και μερικα βαρεα οχηματα (γερανο και κατι παρομοια)

στο φευγα ηταν και καποιο αθλητικο σωματειο On board.

Link to comment
Share on other sites

χθες εγινε συσκεψη στην κεφαλονια για το θεμα των ακτοπλοϊκων συγκοινωνιων κεφαλονιας και ιθακης. παρεστησαν ολοι οι μεγαλοσχημοι και οπως λεει το ionianpress πηραν... σημαντικες αποφασεις για τις ακτοπλοϊκες συγκοινωνιες των νησιων B)

 

ιδου η αποφαση 6 (τι ωραια που αποφασιζεις οταν δεν εχεις αρμοδιοτητες).

 

 

Διερεύνηση επέκτασης του δρομολογίου Πάτρα- Σάμη-Ιθάκη και στο Βαθύ της Ιθάκης αλλά και αναβάθμιση της γραμμής με άλλο πλοίο.

 

νομιζω οτι λυση σε αυτο θα ηταν η τροποποιηση του αιτηματος της ΝΕΛ και η δρομολογηση του aqua maria απο πατρα για σαμη βαθυ. ετσι και βαθυ θα πιανει το πλοιο, αλλα και αναβαθμιζεται η γραμμη, καθοτι το aqua maria εχει καμπινες

 

ΥΓ: οι φορεις της κεφαλονιας θα γνωμοδοτησουν αρνητικα παντως, συμφωνα με το κεφαλονιαpress, γιατι το θεωρουν αρπαχτη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι λυση σε αυτο θα ηταν η τροποποιηση του αιτηματος της ΝΕΛ και η δρομολογηση του aqua maria απο πατρα για σαμη βαθυ. ετσι και βαθυ θα πιανει το πλοιο, αλλα και αναβαθμιζεται η γραμμη, καθοτι το aqua maria εχει καμπινες

Νά υποθέσω ότι αυτό είναι αστείο;Διότι τί να τίς κάνη τίς καμπίνες το βαπόρι σε μιά γραμμή με συνολική διάρκεια ταξιδιού γύρω στίς τέσσερις ώρες;Και τί σόϊ αναβάθμιση είναι αυτή που φέρνει στην γραμμή ένα βαπόρι παλιότερο απ'αυτό που την εξυπηρετούσε προηγουμένως;

Link to comment
Share on other sites

στο βαθυ αποψε, για πρωτη φορα απο το 1990

δινει 9ρια ΝΔ οποτε πισαετος δεν παιζει

 

ομοιως και σημερα. ο καιρος θα λυσει το θεμα της προσεγγισης στο βαθυ ;)

 

χασταροθ πλακα εκανα, αλλα ειλικρινα πιστευω οτι σε κεφαλονια και θιακι χρειαζονται κανα εξαμηνο μονο με aqua maria

Link to comment
Share on other sites

απο 23.11 εχουν αλλαξει οι απογευματινες αναχωρησεις. απο σαμη για πισαετο στις 17.00 και απο πισαετο στις 17.35. δε φαινεται στο site της εταιρειας, αλλα στο blog του πρακτορα

 

νεες μικροτροποποιησεις απο αυριο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

με επικεφαλης τον Διονυση Λυκουδη, αντιπροεδρο του επιμελητηριου κεφαλονιας (αν δεν κανω λαθος)

 

πρωτος στοχος η αναβιωση της γραμμης πατρα σαμη ιθακη και η σταθερη συνδεση με το μεγαλο διοικητικο και αστικο κεντρο.

διπλα δρομολογια το καλοκαιρι, το χειμωνα στο βαθμο που το επιτρεπει η κινηση

προσφορες για σκ και τριημερα το καλοκαιρι, ειδικα προς τους πατρινους, αλλα και για τους ντοπιους που θελουν να πανε πατρα, (στο βαθμο βεβαια που το επιτρεπει η βιωσιμοτητα του πλοιου).

 

22 λεπτα ειναι η συνεντευξη στο βουτο, οποιος αντεχει ακουει ^_^

 

η συνεντευξη εκλεισε με εκκληση για στηριξη απο τον κοσμο. (εδω οντως θυμησε στεφανου :D. το πλοιο μας κλπ )

 

 

ΥΓ: εγινε και αναφορα στη συμπεριφορα του πληρωματος προς τους επιβατες

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στο συστημα εχουν περαστει δρομολογια για ολο τον μαρτιο με το ιονις.

