Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η κοινοπραξια Ionian Ferries ζηταει στις 15/6/13 την αποδρομολογηση του πλοιου της απο τη γραμμη, δηλαδη την επομενη ημερα που η Strintzis Ferries ζητα την δρομολογηση του Επτανησος στη Ζακυνθο!!!

 

Δηλαδή δεν θα υπάρχει σύνδεση Πάτρα / Σάμη / Ιθάκη ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει σύνδεση των νησιών με τη Πάτρα και ειδικά τώρα το καλοκαίρι! Είναι ένα μέτρο πίεσης για να πουν όχι στο Επτάνησος στο ΣΑΣ, που ζητάει να μπει στα λημέρια τους!

Link to comment
Share on other sites

Η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου όμως απέρριψε την απόφαση- αίτημα για την αποδρομολογηση του πλοιου της απο τη γραμμη, επικαλούμενη τους όρους της σχετικής άδειας συμφωνα με το Ionian Press

Link to comment
Share on other sites

απο οτι φαινεται, τελικα μαλλον θα εγκριθει ετησια (επανα)δρομολογηση του επτανησος στην πατρα, αλλα το αν θα παραμεινει μετα το καλοκαιρι ειναι ερωτημα που θα μας απασχολησει σε επομενα επεισοδια

Link to comment
Share on other sites

imerazante και ολα σχεδον τα κεφαλονιτικα sites εχουν... αποκλειστικη ειδηση την επιστροφη του επτανησος στην πατρα (και την αποχωρηση εννοειται των ζακυνθινων)

Link to comment
Share on other sites

δεν ερχομαστε ζακυνθο, φευγετε απο πατρα.

απο την πρωτη στιγμη που υποβληθηκε το αιτημα για δρομολογηση του επτανησος στη ζακυνθο, ηταν κοινο μυστικο (κοινη εικασια εστω) οτι απωτερος στοχος ειναι η επιστροφη στην πατρα

Link to comment
Share on other sites

 αλλα το αν θα παραμεινει μετα το καλοκαιρι ειναι ερωτημα που θα μας απασχολησει σε επομενα επεισοδια

 

κανε με προφητη, να σε κανω πλουσιο ;)

Link to comment
Share on other sites

Περυσι λογω των ενδοοικογενειακων διαφορων και παρθηκε η αποφαση να σταματησει το πλοιο απο τη γραμμη και γενικως τα δρομολογια της η Strintzis Ferries. Τωρα εαν δεν προκυψει κατι παλι, δεν πιστευω οτι θα σταματησει το φθινοπωρο ξανα!!

Link to comment
Share on other sites

παιδιά για να μιλάμε λίγο λογικά, το Επτάνησος, αν το χειμώνα πάρει μέρα 50 αμάξια (που πολλές φορές πέρνει και λιγότερα) και 200 επιβάτες, με την κατανάλωση που έχει (που είναι μεγαλύτερη του Ιονίς και σαφώς μεγαλύτερη του Κάλβος) πάλι μέσα θα μπαίνει..... και τώρα που είδαν και αυτοί πως οι 2 λαοί δεν αντέδρασαν με την ήπαρξη ενός μόνο δρομολογίου τον χειμώνα, μην περιμένετε να έχουν αυτοί διπλά.....

Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο που το Ιονις καιει Diesel ενω το Επτανησος fuel οποτε ειναι φθηνοτερο απο αυτο που θα καψει το Ιονις!! Το χειμωνα προβλεπω οτι θα κανουν μονο ενα δρομολογιο την ημερα και οχι δυο οπως παλια!!

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν περιμενει κανεις καθημερινα διπλα το χειμωνα. δεν υπαρχει πια τοσο μεταφορικο εργο.

 

απλα απο τη στιγμη που δεν εξυπηρετει η ιδια εταιρεια και τις δυο γραμμες, δεν θα σπρωχνει κινηση στον πορο και βεβαια θα ειναι πιο θετικη σε καποια αιτηματα που υπηρχαν οπως να μη φευγει το πλοιο 13.30 ή να υπαρχει διπλο (ή εστω απογευματινη αναχωρηση της παρασκευες.

