Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομίζω ότι όσο δεν δημοσιοποιείται η οικονομοτεχνική μελέτη δύσκολα θα πεισθούν οι επιφυλακτικοί.

Η μελέτη βιωσιμότητας ακόμα να παρουσιασθεί (Νηρέα υπομονή, μην επενδύσεις ακόμα...:D), η συγκέντρωση χρημάτων συνεχίζεται, ενώ ο αρχικός στόχος για δρομολόγηση πλοίου το Πάσχα, εκ των πραγμάτων δεν είναι πλέον εφικτός.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"....Σε άλλη ερώτηση ο Νομάρχης κ. Παπαδάκης έκανε λόγο και πάλι για τη περιβόητη μελέτη που έχει εκπονηθεί από την Νομαρχία και την περιμένουμε εδώ και μήνες.

Εξήγησε ότι η ομάδα του Πανεπιστημιακού Αθαν. Παπαδόπουλου που έχει αναλάβει την μελέτη υπέστη μεγάλη καθυστέρηση λόγω της απώλειας ενός εκ των βασικών αναλυτών/συνεργατών από το Πανεπιστήμιο Πειραιά, ο οποίος για προσωπικούς λόγους αποχώρησε από το σχήμα".

απόσπασμα από το http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=549

Edited by proud_ionian
quote αντι reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Επιστολή προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΝΕΚ, Γιάννη Σ. Βαρδινογιάννη έστειλαν την προηγούμενη εβδομάδα τα μέλη της προσωρινής διοίκησης της συνεταιριστικής εταιρείας "Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές", προκειμένου να ενημερωθούν για το αν ισχύει η πρόταση, που έκανε πριν από μερικούς μήνες, για την παραχώρηση – άνευ αντιτίμου – ενός πλοίου στο Ρέθυμνο, το οποίο θα διαχειρίζεται εξ ολοκλήρου ένας φορέας στο νομό.
Link to comment
Share on other sites

Για την ακριβεια η προσφορα αφορουσε το Πρεβελης το οποιο θελανε να ναυλωσουν εναντι του συμβολικου τιμηματος του 1 ευρω (ναι καλα ακουσατε) το χρονο με την υποχρεωση ομως να αναλαβουν ολα τα εξοδα του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο ΓΣΒ είχε μιλήσει συγκεκριμένα για το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, νομίζω ότι αυτό ήταν υπόθεση (και ευσεβής πόθος) των Ρεθυμνιωτών. Αλλά τώρα, για ελάτε στη θέση του ΓΣΒ που τον θυμήθηκαν μετά από 5 μήνες...αφού τον στόλισαν για τα καλά. Αυτόν, την ΑΝΕΚ και την οικογένειά του. Δεν εξετάζω το δικαίως η αδίκως...αλλά για ελάτε στη θέση του. Τί θα τους απαντούσατε?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι η απάντηση ήδη δόθηκε, εκ των πραγμάτων. Από την στιγμή που τα Πρέβελης και Ιεράπετρα υπέβαλαν προσφορές για τις άγονες...το μόνο πλοίο του Ομίλου της ΑΝΕΚ που απομένει ελεύθερο είναι το Μυρτιδιώτισσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πρόγραμμα επισκέψεων στα χωριά του νομού Pεθύμνου, αλλά και στην αγορά, σε δημόσιες υπηρεσίες και άλλους χώρους εργαζομένων ξεκινούν την Πέμπτη η Διοίκηση της Cretan Lines προκειμένου να ενημερώσουν τους Ρεθυμνιώτες και να συγκεντρώσουν χρήματα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο ΓΣΒ είχε μιλήσει συγκεκριμένα για το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, νομίζω ότι αυτό ήταν υπόθεση (και ευσεβής πόθος) των Ρεθυμνιωτών. Αλλά τώρα, για ελάτε στη θέση του ΓΣΒ που τον θυμήθηκαν μετά από 5 μήνες...αφού τον στόλισαν για τα καλά. Αυτόν, την ΑΝΕΚ και την οικογένειά του. Δεν εξετάζω το δικαίως η αδίκως...αλλά για ελάτε στη θέση του. Τί θα τους απαντούσατε?

Δεν μπαίνουμε καν στη διαδικασία της απάντησης μιας και οι Ρεθυμνιώτες ως πολιτες δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με το ... "έγκλημα"!!

