Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αφού εξαντλήθηκαν οι Έλληνες Κρητικοί που θα στηρίξουν τον αγώνα της Cretan Lines για να βάλει βαπόρι στη γραμμή Πειραιά Ρέθυμνο, τώρα ψάχνουν τους πλουσίους Σύντεκνους της Αμερικής!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρόσκληση για τη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας τη Κυριακή 7 Φεβρουαρίου και ώρα 13.30, μας καλεί η Cretan Lines. Ενώ από το Goodnet διαβάζουμε ότι υπάρχουν σημαντικές εξελίξεις δρομολογούνται για την Cretan Lines, καθώς το αίτημα της ΤΕΔΚ Ρεθύμνου προς το Υπουργείο Εσωτερικών για συμμετοχή στον συνεταιρισμό με αγορά μερίδων έγινε δεκτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

o απερχομενος προεδρος (ουτε λιγο ουτε πολυ), μας λεει οτι ακομη δεν εχουν παρει πλοιο, γιατι δεν επετρεψαν στους δημους και στο Λ.Τ. να αγορασουν μεριδια της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Πλώρη”, προς την εγγραφή τουλάχιστον δύο χιλιάδων νέων μελών μέσα στο επόμενο τρίμηνο, έχει βάλει η συνεταιριστική εταιρεία Cretan Lines στο δρόμο για το στόχο της, την αγορά πλοίου που θα βγάλει από τη συγκοινωνιακή απομόνωση το νομό Ρεθύμνου.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού χθες παραχώρησε συνέντευξη τύπου, στην οποία έγινε έκκληση προς τους ρεθυμνιώτες να στηρίξουν την εταιρεία, ιδιαίτερα τώρα που η τιμή της μερίδας έχει μειωθεί στα 100 ευρώ και πλέον είναι θέμα χρόνου, η τροποποίηση του νόμου για τον αριθμό των μερίδων που δικαιούται ένα μέλος, να “περάσει” από τη Βουλή και αυτός να αυξηθεί σε έξι χιλιάδες μερίδες ανά άτομο.

Link to comment
Share on other sites

μα δε βλεπεις. εχει φτασει στη μεση το καλοκαιρι και η βουλη παραμενει ανοικτη, για να ψηφισει το νομο για τα μεριδια των συναιτεριστικων εταιριων. ελπιζω με τον καλλικρατη να αφησουν και τους δημους και τα ΛΤ, να επενδυουν σε τετοια βιωσιμα projects:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τώρα που θα βγουν τα πλοία της GA Ferries σε πλειστηριασμό από τον ΟΛΠ και σε πολύ χαμηλές τιμές, μήπως η εταιρεία θα μπορούσε να κινηθεί σε αυτή τη πλευρά για να αγοράσει κάποιο βαπόρι πολύ οικονομικά, να ρίξει κάποια χρήματα για να το επισκευάσει και να το δρομολογήσει στη γραμμή του Ρέθυμνου. Έτσι ώστε να γίνει κάποιο ξεκίνημα της γραμμής και εάν δουν ότι πάει καλά η γραμμή, να βρουν κάποιο νεότερο πλοίο. Το Μαρίνα ή το Ροδάνθη δεν θα τους έπεφταν άσχημα <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Με συμμετοχή εκπροσώπων του επιχειρηματικού και επιστημονικού κόσμου του Ρεθύμνου πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση στα γραφεία της Cretan Lines.

Εκπρόσωποι των φορέων και των επιχειρηματικών συλλόγων ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της εταιρείας και εξέφρασαν τις απόψεις τους για την προσπάθεια που γίνεται από μέρους της να φέρει καράβι στο Ρέθυμνο.

Κοινή συνισταμένη των παριστάμενων ήταν ότι επιθυμούν να στηρίξουν την προσπάθεια, καθώς η έλλειψη ακτοπλοϊκής σύνδεσης συνιστά αναπτυξιακή ανυπαρξία, εκφράστηκε όμως η άποψη πως δεν έχει γίνει δυναμική προώθηση της ιδέας και γενικά πως υπάρχει ένα επικοινωνιακό έλλειμμα.

