Jump to content
Shipfriends

pavlos

eMembers
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About pavlos

  • Birthday 05/23/1968

Uncategorized

  • Location
    Palaio Faliro
  • Interests
    ships,sailing,photography
  • Occupation
    ship operator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το βαπόρι δεν ήταν άγνωστο στα μερη μας συνεπώς οι όποιες ιδιαιτεροτητες του ήταν γνώστες.Δεν είμαι ειδικός άλλα ίσως σημαίνει ότι η επιλογή του να μην ήταν η πιο κατάλληλη. Κατά την άποψη μου σε κάθε γραμμή το πιο βασικό κλειδί είναι η ΣΩΣΤΗ επιλογή του πλοίου για τις ανάγκες της. Κι αυτό καθορίζεται από πολλούς παράγοντες αλλά πρώτα με τις υπάρχουσες υποδομές στα λιμάνια. Θεωρώ ότι με αυτή την βάση πρέπει να γίνεται η επιλογή του κατάλληλου καραβιού. Π.χ τι νόημα έχει να βρεθεί ένα φθηνό βαπόρι στην αγορά με καλά χαρακτηριστικα από θέμα χωρητικοτητας / ταχυτητας / κατανάλωσης κλπ όταν δεν μπορεί γι άλλους λόγους να αντεπεξέλθει στις συνθήκες των λιμανιών που πρόκειται να εξυπηρετήσει. Στο άλλο που είπες , οταν ένα βαπόρι εξυπηρετεί όπως ανέφερες μια πολύ δύσκολη γραμμή με συνέπεια 11 ετών και με την πρώτη ευκαιρία δέχεται κριτική τότε πως μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα για το Όλυμπος που για διάφορους λόγους σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχει δώσει τόσες αφορμές. Επιμένω σε αυτό που είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση μου το να ρίχνουμε ευθύνες σε τρίτους είναι η εύκολη λύση.
  2. Στην ανάρτηση μου σαφώς και δεν αναφέρομαι για το Shipfriends. η πρώτη πρόταση ήταν μόνο μια γενική τοποθέτηση. Σε όλα τ άλλα συμφωνώ απόλυτα άλλωστε και το μήνυμα μου στο ίδιο πνεύμα είναι.
  3. Κατά την γνώμη μου αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να κρίνουμε πλοίαρχους / αξιωματικούς και πληρώματα από το σπίτι μας την στιγμή που δεν γνωρίζουμε τις επικρατούσες συνθήκες κατά την διάρκεια των συμβάντων (αυτό αφορά όλα τα βαπόρια). Το συγκεκριμένο καράβι προφανώς εχει κάποιες ιδιαιτερότητες οι οποίες δυσκολεύουν τους χειρισμούς κατά την διάρκεια των προσεγγίσεων. Ανάλογο θέμα εχει και το Πρεβελης (το οποίο κατά καιρούς εχει υποστεί καθυστερήσεις λόγω απαγόρευσης απόπλου από τα κατά τοπους λιμεναρχεία λόγω μικροσυμβαντων ) απασχολώντας τον τύπο ηλεκτρονικο και μη για ανούσια συμβάντα και δεχόμενο κι αυτό ιδιαίτερα κακοπροαίρετη κριτική. Αναφέρομαι στο Πρεβελης για έναν και μόνο λογο. Το συγκεκριμένο βαπόρι εξυπηρετεί με μεγάλη συνέπεια χειμώνα/καλοκαιρι για δέκα και πλέον χρονια μια πολύ δύσκολη γραμμή με πολλές και δύσκολες προσεγγίσεις (Αναφη,Κασος,Καρπαθος,Διαφανι) παρόλα αυτά όλα ξεχνιούνται στην στιγμή και μόλις συμβεί το παραμικρο αρχίζουν οι κριτικές και τα σχολια. Αρα λοιπόν δεν είναι θέμα μόνο του Όλυμπος. Από εκεί και περα σημαντικο ρολο παιζουν κι οι διοικητικές επιλογές / αποφάσεις κάθε εταιρείας οι οποίες πάντα κρίνονται από το αποτέλεσμα και σε ικανο βαθος χρόνου. Το να κατηγορούμε τρίτους πάντα είναι η εύκολη λύση.
  4. Και μια δική μου φωτογραφία στο θέμα ( στα τέλη της δεκαετίας του 80) με τον Όμηρο στην Ρόδο παρέα με το Ιαλυσσος. Διακρίνονται ακόμα η πλώρη του Ατλας καθώς και η πρύμνη μάλλον του La Palma
  5. Νομίζω ότι διακρίνω εν μέρει κλειστές βαρδιολες που το Αιγαίον δεν είχε ποτέ σε αντίθεση με το Athens Express
  6. Είναι το Άδωνις του Καβουνιδη. Στο βάθος φαίνεται και η πλώρη του Αθενς Εξπρές
  7. Όλοι οι κατά καιρούς πλοίαρχοι του Πρεβελης υπερβάλλουν ευατους για να εξυπηρετησουν το νησί
  8. Ήταν ένα αξιοπρεπές και ιδιαίτερα αξιοπιστο βαπόρι το οποίο εξυπηρετούσε με υποδειγματικο τρόπο την γραμμή για όσα χρόνια ήταν εκεί.
  9. Πρεβελης γιατί συνεχίζει να εξυπηρετεί ΟΛΟ τον χρόνο την δύσκολη γραμμή της κασοκαρπαθιας με μεγάλη συνέπεια. Ήδη έχει κλείσει δέκα χρόνια προσφοράς στην συγκεκριμένη γραμμή
  10. Συμφωνω απολυτα με το τελευταιο σχολιο του Earl. Αλλωστε στην Κασοκαρπαθια ηταν και πριν απο 15 χρονια αλλα με την πολιτικη του σαν εταιρεια εδωσε εδαφος που το εκμεταλλευτηκε κατα τον καλυτερο τροπο η Λανε (στην αρχη ακομα και με ενα μονο βαπορι τον Κορναρο).
  11. Καμία παρεξήγηση Λευτέρη. Και εγώ μόνο μια απλή διευκρίνηση έκανα τίποτα παραπάνω.
  12. H άλλη εταιρεία ήταν στην γραμμή με απόλυτη συνέπεια για 15 χρόνια όμως.. Μιλώ συγκεκριμένα για το νησί μου που με αφορά την Κασο.
  13. Ναι το είδα στην Κυνόσουρα το Σάββατο,7.3.2009. Το πρώην όνομα του ήταν MC AQUAMARINE (στο AIS εμφανίζεται ακόμα με το παλιό όνομα).
  14. Το Γεώργιος Εξπρές στο virtual sailor. Μετά την επίλυση κάποιων προβλημάτων με τα fps θα ανέβει στα add ons
×
×
  • Create New...