Link to comment
Share on other sites

σε ολα τα κεφαλονιτικα sites γινεται αναφορα. το kefaloniapress μαλλιστα μιλα για ψηφους 12-9, ενω το ionianpress μιλα για ευθεια παρεμβαση του περιφερειαρχη (που ειναι κερκυραιος) κατα της δρομολογησης του επτανησος και υπερ της παραμονης των ζακυνθινων (που ηθελαν να φυγουν) στη γραμμη.

 

υπαρχει  και τριτη λυση. να ταξιδεψει το τανι ως ionian ferries :D

Link to comment
Share on other sites

IONIAN FERRIES: παραμένουμε στη γραμμή ΣΑΜΗ-ΠΑΤΡΑ-ΙΘΑΚΗ- οποιαδήποτε άλλη συζήτηση είναι επιζήμια

 

''Με µεγάλο ενδοιασµό,προβληµατισµό αλλά και µε “κρύα καρδιά” προτείναµε, κατ’ ανάγκη, µε την από 3.3.2013 επιστολή µας, την αποχώρηση του πλοίου µας από τη γραµµή Πάτρας - Σάµης - Ιθάκης''

 

Αφού έκαναν λόγο πρώτα για προδωσία της Κεφαλονιάς εναντίον τους τώρα αλλάζουν τα λεγόμενά τους.

 

''Ενώ σε ακριβώς ανάλογη αίτηση της εταιρείας MINOAN LINES για δροµολόγηση του πλοίου IKAROS PALACE στη γραµµή Πειραιά - Χανίων την απέρριψε το ΣΑΣ.''

''Τα δύο αυτά θέματα είναι ίδια.'' (Το ίδιο ειπώθηκε και από την Kefalonian Lines)

 

Για να λέγονται τα πράγματα όπως είναι και να μην δημιουργούνται ανακρίβειες η ΑΝΕΚ δε ζήτησε ποτέ να εγκαταλείψει τη γραμμή Πειραιά - Χανίων και να την καλύψουν οι Μινωικές, όπως έγινε σ' αυτή την περίπτωση. Επίσης να σημειώσουμε ότι το αίτημα της Strintzis Ferries αναφέρεται σε ολοχρονική κάλυψη της γραμμής.

 

''Δηλώνουµε η θέληση αλλά και η πρόθεση µας είναι να παραµείνουµε στην εν λόγω γραµµή προσφέροντας κατά τον καλύτερο τρόπο της υπηρεσίες µας και σ’ αυτή τη γραµµή.''

 

Όταν λένε με τον καλύτερο τρόπο ό,τι εξυπηρετούν τη γραμμή εννοούν το 36 χρονών πλοίο που κάνει το δρομολόγιο Πάτρα-Σάμη σε 3 ώρες και 30+ λεπτά (τον τελευταίο καιρό η ταχύτητα του κειμένεται μεταξύ 15-16 κόμβων). Το πολύ μικρότερο σε χωρητικότητα, και το οποίο δεν έχει ούτε κυλιόμενες σκάλες για τους ηλικιωμένους και τα ΑΜΕΑ παρά αυτές τις στενές σκάλες που δεν χωράς ούτε να περάσεις... Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το πλοίο οι τουρίστες για Κεφαλονιά διαμαρτύρονταν για το πλοίο και η απάντηση του πληρώματος ήταν ότι τώρα με την κρίση στην Ελλάδα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που έχουμε πλοία... Για να μην κάνω αναφορά στο χείμωνα που είδαμε όλοι τι γινόταν με το συγκεκριμένο πλοίο ή τα περιστατικά με την Ιθάκη.... Και αυτοί επιμένουν ότι προσφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες τους στη γραμμή! Όσο ήταν ο Στρίντζης στη γραμμή οι υπηρεσίες του ήταν άψογες αποδεδειγμένα εδώ και 50 χρόνια! Η κοινοπραξία έκανε μέχρι τώρα αρκετά λάθη στη διαχείρηση της γραμμής και για αυτό φτάσαμε σ' αυτή την κατάσταση τώρα.

