Jump to content
Shipfriends

Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO 7358327)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Αργά το απόγευμα αναμένεται να βγει 9άρι στον Κάβο Ντόρο κι έτσι οι εταιρείες ενημερώνουν ότι καλό θα είναι όσοι πρόκειται να επιστρέψουν σήμερα προς Ραφήνα να επιλέξουν τα μεσημεριανά δρομολόγια επιστροφής που έχουν ακόμη διαθέσιμες θέσεις κι όχι τα τοπικά βραδινά, καθώς υπάρχει περίπτωση να βγει απαγορευτικό.

 

Λόγω του απαγορευτικού, το Βlue Star 1 ξεκίνησε στις 03:00 από Μυτιλήνη για Χίο - Οινούσσες - Ψαρά - Πειραιά.

 

 

Ειχε χοντρη θαλασσα χθες...

Πηγαμε σε φιλους στα Χανια για Καθαρα Δευτερα και απο Κισσαμο μεχρι και λιγο πριν τα Κυθηρα ειχε συνεχεια 7-8, κατα βαση 8, αερα αλλα μεγαλο και δουλεμενο κυματισμο. Ειχαμε πολυ καιρο να ταξιδεψουμε και νιωσαμε τη θαλασσα για τα καλα.

 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεια δε μπορω να ειμαι αντικειμενικος γιατι του εχω αδυναμια.

 

Στο ντεκ 5 πρυμα εχει το γκαραζακι, στη μεση την κατω ρεσεψιον και πλωρα καμπινες πληρωματος (παλια επιβατων), μαλιστα επειδη ειναι τοσες πολλες μενει καθε μελος του πληρωματος μονο του και περισσευουν κιολας. Αν αποφασιζαν να βαλουν μερος του πληρωματος ανα δυο ατομα απο 100+ κρεβατια θα πηγαινε στα 200 ισως και 250. Επειδη εχω δει λιγες που χρησιμοπουνται για επιβατες ειναι μια χαρα, παλιες μεν χωρις αλλα καθαρες γενικα και οι τουαλετες.

 

Το βασικο ντεκ των εσωτερικων κοινοχρηστων χωρων (ντεκ 6) ειναι μια χαρα. Εχει παλια διακοσμιση (προσωπικα δε με ενοχλει καθολου) αλλα ειναι καθαρο, με πολλους χωρους, λειτουργικο, οι μοκετες σε καλη κατασταση, ενω το πρυμιο σαλονι (παλια το χρησιμοποιουσαν και ως εστιατοριο) χρησιμοποιειται μονο αν εχει πολυ κινηση.

Φετος σε καποια σημεια εβαλαν και αυτον τον ταπητα σαν ξυλο. Εχει λιγες καμπινες στα πλευρα ακριβως πλωρα απο το σελφ σερβις οι οποιες ειναι μετριες με αρκετες φθορες.

 

Στο ντεκ 7 πλωρα εχει μονο καμπινες επιβατων (παροτι φαινονται μεγαλα παραθυρα απ'εξω) και πρυμα επιπλεον καμπινες πληρωματος και ενδιαιτησεις. Εκει θελει οπωσδηποτε αλλαγη μοκετας στους διαδρομους των καμπινων, φετος ομως εβαψαν τους μπουλμεδες, ειναι καθαρες, με νεα μαξιλαρια, σεντονια και κουβερτες που μπηκαν περυσι. Προσωπικα θα ηθελα αντικατασταση των μοκετων και εντος καμπινων αλλα ειναι αξιοπρεπης.

 

Στο τελευταιο ντεκ 8 πρυμα εχει δυο αιθουσες με τεραστιες αεροπορικες. Ειναι στο πλοιο απο τα χρονια τις Αγγλιας, οποτε καποιες εχουν προβλημα με τις πολλαπλες ρυθμισεις της πλατης αλλα ειναι πραγματικα σαν κρεβατια με το διπλο ποδοστηριο που σου επιτρεπει κυριολεκτικα να ξαπλωσεις και να απλωσεις τερμα τα ποδια. Θα μπορουσαν να ειναι σε καλυτερη κατασταση οι μοκετες και καποιες φθορες στα υφασματα αλλα αν μου ελεγες να επιλεξω μεταξυ αυτων των αεροπορικων ή ανακαινισης με νεες αεροπορικες θα επελεγα 1000% τις παλιες γιατι η ανεση που προσφερουν δεν συγκρινεται με τιποτα αλλο εκτος απο αυτες που ειχε το Σαμοθρακη.

