Jump to content
Shipfriends

Eurochampion Jet (IMO 9294238)


George

Recommended Posts

Είχε έρθει και το Highspeed 5 από την Αυστραλία αυτοδύναμο.Και πάλι τότε υπήρχε πρόβλημα στα στενα με τη πειρατεια αλλά πέρασε με υψηλή ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο η πειρατεία από ξιπόλυτους Σομαλούς, άλλο οι επιθέσεις με πυραύλους και drone από τακτικό στρατό. Ειδικά αν ώσπου να έρθει έχει στείλει και η χώρα μας πλοίο στην περιοχή, εγώ θα το σκεφτόμουν δύο φορές. 

Link to comment
Share on other sites

σοβαρη προσθηκη για την εταιρεια του . 112 μετρα ταχυπλοο  το λες και γιγαντα , μοντελο του 2007 ,  βεβαια δεν εχει την ταχυτητα του παγκοσμιου πρωταθλητη   ....καλως να ερθει το GiantJET ...

Link to comment
Share on other sites

Το 2007 που'ταν της κούτας, τα έπιασε τα 45,4 στα δοκιμαστικά. Στα ντουζένια του πήγαινε με 37-40, ανάλογα το φορτίο (είχε δρομολόγια που πηγαινοέφερνε βαρύ στρατιωτικό υλικό-μέχρι και ΤΟΜΑ έβαλε το θηρίο στα γκαράζ του) και την θάλασσα (έχει ταξιδέψει και με καλή-προς χοντρή-θάλασσα). Και για τα δυο μιλάω, και για το Natchan World δηλαδή. Αυτά μέχρι το 2015 περίπου που τα παρακολουθούσα. Από τότε κι έπειτα, "άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου"... 

Link to comment
Share on other sites

Στο dnv φαίνεται ήδη σαν owner "Sea Jets Shipping Agency Ltd"

Πάντως μέχρι να έρθει δε νομιζω να προλάβει τη φετινη χρονια

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά τα κάνει σε ένα μήνα, Ιούλιο μπορεί να είναι έτοιμο! Το είδαμε κ με το χαισπιντ 6. Το θέμα είναι αν θέλουν να το βγάλουν φέτος η όχι..... 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι επειδή το πλοίο θα έλεγα ότι είναι κατα κάποιο τροπο «κράχτης» λόγω μεγέθους και μεταφορικής ικανότητας και επειδή θα έχει δαπανηθεί ένα σεβαστό ποσό για την αγορά του τουλάχιστον σαν αρχική πρόθεση θα είναι να το δουλέψουν φέτος .

Τώρα αν τα καταφέρουν είναι άλλο ζήτημα . Η εταιρεία έχει ήδη αρκετά project ανοιχτά που θα πρέπει να κλείσουν μέχρι την άνοιξη   (superstar II , championjet III , Mykonos magic , ….) οπότε ένα ακόμη  με περιορισμό χρόνου θα είναι ένα μεγάλο στοίχημα .

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια η καταναλωση δε λέει τίποτα από μόνη της, είναι ένας αριθμός. Αν μεταφέρεις 6000 επιβάτες τη μέρα πχ, χώρια τα ΙΧ και 6 τόνους την ώρα να καίει βγάζει πολύ καλό κέρδος με 10 ώρες λειτουργίας πχ (για τα δεδομένα της ακτοπλοϊας, ψιλικατζίδικα νούμερα, μη συγκρίνετε με κανένα κέρδος ενός VLCC ξερω γω....🤣

Τα περιθώρια κέρδους είναι το ζήτημα ! 

Βλέπω πάντως (πήγα να τσεκάρω στο Significant Ships του 07) ότι έχει κυλιόμενες σκάλες από το γκαράζ και ανάμεσα στα ντεκ (έχει και το Τέρα, ΟΚ), 450 γραμμικά μέτρα για φορτηγά και 193 ΙΧ ή 355 ΙΧ χωρίς καθόλου φορτηγά (12t/αξονα στο ένα ντεκ, ή 9 στο άνω). 

Βέβαια στην Ελλάδα "δε βάζουμε φορτηγά γιατί χαλάμε το πλοίο" 🤣. Δε μπαίνουν για άλλους λόγους όπως κλίση καταπέλτη, ύπαρξη ενός μόνο καταπέλτη και περιορισμένου πλάτους ελιγμών και προ πάντων δε χρειάζεται τα φορτηγά να πάνε με ταχύπλοο (τα φορτία που κουβαλάμε - ακόμη και τα ευπαθή - δεν χάνουν την αξία τους, ο,τι πρέπει να φτάσει γρήγορα - πχ φάρμακα - φορτώνεται στα αεροπλάνα)! 