Οι Ρεθυμνιώτες στο σύνολό τους έχουν αντιδράσει με την κίνηση αυτή θεωρώντας απαράδεκτο το να απλώνουμε χέρι για συνεργασία στην ΑΝΕΚ.

Συνεπώς το ότι αποφάσισαν κάποιοι από μια Ρεθυμνιώτικη εταιρία να πράξουν αυτό που έπραξαν, σε καμία περίπτωση δεν δύναται να κάνουμε λόγο για το αν οι Ρεθυμνιώτες το ζήτησαν.

Τα μέλη της ιδιωτικής συνεταιριστικής εταιρίας Cretan Lines δεν είναι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι από το Ρεθυμνιώτικο λαό και επ ουδενί δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για το αν οι ρεθυμνιώτες πολίτες πρέπει να χρεώνονται τέτοιες πράξεις που προέρονται από στελέχη εταιριών.

Εγώ προσωπικά έχω εκφραστεί και έχω δημόσια λάβει θέση επ'αυτού συμφωνώντας απόλυτα με τη λαϊκή φωνή. Έχω μάλιστα χαρακτηρίσει τη πρόταση αυτή προδοτική.

Ακολούθως σας παραθέτω 2 μικρά αποσπάσματα από ένα σχετικό άρθρο που δημοσιεύσαμε:

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=577

1)"...Αυτό όμως που πραγματικά με ενόχλησε είναι η τελευταία παράγραφος στην οποία γίνεται λόγος για συνεργασία της CretanLines και για τυχόν ενδεχόμενη συνεργασία της ακόμα και με την ΑΝΕΚ με στόχο να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα της 1ης εταιρίας."

2)..."Για όλα αυτά αγαπητοί μας αναγνώστες ενίσταμαι στην ανωτέρω παράγραφο λέγοντας ότι θεωρώ προδοτική για το τόπο μας την όποια πρόταση συνεργασίας με τη ΑΝΕΚ και ας με συγχωρήσει ο κατά τα άλλα, συμπαθέστατος σε εμένα κύριος ...."

Συνεπώς καλό θα είναι να μην μπερδεύουμε το λαό του Ρεθύμνου και τη βούλησή του, με το τι πράττουν ορισμένα στελέχη απλών εταιριών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H Ένωση Aγροτικών Συνεταιρισμών Pεθύμνης καθώς και η AΣEAP εγγράφηκαν στο Συνεταιριστικό κεφάλαιο της Nαυτιλιακής Eταιρείας του Pεθύμνου, με το ανώτερο ποσό των 3.000 ευρώ η καθεμία (έξι συνεταιριστικές μερίδες), που μπορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ως Nομικά Πρόσωπα Iδιωτικού Δικαίου) να εγγραφούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Εξετάστηκαν δύο πλοία από την Cretan Lines

Δύο πλοία, τα οποία σε πρώτη φάση φαίνονται να ανταποκρίνονται στις προϋποθέσεις που έχει θέσει η εταιρεία "Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές", είδαν από κοντά ο πρόεδρος της εταιρείας, κ. Μανώλης Μανωλακάκης και μηχανικοί, οι οποίοι επισκέφθηκαν την Ισπανία το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Το ένα από αυτά μάλιστα θεωρείται και καλή ευκαιρία οικονομικά, καθώς η τιμή του – χωρίς να την αποκαλύψει ακριβώς ο κ. Μανωλακάκης – κυμαίνεται μεταξύ έξι και επτά εκατομμυρίων ευρώ. Το ίδιο πλοίο είναι της δυναμικής του πλοίου "Πρέβελη", είναι περίπου 150 μέτρα, ενώ είναι νεότερο κατά έξι χρόνια. "Είναι δύο πλοία τα οποία πληρούν τις προδιαγραφές που είχαμε θέσει σαν εταιρεία", σημείωσε μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM "Πρώτη Γραμμή" ο κ. Μανωλακάκης, τονίζοντας ότι "είναι αυτό που χρειάζεται η δική μας γραμμή και νομίζω ότι εάν προχωρήσουν οι διαπραγματεύσεις με τους πλοιοκτήτες, θα καταλήξουμε σύντομα".

Ποιο μπορεί να είναι αυτό το πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιό μπορεί να είναι, πάντως -από Ισπανία μεριά- η Acciona Trasmediterranea πριν από 2 μήνες έβγαλε για πώληση 7 πλοία...2 ταχύπλοα και κάποια της σειράς Ciudad de...

