nomikos Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 (edited) Ας δούμε τον Βιτσέντζο Κορνάρο σε καλύτερες μέρες(όπως του αρμόζει άλλωστε )δεμένο στην Ανάφη.Σε μια συνάντηση κορυφής των 2 καραβιών της ΛΑΝΕ.Το Κορνάρος είχε ημέρευση και το Ιεράπετρα ανέβαινε απευθείας από Κασοκαρπαθία. Edited April 29, 2019 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMonopolioMasEfage Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 Κανένα νέο για το Βιτσέντζο υπάρχει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2020 Author Share Posted February 19, 2020 Το μοναδικό νέο που ακούγεται είναι ότι θα βγει σε πληστηριασμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2020 Author Share Posted February 20, 2020 Νεότερες πληροφορίες μου λένε ότι ο πλειστηριασμός έχει γίνει και βρέθηκε αγοραστής για το πλοίο. Αλλά από ότι καταλαβαίνω ο αγοραστής το προορίζει για ένα τελευταίο ταξίδι προς τη Τουρκία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Δεν νομιζω οτι περιμενε κανεις να ξαναταξιδεψει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2020 Author Share Posted February 20, 2020 Και όμως κάποιοι είχαν ενδιαφερθεί για να το ξανά ταξιδέψουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Παιδιά, κοιτάχτε τι βρήκα ψάχνοντας για το Aqua Blue... Σούπερ σπάνια φώτο!!! Στο προσωρινό λιμάνι στου Καρακάσι στο Φρύ της Κάσου, το Βιτσέντζος Κορνάρος την πρώτη του χρονιά στην γραμμή της Κασοκαρπαθίας με την χαρακτηριστική μπλε φορεσιά της Ρ&Ο και την ανοιχτή πρύμνη χωρίς της μετέπειτα υπερκαταστκευή!! Εντύπωση μου κάνει ο κόσμος στα καταστρώματα, ένα σωρό σαν τα μερμύγκια..! Το πλοίο είχε φέρει πραγματική επανάσταση στην γραμμή τότε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Τι είδους επανάσταση έφερε ο Κορνάρος στην γραμμη? Εσωτερικά δεν ηταν τίποτα ιδιαίτερο, ταχύτητα μεγάλη ποτε δεν είχε, στο μονο που διακρινόταν ηταν το ταξίδεμα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlos Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Ήταν ένα αξιοπρεπές και ιδιαίτερα αξιοπιστο βαπόρι το οποίο εξυπηρετούσε με υποδειγματικο τρόπο την γραμμή για όσα χρόνια ήταν εκεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Αλλο το αξιοπρεπές και άλλο το επαναστατικό, υπάρχει χαώδης διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Ωραία φωτογραφία, την έχω ξαναδεί, μάλλον από το Πάσχα του 1995. Τα πρώτα δρομολόγια τα έκανε μάλλον στα τέλη Αυγούστου του 1994. Νομίζω θα μείνει στην ιστορία ως ΤΟ βαπόρι της άγονης και ειδικά της αγαπημένης και θρυλικής Κασοκαρπαθιας. Τα 14 χρόνια (8/1994 - 10/2008) που ήταν το βασικό βαπόρι της γραμμής, προσφέρε ασφάλεια, σταθερότητα, αξιοπιστία , προσέγγισεις σχεδόν με κάθε καιρό (ειδικά εφόσον τότε δεν είχε γίνει το κλείσιμο του λιμανιού της Κάσου), εξαιρετική συμπεριφορά στον καιρό, σωστή αναλογία σαλονιών, κρεβατιών και γκαράζ. Το εσωτερικό του ήταν απλό, χωρίς λουσα, όπως ταίριαζε στο ρόλο και στο ύφος του αγονόπλοιου αλλά οι κοινόχρηστοι χώροι ήταν μπόλικοι και φιλόξενοι. Επίσης ήταν