Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

(1986, ex-Queen Diamond, New Seaworld Express Ferry, Princess T, Vastervik)

_________________________________________________________

 

Proud, μήπως γι' αυτό το πλοίο βλέπεις γύρω σου πρόσωπα χαρούμενα? :D

 

Quote
NEW SEA WORLD EXPRESS FERRY / IMO 8604345 / PASS / 1986 / 150.88 LOA / 1356 PAX

$14.00m / GREEK BUYERS / SELLERS ARE SEA WORLD EXPRESS FERRY CO KOREA
Edited by Nick the Greek
tag
  • Replies 590
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Είναι δεν είναι αυτό...πάντως για εδώ προορίζεται...και κάπου στην Ελλάδα...κάποια πρόσωπα θα είναι χαρούμενα.:mad:

ΥΓ Πάντως, στη Χίο θα πρέπει να χωράει...

Posted

Μέχρι νεοτέρας, κι αν τα στοιχεία που βρήκα είναι σωστά...

Το New Sea World Express Ferry οπως λέγεται τώρα είχε αρχικά ναυπηγηθεί το 1985 και 'ηταν το πλοίο που αντικατέστησε το Νταλιάνα στη γραμμή του...

Αρα οι φίλοι Αγουδημικοί έχουν κάτι να τους συνδεει...

Μετέπειτα πήγε προς Κορέα πλευρά...

Posted
Το New Sea World Express Ferry οπως λέγεται τώρα είχε αρχικά ναυπηγηθεί το 1985 και 'ηταν το πλοίο που αντικατέστησε το Νταλιάνα στη γραμμή του...

Kαι στη Κορέα λογικά αντικατέστησε το πρώην SEA WORLD EXPRESS FERRY που είναι το νυν IONIAN STAR.

Posted

Το πλοίο που δείχει το link νομίζω ότι είναι το diamond ferry γιαπωνέζικο 150 μέτρων αν δεν κάνω λάθος.Το καλοκαίρι βγηκε η φήμη ότι έχει αγοραστεί απο τη ΝΕΛ,αλλά τελικά πουλήθηκε στη Κορέα

Posted (edited)
Γνωρίζει κάποιος σχετικά με νέα αγορά της Endeavor από Κορέα ?
Χθες που κοιμόμουνα είδα σε ένα όνειρο τη Παναγία Εκατονταπυλιανή (βοηθεια μας) να μου λέει ότι η Strintzis Ferries θα αυξήσει το στόλο της εντός του 2008. Για να δούμε εάν θα βγει προφητικό το όνειρο.
Θα το αντικαταστησει με το αλλο της βαπορι, στη γραμμη του οποιου θα δρομολογηθει το καινουριο που ειναι καθοδον απο την Κορεα.

εχουμε και λεμε, το εικονιζομενο βαπορι εχει πουληθει σε ελληνικα συμφεροντα. επισης εχει και ενα αδερφακι καμια 25ρια μετρα μικροτερο. 2 εταιρειες εχει ακουστει (τονιζω το ακουστει και οχι επιβεβαιωθει) οτι φερνουν βαπορι απο κορεα: Η Endeavor & η strintzis. επειδη οι συγκεκριμενες εταιρειες δεν φημιζονται για την αγαπη τους στη δημοσιοτητα, θα ειμαστε σιγουροι για το πως και τι, μονο οταν δουμε (αν δουμε) το βαπορι στο περαμα. θυμηθειτε το θεολογο. μηνες πριν ακουγαμε οτι ερχεται. (δεν κατηγορει κανεις τις 2 εταιρειες που δε γουσταρουν δημοσιοτητα. δικο τους μαγαζι ειναι, στο χρηματιστηριο δεν ειναι, σε τραπεζες χρωστανε ελαχιστα, οποτε μονο στους εαυτους τους δινουν λογαριασμο).

τωρα ΑΝ το ειχε αγορασει αλλη εταιρεια που καποιοι φιλοι υπονοησαν πριν :D, θα ειχαν εκδοθει 5 δελτια τυπου, ενα θα επαινουσε τους πωλητες, ενα το βαπορι, ενα τους αγοραστες, ενα το χρηματιστηριο που εχει εισηγμενη εταιρεια με τετοιο βαπορι και ενα τελευταιο που θα τα εχωνε στους ανταγωνιστες που δεν το αγορασαν πρωτοι. :P

ΥΓ: επειδη η πλωρη του εχει μαγουλαδες, οποιος χριστιανος το παρει, ας τη συμμαζεψει λιγο. δεν ειναι απαραιτητο να γινει οτι και στο (προκατοχο) Ionian Star. Aρκει το Hellas Express και το Μακεδων.

