Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η δημοσιογραφία στο απόγειο της :P

Σοβαρά μιλώντας, περιμένω να δω κάτι που θα με κάνει να πιστέψω ότι μια από τις δύο υποψήφιες ναυτιλιακές διαθέτει έστω κάποιο ψήγμα σοβαρότητας, αλλά δε βλέπω φως στο τούνελ.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ποια είναι τα ντοκουμέντα και τα στοιχεία; :confused: Οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο internet; Με παρόμοιες φωτογραφίες “ντοκουμέντα” και ίδιους τίτλους ("Πανελλαδική αποκλειστικότητα"), είχατε “ αποκαλύψει” τη δρομολόγηση του Santa Maria I στο Ρέθυμνο και αργότερα την απόκτηση 3 πλοίων από την ΑΝΕΡ, το ένα εκ των οποίων νεότευκτο (και γι αυτό είχατε φωτογραφίες...).

αν οι φωτογραφίες που καταθέσαμε σαν εφημερίδα στο άρθρο - http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=1403 - δεν αποτελούν ντοκουμέντα, τότε καλό θα ήταν να μας ενημερώνατε για το τι αποτελεί για εσάς ντοκουμέντο μιας και από ότι φαίνεται δείχνετε να ξέρετε τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς...!!;)

από Orestis: Ποια είναι τα ντοκουμέντα και τα στοιχεία; :confused: Οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο internet;

Τις φωτογραφίες που τυχόν είδατε στο ίντερνετ στο Ρέθυμνο, δεν τις έχουν δει και ούτε θα τις έβλεπαν αν δεν της δημοσιεύαμε εμείς! Το καταλάβατε τώρα? Το εύχομαι!

Και συνεχίζω...

Αν πάλι η προέλευση μιας φωτογραφίας ή μιας είδησης της δίνει ή όχι, το χαρακτήρα ντοκουμέντο ή αποκλειστικό, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι μάλλον έχετε χάσει το τρένο.

Ευτυχώς είμαι χαλαρός σήμερα και θα μπορέσω να απαντήσω διεξοδικά.

Μιας και κάνατε λόγο λοιπόν για την "Πανελλαδική αποκλειστικότητα" , να σας διδάξω τι σημαίνει για εμάς τους επαγγελματίες του χώρου των media ο όρος.

Τη στιγμή που δημοσιεύουμε μια είδηση ή φωτό και δεν έχει δημοσιευτεί σε άλλα M.M.E. είναι Πανελλαδική αποκλειστικότητα. Ειδικότερα όταν την έχουμε λάβει ιδιοχείρως από τον πρωταγωνιστή του έργου όπου και η περίπτωση του SANTA MARIA Ι (απευθείας από Γουρδομιχάλη μεριά!). Αν εσείς όμως έχετε εικόνα ότι οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν και σε άλλες έγκριτες εφημερίδες καλό θα ήταν να μας το γνωρίσετε και να σας ευχαριστήσουμε.

Τώρα για να σταματήσουν να κόπτονται κάποιοι, η πληροφόρηση για τα βαπόρια που επισκέφθηκε η CRETAN LINES και που εμείς πάλι πρώτοι δημοσιεύσαμε (εξού και το ανάλογο δημοσίευμα), δεν μας ήρθαν από ίντερνετ ή forum. Που κι αν πάλι έτσι ήταν τα πράγματα, δεν θα άλλαζε και κάτι. Σημασία έχει η σωστή και ακέραιη πληροφόρηση και ποτέ η ίδια η πηγή της!!!

Αν είναι δυνατόν να ασχολούνται κάποιοι να σχολιάζουν το αν η τάδε φωτό είναι από εκεί η από αλλού και δεν ασχολούνται με το αν οι φωτό και το σχετικό ρεπορτάζ δίνει άπλετο φως στο τούνελ.

Εμάς μας ενδιέφερε να ενημερώσουμε το μεγάλο κοινό μας το οποίο σεβόμαστε στο απόλυτο, για τα πλοία που η CRETAN LINES έδειξε ενδιαφέρον προς άμεση αγορά και ο πρόεδρός της κ Μανωλακάκης είχε βγει δημόσια και τα χαρακτήριζε φανταστικές λύσεις για το Ρέθυμνο τη στιγμή που τα στοιχεία της έρευνας που εμείς κάναμε, απέδειξαν το εντελώς αντίθετο.

Όλα τα άλλα είναι επιεικώς "κατινιές" με τις οποίες τα δικά μας Μ.Μ.Ε δεν ασχολούνται. Ίσως έχετε μπερδευτεί με κάποιες άλλες εφημερίδες που εσείς παρακολουθείται και ευτυχώς είστε από τους λίγους!