ice class με δύο προπελακια και μελετημένο στο μηχανολογικό σχεδιασμό του. Είχε πολλά εφεδρικά συστήματα στο μηχανοστάσιο που σε συνδυασμό με τις 3 μηχανές, τις 3 προπέλες και την πολύ δυνατή shaft generator του έδιναν πολλές εναλλακτικές για να μπορεί να συνεχίζει τα ασταμάτητα μακρινά ταξίδια του. Σχεδόν κανένα βαπόρι της γενιάς του δεν είχε αυτές τις εναλλακτικές. Πιστεύω ότι αυτό το πλεονέκτημα έγινε μειονέκτημα τα τελευταία χρόνια της καριέρας του, γιατί ακόμα και σχετικά αφημένος από τη ΛΑΝΕ στις μηχανές μπορούσε έστω πιο αργά, να βγάζει τα ταξίδια. Αν ήταν άλλο θα έμενε με μια μηχανή ή οριακά επαρκείς ηλεκτρογεννητριες οπότε θα αναγκάζονταν να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να συνεχίσει να ταξιδεύει. Ο Κορνάρος μπορούσε νόμιμα να ταξιδεύει με δύο από τις τρεις μηχανές/προπελες του, μάλιστα στα καλά του έβγαζε άνετα 15.5 - 16 κόμβους με αυτές, ενώ μόνο η shaft έφτανε για όλο το ηλεκτρικο φορτίο του βαποριου. Οπότε οι εναλλακτικές του στέρησαν φροντίδα στα τελευταία του. Όσον αφορά την ταχύτητα δεν ήταν αργό, απλά ποτέ δε χρειαζόταν στην άγονη να πηγαίνει ανοιγμένο. Δεν ήταν λίγες όμως οι φορές που είχε ανοίξει λόγω καλοκαιρινων καθυστερήσεων στους 19.5+, ενώ μάλλον το 2006 που μια κυρία από Κάρπαθο γέννησε εν πλω με τη βοήθεια του υπάρχου Βασίλη Ράλλη πήγαινε ακατέβατους 20+ κόμβους από Κάρπαθο για Ρόδο. Αν το είχε πάρει κάποιος κοντραδορος της Παροναξιας, με πλαστικοποιησεις υφαλων, μηχανές στο 105% και ευφάνταστα σαβουρωματα θα ήταν ένα αρκετά γρήγορο βαπόρι, όχι πύραυλος βέβαια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highspeed 7 Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Ξέρουμε ποτέ το πλοίο φεύγει για Τουρκία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Μια εικονα χιλιες λεξεις δε λενε; Εικονες σαν αυτη ηταν ουσιαστικα η ζωη του στην ακτοπλοϊα μας. Ταξιδευοντας στην πραγματικη αγονη γραμμη, με 8+ μποφορ, γραμμη (χωρις ψηλωματα) για καποιο ιδιαιτερα απομακρυσμενο νησι και δυσκολο λιμανι, σε πελαγος με πολυ υψηλο υψος κυματος... Απο Κισσαμο για Αντικυθηρα, στις 12/1/2012. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted March 6, 2020 Share Posted March 6, 2020 Εύγε @Captain_Nionios αυτές είναι 9000 λέξεις εντέλει, αν το παρεμβαλουμε γραμμικως. 😁 Πραγματικά μας ταξιδεύουν σε μια γραμμή επιδοτούμενη, όχι άγονη όπως την έχουν βαπτίσει. Ευχαριστιεσαι ταξίδι με το πλοίο, το διάδοχο του, ελπίζω και με τον τωρινό εξυπηρετητή. Η γραμμή αυτή, ειδικότερα το λιμάνι των Αντικυθήρων και το πέρασμα από εκεί για Κίσσαμο, με καιρό, προσφέρουν συγκινήσεις αντάξιες ενός ντέρμπι Παναθηναϊκού Ολυμπιακού. Μη μου κρατήσετε κακία οι υποστηρικτές των άλλων ομάδων. Τέλος πάντων, ευχαριστούμε για τις εικόνες θερμά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 (edited) Κλεισμενοι μεσα ολες αυτες τις μερες, εχουμε να θυμομαστε τις ομορφες στιγμες των ταξιδιων μας, με την ελπιδα τα επομενα θαλασσινα ταξιδια μας να πραγματοποιηθουν οσο το δυνατον συντομοτερα. Μανουβρα του βαπορα στην καρδια