 

την παρασκευη 15/3 (τριημερο αποκριας) εχουν τροποποιηθει τα δρομολογια για να βγει δευτερο δρομολογιο.

 

αναχωρηση απο πισαετο στις 07.00 και απο σαμη στις 08.00. απο πατρα 12.30 μονο για σαμη, απο σαμη 16.15 για πατρα και 20.00 απο πατρα για σαμη πισαετο.

δυο δρομολογια για σαμη και ενα για θιακι

 

καθαρη δευτερα και δευτερα 25/3 εχει δρομολογια κυριακης.

τα δρομολογια ειναι και στο site της ionian ferries, οπου αναφερεται οτι το καλοκαιρι θα εχει καθημερινα διπλα.

Link to comment
Share on other sites

Proud λες τελικα να μεινει η Ionian Ferries στη γραμμη Πατρα-Σαμη-Ιθακη ακομα και αν ερθει το Κεφαλονια και η Kefalonia Lines; Να προσπαθησουν να τους εξαντλησουν με κοντρα;

 

Διοτι ναι μεν το Κεφαλονια εχει εξαιρετικο ονομα στη γραμμη, ναι μεν ο κοσμος το αγαπαει αλλα αν η νεα εταιρεια δεν εχει αρκετο οικονομικο υποβαθρο για να αντεξει μεγαλη κοντρα και η Ionian Ferries χτυπησει δυνατα τις τιμες ισως ο κοσμος να επιλεξει αυτο που του λεει η τσεπη του...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι το μεγαλο ερωτηματικο

αλλα και απο τη σταση των ζακυνθινων. η κοινοπραξια μπορει να παιξει μπαλα ειτε μενοντας στην Πατρα και κοντραροντας στα ισια τη νεα εταιρεια, ειτε περιοριζομενη στον πορο και χτυπωντας απο εκει με προσφορες και περισσοτερα δρομολογια.


κανεις δεν εχει το περιθωριο για αιμορραγιες. νομιζω οτι οι ζακυνθινοι θα παρουν αποφασεις αφου ξεκαθαρισει το who is who της νεας εταιρειας.
για την ωρα τπτ δεν ειναι ξεκαθαρο

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι δεν χρειαζεται να περιμενουμε

με δηλωση προς το ithacanews, ο εκπροσωπος της ionian ferries γιωργος βασιλαρας, ξεκαθαριζει οτι η κοινοπραξια ηρθε για να μεινει και οτι το πασχα και τους καλοκαιρινους μηνες θα εχει διπλα δρομολογια.

 

post-1817-0-74283100-1362506390_thumb.jp

 

 

ειδικα η υπενθυμιση οτι η κοινοπραξια εχει εγκεκριμενα δρομολογια μεχρι 31/10/13 και εχει υποβαλλει και εμπροθεσμως και νομιμως δρομολογια για την επομενη σαιζον, μας εξασφαλιζει οτι... δεν θα πληξουμε :D

 

ΥΓ: αν η κοινοπραξια εβγαζε απο τωρα δρομολογια μεχρι τελος του ετους και κυριως ποτε θα εχει διπλα δρομολογια θα ηταν πολυ καλυτερο το κλιμα για εκεινη. επιμενω οτι τις παρασκευες θα επρεπε να εχει διπλα ολο το χρονο (και με μεσημεριανη προσεγγιση στο θιακι).

Edited by proud_ionian
ΥΓ:
Link to comment
Share on other sites

Η κοινοπραξία έχει ακόμη χρόνο να διορθώσει ορισμένα λάθη που έκανε το χειμώνα. Το ανέβασμα των δρομολογίων του καλοκαιριού για να μπορεί ο κόσμος να προγραμματίσει εγκαίρως και να υπάρχει ένα κλίμα σιγουριάς, θα ήταν ένα πολύ σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Μετά, μένει να δούμε ποιος θα έχει τις ... βαθύτερες τσέπες ;)