Edited by proud_ionian
Posted

Diamond Ferry ηταν το πρωτο του όνομα...

Πράγματι πολυ σωστή η παρατήρησή σου Πραουντ... Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μιλάμε για εταιρεία που έχει σχέση με το Χρηματηστήριο...

Αρα BS, Minoan, ANEK Saos & ΝΕΛ αποκλύονται...

Λόγω μεγέθους δεν πιστεύω πως θα αποτελούσε αγορά του Στρίντζη...

Νομίζω πως αν μιλάμε για κάποια από τις υπάρχουσες εταιρείες, φωνάζει για Endeavour αν και πίστευα πως με ένα Λατώ θα ήταν ΟΚ...

Posted

Tελευταία άκουσα για μια νέα άγορά της Endeavor η οποία σχεδόν είχε ολοκληρωθεί από την Άπω Ανατολή οπότε πιθανόν να είναι αυτό το νέο της απόκτημα αν αναλογιστούμε το μέγεθος το οποίο ταιριάζει γάντι στην γραμμή Ηγουμενίτσα-Κερκυρα-Πρίντεζι.

  • 3 weeks later...
Posted

Κυκλοφορουσε σαν φημη εδω και μερες οποτε σημερα μας το ξεφουρνισε η shippax. Νεο βαπορι για την εταιρια απο Ασια μερια

Endeavor Lines purchasing ferry from Asia

Posted

Κυκλοφορουσε σαν φημη εδω και μερες οποτε σημερα μας το ξεφουρνισε η shippax. Νεο βαπορι για την εταιρια απο Ασια μερια

Endeavor Lines purchasing ferry from Asia

  • 1 month later...
Posted

η μετασκευη/εναρμονιση του, θα γινει στο περαμα, οπως το ionian queen ή στην tuzla (της τουρκιας οχι της βοσνιας), οπως elli T προπερσυ και ερωτοκριτος περσυ;

  • 1 month later...
Posted

Στο F.O.S.E. αναφέρεται ότι το νέο πλοίο της εταιρείας θα έχει το όνομα PRINCESS T.

Posted

Στο F.O.S.E. αναφέρεται ότι το νέο πλοίο της εταιρείας θα έχει το όνομα PRINCESS T.

  • 3 weeks later...
Posted

Συμφωνα με πληροφοριες απο την Κορεα οπου ταξιδευε το πλοιο η ταχυτητα του ηταν σταθερα πανω απο 21 κομβους. Αλλα τελευταια εχει κοπασει ο θορυβος γυρω απο αυτο στην Ελλαδα. Ποτε ειναι να παραδωθει;

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Νομιζα οτι εβγαλα λαβρακι αλλα ατυχησα. Το αδερφακι του Princess T (China Diamond) στη ραδα του Busan. Ετσι για να μην ξεχναμε τι μας ερχεται σε λιγο καιρο. ;)

Posted

Εγω στη μαγικη σφαιρα μου βλεπω στο πανω γκαραζ ανοιγματα τυπου blue star 1-2 κατι δυοροφα αιθρια στην πρυμη κατι στρογγυλα παραθυρα αλα ανεκ πανω, καλα για την πλωρη τυπου ιονιαν σταρ μαλλον το γνωριζεται.Μεσα βλεπω διαδρομο στα δεξια κατι σαν ελυρος μεσα!και ολα αυτα πριν τα εγκαινια και συγνωμη αν εγω και το επιτελειο μου εχουμε μαγικες ικανοτητες!:D

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Posted

to princess vrisketai akoma sto zhoushan tis kinas.kai exontas optiki epafh den nomizw oti tha prolavei to kalokairi...ergasies ginontai alla me argous rythmous.

  • 3 weeks later...
Posted

το πλοιο θα παραμεινει τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι στην κινα. θα γινουν οι απαραιτητες επισκευες ωστε να μπορεσει να παρει αποπλου και η μετασκευη του θα ολοκληρωθει στη τουρκια. πανω στο καραβι γινονται εκτεταμμενες εργασιες.χαρακτηριστικο ειναι οτι στην γεφυρα μεσα εχουν μεινει μονο τα χειριστηρια!!!

Posted

Δεν το κόβω να την προλαβαίνει τη season. Αν είναι να το ξηλώσουν και να το φτιάξουν απο την αρχή τότε μπορούμε να το υπολογίζουμε απο Σεπτέμβριο και μετά στα νερά μας.

Posted

Μα έχω την εντύπωση ότι το πλοίο από θέμα υπερκατασκευών και αλλαγής πλώρης πρέπει να είναι έτοιμο (μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος?), οπότε στην Τουρκία μάλλον θα επιμεληθούν του εσωτερικού του.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...