Jump to content
Shipfriends

pavlos

eMembers
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

About pavlos

  • Birthday 05/23/1968

Uncategorized

  • Location
    Palaio Faliro
  • Interests
    ships,sailing,photography
  • Occupation
    ship operator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. η σημερινη επιστροφη (13/6) απο Κασο για Σητεια φαινεται οτι εγινε με συμβατικη ταχυτητα.
  2. Λογω καταγωγης και ξερωντας πολυ καλα τι ειχε προσφερει το συγκεκριμενο πλοιο στην Κασοκαρπαθια για περιπου 14 χρονια και ιδιαιτερα στην πατριδα μου την Κασο ψηφιζω Βιτσεντζο Κορναρο
  3. Εγω θα ψηφισω μονο με βαση την εμφανιση...το Ionian Galaxy.Παρουσιαζει ενδιαφερον το γεγονος οτι το αδελφο του εχει περισσοτερες προτιμησεις.
  4. Εμενα μου κανει εντυπωση οτι ειχε μεσα ηδη 21 φορτηγα. Μου φαινεται μεγαλος αριθμος για τετοια εποχη προερχομενο απο κασοκαρπαθια αλλα μπορει να κανω και λαθος.
  5. Αναφορικα με το λιμανι της Κασου αρκετες φορες στο παρελθον το βαπορι εχει ξαναδεσει στο συγκεκριμενο σημειο.
  6. Αυτο νομιζω συνεβει (η μειωση της ταχυτητας) υστερα απο το περιστατικο στο Διαφανι λιγο μετα το δεκαπενταυγουστο. Μεχρι τοτε ηταν απολυτα συνεπης.
  7. Σχετικά με την παραπάνω ανάρτηση,το Πήγασος φτάνει Ροδο σήμερα το βράδυ με επόμενη αναχώρηση Κυριακη πρωί. ποιος ο λόγος να μην έχει αναχώρηση τα Σάββατα την στιγμή που το Πρεβελης έχει αναχώρηση από Ρόδο κάθε Κυριακή ξημερώματα.
  8. Καλησπέρα. Και πιο παλιά τα πλοία της ΛΑΝΕ (Κορνάρος και Ιεράπετρα) κάποια χρονιά τα Σάββατα έφταναν την ίδια ώρα
  9. Το βαπόρι δεν ήταν άγνωστο στα μερη μας συνεπώς οι όποιες ιδιαιτεροτητες του ήταν γνώστες.Δεν είμαι ειδικός άλλα ίσως σημαίνει ότι η επιλογή του να μην ήταν η πιο κατάλληλη. Κατά την άποψη μου σε κάθε γραμμή το πιο βασικό κλειδί είναι η ΣΩΣΤΗ επιλογή του πλοίου για τις ανάγκες της. Κι αυτό καθορίζεται από πολλούς παράγοντες αλλά πρώτα με τις υπάρχουσες υποδομές στα λιμάνια. Θεωρώ ότι με αυτή την βάση πρέπει να γίνεται η επιλογή του κατάλληλου καραβιού. Π.χ τι νόημα έχει να βρεθεί ένα φθηνό βαπόρι στην αγορά με καλά χαρακτηριστικα από θέμα χωρητικοτητας / ταχυτητας / κατανάλωσης κλπ όταν δεν μπορεί γι άλλους λόγους να αντεπεξέλθει στις συνθήκες των λιμανιών που πρόκειται να εξυπηρετήσει. Στο άλλο που είπες , οταν ένα βαπόρι εξυπηρετεί όπως ανέφερες μια πολύ δύσκολη γραμμή με συνέπεια 11 ετών και με την πρώτη ευκαιρία δέχεται κριτική τότε πως μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα για το Όλυμπος που για διάφορους λόγους σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχει δώσει τόσες αφορμές. Επιμένω σε αυτό που είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση μου το να ρίχνουμε ευθύνες σε τρίτους είναι η εύκολη λύση.
  10. Στην ανάρτηση μου σαφώς και δεν αναφέρομαι για το Shipfriends. η πρώτη πρόταση ήταν μόνο μια γενική τοποθέτηση. Σε όλα τ άλλα συμφωνώ απόλυτα άλλωστε και το μήνυμα μου στο ίδιο πνεύμα είναι.
  11. Κατά την γνώμη μου αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να κρίνουμε πλοίαρχους / αξιωματικούς και πληρώματα από το σπίτι μας την στιγμή που δεν γνωρίζουμε τις επικρατούσες συνθήκες κατά την διάρκεια των συμβάντων (αυτό αφορά όλα τα βαπόρια). Το συγκεκριμένο καράβι προφανώς εχει κάποιες ιδιαιτερότητες οι οποίες δυσκολεύουν τους χειρισμούς κατά την διάρκεια των προσεγγίσεων. Ανάλογο θέμα εχει και το Πρεβελης (το οποίο κατά καιρούς εχει υποστεί καθυστερήσεις λόγω απαγόρευσης απόπλου από τα κατά τοπους λιμεναρχεία λόγω μικροσυμβαντων ) απασχολώντας τον τύπο ηλεκτρονικο και μη για ανούσια συμβάντα και δεχόμενο κι αυτό ιδιαίτερα κακοπροαίρετη κριτική. Αναφέρομαι στο Πρεβελης για έναν και μόνο λογο. Το συγκεκριμένο βαπόρι εξυπηρετεί με μεγάλη συνέπεια χειμώνα/καλοκαιρι για δέκα και πλέον χρονια μια πολύ δύσκολη γραμμή με πολλές και δύσκολες προσεγγίσεις (Αναφη,Κασος,Καρπαθος,Διαφανι) παρόλα αυτά όλα ξεχνιούνται στην στιγμή και μόλις συμβεί το παραμικρο αρχίζουν οι κριτικές και τα σχολια. Αρα λοιπόν δεν είναι θέμα μόνο του Όλυμπος. Από εκεί και περα σημαντικο ρολο παιζουν κι οι διοικητικές επιλογές / αποφάσεις κάθε εταιρείας οι οποίες πάντα κρίνονται από το αποτέλεσμα και σε ικανο βαθος χρόνου. Το να κατηγορούμε τρίτους πάντα είναι η εύκολη λύση.
  12. Και μια δική μου φωτογραφία στο θέμα ( στα τέλη της δεκαετίας του 80) με τον Όμηρο στην Ρόδο παρέα με το Ιαλυσσος. Διακρίνονται ακόμα η πλώρη του Ατλας καθώς και η πρύμνη μάλλον του La Palma
  13. Νομίζω ότι διακρίνω εν μέρει κλειστές βαρδιολες που το Αιγαίον δεν είχε ποτέ σε αντίθεση με το Athens Express
×
×
  • Create New...