Δεν ήταν λίγοι αυτοί που είπαν πως δεν ήταν εύκολο όλο αυτό το διάστημα να πείσουν τα μέλη τους να στηρίξουν ένα τέτοιο εγχείρημα όταν μάλιστα δεν είναι γνωστός και ο στόχος, δηλαδή αν θα ναυλωθεί ή αν θα αγοραστεί πλοίο και αν θα είναι ανταγωνιστικό και βιώσιμο το εγχείρημα. Έτσι αποφασίστηκε να συγκροτηθεί μια συντονιστική επιτροπή η οποία μάλιστα θα συναντηθεί το ερχόμενο Σάββατο στις 6 το απόγευμα, ώστε να σχεδιάσει τα επόμενα βήματα σε επικοινωνιακό επίπεδο.

Από πλευράς εταιρείας και συγκεκριμένα του προέδρου Γιάννη Νικολούδη υπογραμμίστηκε πως εάν δεν συγκεντρωθεί το ποσό των 2-2,5 εκατομμυρίων ευρώ δεν μπορεί ούτε να ναυλωθεί ούτε να αγοραστεί πλοίο και αυτή τη στιγμή το ταμείο της εταιρείας έχει 500 χιλιάδες ευρώ.

Μάλιστα ανέφερε πως λόγω της οικονομικής συγκυρίας η Cretan Lines έχει πολλές προτάσεις για αγορά πλοίου που λαμβάνει όπως είπε με e mail «με τιμές που ούτε το φανταζόταν κανείς», χωρίς όμως να αναφέρει συγκεκριμένα στοιχεία ή προτάσεις. Ο κ. Νικολούδης για μια ακόμη φορά είπε ότι «όσοι κάνουν τις Κασσάνδρες, ότι δεν βγαίνει η γραμμή δεν ξέρουν και πια δεν δεχόμαστε υποδείξεις από κανέναν. Ας κάνουν αυτοκριτική όσοι μας κάνουν κριτική και μας υπονομεύουν».

Πηγη: GOODNET

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι για να γινει βιωσιμη η γραμμη αυτη, (με ναυλωση) ειναι να τοποθετηθει ενα Ro Pax οπως π.χ. το BEN-MY-CHREE http://www.faktaomfartyg.se/ben_my_chree_1998.htm

Eνα τετοιο ειναι μια καλη αρχη και με μικροτερο κοστος και ρισκο...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχουν διαλύσει ήδη τον συνεταιρισμό και να επιστρέψουν τα μερίδια στα μέλη. Εάν, όπως ομολογούν, μετά από τόσο καιρό έχουν μαζέψει μόνο 500 χιλ, τι περιμένουν? Να τους πέσει το Λόττο ή να τους επιδοτήσει το κράτος στον καιρό τρόικας?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια λύση που πιθανόν να δημιουργούσε οφέλη και σε 2 πλευρές, θα ήταν να γίνει συνεργασία με την ΛΑΝΕ, που πήγε και καλά το 2010 (κερδοφορία, μείωση υποχρεώσεων), ώστε και στημένο μαγαζί να βρεθεί, αλλά και η εταιρεία να μην έχει την τύχη των άλλων συμμετοχών της ΑΝΕΚ.

Βάβαια, αυτό προυποθέτει απεμπλοκή της ΑΝΕΚ από την <<κόρη>> της και να εστιασθεί στις <<σκληροπυρηνικές γραμμές δραστηριοποίησής της>>. Κάτι όμως που έχει αποδειχθεί ότι το κάνει σιγά- σιγά.

Τι πιστεύετε?