Πρέπει βέβαια εδώ να πούμε ότι το θέμα της ναυτιλίας αποτελεί για εμάς ένα από τα πάμπολα δημοσιογραφικά θέματα που ασχολούμαστε καθημερινά στο στίβο της ενημέρωσης και για τους αναγνώστες μας επίσης ένα από τα πάμπολα θέματα που παρακολουθούν. Ασχολούμαστε λοιπόν ταυτόχρονα με πάρα πολλά θέματα (όπως και να απαντάμε και σε κακεντρέχειες) και η ναυτιλία δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση για εμάς … ΤΟ θέμα! Καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα.

Κλείνοντας λοιπόν και βάση των ανωτέρω, θα ήθελα να εκφράσω και μια απορία.

Κάποια εφημερίδα δημοσιεύει αδιάσειστα στοιχεία για ένα θέμα. Οκ?

Ανοίγει τα μάτια σε πολλούς. Λαμβάνει πλειάδα ευχαριστηρίων αναφορών !!

Πως είναι λοιπόν δυνατόν κάποιοι να αφήνουν μομφές για τις δήθεν προελεύσεις των ειδήσεων, όταν η μοναδική σχέση που θα έπρεπε να είχαμε είναι αυτή του Μέσου ενημέρωσης και του αναγνώστη?

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν μπόρεσα να καταλάβω ούτε μία γραμμή από την απάντηση σας. Στο συγκεκριμένο σχόλιο μου δεν άφησα καμία μομφή για την προέλευση των πηγών σας, αλλά για την σοβαρότητα και για την αξιοπιστία τους. Επίσης και για το γεγονός πως μία φωτογραφία, δεν αποτελεί από μόνη της είδηση, πόσο μάλλον “αποκλειστικό ντοκουμέντο”.

Αποκλειστική είδηση θεωρείται αυτή που πράγματι ανακοινώνεται πρώτη από ένα μέσο, με την προϋπόθεση πως αργότερα θα επαληθευτεί. Όταν όμως οι αποκλειστικές και “πανελλαδικές αποκλειστικότητες” σας, διαψεύδονται κατ’ εξακολούθηση, θα πρέπει να αναθεωρήσετε τις πηγές των πληροφοριών σας ή την αξιολόγηση που τους κάνετε.

Ίσως έχετε μπερδευτεί με κάποιες άλλες εφημερίδες που εσείς παρακολουθείται και ευτυχώς είστε από τους λίγους!

Προφανώς ανήκουμε και οι δύο στους “λίγους”, αφού σε πρόσφατο δημοσίευμα σας, αναφέρεστε σε άρθρο της συγκεκριμένης εφημερίδας, χωρίς μάλιστα να την κατονομάζετε… :rolleyes:

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

ξερετε κατι? Με εχει κουρασει αυτη η ιστορια!! Cretan και ΑΝΕΡ, τι γινεται με αυτες? Πιο πολυ λογια πουλανε παρα κανουν πραξεις? Ηρθε το καλοκαιρι και ακομα δεν εχει το Ρεθεμνο πλοιο? Λιγο ακομα και θα τελειωσει το καλοκαιρακι κι εμεις ακομα εδω να ακουμε λογια!

Εχω την εντυπωση οτι η ολη ιστορια μου φαινεται καπως περιεργη...Βρηκαν δυο ισπανικα πλοια σε τιμες σκραπ, αλλα πειτε μου εσεις, με ποιο αιτολογικο η εταιρεια θελει να παρει δυο αντι ενα να δει πως θα παει, κι αν εχει επιτυχια ας παρει και δευτερο πλοιο. Επισης θα μπορουσαν να ναυλωσουν ενα πλοιο. Και εχουμε και απο την αλλη και την κριση...Μηπως παιζεται τιποτα αλλο σαυτη την ιστορια?

Αν δεν μπορουν να παρουν ουσιαστικες και σοβαρες επενδυσεις για το καλο του Ρεθεμνου, να μην μενουν στα λογια γιατι πιο πολυ κουρασουν και στο τελος κανενας δεν θα τους παρει στα σοβαρα.

Εδω να ξεκαθαρισω για αποφυγη καθε παρεξηγησης. Οσα ανεφερα εδω ειναι σκεψεις που ο καθενας θα σκεφτοταν να τα πει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να αναφερθω σε συμφορουμιτες εστω και αν ειναι εδω για να περασουν καποια δικα τους μηνυματα ή εχουν τις σκοπιμοτητες τους αλλα για αυτες τις δυο εταιρειες και για τα πανελλαδικα πρωτεια όπου τελικα ισως και να ειναι απλα Ρεθυμνιωτικα πρωτεια θεωρω οτι εχουν κουρασει. αν θελουν οι Ρεθυμνιωτες να επενδυσουν καλως και να το κανουν αλλα τα media γιατι εμπλεκονται συνεχως? ας περιμενουν να δουν το τελος οπως περιμενουμε ολοι. Επισης συμφωνω απολυτα με το προηγουμενο Post και να συμπεριλαβω οτι οσα ανεφερα και εγω ειναι προσωπικες σκεψεις.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν μπόρεσα να καταλάβω ούτε μία γραμμή από την απάντηση σας....

Αν δε καταβάτε κύριε τότε κακώς συνομιλούμε.