 

Τα stabilizer και εχθες δουλευαν μια χαρα και ηταν για αλλη μια φορα πολυ αποτελεσματικα.

 

Αυτα τα λιγα και αντικειμενικα. :P

Link to comment
Share on other sites

Ναι το Σαμοθρακη ειχε τα συγκεκριμενα αεροπορικα πλωρα, ενα ντεκ πιο κατω, στο αντιστοιχο ντεκ 7 του Κορναρου.

Εκει ο Κορναρος εχει καμπινες (μπηκαν στην Ελλαδα) αλλα οπως ειπα παραπανω εξωτερικα ο χωρος εχει μεγαλα παραθυρα που παραπεμπουν σε κοινοχρηστο χωρο. Απο μεσα εχουν βαλει ξυλινες επενδυσεις για να μη φαινεται τοσο μεγαλο το παραθυρο.

 

Νομιζω οτι στα πολυ αρχικα χρονια των τεσσαρων Super Vikings αυτος ο χωρος ειχε εσωτερικα καμπινες και περιμετρικα αυτων αεροπορικες. Ισως καποια στιγμη να ξηλωσαν εντελως τις καμπινες και να εγινε ολος αιθουσα αεροπορικων ειτε επι Townsend Thoresen, ειτε επι P&O.

 

Ο Κορναρος εχει και αλλα αεροπορικα στο δεξι πλωριο μισο του ντεκ 6, μερικες ειναι αντικριστες με τραπεζακι στη μεση, μερικες βλεπουν μονο μπροστα, ολες εχουν μικροτερες αποστασεις απο αυτες του ντεκ 8, δηλαδη ειναι κλασικες αεροπορικες, ειδικα οι αντικριστες κανουν πολυ καλα για παρεες.

 

Στις δυο αιθουσες των μεγαλων αεροπορικων του ντεκ 8 στα αρχικα χρονια των Super Vikings, στην πλωρια ειχε κουκετες (λογικα κατι σαν κοιτωνες) και στην πρυμια που εχει μεγαλυτερο υψος ειχε σινεμα.

 

 

Το GA plan του Κορναρου, οπως ειναι τωρα.

 

Vitsentzos Kornaros GA plan

 

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται ο Κορνάρος πήρε παράταση μία εβδομάδα όσον αφορά την έναρξη του δεύτερου μέρους της ακινησίας του. Έτσι, αυτή την εβδομάδα θα κάνει κανονικά τα δρομολόγιά του λογικά για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που θέλει να ταξιδέψει για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

Από φωτογραφία στο διαδίκτυο παρατηρώ πως το ζωνάρι του πλοίου βάφτηκε σιέλ. Θα παραμείνει έτσι (του πάει πάντως) ή απαιτήθηκε να βαφτεί έτσι λόγω συγκεκριμένων εργασιών που θα γίνουν στον δεξαμενισμό?

Edited by AQUA JEWEL
Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι αν καταλαβα καλα περναει special survey φετος.

 

Νομιζω τελευταια φορα που περασε ηταν το Χειμωνα 2010-2011 που ειχε βγει για επισκευη το Νοεμβριο του 2010.

 

Γι'αυτο μετα απο χρονια θα μεινει στη δεξαμενη για 10 μερες.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Παρατείνεται για ακόμη δύο ημέρες ο δεξαμενισμός του Β.Κορνάρος. Συγκεκριμένα μέχρι τις 17 Απριλίου, πράγμα που μεταθέτει για λίγο σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό την έναρξη των δρομολογίων του στην άγονη των Κυθήρων.