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΤΡΑ-ΣΑΜΗ-ΠΙΣΩ ΑΕΤΟΣ / ΚΥΛΛΗΝΗ-ΣΑΜΗ-ΠΙΣΩ ΑΕΤΟΣ

 

εχει επιχειρηθει και αλλες φορες στο παρελθον το ιθακη σαμη κυλληνη (πιο "προσφατα" το πασχα του '97 και ο χειμωνας 2000-2001) και υπηρξαν εντονες αντιδρασεις και απο το θιακι που δεν εχει μαθει στην κυλληνη και απο παρα πολλους στην κεφαλονια που δεν ηθελαν υποβαθμιση της συγκοινωνιας με πατρα. δε νομιζω οτι θα αρεσε τωρα, παρολο που σαν ιδεα πρεπει να υπαρχει στο μυαλο της κοινοπραξιας.

 

Πιστεύω λοιπόν ότι, από τα δύο μικρότερα πλοία της Ionian Ferries, το κατάλληλο για την γραμμή της Πάτρας είναι το ΙΟΝΙΣ για τους εξής λόγους: 1) διαθέτει πολλούς, άνετους, και πολύ καλά διαρρυθμισμένους κοινόχρηστους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς, στους οποίους οι επιβάτες θα νιώθουν άνετα και ευχάριστα κατά τις πολλές ώρες του ταξιδίου. 2) είναι αρκετά πιο καλοτάξιδο από το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ, αλλά και από το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, οπότε θα έφερνε αναβάθμιση σε αυτόν τον τομέα, ο οποίος είναι επίσης πολύ σημαντικός για την γραμμή μεγάλης απόσταση της Πάτρας. 3) Είναι ταχύτερο και στην πορεία (18 κόμβοι υπηρεσιακή ταχύτητα) και στους ελιγμούς σε σχέση με το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ (17 κόμβοι), οπότε η διάρκεια ταξιδίου των 52 μιλίων, με το ΙΟΝΙΣ θα είναι 3 ώρες από καταπέλτη σε καταπέλτη (όσο δηλαδή και με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ), ενώ με το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ είναι 3.15. Στην προαναφερθείσα διάρκεια ταξιδίου με το ΙΟΝΙΣ και δεδομένων των ελικτικών του δυνατοτήτων, συμπεριλαμβάνονται δύο τεχνάσματα προς εξοικονόμηση χρόνου: α) πρόσδεση στο φανάρι της Σάμης με ταχύτατη, δεξιόστροφη, επί τόπου μανούβρα, ανάλογη αυτής που πραγματοποιούσε το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και β) στην Πάτρα πρόσδεση με όπισθεν και απόπλους με επί τόπου αριστερή στροφή σε-από την νοτιότερη θέση του παλιού λιμανιού, που είναι ακριβώς δίπλα από την νότια μπούκα.

 

αυτα τα διεψευσε η πραγματικοτητα του τελευταιου τετραμηνου. 3.25' ντοκο ντοκο το καλβος και 3.15'-3.20' το ιονις. το ιονις ειναι καλυτερη λυση απο τον καλβο αλλα εχει και αυτο τα θεματακια του οσον αφορα το ταξιδεμα

 

 

Επί πλέον, το ΙΟΝΙΣ που ως τα μέσα της δεκαετίας του ’80 ανήκε σε εταιρεία λαϊκής βάσεως της Ιθάκης, ήταν αγαπητό στο νησί, όπου το θυμούνται με νοσταλγία μέχρι σήμερα. Επομένως, πιστεύω ότι οι Θιακοί θα το υποστήριζαν με χαρά.

ποσοι πια το θυμουνται και ποσοι το ξερουν;

 

Θα πρότεινα λοιπόν το ΙΟΝΙΣ ως κύριο πλοίο στην γραμμή Πάτρα-Σάμη-Πίσω Αετός με ένα δρομολόγιο την ημέρα τον χειμώνα. Εφ’ όσον στην κατεύθυνση από Πάτρα το ωράριο μεταφέρθηκε μία ώρα αργότερα από ότι παλιότερα (13.30 αντί 12.30) και εφ’ όσον υπάρχει από Πόρο πολύ πρωινό δρομολόγιο (6.30 και τα Σαββατοκύριακα 8.00), θα ήταν ίσως εύλογο να μετακινηθεί το ωράριο και στην κατεύθυνση Σάμη-Πάτρα (9.30 αντί 8.30)