Ίσως είναι και αυτός ο λόγος που σας πρότεινα να το συνεχίσετε σε Π.Μ. αλλά εσείς επιμένετε σε δημόσια κόντρα με έγκριτους και γνωστούς (...ναι στη Κρήτη μόνο) δημοσιογράφους που απλώς κάνουν τη δουλειά τους και στο forum ... αφιλοκερδώς!!

Για τους λοιπούς συνφορουμίτες θα ήθελα να πω ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας και ανατροπής κανενός κατεστημένου.

Οι 2 εταιρίες κάνουν τη δουλειά τους και τα media τη δική τους.

Οι εταιρίες θα φανεί αν την κάνουν επιτυχώς ή ανεπιτυχώς και τo έργο των media κρίνεται από ένα σύνολο των χιλιάδων αναγνωστών, τηλεθεατών, ακροατών

Σας ευχαριστώ

Υ.Γ. Τα ανωτέρω βέβαια αποδεικνύονται με το γεγονός ότι ο εν λόγω συνφορουμίτης δεν ασχολήθηκε καν με το θέμα των srap βαποριών και τυχόν να μας πει την "εμπεριστατωμένη" :rolleyes: αποψή του όπου είναι και το δια ταύτα, αλλά με τα αν οι πηγές μας είναι αξιόλογες ή όχι.

Τέσπα το κλείνω εδώ

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Πάντως εδώ στην Αθήνα βλέπω συχνά πυκνά σε Κρητικά κέντρα αφίσες για τη νέα ναυτιλιακή, ή σε ανακοινώσεις συλλόγων, κλπ.Εγώ μετά χαράς θα συνεισέφερα, αλλά μόνο αφού πειστώ ότι υπάρχει στοιχειώδης σοβαρότητα, ομόνοια και προοπτική, κάτι που μέχρι τώρα δε βλέπω καθόλου.

Επίσης, αν τελικά κατέβει το SF XI στα Χανιά τα πράγματα σκουραίνουν ακόμα περισσότερο

Link to comment
Share on other sites

To SF XI έμαθα κι εγώ ότι κατεβαίνει την άλλη εβδομάδα από Ιταλία για Πειραιά με σκοπό τη δρομολόγηση στα Χανιά.

Εάν αυτό επαληθευτεί αυτό, τη μεγάλη ζημιά θα την υποστεί η ΑΝΕΚ.

Για εμάς στο Ρέθυμνο ο ανταγωνισμός αρχικά θα προκαλέσει σαφέστατα μείωση τιμών.

Τώρα όσων αφορά τον αγώνα που δίνουμε οι Ρεθυμνιώτες για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής απομόνωσης του νομού και το κατά πόσον θα επηρρεάσει το SF XI αρνητικά σε αυτό, έχω την εντύπωση ότι δεν αλλάζει κάτι.

Το Ρέθυμνο εάν βάλει ένα καράβι δεκαετίας στο λιμάνι του, ο κόσμος του θα ταξιδέψει από Ρέθυμνο, είτε υπάρχει το Ελυρος, είτε το SF XI, είτε οποιοδήποτε άλλο παλατάκι.

Ο Ρεθυμνιώτης θέλει βαπόρι στο Ρέθυμνο και δεν τον ενδιαφέρουν τα άλλα λιμάνια.

Αλλά βέβαια ναναι βαπόρι και όχι φαλκονέρα!;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά με τέτοιο εκατέρωθεν ανταγωνισμό δύσκολα θα είναι οικονομοτεχνικά βιώσιμο. Και η περίφημη μελέτη σκοπιμότητας κατέδειξε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά με τέτοιο εκατέρωθεν ανταγωνισμό δύσκολα θα είναι οικονομοτεχνικά βιώσιμο. Και η περίφημη μελέτη σκοπιμότητας κατέδειξε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό

Αγαπητέ συνφορουμίτη σε βρίσκω αρκετά διαβασμένο. Όντως η μελέτη που κατέθεσαν οι πανεπιστημιακοί κ.κ. Κοσμήτωρ Θ.Παπαδόπουλος & Κ.Πηγουνάκης προς τα εκεί γνωμοδότησαν. Εντούτοις όμως να μην ξεχνάμε ότι ήταν μια μελέτη σκοπιμότητας και όχι έρευνα αγοράς.

Η διαφορά τους είναι ότι η μελέτη σκοπιμότητας είναι ένα μακροσκελέστατο σενάριο το οποίο βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία και το συγκεκριμένο προήλθε ύστερα από περίπου 6 μηνών αναζητήσεις. Τα αποτελέσματα λοιπόν αυτής της μελέτης, σε πληροφορώ ότι ακόμα και εμείς που την ζήσαμε εκ των έσω, είναι πάρα πολύ δύσκολο να τα κρίνει κανείς με απλό μάτι.

Όντως έγινε λόγος για τις τεράστιες δυσκολίες του ανταγωνισμού που αναφέρεις και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Έδειξε δε, ότι απαιτήται ακριβό καράβι για να αντεπεξέλθει τπ Ρέθυμνο οικονομικά.