 

Ωστόσο κατά τη γνώμη μου αυτό που έκαναν ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς και ο Περιφεριάρχης στο ΣΑΣ δεν ήταν καθόλου έντιμο, γιατί αντί να προασπιστούν το συμφέρον της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης προτίμησαν να στηρίξουν το δικό τους συμφέρον με το να έχει η εταιρεία Kefalonian Lines λιγότερο ανταγωνισμό διώχνοντας ένα νεώτερο, γρήγορο και πιο μεγάλο καράβι. Αυτό μπορούν να το καταλάβουν όλοι και μέσω των δηλώσεων των σχετικών παραγόντων.

 

Τέλος, είναι κρίμα  να βρεθούν 40 περίπου ναυτικοί (κεφαλονίτες επί το πλείστον) άνεργοι, να μένει αυτό το πλοίο χωρίς δρομολόγιο, και να παραμείνει η γραμμή της Ιθάκης- Σάμης-Πάτρας υποβαθμισμένη.....

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

η γραμμη μπορει να αναβαθμισθει, με τα σημερινα δεδομενα, αν ασκηθει πιεση στους ζακυνθινους, απο δημο και τουριστικες ενωσεις, να αυξησουν τα δρομολογια, ειδικα τα σκ/

 

αν ημουν υπουργος ή ΓΓ παντως, θα εισηγουμουν να γινει δεκτο το αιτημα της ionian ferries για αποδρομολογηση, υπο την προϋποθεση οτι τη γραμμη θα καλυψει η kefalonian που ειχε ζητησει αρχικα πατρα σαμη ιθακη. ετσι θα μπαιναν ολοι στη θεση τους και θα φαινοταν τι πραγματικα επιδιωκουν. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το Ιονίς σήμερα κάνει διπλό δρομολόγιο λόγω τριημέρου. Πριν από λίγο έφυγε από Σάμη στις 17:20, ενώ ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 16:30 (50 λεπτά καθυστέρηση).

Αυτή είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να παραβλέπω τα (μεγάλα) λάθη που έκανα/κάνουν οι Ζακυνθινοί, το να φύγει το Επτάνησος το χειμώνα χωρίς ούτε μια στοιχειώδη ανακοίνωση προς τον πληθυσμό των νησιών μας ή κάτι παρόμοιο και να αφήσει στα κρύα του λουτρού, ιδιαίτερα τους Ιθακήσιους, δε συνιστά και τον πιο άψογο τρόπο ...

Link to comment
Share on other sites

και συμπληρώνοντας, φίλε kefalonia94, τα λεγόμενα του ariadne από πάνω....

 

εσύ λες

 

Τέλος, είναι κρίμα  να βρεθούν 40 περίπου ναυτικοί (κεφαλονίτες επί το πλείστον) άνεργοι, να μένει αυτό το πλοίο χωρίς δρομολόγιο, και να παραμείνει η γραμμή της Ιθάκης- Σάμης-Πάτρας υποβαθμισμένη.....

 

όταν τον Νοέμβρη που σταμάτησε και το Επτάνησος, η stritzis ferries απέλυσε πάλι αυτά τα 40 άτομα, συν τα 40 που είχε απολύσει από το Κεφαλονιά άρα σύνολο 80, αυτά δεν ήταν κρίμα????

 

και μας έχετε φάει με αυτή την υποβάθμηση ποιά....σαν επιβάτης εγώ είμαι μιά χαρά ικανοποιημένος.... τι θα μου προσφ΄λερει παραπάνω το κεφαλονιά, το Επτάνησος ή οποιοδήποτε άλλο που πάει 1-2 κόμβους παραπάνω.... μισή ώρα λιγότερο???? σιγά τα αυγά.... Αν το πάμε έτσι όλοι έπρεπε να προτημήσουμε τον καιρό εκείνο, το υδροπλάνο, που έκανε 2,5 ώρες λιγότερες....

 

και από άποψη οχημάτων, δεν έχω δεί κανένας να γκρινιάζει, γιατί κανένας δεν έχει μείνει απ έξω.... ακόμα και σήμερα που ήταν διπλό το δρομολόγιο, συγγενικός μου επιβάτης μου είπε ότι ήταν μια χαρά....

 

Αυτά από έναν Θιακό....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...