Jump to content
Shipfriends

Νήσος Ρόδος (IMO 8704406)


Recommended Posts

Φούρνους και Καρλοβασί εχει μπει και το Νήσος Ρόδος.

όχι τακτικά κάθε χρόνο ως αντικαταστάτης του Μύκονος.

Αλλά δεν ξέρουμε αν πλέον αυτά τα λιμάνι μπορούν να υποδεχτούν τέτοια πλοία από άποψη βύθισματος μπορεί με τα χρόνια νε έχει μειωθεί λόγω νοτιάδων κλπ.

Να υπενθυμίσω για την ιστορία πως Καρλοβασι έχει μπει και το Αριάδνη των 195 μέτρων.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βέβαια θυμαμαι  τότε τους πλοιάρχους  να λένε πως  το καρλοβασι από βυθισμα ηταν ζόρικο καθώς και τα πλοία σήκωναν παρά πολύ λάσπη απο το βυθό,ιδίως τα τύπου Νήσος Ρόδος οποτε είχαν πιάσει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ δεν μπήκε απλά κανά δυο φορές στο Καρλόβασι. Όταν είχε τη γραμμή από Πειραιά για Καβάλα πήγαινε συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω πάει τουλάχιστον τέσσερις φορές, σε διαφορετικές περιόδους στο Καρλόβασι με το ίδιο πλοίο. Μέρα, νύχτα, χειμώνα, καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Στο ίδιο δρομολόγιο προσέγγιζε και τα δύο λιμάνια. Και το Μαλαγάρι και το Καρλόβασι. Και δεν ήταν 20ημερη αντικατάσταση. Με βεβαιότητα τα γραφόμενα, δεν μου τα περιέγραψαν, δεν τα διάβασα στο διαδίκτυο, το ταξίδεψα.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για την παράθεση των δρομολογίων του 2015. Εκτιμώ τον χρόνο σας, αλλά σας έγραψα ότι έκανα το ταξίδι πάνω από μια φορά. Από το 2015 ως και το 2017. Σας ευχαριστώ και πάλι. 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το 2015 είχα ταξιδέψει τουλάχιστον 3 φορές με το πλοίο, προς/από Σάμο την καλοκαιρινή περίοδο που έκανε την άγονη Β. Αιγαίου έπιανε μόνο το Βαθύ. Έπιανε όμως σίγουρα το Καρλόβασι και μάλιστα σε συνεχόμενα δρομολόγια που εξυπηρετούσε τη γραμμή που κάνει το Μύκονος ολόκληρη τη χειμερινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ δεν το θυμάμαι να πιάνει Καρλόβασι. Αλλά ακόμα και να έπιανε πήγαινε στην παλιά μέσα θέση και σε καμιά περίπτωση εκεί που δένει τώρα το πλοίο της γραμμής. Και σας είπα πως το μήκος του λιμενοβραχίονα ανατολικά της θέσης πρόσδεσης είναι 160 μέτρα. Ο βόρειος λιμενοβραχίονας βρίσκεται σε απόσταση 300 μέτρων απο την θέση που πατάει ο καταπέλτης, δηλαδή 100 μέτρα από την πλώρη, συνθήκες απαγορευτικές στην περίπτωση που έχει καιρό και κυρίως νοτιά.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο Βαθύ πήγαινε σε τακτική βάση. Ο κύριος παραπάνω φαίνεται πως έπεσε και τις 4 φορές που αναφέρει στην περίπτωση (αντικατάσταση Νήσος Μύκονος ,κοκ,).

Link to comment
Share on other sites

K εγώ που το ταξίδεψα το 15 θυμάμαι ότι μόνο Βαθύ έπιανε, μάλιστα ο καπτα Διαμαντής σφύριζε πολλές φορές όταν πέρναγε έξω από το Καρλόβασι για κάποιο λόγο. 

Και το 16 ομοίως (θυμάμαι και το Μυτιλήνη μέσα δεμενο το 16, ήταν Ιούνιος). 

