HS_4 Posted March 9 Posted March 9 4 hours ago, nomikos said: Σκέφτομαι πως αφου φέτος η εταιρεία θα έχει +2 ταχύπλοα στο Αιγαιο θα πρέπει να έχει προβλέψει το ενδεχόμενο βλάβης και αντικατάστασης τους.Γιατι αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί,άλλωστε όλα τα ταχύπλοα παρουσιάζουν βλάβες,αλλά συχνά και άλλα σπάνια. Εν μέσω θέρους η εταιρεία θα πρέπει να έχει έτοιμο αντικαταστατη με ναυτολογημενο πλήρωμα ώστε άμεσα να δρομολογηθεί. Η γραμμή από Πειραια έως το Ηράκλειο με Κυκλάδες ενδιάμεσα,είναι ιδιαίτερα απαιτητική. Το πρώην Thunder σίγουρα είναι ένα καλοσυντηρημένο και φανταστικό ταχύπλοο,μακάρι το Hellenic Highspeed να σταθεί επάξια δίπλα του. Στην ουσία ούτε η seajet έχει αμοιβό ταχύπλοο για κάθε γραμμή. Κατι elite/expess jet που αντικαθιστούσαν τα champion το διπλάσιο χρόνο έκαναν. Αν βγάζουν προβλήματα θα χάνεται το δρομολόγιο απλά. Γι αυτό είχαν τις Τετάρτες ρεπό για να συμμαζεύουν αν προέκυπτε κάποια βλάβη. Τώρα έχουν βαλει τοπικά ομως.
Trellla Posted March 10 Posted March 10 Τα δρομολόγια δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί όλα για το Ηράκλειο Κυκλάδες, γιατί άραγε κάνει αυτό το αυτοκαστροφικο η Attica;
Fidelio Posted April 1 Posted April 1 Από το προσωπικό μου αρχείο ενα ακόμα blast from the past. Το Image Film της ATTICA πρέπει να είναι παράγωγης του 2006 και είναι ένα μοντάζ πλοιων και ανθρώπων της ATTICA επί εποχής Παναγοπουλου. Enjoy.
The ferry Posted April 21 Posted April 21 Να ρωτήσω κάτι που μου ειρθε έτσι τυχαία τώρα. Είχα ακούσει ότι οι επικεφαλεις επικεφαλεις της Αττικα είναι άραβες (δεν λεω για τους CEO) αληθεύει ;;;
The ferry Posted April 21 Posted April 21 (edited) Επίσης είχα ακούσει ότι ήθελαν να αλλάξουν τα νηολόγια των πλοίων σε ξένα. Αυτές φήμες έτσι. Δεν κατοχυρώνω τίποτα για τυχόν παρεξηγήσεις τα λέω αυτά. Edited April 21 by polmyt quote
Annivas Posted April 21 Posted April 21 Για να αλλάξουν νηολογια σημαίνει ότι θα αλλάξουν και σημαία το οποίο γεγονός μπορεί να συνεπάγεται ότι ενδεχομένως να χρειαστεί να αλλάξει και η μορφή της εταιρείες ή τουλάχιστον αυτές που έχουν την κυριότητα των πλοίων . πολύ κακό λοιπόν για να γίνει χωρίς προφανή λόγο
The ferry Posted April 21 Posted April 21 (edited) Αυτές οι φήμες ήταν παλιές τουλάχιστον 5 χρόνια πίσω και παραπάνω. Εγώ ήθελα να μάθω αν είναι άραβες στην διοίκηση (όχι.οι CEO) τωρα Αν ήταν αλήθεια αυτά που λέγαν με τα νηολόγια και τα λοιπά ποιος ξέρει αν ήταν.... Edited April 21 by polmyt quote
CATHA Posted April 22 Posted April 22 H Attica ανήκει ουσιαστικά στην Τράπεζα Πειραιώς. Για διάφορους λόγους η Τράπεζα έχει "μεταβιβάσει" την συμμετοχή της σε ένα fund -STRIX- που έχει μαζέψει όλες τις υπερδανεισμένες συμμετοχές της Τράπεζας (Attica, Euromedica και άλλες). Η διοίκηση ασκείται από Ελληνες (Μάγειρας και το υπόλοιπο team) προφανώς σε συνεργασία με την Τράπεζα.