Link to comment
Share on other sites

Άρα ουσιαστικά σε χωρητικότητες είναι/θα είναι(μετα από αλλαγές στο εσωτερικό) κοντα στο Tera.Νομίζω κουμπώνει πολύ καλά σε ένα δρομολόγιο τύπου Πάρο Ιό Θήρα και η Παρος έχει από μόνη της αρκετό ΙΧ και επιβάτες και πολύ δυνατο το ενδοκυκλαδικο μεταξύ Πάρου-Σαντορίνης.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κακη ιδεα να το βλεπαμε Θεσσαλονικη-Σποραδες, με τις πληροτητες που ειχε περυσι το Superrunner.

Μονο θεμα, το μεγαλο του μηκος.

 

Edited by filip
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει συζήτηση καν νομίζω για τέτοιο πράγμα. Αυτό το πλοίο θέλει γραμμή που να γεμίζει και να αδειάζει πολλές φορές την ημέρα για να είναι κερδοφόρο στο μέγιστο βαθμό με το πρωτόκολλο που μπορει να αποκτήσει, Κυκλάδες δηλαδή αποκλειστικά! Σποράδες μπορεί να πάει το Superrunner Jet II υπό προυποθέσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έχει κατανάλωση, έχει. Πόσο ακριβώς δεν θυμάμαι νούμερα, αλλά θυμάμαι πως "ρουφάει, και καλά μάλιστα". Και Ραφήνα θα μπορούσε, μιας και έχει πολύ αμάξι η γραμμή, αλλά θα πήγαινε χαράμι η ταχύτητα. Δύσκολα το βλέπω για φέτος μιάς και θέλει, μεταξύ των άλλων εργασιών που προαναφέρθηκαν παραπάνω, και ξήλωμα όλου του εσωτερικού καθώς είναι γεμάτο σαλόνια και καναπέδες με ελάχιστες (για το μέγεθός του) αεροπορικές. Γενικά το πλοίο είναι από "άλλον γαλαξία".

Link to comment
Share on other sites

On 1/19/2024 at 10:26 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έγινε η παραλαβή του Natchan Rera από την Seajets. Από ότι ακούγεται το νέο του όνομα θα είναι Eurochampion Jet.

Πλέον και στο AIS φαίνεται το νέο όνομα του Natchan Rera, δηλαδή Eurochampion Jet.

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Eurochampion Jet (IMO 9294238)
On 1/22/2024 at 11:18 PM, Strofalos said:

Το ότι έχει κατανάλωση, έχει. Πόσο ακριβώς δεν θυμάμαι νούμερα, αλλά θυμάμαι πως "ρουφάει, και καλά μάλιστα". .

 

Έχει 4 MAN (ουσιαστικά εξέλιξη της Ruston είναι που εξαγοράστηκε) συνολικής ιπποδύναμης 36.000 kw και στο 100% 8,5m3 άρα στο service speed υπολόγισε περίπου 7 κυβικά το οποίο βέβαια θα εξαρτηθεί από τις στροφές που θα αποφασίσουν να το πηγαίνουν, από το φορτίο, από το αν θα βάλουν στα ύφαλα σιλικόνη αν δεν έχει.....

Για το μέγεθός του έχει μικρό πρωτόκολλο 800 επιβάτες , όμως πιστεύω ότι πολύ εύκολα αυτό μπορεί να ανέβει στους 1.200 επιβάτες +

Link to comment
Share on other sites

Από κατανάλωση μάλλον θα έχει  γιατί είναι τέρας το πλοίο και μεγάλη αναβάθμιση στο στόλο, πάντως από χωρητικότητα καυσίμου παίρνει περι τους 750 τόνους !!!! στις δεξαμενές του τουλάχιστον 200 τόνους παραπάνω από όλα τα ομόσταυλα σε παρόμοιο μήκος και όγκο ,απίστευτο..!!!

Link to comment
Share on other sites

900m3 για την ακρίβεια, υποθέτω μαζί με την δεξαμενή long range την οποία συνήθως έχουν και την χρησιμοποιούν μονάχα όταν πρόκειται να εκτελέσουν ένα ταξίδι μεγάλης απόστασης και όχι σε καθημερινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Annivas said:

Για το μέγεθός του έχει μικρό πρωτόκολλο 800 επιβάτες , όμως πιστεύω ότι πολύ εύκολα αυτό μπορεί να ανέβει στους 1.200 επιβάτες

Απόρροια του γεγονότος πως έχει δύο κύρια σαλόνια και ένα καθιστικό στην υποδοχή. Η αντικατάστασή τους με αεροπορικές θυμάμαι πως δίνει σχεδόν 1.300 επιβάτες στο πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...