της αγονης, στην αγονη της καρδιας μας. Κουρασμενος τοτε, αλλα παντα ανθεκτικος ο ποιητης. Στο Διαφανι Καρπαθου, το Φεβρουαριο του 2015. Εγινε περισσοτερο γνωστο φετος λογω της δημοφιλους τηλεοπτικης σειρας στην οποια το χωριο ονομαζεται Διαφανι. Ενα πολυ ιδιαιτερο χωριο, με εντονη προσωπικοτητα και αγρια ομορφια. Πολυ γελιο με ιστοριες του καπεταν Δημητρη απο παλιοτερες εποχες, που ζητουσε απο τον πολυ φιλοξενο πρακτορα να του βρει αμπελοφασουλα Διαφανιου. Edited April 2, 2020 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Δυο ρυμουλκα του Σπανοπουλου βλεπω εκει που ειναι ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ Ηρθε η ωρα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Troul Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Από ότι είδα σε μια φώτο στο FB πριν λίγο, μάλλον ναι, φεύγει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Άχαρο να βρίσκομαι και να εμπλέκομαι στα στερνά του Κορνάρου και άλλων αγαπημένων πλόιων μας το τελευταί οκαιρό,αλλα όλα φτάνουν στο τέλος και όπως και οι άνθρωποι κάποτε πρέπει να ξεκουράσουν το "σιδερένιο τους κορμί". Δεν κρύβω οτι συγκινήθηκα σήμερα και ειδικά τους τελευταίους 4,5 μηνες που είχε αγοραστεί το πλοίο για σκράπ.Ομως η ζωή συνεχίζεται και τα σκαρια που εξυπηρετούν το Αιγαίο μας να ανανεώνονται.Αυτό ομως που δεν πρέπει να αλλάξει είναι το μεράκι με το οπίο έγιναν θρύλοι πλοία οπως το Κορνάρος,το Λατώ και το Δαίδαλος που έζησα τα στερνά τους απο κοντά. Ο Ελληνας μπορεί και ξέρει να κάνει "ανθρώπους" τα πλοία. Εδώ η τελευταία του αναχώρηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMonopolioMasEfage Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Κρίμα πραγματικά, από τα πιο όμορφα βαπόρια. Στην καρδία όλων όσων το βλέπαμε συνεχώς και μας εξυπηρετούσε. Μεγάλη η προσφορά του στην Άγονη και συνδεδεμένο με την Κρήτη τα Δωδεκάνησα και την πάλαι ποτέ ΛΑΝΕ. Θα μας λείψει.😪 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Μετα απο τρία χρόνια εγκατάλειψης και κάμποσα πριν με ελλειπή συντήρηση (ισα να πεφτει η επιδότηση) το μέλλον ηταν προβλέψιμο. Ιδανικό για τις άγονες του Αιγαίου, οικονομικό, καλοτάξιδο, με ιδανικές διαστάσεις για τις στρούγκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Όντως,τέλος εποχής για την Λασιθιώτικη..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 Παρέδωσε το 40 στα ρυμουλκα λιμενος,οδευει προς τα εξω,ελπιζω συντομα να εχω φωτογραφιες και βιντεο απο την προσαραξη. On 4/11/2020 at 1:17 AM, Strofalos said: Όντως,τέλος εποχής για την Λασιθιώτικη..! Σχετικο με αυτα που χρωστάει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ζαραβέλας Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 (edited) Έφτασε το τέλος... Edited April 13, 2020 by Γεώργιος Ζαραβέλας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 Και το beaching σε βιντεο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 Τα καπνογόνα τα ανάβουν για να δώσουν σήμα στο σημείο που πρέπει να προσαραξει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now