ΥΓ Έχει ενδιαφέρον ότι όσο περνάει ο καιρός...τόσο ανεβαίνει η ηλικία των υποψηφίων πλοίων και πέφτει η τιμή τους. Προφανώς η οριακή κερδοφορία που προέβλεπε η μελέτη βιωσιμότητας (με πλοίο 10ετίας και αξίας 45 εκ) παραμένει η ίδια...

Link to comment
Share on other sites

Ιντριγκαδορικη ερωτηση αυτη, οι παραμετροι αναζητησης της οποιας δεν ειναι ευκολο να καθοριστουν. Με δεδομενο οτι ο εν λογω κυριος ειπε αληθεια για το που πηγε να δει το πλοιο, το οτι επισκεφθηκε το πλοιο στην Ισπανια δεν σημαινει οτι το πλοιο ανηκει οπωσδηποτε σε Ισπανικη εταιρεια, θα μπορουσε να ανηκει σε μια οποιαδηποτε εταιρεια γειτονικης χωρας που συνδεεται ακτοπλοικα με την Ισπανια.

Η δικη μου αναζητηση λοιπον, εβγαλε σαν πιθανο υποψηφιο το Marrakech της Comanav. Το πλοιο κανει δρομολογια μεταξυ Tangier, Moroccο και Sete, France οποτε μου φαινεται δυσκολο να το ειδαν στην Ισπανια, αν μιλαμε φυσικα για το ιδιο πλοιο και αν ειναι ακριβες οτι πηγαν στην Ισπανια. Παντως οσον αφορα τα χαρακηριστικα του ειναι 6 χρονια νεοτερο του Πρεβελης(1986 εναντι 1980) και περιπου 150 μετρα(127 για την ακριβεια). Τι θελει να πει ο ποιητης με το "δυναμικη Πρεβελης" δεν το γνωριζω, αλλα τελος παντων στο παρανομο γραφειο ακτοπλοικων στοιχηματων που διατηρει ο χρηστης Παναγια Εκατονταπυλιανη, τα λεφτα τα πονταρω μου σε αυτο.

Σαν δευτερη επιλογη, υπαρχει και το Ciudad de Valencia το οποιο αυτον τον καιρο κανει δρομολογια μεταξυ Nador, Morocco και Almeria, Spain. Αυτο ειναι στα 138 μετρα(οποτε το μηκος κολλαει καλυτερα απ' οτι το Marrakech) και επισης οντως επισκεπτεται Ισπανικα λιμανια. Αυτο βεβαια ειναι χτισμενο το 1984, οποτε ειναι 4 κι οχι 6 χρονια νεοτερο του Πρεβελης.

Ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη 27 Μαΐου και ώρα 19.00, θα πραγματοποιηθεί 2η ενημερωτική συνάντηση των Ρεθυμνιωτών του Λεκανοπεδίου Αττικής στην «ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ» στο ΠΑΓΚΡΑΤΙ Στράβωνος 12, προκειμένου το Προεδρείο του Ναυτιλιακού Μεταφορικού Συνεταιρισμού μας να ενημερώσει και να καλέσει τους Συντοπίτες μας, να γίνουν μέλη του Συνεταιρισμού, ώστε να ευοδωθεί το συντομότερο δυνατό ο πολυπόθητος στόχος, να αποκτήσει δηλαδή και πάλι το Ρέθυμνο το δικό του Καράβι, που θα έρθει και θα μείνει για πάντα, σε καθημερινή βάση και για όλο το χρόνο. Ειδικά φέτος, που διαφαίνεται ότι το λιμάνι του Ρεθύμνου δεν θα εξυπηρετείται, ούτε καν τους καλοκαιρινούς μήνες, με απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, ενισχύεται η πεποίθηση μας ότι το Ρέθυμνο εγκαταλείπεται από όλους τους αρμόδιους φορείς και τις ισχυρές Ναυτιλιακές Εταιρίες, στην τύχη του και στην απομόνωση, με οδυνηρές συνέπειες στην οικονομία του τόπου και την αποδεδειγμένη ταλαιπωρία των χιλιάδων ταξιδιωτών Ρεθυμνιωτών και μη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ της εταιρείας και του δημάρχου Ρεθύμνου, με αφορμή τη συμμετοχή του δεύτερου στο Δ.Σ της ΑΝΕΚ.

Μετά δε τις δηλώσεις του δημάρχου, υπήρξε σήμερα και ανακοίνωση της εταιρείας αναφορικά με το ενδεχόμενο μετατροπής των «Κρητικών Θαλάσσιων Γραμμών» από συνεταιρισμό σε Ανώνυμη Εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Για την ακρίβεια της ιστορίας .....