Μα ποια όμως εταιρία κολοσσός (ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ, ΑΤΤΙCA, κλπ) δεν φοβάται αυτή τη στιγμή τον ανταγωνισμό που και αδυσώπητος είναι και δύναται να σε εξοστρακίσει από τη μια μέρα στην άλλη.

Χθες ανακοινώθηκε το κλείσιμο της των επιχειρήσεων του συνάδελφου κ. Αγγελόπουλου (εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ και του ραδιοφώνου).

Το περίμενε κανείς!

Ετσι είναι λοιπόν. Υπάρχει μέγας ανταγωνισμός παντού.

Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι ένα πλοίο δεκαετίας στο λιμάνι του Ρεθύμνου θα είναι βιώσιμο πέρα για πέρα και αυτό βασίζεται στις δικές μας μακροσκελέστατες έρευνες.

Θα μου πείτε ποιές και πως? Τόχουμε...:)

Κάπου εδώ να σας ανακοινώσω (για πρώτη φορά στο διαδίκτυο, στο shipfriends.gr) την ίδρυση της εταιρίας δημοσκοπήσεων, έρευνας αγοράς & μετρήσεων τηλεθέασης, κλπ, της AGORA ANALYSIS μια ακόμα πρωτοπορείας για την Κρήτη από τον Όμιλο AGORA ως πρωτοι και μοναδικοί στο νησί, (AgoraPress.gr, AgoraTV, AgoraRADIO, ΡΕΘEM. ΑΓΟΡΑ, ΗΡΑΚ.ΑΓΟΡΑ) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τα στελέχη (σε επίπεδο κοσμήτωρων και καθηγητών) και τα τμήματα κοινωνικών επιστημών, στατιστικής ανάλυσης, οικονομικών και πολιτικών επιστημών που εδρεύουν κατά "μαγικό" τρόπο ... στο Ρέθυμνο!

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Τέλος στις αντιπαραθέσεις είπαν η Cretan Lines και ο δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης, μετά την πρώτη συνάντηση των δύο πλευρών το περασμένο Σάββατο και τη δεύτερη προχθές το βράδυ. Οι εκατέρωθεν αρνητικές δηλώσεις, με αφορμή την παρουσία του Γιώργου Μαρινάκη στο Δ.Σ. της ΑΝΕΚ, μπήκαν στο περιθώριο και πλέον τονίστηκε η κοινή γραμμή πλεύσης.

Link to comment
Share on other sites

...Επισης θα μπορουσαν να ναυλωσουν ενα πλοιο...

Μου φαίνεται πως "έγραψες" ;)

Αυτό πως και δεν το σκέφτηκε κανένας άλλος :confused::confused::confused:

Πράγματι, εφόσον έχει πρόβλημα η γραμμή και την οικονομοτεχνική ανάλυση "πολλό εμίσησαν", αυτή είναι η καλύτερη λύση!!!

Γίνεται ναύλωση ενός καραβιού (πανομοιότυπου με αυτό που δίνει η αγοραστική δύναμη της εταιρίας), το βάζει στη γραμμή, και μετά από δρομολόγια 6 μηνών;;; 1 χρόνου;;; γίνεται ξεκάθαρο αν βγούνουν τα νούμερα!!!

Πράγματι θεωρώ ότι είναι η πιο σοφή κουβέντα που άκουσα για την ακτοπλοϊκή γραμμή του Ρεθύμνου

Link to comment
Share on other sites

Μα ποια όμως εταιρία κολοσσός (ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ, ΑΤΤΙCA, κλπ) δεν φοβάται αυτή τη στιγμή τον ανταγωνισμό που και αδυσώπητος είναι και δύναται να σε εξοστρακίσει από τη μια μέρα στην άλλη.

Ε μια εταιρεία κολοσσός, σαφώς έχει τις άμυνες και στις άσχημες περιόδους και στον οξύ ανταγωνισμό. Μια υπό σύσταση εταιρεία, χωρίς ισχυρά κεφάλαια από πίσω, προφανώς δεν ανήκει στην κατηγορία αυτή...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος στις αντιπαραθέσεις είπαν η Cretan Lines και ο δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης, μετά την πρώτη συνάντηση των δύο πλευρών το περασμένο Σάββατο και τη δεύτερη προχθές το βράδυ. Οι εκατέρωθεν αρνητικές δηλώσεις, με αφορμή την παρουσία του Γιώργου Μαρινάκη στο Δ.Σ. της ΑΝΕΚ, μπήκαν στο περιθώριο και πλέον τονίστηκε η κοινή γραμμή πλεύσης.

Όταν χρησιμοποιούμε τον ορισμό "τα είπαν" καλό θα είναι να ελέγξουμε πρώτα αν όντως "είπαν", ποιοί "είπαν και τι "είπαν"!