Link to comment
Share on other sites

οτι και να εννοει για τη ΛΑΝΕ, το οποιο εγχειρημα συνδεσης ρεθυμνου πειραια ειναι θνησιγενες, ειδικα σε ενα τετοιο γενικο περιβαλλον υφεσης και δυσπραγιας.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν ξέρω κάτι, απλά μια ιδέα λέω για μια καλύτερη -πιστεύω- εκμετάλλευση και της εταιρείας και για την γραμμή, αλλά και για την ΑΝΕΚ...

Απλά εκτιμώ ότι θα ήταν καλύτερη μια τέτοια λύση για όλους.

Πάντως πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα η ΑΝΕΚ κάτι θα κάνει με την τελευταία πρακτικά θυγατρική της.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοντά στην αγορά πλοίου η Cretan Lines! (??)

Πηγή: GOODNET

Κοντά σε μία συμφέρουσα συμφωνία, στην αγορά πλοίου 6,6 εκ. ευρώ, που μπορεί να δρομολογηθεί άμεσα στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς και να καλύψει το ακτοπλοϊκό κενό του νομού δηλώνει ότι βρίσκεται η Cretan Lines, αρκεί οι ρεθυμνιώτες άμεσα να δηλώσουν σαφώς ότι στηρίζουν την προσπάθεια και να το πράξουν εμπράκτως αγοράζοντας μερίδες της συνεταιριστικής ναυτιλιακής εταιρείας.

Πρόκειται για ένα συμβατικό πλοίο, περίπου 26 ετών, μήκους 130 μέτρων περίπου, το οποίο έχει χωρητικότητα 1000-1100 επιβατών, 35-40 φορτηγών και 100 Ι.Χ., που χαρακτηρίζεται ως οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμων.

Μιλώντας στην Κρητική Επιθεώρηση και στο GOODnet.gr ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Νικολούδης, τόνισε ότι η Cretan Lines έχει έρθει σε καταρχήν συμφωνία με τη ναυτιλιακή εταιρεία του εξωτερικού που πουλάει το πλοίο με τους εξής όρους: ως προκαταβολή να δοθούν 700 χιλιάδες ευρώ και με την παράδοση του πλοίου να συμπληρωθεί το ποσό με 1,5 εκ. ευρώ. Ακολούθως, έχει καταρχήν συμφωνηθεί η αποπληρωμή του συνολικού ποσού των 6,6 εκ. ευρώ (δηλαδή των εναπομείναντων 4,4 εκ. ευρώ) να γίνει μέχρι το τέλος του 2012 και μάλιστα χωρίς ναύλο και τόκους!

Τη δεδομένη χρονική στιγμή η εταιρεία δεν έχει άμεσα διαθέσιμα 700 χιλιάδες ευρώ, αφού το ποσό που έχει στα ταμεία της είναι λίγο μικρότερο, ωστόσο θεωρείται εφικτός ο άμεσος στόχος.

Βασική προϋπόθεση, φυσικά, για την ευτυχή κατάληξη της συμφωνίας είναι να εξασφαλιστεί η εξεύρεση του 1,5 εκ. ευρώ με την αγορά μερίδων από τους ρεθυμνιώτες, σημείωσε ο κ. Νικολούδης, θέτοντας έτσι συγκεκριμένο στόχο τόσο για την εταιρεία όσο και για την ίδια τη ρεθυμνιώτικη κοινωνία. «Μας έλεγαν οι φορείς ότι ήθελαν να μιλάμε επί συγκεκριμένου. Τώρα το κάνουμε και πρέπει αυτή η προσπάθεια να στηριχθεί», σημείωσε, προσθέτοντας ότι «το πλοίο το είδε ο μηχανικός της εταιρείας, που είναι και μέλος του Δ.Σ., Ρούσσος Λιοδάκης, που μετέβη στο εξωτερικό. Κρίνει ότι είναι αξιόπλοο και μάλιστα μέχρι το τέλος του 2012 δεν χρειάζεται να περάσει από έλεγχο».