 

νομιζω οτι οι πιεσεις ειναι προς την αντιθετη κατευθυνση. υπαρχουν ηδη πολλα παραπονα οτι το 13.30 ειναι αργα και φτανει το πλοιο νυχτα κατω, ενω για την πρωινη αναχωρηση νομιζω οτι οι περισσοτεροι (φορτηγατζηδες και συχνοι ταξιδιωτες) μαλλον θα προτιμουσαν το 08.00 για να φτανουν νωρις αθηνα ή για να εχουν περισσοτερο χρονο στην πατρα.

το 09.30 ειναι πολυ αργα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω και μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία: Από τη μία έχουμε την κοινοπραξία που έφερε μικρότερα βαπόρια και με μονά δρομολόγια. Από την άλλη ακούμε για τον ερχομό του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ με διπλά, και επιπλέον δρομολόγια από την κοινοπραξία. Το AQUA MARIA δεν το υπολογίζω. Μα καλά, πόση είναι πια η κίνηση της γραμμής; Και ΟΚ, εμείς μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις. Όλοι αυτοί οι αρμόδιοι και εμπλεκόμενοι δεν έχουν κάποια επίσημα στοιχεία για να δουν τι τους συμφέρει και τι όχι; Χύμα στο κύμα πάνε;

Link to comment
Share on other sites

εχω ακουσει διαφορα νουμερα για το τζιρο της  γραμμης, αλλα δεν τα εχω επιβεβαιωσει 100%. (θα επανελθω, stay tuned :P )

 

τελειως εμπειρικα, με βαση την κινηση του 2012 και του φετεινου χειμωνα, διπλα δρομολογια (οχι με το ιονις, αλλα με κανονικο βαπορι) χρειαζονται απο το τελευταιο σαββατοκυριακο του ιουνιου μεχρι και το πρωτο του σεπτεμβριου, αλλα και το πασχα (ειδικα χρονιες οπως φετος που ειναι αργα). διπλα δρομολογια θα χρειαστουν παρασκευες και κυριακες απο μαη μεχρι τελη σεπτεμβρη.

 

επειδη υπαρχει κοσμος που ερχεται πατρα για δουλειες και γιατρους, αλλα και εργαζομενοι που φευγουν σκ (και στις δυο "οχθες") θα εξυπηρετουσε (και τα δυο νησια) να εχει διπλο τις παρασκευες το χειμωνα.

 

σε καμια περιπτωση κατα τη γνωμη μου δεν χωραει δυο εταιρειες και 4 δρομολογια η γραμμη. κατι τετοιο το ειχαμε ξαναδει το 2000 οπου ειχε 2 το jetferry και 3 η attica (2 το κεφαλονια και 1 το μπλε της βενετιας που ειχε ημερευση) και το 2001 (2+2) και βεβαια δεν μακροημερευσε το εγχειρημα.

 

αν, υποθεσουμε, ερθει τελικα το κεφαλονια υπο νεα εταιρεια και η προσπαθεια ειναι σοβαρη, το θεμα θα κριθει σε ενα δυο μηνες. (περα απο τον πρωτο καιρο που θα υπαρχει καποια συναισθηματικη φορτιση ισως, ντοπιο καραβι κλπ). αν η κινηση μεινει σε μεγαλο ποσοστο στους ζακυνθινους, αργα ή γρηγορα το κεφαλονια θα γυρισει ΝΜΔ, αν μαζεψει την  κινηση το κεφαλονια ή ακομη περισσοτερο κλεβει κινηση και απο τον πορο τοτε θα δουμε το αναποδο, να γυρνα η κοινοπραξια στον πορο.

 

επειδη η πιττα ειναι μικρη και κανεις δεν αντεχει αιμορραγιες, αλλωστε προσφατο ειναι το προηγουμενο της κοντρας της ανμεζ με τους υπολοιπους που τσακωνονταν ποιος θα παρει τις μυγες, μεχρι που τα βρηκαν, πιστευω οτι δεν θα ειναι απιθανο, αν η κινηση μεινει μοιρασμενη να υπαρξει και καποια συνεννοηση για συνυπαρξη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...