Ο Δήμαρχος Ρεθύμνου πάντως δεν "είπε" τίποτα. Τουλάχιστον στο μοναδικό δημοσιογράφο που ερεύνησε και του πήρε συνέντευξη για τον απόηχο της συνάντησης, τον υπογράφοντα.

Η παρεξήγηση προέρχεται από ένα Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η CRETAN LINES και όχι ο Δήμαρχος Ρεθύμνου με τίτλο "Oμόθυμη στήριξη πολιτικών και αυτοδιοικητικών εκπροσώπων στην Cretan Lines" και που μπέρδεψε και άλλο διαδικτυακό εντευκτήριο, όπου πήρα επίσης θέση προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Να τονίσω κάπου εδώ ότι στο Ρέθυμνο δεν έχουμε βγάλει τα όπλα όπως ίσως να νομίζουν κάποιοι και μια διαφωνία μεταξύ του Δημάρχου Αρκαδίου και προέδρου της CRETAN LINES κ. Μανωλακάκη με το Δήμαρχο Ρεθύμνου κ. Μαρινάκη, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ψεγάδι, ούτε μεπτόν σε κανένα επίπεδο.

Η προσπάθεια για την αποκατάσταση της σύνδεσης Ρεθύμνου Πειραιά συνεχίζεται κανονικά και είναι εύλογο και διαφωνίες να υπάρξουν και αντιπαραθέσεις και βέβαια και λάθη από πλευράς της Cretan που όμως δεν μειώνουν επουδενί τις πραγματικές προσπάθειες και προθέσεις που κάνουν κάποιοι από το προσωρινό Δ.Σ. της.

Ο Δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Μαρινάκης εμμένει στις απόψεις του και ο Δήμαρχος Αρκαδίου & πρόεδρος της CRETAN LINES εμμένει στις δικές του.

Το χάσμα επί του συγκεκριμένου θέματος σαφώς υφίσταται μιας και ο λόγος της αψιμαχίας αφορούσε την συμμετοχή του κ. Μαρινάκη στο Δ.Σ. της ΑΝΕΚ πράγμα που ουσιαστικά δεν είχε καμία θέση στη προχθεσινή συνάντηση, συνεπώς δεν είχαν πεδίο να λύσουν κάτι επ αυτού. Ο κ. Μαρινάκης δεν απέσυρε τη συμμετοχή του, συνεπώς .... τι να λέμε!!

Μα ήταν και λογικό, δύο άνδρες - δήμαρχοι και οι δύο - με ευθύνη των λόγων και των πράξεών τους, να είναι ανυποχώρητοι στις δημόσιες θέσεις που έχουν λάβει!

Κατά τα άλλα και οι δύο άνδρες είναι μέλη της ΤΕΔΚ, έχουν τακτικές συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα που αφορούν διαδημοτικά θέματα του Νομού, επομένως και οι συναντήσεις τους είναι κάτι περισσότερο από τακτικές.

Σαφώς η τοπική αυτοδιοίκηση στηρίζει το έργο της CRETAN LINES όπως και θα στηρίξει ή και στηρίζει το έργο οποιαδήποτε φορέα επιθυμήσει να προσπαθήσει να φέρει τη ΜΟΝΙΜΗ!!!!!!!!!! λύση, στην ακτοπλοϊκή απομόνωση του Νομού Ρεθύμνου. Αυτό είναι εύλογο και ακριβοδίκαιο!

Εμείς αποτυπώσαμε την ορθή διάσταση της συνάντησης αφού πρώτα ελέγξαμε ιδιαιτέρως με τους εμπλεκόμενους, το Δήμαρχο Ρεθύμνου κ. Μαρινάκη (σε ιδιαίτερη συνάντηση) και ακολούθως με τον Νομάρχη Κ. Παπαδάκη (σε ιδιαίτερη και πάλι επικοινωνία που είχαμε και πάλι χθες το μεσημέρι!!)

Για του λόγου το αληθές ... το σχετικό δημοσίευμα:

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=1448

Μάλιστα ανεβάσαμε και μια σχετική φωτό με τους 2 Δημάρχους με την οποία φαίνεται το πόσο πολύ σύσφιξαν τις σχέσεις τους.;)

DHMARXOI1.JPG

Ε μια εταιρεία κολοσσός, σαφώς έχει τις άμυνες και στις άσχημες περιόδους και στον οξύ ανταγωνισμό. Μια υπό σύσταση εταιρεία, χωρίς ισχυρά κεφάλαια από πίσω, προφανώς δεν ανήκει στην κατηγορία αυτή...

Αυτό είναι σωστό!

Ακόμα όμως και οι μεγάλοι δύναται κάποτε να λυγίσουν.

Βλέπε το κλείσιμο του "ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ & CITY RADIO" της οικογένειας Αγγελοπούλου που με πρόσχημα ταμειακή ανεπάρκεια τα βρόντηξαν κανονικά, αφήνοντας στο δρόμο 500 συναδέλφους και μάλιστα χωρίς καμία κουβέντα νωρίτερα.

Σαφώς όμως η CRETAN είναι σε δυσμενέστερη θέση λόγω ανύπαρκτου cash flow.