ο Δήμαρχος Ρεθύμνου απάντησε στις βολές του προέδρου της CRETAN LINES εδώ.

Η εταιρία ανταπάντησε εδώ

και σήμερα η εφημερίδα έδωσε ένα πλήρη φάκελο στη δημοσιότητα για τα 2 βαπόρια που ενδιαφέρεται να αγοράσει η CRETAN LINES με φωτογραφίες μπαταρισμένου σκαριού κλπ εδώ.

Αλλαλούμ και στη μέση ... ο μανώλης, ο Ρεθυμνιώτης!!!

Εκ της συντακτικής ομάδας

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιό μπορεί να είναι, πάντως -από Ισπανία μεριά- η Acciona Trasmediterranea πριν από 2 μήνες έβγαλε για πώληση 7 πλοία...2 ταχύπλοα και κάποια της σειράς Ciudad de...
Σαν δευτερη επιλογη, υπαρχει και το Ciudad de Valencia το οποιο αυτον τον καιρο κανει δρομολογια μεταξυ Nador, Morocco και Almeria, Spain. Αυτο ειναι στα 138 μετρα(οποτε το μηκος κολλαει καλυτερα απ' οτι το Marrakech) και επισης οντως επισκεπτεται Ισπανικα λιμανια. Αυτο βεβαια ειναι χτισμενο το 1984, οποτε ειναι 4 κι οχι 6 χρονια νεοτερο του Πρεβελης.

1) Ευχαριστούμε για τις αποκαλύψεις...αλλά σε αυτό το φόρουμ...δεν συγκλονίζουν κανένα.

Αντιθέτως... θα έλεγα ότι ορισμένοι...από αυτό το φόρουμ έμαθαν κατά που πέφτει η Acciona Trasmediterranea.

2) Η αποκλειστική φωτό του μπαταρισμένου πλοίου...δεν συγκλονίζει όσους την βλέπουν εδώ και χρόνια στο http://www.faktaomfartyg.se/ciudad_de_sevilla_1980.htm ...και στο http://www.simplonpc.co.uk/Trasmed2.html ... όπως και τις υπόλοιπες του ρεπορτάζ....που δεν αναφέρουν πηγή προέλευσης.

3) Έχουμε καμιά εξέλιξη σχετικά με το Santa Maria I, όπως μας είχες υποσχεθεί...ή βολευτήκαμε πλέον με τον Κορνάρο?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για 1) & 2) να απαντήσουμε ότι δεν έχουμε παρακολουθήσει το θέμα πιο πάνω. Δεν είναι η δουλειά μας να ενημερωνόμαστε από forum, αλλά έτσι κι αλλιώς κανείς σας δεν είχε συγκεκριμένα στοιχεία και απλώς κάνατε υποθέσεις. Σήμερα όμως έχετε ντοκουμεντα.

Σε κάθε περίπτωση εμείς καταθέσαμε τα στοιχεία που μαζέψαμε κάνοντας τη δουλειά μας και τα προσφέραμε

Για το 3) αναφέρεστε στο ενικό προφανώς εννοόντας εμένα. Αν προσέχατε λίγο καλύτερα όμως θα βλέπατε ότι το ποστ το ανάρτησαν συνάδελφοι με την υπογραφή "Εκ της συντακτικής ομάδας" .

Το Santa MariaI γνωρίζουμε πολύ καλά που βρίσκεται κε Νηρέα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

έτσι κι αλλιώς κανείς σας δεν είχε συγκεκριμένα στοιχεία και απλώς κάνατε υποθέσεις. Σήμερα όμως έχετε ντοκουμεντα.

Σε κάθε περίπτωση εμείς καταθέσαμε τα στοιχεία που μαζέψαμε κάνοντας τη δουλειά μας

Ποια είναι τα ντοκουμέντα και τα στοιχεία; :confused: Οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο internet; Με παρόμοιες φωτογραφίες “ντοκουμέντα” και ίδιους τίτλους ("Πανελλαδική αποκλειστικότητα"), είχατε “ αποκαλύψει” τη δρομολόγηση του Santa Maria I στο Ρέθυμνο και αργότερα την απόκτηση 3 πλοίων από την ΑΝΕΡ, το ένα εκ των οποίων νεότευκτο (και γι αυτό είχατε φωτογραφίες...).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...