Παράλληλα, θεωρείται – σύμφωνα με τον κ. Νικολούδη – επενδυτική ευκαιρία, δεδομένου ότι σε έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Cretan Lines πριν από λίγες ημέρες αποφασίστηκε ομόφωνα η εταιρεία «να χορηγήσει υπεραξία μέχρι και του διπλάσιου του αριθμού των μερίδων» σε όσους επενδύσουν επί του απαιτούμενου ποσού των 2,2 εκ. ευρώ!

Η επίσημη έγκριση της αποδοχής της συμφωνίας από πλευράς εταιρείας εξωτερικού αναμένεται εντός των ημερών, θεωρείται ωστόσο δεδομένη, όπως μας είπε ο κ. Νικολούδης.

Πάντως, το κρισιμότερο σημείο είναι η στήριξη των ρεθυμνιωτών, στην οποία αποβλέπει η Cretan Lines και γι’ αυτό η εταιρεία προγραμματίζει πιθανότατα την Κυριακή 15 Μαΐου μία συγκέντρωση στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη», ώστε το Ρέθυμνο, όπως είπε ο πρόεδρος, να δηλώσει ότι θέλει το συγκεκριμένο πλοίο και ότι θα ενισχύσει οικονομικά την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια καλει τους ρεθυμνιωτες να βαλουν λεφτα χωρις να ξερουν για ποιο πλοιο προκειται και χωρις να υπαρχει καποια απτη αποδειξη οτι υπαρχει καποια προσφορα. ελπιζω να τους πουν στη συγκεντρωση που θα γινει

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μπορείτε να δείτε ένα ενημερωτικό έντυπο της Cretan Linesγια να γίνετε συνέταιροι της εταιρείας.

Τέλος με πρωτοβουλία του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ Δ.Χ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ, οργανώνεται χοροεσπερίδα στην οποία ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΠΙΚΑΚΗΣ και το ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ, θα συμβάλλει αφιλοκερδώς στην προσπάθεια της CRETAN LINES για την άρση του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού του Ρεθύμνου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Από το φυλλάδιο καταλαβαίνω ότι το μίνιμουμ ποσό είναι 100 ευρώ. Για μια μερίδα.

Συνήθως, θυμάμαι υπάρχει και κανά 10-20 ευρώ τέλος εγραφής στους συνεταιρισμούς.

Άρα σύνολο έως 120...

Πάντως μου κάνει εντύπωση στο διαφημιστικό ότι λέει πως δεν υπάρχει περίπτωση εισαγωγής στο ΧΑΑ.

Θυμούνται φαίνεται τι έγινε το 1999 με την ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ και την ΑΝΕΚ......

Link to comment
Share on other sites

Τo 2008 που ξεκίνησε αυτό το εγχείρημα, το είχα χαρακτηρίσει για γέλια. Σήμερα, με όλα όσα έχουν μεσολαβήσει και αλλάξει στην οικονομία αλλά και στον ακτοπλοϊκό κλάδο δεν μπορώ καν να το χαρακτηρίσω… Ας σοβαρευτούμε λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει βρε παιδιά, ας μην υπερβάλλουμε. Πολλά έχουμε πει και ακόμα περισσότερα θα μπορούσαμε να πούμε γι΄αυτή την ιστορία, αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν κάποιοι που σκέφθηκαν να ζητήσουν χρήματα από τους Ρεθυμνιώτες για να ξαναγοράσουν το Αρκάδι. Ούτε για πρωταπριλιάτικο αστείο δεν μπορώ να το δεχθώ. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι σου φαινεται περιεργο;

Το ΑΡΚΑΔΙ ειναι ενα πλοιο πολυ γνωστο στους Ρεθυμνιωτες και αρκετα αγαπητο.Πιο ευκολα λοιπον θα τους πεισουν να παρουν ενα πλοιο που ξερουν και αγαπανε παρα το οποιοδηποτε αγνωστο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...