Εκεί εστιάζεται και το πρόβλημα του δανεισμού.

Στην αρχή, όταν ιδρύθηκε η CRETAN LINES είχε εξαγγελθεί το δεδομένο ότι ουδέποτε η εταιρία θα βγει σε τραπεζικό δανεισμό για την αγορά πλοίου.

Τώρα το προσωρινό Δ.Σ. λέει ότι μάλλον τελικά θα υποκύψουν και θα αναγκαστούν να βγουν σε τραπεζικό δανεισμό.

Εγώ όμως από την άλλη τους συστήνω να μην προχωρήσουν σε δανεισμό διότι τότε η "δαμόκλειος σπάθη " του ανταγωνισμού που καραδοκεί θα πέσει βαριά στα κεφάλια μας. Και έτσι ουέποτε ξανά θα μπορέσουμε να συστήσουμε εταιρία Λαϊκής Βάσης (αν κάψουμε τώρα το χαρτί μας!).

Βλέπετε το θέμα είναι κάπως απλό.

Οταν έχεις τα δικά σου λεφτά λες ... εντάξει, τα βάζω αγοράζω καράβι και " γαία πυρί μειχθήτω.".

Όταν όμως αναγκάζεσαι να δανειστείς,… τότε με το που σου παραχωρεί η τράπεζα το ποσό, σου ορίζει και τη πληρωμή της 1ης δόσης.

Εκεί είναι και το catch! Όταν έρθει η ώρα να πληρώσεις τη 1η δόση από τα χρήματα που ευελπιστείς να βγάλεις από τα εισιτήρια, τότε θα σου κάτσει ένα παλατάκι της ATTICA ή της ΑΝΕΚ ή της Χ ή της Ψ για 2 μόνο μηνάκια και τότε άντε να μπει επιβάτης στο δικό σου πλοίο που σαφέστατα θα υστερεί!

Έρχεται ακολούθως η τράπεζα και σου λέει ... Κε "εφόπλα" δε πληρώσατε 1ο & 2ο μήνα - προβαίνω σε κατάσχεση.

Και τότε χάνεις και τα αυγά και τα πασχάλια!

Αυτό λοιπόν προσπάθησα να αναλύσω κοντολογίς στο προηγούμενο ποστ.

Εν κατακλείδι εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση με την διέξοδο του τραπεζικού δανεισμού.

Αρχικά καταχωρημένο από karavolatris

...Επισης θα μπορουσαν να ναυλωσουν ενα πλοιο...

Από την άλλη όσων αφορά τη ναύλωση τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο!

Για να ναυλώσεις σήμερα ένα πλοίο δεν είναι το ίδιο με το να νοικιάσεις ι.χ.

Που και ι.χ. να θελήσεις να νοικιάσεις η AVIS πχ σου λέει .. άσε μου λευκή πιστωτική κάρτα και άμα «σπάσεις» τίποτα … «τα λέμε»!!!

Το ίδιο ισχύει σχεδόν και με τα βαπόρια μόνο που τα οικονομικά μεγέθη είναι τρισδιάστατα μεγαλύτερα και μια πιστωτική κάρτα δεν φτάνει. Ούτε καν 100!

Για ένα πλοίο γύρω στα 10.000.000 ευρώ χρειάζεται εγγυητική επιστολή ύψους 3.000.000 ευρώ περίπου. Όταν στο ταμείο σου έχεις μόνο 500 χιλιάρικα και στη καλύτερη πας για 1.000.000 με τι assets θα εκδόσεις εγγυητική? Άρα πρέπει να τα "ρίξεις"! Και που θα τα βρείς. Στον ίδιο παρανομαστή ξαναγυρίζουμε. Όπως και να το δεις στο ίδιο αποτέλεσμα σε βγάζει!

Και από την άλλη, άντε και το ναύλωσες (πράγμα σχεδόν απίθανο) με τι θα πληρώσεις τα μίσθια όταν πάλι σου ρίξει καταπέλτη δίπλα σου το παλατάκι που αναφέραμε παραπάνω?

Που και αν δε σου ρίξει άλλο βαπόρι καταπέλτη δίπλα σου τα μίσθια που θα πληρώνεις δεν θα σε καθιστούν βιώσιμο για να αγοράσεις κάποτε δικό σου κεραμίδι… ουπς συγγνώμη, καράβι και τότε τι έκανες? Μια τρύπα στο νερό! Αφού μιλάμε για μόνιμη αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και συνάμα του προβλήματος.

Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα με τη ναύλωση!

Τα πράγματα φίλοι μου δεν είναι σε καμία περίπτωση απλά και η θέση των ανθρώπων της Cretan είναι πολύ δύσκολη και αυτό οφείλω να το αναγνωρίσω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επισης θα μπορουσαν να ναυλωσουν ενα πλοιο.
Αυτό πως και δεν το σκέφτηκε κανένας άλλος :confused::confused::confused:
Αγαπητέ sdiama κάτι σου έχει διαφύγει μέσα σε αυτό το ανιαρό πλέον σήριαλ, με την πολύπλοκη υπόθεση...που θα μπορούσε να αποτελέσει και το έναυσμα για μια μελέτη των τοπικών συσχετισμών (κοινωνικών, κομματικών και επιχειρηματικών) μιας μικρής περιφέρειας.