Link to comment
Share on other sites

Εχθες έκανα με το καραβι το δρομολόγιο Πειραιάς - Χίος. Το καραβι ξεκίνησε 20.00 νταν χωρίς καμία καθυστέρηση. Εσωτερικά τα σαλόνια του καθαρά αν και λίγο δύσκολο  να προσανατολιστεις. Οι θέσεις αεροπορικού τύπου είναι πολλές και βρίσκονται παντού αλλά το μόνο που τους λείπει είναι ένα τραπεζάκι στην πλάτη της μπροστινής θέσης. Λίγο δύσκολα στον προσανατολισμό είναι και τα εξωτερικά καταστρωματα καθώς για να βρεθείς στο πλωριο κατάστρωμα πρέπει να πας μέσω Λαμίας. Γενικώς όμως η θέα ήταν καταπληκτική, ειδικά τώρα που μεγάλωσε η μέρα και έχεις μια δυο ωριτσες με φως. Από ώρα και ταχύτητα τα πήγε καταπληκτικά 20.00 σήκωσε καταπέλτη και μόλις έδειξε 4 το ρολόι, ο κόσμος άρχισε να αποβιβαζεται (λογικό καθώς ανά περιόδους ταξιδεύαμε με 20 κόμβους). Ένα αρνητικό το οποίο δεν ξέρω και που οφείλεται είναι το τρίξιμο το οποίο είναι αρκετά ενοχλητικό στην αρχή και νιώθεις σα να κάνεις μικρά αλματάκια! Επίσης η θερμοκρασία ήταν σχετικά χαμηλή καθώς είχε αρκετή δροσιά μέσα στα σαλόνια (κάτι που δεν μου τυχαίνει στο Σαμος) γιαυτό όσοι σκοπεύετε να ταξιδέψετε οπωσδήποτε φούτερ και φόρμα! Γενικώς η εμπειρία ήταν αρκετά καλή αλλά αν είχα να διαλέξω για τα επόμενα μου ταξίδια το Σαμος ή το Ρόδος, θα διάλεγα το Σαμος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Σύλληψη μέλους πληρώματος του Ε/Γ - Ο/Γ Νήσος Ρόδος στη Μυτιλήνη

Quote

Στη σύλληψη μέλους πληρώματος Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου προέβησαν, πρωινές ώρες χθες, κατόπιν έγκλησης από ιδιώτη, στελέχη του γραφείου ασφάλειας της Λιμενικής Αρχής Μυτιλήνης, με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμένα Μυτιλήνης, για παράβαση των άρθρων 259 ''παράβαση καθήκοντος'', 330 ''παράνομη βία'', 331 ''αυτοδικία'' και 361 ''εξύβριση (έργω)'' του Π.Κ.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

Just History

22 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

ΚΙSO

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Τaiheiyo Ferry KK, Nagoya

Mitsubishi,Shimonpseki 1987

13730 grt  192.5x27.1x6.7 m

2 MAN 17212 kw  21.5 kn

850 επιβάτες  1600 γραμμικά
Γραμμή Sendai-Tomakomai

2004 Πώληση Hellas Ferries,Πειραιάς
2005 Σημαία Κύπρου,όνομα OCEAN TRAILER
Πηγή Σπύρος Ρούσσος

 

kiso_1987_2.jpg

kiso_1987_3.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ναι, το οποίο ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ήταν αρκετά πιο πίσω, αλλά μάζεψε την διαφορά απόστασης και μπήκε πρώτο στο λιμάνι του Πειραιά, αφήνοντας το ΚΡΗΤΗ ΙΙ να μπει στις 18.45

Link to comment
Share on other sites

Τον αφησε το Κρητη γιατι ειχε μπει το Φαιστος πρωτα οποτε δε μπορουσε να μπει εκεινο να παει να γυρισει μεχρι να κανει αναποδα ενω το Ροδος γυρναει στο προλιμενα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...