Link to comment
Share on other sites

Ε αναμενομενο να το κρατησουν κι αλλο κ να του κανουν εξτρα λαμαρινοδουλειες.Φανηκε κ στο ατυχημα που ειχε πριν λιγους μηνες στην Κισσαμο οτι το πλοιο πλεον ειναι τελειως σαπιο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Φανηκε κ καλοφανηκε μπαναγιτσα μου,δεν ειδες που μετα την προσκρουση στον ντοκο απεκτησε κατι τρυπες σαν ελβετικο τυρι?Δεν μιλαμε για απλο τσαλακωμα..Οι δουλειες που εσυ μας ειπες οτι κανουν κ σημερα ακομα σε αλλα σημεια καταμαρτυρουν αλλωστε του λογου το αληθες

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Λογικο δεν ειναι? Πιο μεγαλο απο τη Γιαγια μου ειναι σε ηλικια. Λογικο να θελουν αλλαγη αρκετες λαμαρινες. Αλλα οι τρυπες μετα απο χτυπημα σε μωλο δε λενε απαραιτητα κατι. Και new building να χτυπησει τρυπα θα κανει.

Link to comment
Share on other sites

Μιλτιαδη ειλικρινα απορω πως εισαι σε θεση να κρινεις αν ενα πλοιο ειναι τελειως σαπιο ή τζαμι-αριστο επειδη ειδες μια τρυπα μετα απο χτυπημα σε μπιντα.

 

Γνωριζεις τις συνθηκες που συνεβει το συμβαν;

Γνωριζεις πως βρηκε το πλοιο η μπιντα;

Γνωριζεις αν με τη γνωνια προσπτωσης σκαλωσε στα πλευρα του και τα ξυλωσε ολα ή αν απλα ισα που ακουμπησε και το έξυσε;

Γνωριζεις ποια θα ηταν η συπεριφορα της λαμαρινας ενος ολοκαινουριου πλοιου αν παθαινε ακριβως το ιδιο συμβαν, στο ιδιο λιμανι, με ακριβως τις ιδιες γωνιες-συνθηκες;

 

Ειναι ασφαλες να βγαζεις ενα τετοιο συμπερασμα ενω οι παραμετροι ειναι τοσες πολλες ή απλα εχεις ηδη αποφασισει οτι ειναι τελειως σαπιο και ψαχνεις μια αφορμη για να νιωσεις επιβεβαιωμενος;

 

 

 

Αν ειχαμε να επιλεξουμε δυο μονο πλεονεκτηματα του βαποριου που εχω συζητησει και εχω ακουσει απο οσους δουλεψαν ή δουλευουν τοσα χρονια μεσα και εχουν κανει και σε αλλα πλοια ειναι οτι: 1) Ειναι καλοθαλασσο. 2) Εχει πολυ καλη ποιοτητα λαμαρινας.

 

Νομιζω οτι εκτος απο περυσι μου ειχε ενα βαθουλωμα απο το περιστατικο στην Κασο, τα τελευταια 5+ χρονια δεν εχει αλλαξει καμια ή σχεδον καμια λαμαρινα στους συντομους δεξαμενισμους που εκανε. Δεν ειναι πλοιο που αλλαζει συχνα και μεγαλο μερος των ελασματων του...

 

Εφτασε στα 40 του χρονια και σε special survey για να αλλαξει λαμαρινες σε σημεια υψηλων καταπονησεων κοντα στα bow και στις προπελες και επαθες σοκ οτι ειναι τελειως σαπιο.

 

Παντως απο τους επιθεωρητες του RINA εχουν ακουστει πολυ καλα λογια για την κατασταση της λαμαρινας, δεδομενης της ηλικιας του, η οποια ηταν πολυ καλυτερη απο του μεχρι προσφατως ομοσταυλου Ιεραπετρα...

 

Να πεις οτι μετα το 2012 και σταδιακα με τα χρονια απο τοτε ταξιδευει αργα ειναι απολυτα λογικο.

Να πεις οτι εχει βγαλει μηχανικες βλαβες σε αυτο το χρονικο διαστημα ειναι αληθεια.

Να πεις οτι θελει μερικες αλλαγες σε μοκετες και ταπετσαριες μαζι σου.

 

Το να βγαζεις ομως ασφαλες και σιγουρο συμπερασμα οτι ειναι τελειως σαπιο, χωρις να εχεις καμια γνωση για την κατασταση της λαμαρινας του, απο ενα συμβαν που δεν μπορεις να ξερεις τις συνθηκες προσκρουσης, για μενα ειναι αυθαιρετη και εμπαθης σκεψη-συμπεριφορα.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...