Σου διέφυγε, λοιπόν, αγαπητέ sdiama, ότι η Cretan εξ αρχής είχε μιλήσει για το ενδεχόμενο ναύλωσης (το απόσπασμα από το GOODnet):

"Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές" και με τη βούλα!

03/02/09

[...]Τέλος ο κ. Μανωλακάκης είπε στους παριστάμενους, ότι στο εξής η ευθύνη του εγχειρήματος μοιράζεται. «Εμείς δηλαδή αναλαμβάνουμε να ενημερώσουμε πλήρως, τους Ρεθυμνιώτες για τη σωστή και χωρίς περιθώρια πισωγυρίσματος επιλογή μας, αλλά η τελευταία λέξη ανήκει στους Συντοπίτες μας πλέον, που πρέπει έμπρακτα να αποδείξουν ότι πραγματικά χρειάζονται το ΚΑΡΑΒΙ και να κάνουν πράξη με τη συμμετοχή τους, τη δυνατότητα αγοράς ή ενοικίασης του».

http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,21218,0,0,1,0

ΥΓ Είναι τουλάχιστον κωμικά τα κροκοδείλια δάκρυα που χύνουν άφθονα, όσοι πολέμησαν και πολεμούν με κάθε τρόπο την προσπάθεια της Cretan. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να μας κάνουν την Cretan περισσότερο συμπαθή...παρόλο που η προσπάθειά της βρίθει ερασιτεχνικών κινήσεων.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά καταχωρημένο από ΝΗΡΕΑΣ

Σου διέφυγε, λοιπόν, αγαπητέ sdiama, ότι η Cretan εξ αρχής είχε μιλήσει για το ενδεχόμενο ναύλωσης

Ο όρος "εξ αρχής" δικαιωματικά ανήκει στην εφημερίδα "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ", στο AgoraPress.gr και ακολούθως στο AgoraTV (όλα μέλη του Oμιλου Μ.Μ.Ε. AGORA) όπου επί σειρά μηνών ήταν οι πρώτοι και κυρίως οι ΜΟΝΟΙ!!! που έγραφαν, στήριζαν και δημοσίευαν τις απόψεις και τις προσπάθειες της CRETAN LINES όπου τότε λεγόταν "Κίνηση Πολιτών" (για την αποκατάσταση της γραμμής Ρεθύμνου Πειραιά).

Μάλιστα το πρώτο δημοσίευμα συντάθηκε τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008 (και βέβαια όχι στις 3/2/09 όπως λανθασμένα διατείνεστε) και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ όπου κυκλοφόρησε σε 40.000 αντίτυπα και βέβαια και στο agorapress.gr και για του ξανά/μανά λόγου το αληθές: http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=79

Από τότε μάλιστα έχουμε τάξει ευατόν, υπέρμαχο της οποιασδήποτε Ρεθυμνιώτικης εταιρίας προσπαθήσει να αποκαταστήσει την ακτοπλοϊκή ορφάνια του Νομού μας. Αυτό βέβαια έχει επανηλλειμένως αποδειχτεί με σημαντικές συνεισφορές μας στη προσπάθεια ακόμα και σε νευραλγικά κομβικά σημεία της ίδρυσης της εταιρίας.

Έκτοτε έως και σήμερα οι διαφημιστική καταχώρηση της εταιρίας "ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ" (CRETAN LINES) φιγουράρει ΔΩΡΕΑΝ!!!!!!!!!! στην εφημερίδα και το e-press μας. Αυτό κοστίζει κάποιες χιλιάδες ευρώ μέχρι σήμερα΄, αν συνυπολογίσει κανείς ότι οι τιμές στο press κοστίζουν από 220 ευρώ έως 400 το μήνα και στην εφημερίδα από 250 ευρώ έως και 1000 το μήνα!

Ετσι για να αναρωτιούνται μερικοί, ποιός στηρίζει ποιόν!

Για την ιστορία και νωρίτερα από αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκαν και άλλα άρθρα για την ίδρυση της εταιρίας όπου το πρώτο συντάχθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου 2008, δέκα μόλις ημέρες μετά την "παύση εργασιών" του H.S.4

Αυτά για την ορθή διάσταση της ιστορίας και για να μην μπλέκουμε το κόσμο με δακρύβρεχτα και ανυπόστατα σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Να θυμόμαστε κάπου κάπου το παρελθόν και να αναζητούμε την αλήθεια μέσα από πραγματικά γεγονότα και όχι ζουμιά της φαντασίας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι να ναυλώσει ή να αγοράσει πλοίο.

Το θέμα είναι να μπορεί η εταιρεία να στηρίξει οικονομικά το όλο θέμα είτε είναι ναύλωση είτε αγορά.