hsw Posted April 23 Posted April 23 Για μένα πάντως είναι αδιανόητο ένας τέτοιος όμιλος με τόσα πλοία να έχει μόνιμα τόσο ανεπαρκή και λίγα δρομολόγια στις περισσότερες γραμμές της. Είναι προφανές εκ του αποτελέσματος (για να μη μιλάμε υποκειμενικά) ότι η διαχείριση του στόλου και των δρομολογίων είναι κάκιστη. Και βλέποντας ότι κάθε χρόνο είναι και χειρότερη, μάλλον δεν μαθαίνουν καν από τα λάθη τους ή απλά δεν τους ενδιαφέρει γιατί έχουν τη σιγουριά του μονοπωλίου. Όπως αδιαφόρησαν για το Σαρωνικό και τώρα τρέχουν και δε φτάνουν, παρόμοια τύχη βλέπουν να έχουν και σε Ικαρία-Σάμο μιας και τόσα χρόνια τους πέφτει βαρύ να ενεργοποιήσουν κάποιο ταχύπλοο για Κυκλάδες από το Πάσχα (το οποιο σε συνδυασμό με έναν καλύτερο προγραμματισμό και μια πιο συντονισμένη στρατηγική θα ξεκινούσε και λίγο νωρίτερα δρομολόγια) ή να χρησιμοποιήσουν τον Πρέβελη για να βοηθήσει από κάποια γραμμή να καλυφθούν τόσες τρύπες που υπάρχουν. Αγοράσανε ολόκληρο ταχύπλοο Σεπτέμβριο και κατέληξαν να ανακοινώνουν δρομολόγια για καινούρια γραμμή σχεδόν Απρίλιο κι αυτά μισά, και τώρα διαβάζουμε ότι μπορεί και να πάρουν το HS4 απο Παροναξία το οποίο σκίζει τόσα χρόνια και στην ουσία να αφήσουν τη γραμμή στη seajets ως προς τα ταχύπλοα (το HHS των 28 κόμβων πιο πολύ θα ανταγωνίζεται τα συμβατικά τους παρά την Seajets των 35+ κόμβων). Οι μόνες σωστές κινήσεις που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια είναι μόνο απόσυρση ή πώληση πλοίων, γραμμών, εταιρειών κλπ. Κατά τα άλλα (στα "υγιή" κομμάτια μιας επιχείρισης όπως ανάπτυξη, σχεδιασμός, επενδύσεις, στρατηγική κλπ) για κλάματα. Και είμαι περίεργος να δω μετά τα φετινά τι και αν θα αλλάξει στα δρομολόγιά τους του χρόνου το Πάσχα ειδικά για Ικαρία - Σάμο...
The ferry Posted April 23 Posted April 23 Εγώ πάντως που ρώτησα κατοίκους από βόρειο Αιγαίο μου είπανε ότι είναι ευχαριστημενοι διότι έχουν καθημερινή σύνδεση με τον Πειραιά. Το ίδιο και στην πατμο που ρώτησα κι εκεί ευχαριστημένοι είναι. Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα κι ότι τα νησιά έχουν μια Α εξυπηρέτηση. Εννοείται όπως υπήρχαν, υπάρχουν, και θα υπάρχουν πάντα λάθη.
Nicksy58 Posted April 23 Posted April 23 (edited) Και πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα παραπονιούνται για τα πάντα. Edited April 23 by polmyt quote
The ferry Posted April 23 Posted April 23 Αυτό, ειδικά στον Έλληνα. Θυμάμαι έναν πλοίαρχο της ΑΝΕΚ που έλεγε ο Έλληνας επιβάτης πάντα κάτι ζητάει, ο ξένος είναι πιο προσγειωμένος.
NOMIKOS LINES Posted April 23 Posted April 23 Εδώ στις σποραδες από το 2000 που είχαμε μονοπώλιο τα ίδια προβλήματα υπήρχαν. Σάμο ικαρια εάν θέλουν να βοηθήσουν τα νησιά τους μπορούν να το κάνουν.
CATHA Posted May 3 Posted May 3 Στις καλένδες πάει το placement των μετοχών της Attica. https://www.bankingnews.gr/epixeiriseis/articles/800606/stis-kalendes-to-placement-tis-attica-group-molis-17-5-ekat-evro-ta-kathara-kerdi-me-5-2-ekat-se-misthoys-stelexon-stock-options
CATHA Posted May 3 Posted May 3 (edited) Εντάξει δεν νομίζω οτι χάθηκε και ο κόσμος. Edited May 3 by polmyt quote
LoveBoat Posted May 3 Posted May 3 (edited) Δεν χάθηκε αλλά μην μας πιπιλίζουν τα αυτιά περί οικονομικής ευρωστίας... Το χρήμα ζητούν οι ιδιοκτήτες Edited May 4 by polmyt quote
CATHA Posted May 4 Posted May 4 (edited) Καλημέρα, όλοι το χρήμα επιζητούν... οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Η Αττικα σέρνει ένα μεγάλο δανειακό βάρος από το παρελθόν και επι της ουσίας ανήκει στην Πειραιώς. Η Τράπεζα θα την πωλούσε χθες εάν βρισκόνταν κάποιος να την πάρει αλλά το νούμερο είναι απαγορευτικό. Edited May 4 by polmyt quote
The ferry Posted May 4 Posted May 4 3 hours ago, CATHA said: το νούμερο είναι απαγορευτικό. Μιλάμε για εκατομμύρια ή δισεκατομμύρια;
HS_4 Posted June 3 Posted June 3 https://ellinikiaktoploia.net/enischysi-tis-paroysias-toy-omiloy-attica-me-tachyploa-stis-kyklades-nees-syndeseis-apo-irakleio-gia-kyklades-kathimerina/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR4F54Q9S7uCZuakn5HDKqLiyoJfOlBiwoKuFw80ueVDb3cp8WQznzIPd_d7IA_aem_5uHXv5mdOtBCEVeLI2veKg Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν ποια πλοία εξυπηρετούν τη γραμμή…
CATHA Posted June 3 Posted June 3 Για έκδοση ομολογιακού δανείου 175 εκ προετοιμάζεται η εταιρεία. https://www.attica-group.com/press-releases/anakinosh-sxetika-me-thn-agora-stoxo-gia-tis-omologies-ekdoshs-attica-anonymos-etairia-symmetoxon-i-opies-tha-isaxthun-pros-diapragmatefsh-sto-xa
Nick the Greek Posted June 3 Posted June 3 Δεν είμαι ειδικός περί των χρηματιστηριακών, αλλά σε παρόμοιες περιπτώσεις όταν μια εταιρεία προσπαθεί να αντλήσει χρήματα, συνήθως πρέπει να δικαιολογήσει τον σκοπό, πού θα διατεθούν αυτά δηλαδή. Ή κάνω λάθος?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now