Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

αλλαξε αποψη η εταιρεια (σε σχεση με οσα λεγοταν παραπανω) και θα δωσει $10εκ για να το τελειωσει;

για που προοριζεται;

  • Replies 591
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Εγκρίθηκε δάνειο, αν άκουσα καλά; Τουρκία δεν είναι να πάει για μετασκευή; Ηγουμενίτσα-Brindisi θα μπει, να υποθέσω, αν όλα πάνε καλά;

(Και λέω "αν" γιατί όλο φεύγει, κι όλο εδώ είναι).

Edited by .voyager
Posted (edited)

τουρκια...ειναι σιγουρο αυτο... αυτες τις ημερες ειναι οι τουρκοι απο τα ναυπηγεια εδω και ελεγχουν το πλοιο... καποια φοτο υπαρχει ???

Edited by proud_ionian
quote
  • 4 weeks later...
Posted
μεχρι μεσα Σεπτεμβριου θα φυγει για την ολοκλήρωση της μετασκευης του.

να υποθεσω οτι θα γινονται προετοιμασιες στο πλοιο για την επικειμενη αναχωρηση ε; :rolleyes:

  • 1 month later...
Posted (edited)

Τι γίνεται με αυτό το πλοίο ?

Πόσο θέλει για να τελειώσει πια, είναι λογικό ένα πλοίο που έκανε δρομολόγια μέχρι και την αγορά του να απαιτεί τόσο μεγάλα ποσά για μετασκευή?

Μήπως ήθελαν να το μεγαλώσουν γιατί η προηγούμενη πλώρη δεν είχε τίποτα, σταμπιλαιζερ δεν άκουσα να του έβαλαν και λογικά τόσα λεφτά για 22 χρονών πλοίο-όταν το πήραν, είναι πολλά και ακόμα δεν τελείωσε, τουλάχιστον θα μπορούσε να μπει ως ρο-ρο?

Ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι το ξενοδοχειακό, έχει προχωρήσει?

Στο μπροκεραδικο τα πλοίο είναι ανηρτημένο 2 χρόνια τώρα και αναφέρεται ότι πωλείται μαζί με το αδελφό του Sechang Cordelia IMO: 8604333

Εγώ πάντως πάνω από 10 εκ δεν θα έδινα!!!

Edited by ilias
Posted

Δεν γινεται τιποτα προς το παρον.Το οτι το πλοιο ταξιδευε μεχρι και την αγορα του δεν λεει τιποτα οσο αναφορα τα ποσα που χρειαζονται για την μετασκευη του.

  • 6 months later...
Posted

Υποθέτω το πρώτο. Για ημεροπλοιο δε νομίζω διότι οι λίγες γραμμές που υπάρχουν είναι καπαρωμενες απο καλύτερα πλοία κ κυρίως ταχύτερα του Princess T. Θα είναι έκπληξη για εμένα αν βγει ως ημεροπλοιο

Posted (edited)

Σαν να λέμε...βραδυνό Παροναξίας ή Ραφήνα - Μύκονο - Σάμο - Ικαρία...κάτι ?

Edited by proud_ionian
;quote
  • 2 weeks later...
Posted

στο καραβι σημερα κατεβαζαν skrap στρογγυλά μεταλλα (μαλλον τα κομμενα φιλιστρινία) και αλλα υλικά :wacko: λαος και κοσμος εμπαινε και έβγαινε

Posted

υπαρχει εντονη φημολογια και περιξ του λιμανιου, αλλα και εκτος αυτου οτι το πλοιο εχει περασει σε παλιο ακτοπλοο (που δεν εχει ξεκοψει τελειως απο το αθλημα).

μια απο τις εκδοχες το θελει για ημεροπλοιο, για να παει (που αλλου? B) ) στη ραφηνα

Posted

Πάντως δέν νομίζω ότι είναι καλή κίνηση να το βάλη στην Ραφήνα.Εδώ η Πόπη έκοψε δρομολόγια........

Posted

Απο ο,τι ακουγεται  ,δεν μιλαμε για ΕΝΑ ανθρωπο, αλλα για επιχειρηματικο "ομιλο", αρκετα ισχυρο απο ο,τι λεγεται....εχει ακουστει οντως ΚΑΙ η Ραφηνα, αλλα σαν δευτερη λυση....

Posted (edited)

Παιδιά εγώ αυτό που άκουσα, χωρίς όμως να παίρνω όρκο για την εγκυρότητά του, είναι ότι εγκρίθηκε δάνειο στο Τζανετάτο, με σκοπό να αποπερατώσει το βαπόρι και προυποθέσεις να ολοκληρωθεί εντός Ελλάδος, να δρομολογηθεί εντός Ελλάδος, και χρονικό όριο στο πότε πρέπει να τελειώσει η μετασκευή.....

 

( EDIT : Αυτό ειπώθηκε όταν πέρασα από το βαπόρι πριν από 2+ εβδομάδες, από τότε μπορεί να έχει αλλάξει κάτι.... )

Edited by giorgos_249
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...