Με 500 χιλιάρικα ή 1εκ ευρώ το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ναυλώσεις ένα μικρό σκάφος για να κάνει τοπικά Ρέθυμνο-Σούδα ώστε να μεταφέρονται οι επιβάτες στα Χανιά για να πάνει Πειραιά και να γλυτώνουν από τον ΒΟΑΚ.:D

Τα λειτουργικά έξοδα ενός πλοίου δεν μπορεί να φανταστεί κανείς πόσες παραμέτρους (αν πιάσουμε να ατα απαριθμούμε θα τελειώσουμε αύριο κι όλο και κάτι θα ξεχάσουμε) έχουν και σε τι επίπεδα φτάνουν χωρίς να συνυπολογίζονται επισκευές ή αβαρίες.

Εν ολίγοις αν δεν βρεθούν κάποιοι με γερά πορτοφόλια που θα μπουν γερά στο μετοχικό κεφάλαιο ώστε να μπορέσουν να στηρίξουν το εγχείρημα καλύτερα να μην γίνει το βήμα.Αν βρεθούν γερά πορτοφόλια και βρεθεί κοινή φόρμουλα μεταξύ αυτών τότε ας γίνει το βήμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν ξέρω ποιό μπορεί να είναι, πάντως -από Ισπανία μεριά- η Acciona Trasmediterranea πριν από 2 μήνες έβγαλε για πώληση 7 πλοία...2 ταχύπλοα και κάποια της σειράς Ciudad de...
Σαν δευτερη επιλογη, υπαρχει και το Ciudad de Valencia
Αγαπητέ Nick, το βαποράκι που αναφέρεις δεν παίζει πλέον. Όπως ανακοίνωσε η Acciona το Ciudad de Valencia πουλήθηκε σε άγνωστους αγοραστές για USD 2,98 m. Δεν πρόκειται για νέο...η Tradewinds το έχει γράψει από τις 19 Ιουνίου.
Link to comment
Share on other sites

Σου διέφυγε, λοιπόν, αγαπητέ sdiama, ότι η Cretan εξ αρχής είχε μιλήσει για το ενδεχόμενο ναύλωσης (το απόσπασμα από το GOODnet):

Και γιατί δεν γίνεται πραγματικότητα, για ένα διάστημα; Σε αυτό το διάστημα θα μπορούσε να να ξεκαθαρίσει το αν η γραμμή έχει τη δυνατότητα κερδοφορίας ή όχι, χωρίς το ρίσκο μιας επένδυσης 10+ εκατομμυρίων ευρώ.

Από προσωπική εμπερία (και γνώση) φοβού τους Ρεθυμνιώτες! Γιατί δυστυχώς θα πάνε από τα Χανιά, αν εκεί υπάρχει πλοίο που φτάνει στον Πειραιά χ ώρες νωρίτερα, ή με μικρότερο ναύλο ή με μεγαλύτερη πολυτέλεια, γράφοντας στα παλαιότερα των στιβανιών τους το γενικότερο συμφέρον. Το έκαναν με το Blue Star από Χανιά, το ξαναέκαναν με τον Κεντέρη (που ήρθε στο Ρέθυμνο μετά από "πρόκληση" της ένωσης τουριστικών πρακτόρων και το τρίτωσαν με το HS4/5.

Δεν θα πάνε καν από το Ηράκλειο, αρνούμενοι να δώσουν ναύλο στην εταιρεία που τους άφησε εκτός ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τον Πειραιά. Ακόμα και σήμερα έχω μόνιμα την εντύπωση ότι είμαι ο μόνος μλκας που πάει να ταξιδεύσει από το Ηράκλειο με το καράβι!!!

Για τον παραπάνω λόγο, πιστεύω ότι μία ναύλωση ενός "ισότιμου" καραβιού με αυτό που είναι στην αγοραστική δυνατότητα του Ρεθύμνου, θα ξεκαθάριζε τόσο τη δύναμη της γραμμής, όσο και τη θέληση του Ρεθυμνιώτη να το στηρίξει

Link to comment
Share on other sites

Πολύ φοβάμαι πως το τρένο χάθηκε.....

Πάντως, ακόμα κι αν δεν είχε πωληθεί η Ρεθυμνιακή δεν ξέρω κατά πόσο θα άντεχε στις τωρινές συνθήκες ανταγωνισμού.

Edited by vastravoud
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ρε μπας και ειχε δικιο μια ψυχη που πηρε τα βαπορια του απο το Ρεθυμνο και οταν ακουσε για 2 εταιριες λαικης βασης στο Ρεθυμνο εσκασε στα χαμογελα? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενοχλημένος από τα γραφόμενα του μέλους της 19μελούς διοικούσας επιτροπής, Δημήτρη Τζανακάκη, εμφανίστηκε ο πρόεδρος της προσωρινής διοίκησης της εταιρείας Cretan Lines, Μανώλης Μανωλακάκης, μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM "Πρώτη Γραμμή".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...