Jump to content
Shipfriends

Eurochampion Jet (IMO 9294238)


George

Recommended Posts

Το πλοίο πρέπει να έχει βαρδιόλες στο κυρίως κατάστρωμα επιβατών που προεξέχουν αριστερά και δεξιά.Παρόμοιο σύστημα έχει και το Villa de Agaete. Δεν είναι και το πιο βολικό σημείο μιας και επέχει αρκετά από τη γέφυρα. Για να μεταβεί κάποιος στις βαρδιόλες σίγουρα χρειάζεται λίγος χρόνος και η ορατότητα πρέπει να είναι αρκετά περιορισμένη από αυτές.

Έχει αρκετά μεγάλο γκαράζ όντως, αλλά δε βλέπω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Ελλάδα.Τα ταχύπλοα μεταφέρουν κυρίως επιβάτες μεταξύ των νησιών και πολύ λίγα ΙΧ.Λιγες γραμμές θα μπορούσαν να το στηρίξουν όπως η Παροναξία εκτός αν σκέφτονται κάτι άλλο όπως Χίο Μυτιλήνη ή Κρήτη ή να είναι αυτό που θα κάνει Ίκαρια Σάμο.

Link to comment
Share on other sites

έχει βαρδιόλες όπως ακριβώς είπες. Απλά είναι ένα επίπεδο κάτω από την γέφυρα , ο πλοίαρχος δεν έχει άμεση επαφή με τον Α Μηχανικό και τον Ηλεκτρολόγο οπότε στα λιμάνια του Αιγαίου δεν μπορεί να είναι κατ'αυτόν τον τρόπο λειτουργικό.

Για Παροναξία είναι ιδανικό , δυστυχώς όμως, μόνο για ένα τρίμηνο το πολύ. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Annivas said:

Σίγουρα στην Ελλάδα θα χρειαστεί βαρδιόλες.

Η λογική αυτό λέει, αλλά το Highspeed 6 πως λειτουργούσε στην Ελλάδα χωρίς βαρδιόλες? Εκτός αν είναι τόσο κρυφές που δεν τις βλέπω. 

Link to comment
Share on other sites

Oι οποίες φτιάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο με την γέφυρα , οπότε ο πλοίαρχος είχε πιο άμεση πρόσβαση , οπτική επαφή και επικοινωνία με Α Μηχανικό και Ηλεκτρολόγο στην γέφυρα.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, giorgos_249 said:

To highspeed 6 είχε ανοιχτές βαρδιολες που προστέθηκαν στην Ελλάδα....

Δες το καλύτερα...

Όντως, μάλλον η φωτογραφία που κοιτούσα είναι στην αρχή πριν τις βάλει γιατί σε όλες τις άλλες βλέπω να έχει.

 highspeed-6.thumb.jpg.fe3052f39da9cf9cb2f6c4b7a6634854.jpg

Κάτι τέτοιο θα γίνει και σε αυτό όταν έρθει λογικά...

Link to comment
Share on other sites

Ε τώρα μπορεί να πετυχες μια φωτογραφία στη μετασκευή που γύρισε από την άλλη να προστεθούν και εκεί...πάντως αυτά τα έκανε πριν ξεκινήσει δρομολόγια το 2010, όπως κ το κλιμακοστάσιο και τον καταπέλτη και τους 2 καταπέλτες επιβατών... 

Link to comment
Share on other sites

On 11/18/2022 at 4:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Καλά δεν αγοράστηκε το πλοίο απλώς είπα ότι έγινε δοκιμαστικό με υποψηφίους αγοραστές.

 

18 hours ago, valencay said:

Και άλλη Ελληνική εταιρεία είχε επιθεωρήσει το σκάφος πριν δύο περίπου χρόνια. Είχαν φτάσει μάλιστα και σε συμφωνία. Όμως,η ταχύτητα που έπιασε το σκάφος ήταν απογοητευτικη,28 μίλια κενό φορτίου ,και η συμφωνία χάλασε....

Οι Στεφάνου το είχαν επιθεωρησει;

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως το χτυπήσει ο Ηλιό, μια γραμμή που θα του ταίριαζε είναι από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο και πίσω αυθημερόν, με την προϋπόθεση πως πάει με τα 40 που ξέραμε και πως φεύγει κάπου κοντά στις 07:30 το πρωί. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2024 at 10:34 AM, Annivas said:

έχει βαρδιόλες όπως ακριβώς είπες. Απλά είναι ένα επίπεδο κάτω από την γέφυρα , ο πλοίαρχος δεν έχει άμεση επαφή με τον Α Μηχανικό και τον Ηλεκτρολόγο οπότε στα λιμάνια του Αιγαίου δεν μπορεί να είναι κατ'αυτόν τον τρόπο λειτουργικό.

Για Παροναξία είναι ιδανικό , δυστυχώς όμως, μόνο για ένα τρίμηνο το πολύ. 

Νομιζω πως ηρθε η ωρα για πολεμο με  την Αττικα κ να παει στης 7.25 για Παρο Ναξο Σαντορινη στη θεση του Δηλος με την αποφαση της επιτροπης ανταγωνισμου πριν απο 2 χρονια

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, margaritis24 said:

Νομιζω πως ηρθε η ωρα για πολεμο με  την Αττικα κ να παει στης 7.25 για Παρο Ναξο Σαντορινη στη θεση του Δηλος με την αποφαση της επιτροπης ανταγωνισμου πριν απο 2 χρονια

Τωρα συγκρίνουμε ενα ταχύπλοο με το δήλος;

Ποτέ δεν θα του κόψει κόσμο ότι ώρα και να μπει

Link to comment
Share on other sites

Της επιτροπης ανταγωνισμου που ελεγε για πλοιο στις κυκλαδες οταν εγινε η συγχωνευση Αττικα Hsw κ να παει στη πρωινη ζωνη των 7.30 κ το πλοιο της Αττικα 1ωρα μετα

Μπορει να παρει κοσμο με τιμη αλλα Δηλος κ γκαραζ αλλα Δηλος+

Κ καλυτερο δικτυο πρακτορων που νομιζω εδω η seajet ειναι master μιας κ ολα τα ταχυπλοα της γεμιζουν ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω ο Ηλιό να πυροβολίσει τα πόδια του και να κόψει κόσμο από το Worldchampion Jet. Στην ουσία η Πάρος του μένει εκτός από το δρομολόγιο της Παροναξίας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτο 40 πόσους κομβους εχει μέγιστη αν ειναι κομπλέ οι μηχανές του;; Θυμάμαι οταν είχε κυκλοφορήσει η incat διαφήμιζε την ταχύτητα του οτι ηταν το κάτι άλλο ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...