Champion Jet_2 Posted January 8 Share Posted January 8 Το πλοίο πρέπει να έχει βαρδιόλες στο κυρίως κατάστρωμα επιβατών που προεξέχουν αριστερά και δεξιά.Παρόμοιο σύστημα έχει και το Villa de Agaete. Δεν είναι και το πιο βολικό σημείο μιας και επέχει αρκετά από τη γέφυρα. Για να μεταβεί κάποιος στις βαρδιόλες σίγουρα χρειάζεται λίγος χρόνος και η ορατότητα πρέπει να είναι αρκετά περιορισμένη από αυτές. Έχει αρκετά μεγάλο γκαράζ όντως, αλλά δε βλέπω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Ελλάδα.Τα ταχύπλοα μεταφέρουν κυρίως επιβάτες μεταξύ των νησιών και πολύ λίγα ΙΧ.Λιγες γραμμές θα μπορούσαν να το στηρίξουν όπως η Παροναξία εκτός αν σκέφτονται κάτι άλλο όπως Χίο Μυτιλήνη ή Κρήτη ή να είναι αυτό που θα κάνει Ίκαρια Σάμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 8 Share Posted January 8 έχει βαρδιόλες όπως ακριβώς είπες. Απλά είναι ένα επίπεδο κάτω από την γέφυρα , ο πλοίαρχος δεν έχει άμεση επαφή με τον Α Μηχανικό και τον Ηλεκτρολόγο οπότε στα λιμάνια του Αιγαίου δεν μπορεί να είναι κατ'αυτόν τον τρόπο λειτουργικό. Για Παροναξία είναι ιδανικό , δυστυχώς όμως, μόνο για ένα τρίμηνο το πολύ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted January 8 Share Posted January 8 Και για το περσινό του Champion Jet 1 ταιριάζει αρκετα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted January 8 Share Posted January 8 4 hours ago, Annivas said: Σίγουρα στην Ελλάδα θα χρειαστεί βαρδιόλες. Η λογική αυτό λέει, αλλά το Highspeed 6 πως λειτουργούσε στην Ελλάδα χωρίς βαρδιόλες? Εκτός αν είναι τόσο κρυφές που δεν τις βλέπω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted January 8 Share Posted January 8 To highspeed 6 είχε ανοιχτές βαρδιολες που προστέθηκαν στην Ελλάδα.... Δες το καλύτερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 8 Share Posted January 8 Oι οποίες φτιάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο με την γέφυρα , οπότε ο πλοίαρχος είχε πιο άμεση πρόσβαση , οπτική επαφή και επικοινωνία με Α Μηχανικό και Ηλεκτρολόγο στην γέφυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted January 8 Share Posted January 8 Έχουν γίνει της μόδας οι κάμερες 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted January 8 Share Posted January 8 11 minutes ago, giorgos_249 said: To highspeed 6 είχε ανοιχτές βαρδιολες που προστέθηκαν στην Ελλάδα.... Δες το καλύτερα... Όντως, μάλλον η φωτογραφία που κοιτούσα είναι στην αρχή πριν τις βάλει γιατί σε όλες τις άλλες βλέπω να έχει. Κάτι τέτοιο θα γίνει και σε αυτό όταν έρθει λογικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted January 8 Share Posted January 8 Ε τώρα μπορεί να πετυχες μια φωτογραφία στη μετασκευή που γύρισε από την άλλη να προστεθούν και εκεί...πάντως αυτά τα έκανε πριν ξεκινήσει δρομολόγια το 2010, όπως κ το κλιμακοστάσιο και τον καταπέλτη και τους 2 καταπέλτες επιβατών... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted January 8 Share Posted January 8 On 11/18/2022 at 4:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Καλά δεν αγοράστηκε το πλοίο απλώς είπα ότι έγινε δοκιμαστικό με υποψηφίους αγοραστές. 18 hours ago, valencay said: Και άλλη Ελληνική εταιρεία είχε επιθεωρήσει το σκάφος πριν δύο περίπου χρόνια. Είχαν φτάσει μάλιστα και σε συμφωνία. Όμως,η ταχύτητα που έπιασε το σκάφος ήταν απογοητευτικη,28 μίλια κενό φορτίου ,και η συμφωνία χάλασε.... Οι Στεφάνου το είχαν επιθεωρησει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted January 8 Share Posted January 8 Αν όντως το χτυπήσει ο Ηλιό, μια γραμμή που θα του ταίριαζε είναι από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο και πίσω αυθημερόν, με την προϋπόθεση πως πάει με τα 40 που ξέραμε και πως φεύγει κάπου κοντά στις 07:30 το πρωί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναερόβιος Posted January 9 Share Posted January 9 Σε 520 lanemeters δύσκολα να χωρέσουν 355 αυτοκίνητα. Κάτι γράφουν λάθος ή μπερδεμένα. https://www.ferry-site.dk/ferry.php?id=9294238&lang=en Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted January 9 Share Posted January 9 (edited) Το Χίος των 530 παίρνει 418. Edited January 9 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 9 Share Posted January 9 On 1/8/2024 at 10:34 AM, Annivas said: έχει βαρδιόλες όπως ακριβώς είπες. Απλά είναι ένα επίπεδο κάτω από την γέφυρα , ο πλοίαρχος δεν έχει άμεση επαφή με τον Α Μηχανικό και τον Ηλεκτρολόγο οπότε στα λιμάνια του Αιγαίου δεν μπορεί να είναι κατ'αυτόν τον τρόπο λειτουργικό. Για Παροναξία είναι ιδανικό , δυστυχώς όμως, μόνο για ένα τρίμηνο το πολύ. Νομιζω πως ηρθε η ωρα για πολεμο με την Αττικα κ να παει στης 7.25 για Παρο Ναξο Σαντορινη στη θεση του Δηλος με την αποφαση της επιτροπης ανταγωνισμου πριν απο 2 χρονια Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 9 Share Posted January 9 Για ποια απόφαση μιλάμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted January 9 Share Posted January 9 1 hour ago, margaritis24 said: Νομιζω πως ηρθε η ωρα για πολεμο με την Αττικα κ να παει στης 7.25 για Παρο Ναξο Σαντορινη στη θεση του Δηλος με την αποφαση της επιτροπης ανταγωνισμου πριν απο 2 χρονια Τωρα συγκρίνουμε ενα ταχύπλοο με το δήλος; Ποτέ δεν θα του κόψει κόσμο ότι ώρα και να μπει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναερόβιος Posted January 9 Share Posted January 9 2 hours ago, cyclades_shipping said: Το Χίος των 530 παίρνει 418. Λάθος εντελώς. Τα ιχ υπολογίζονται στο σύστημα κρατήσεων στα 3,5 μέτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 9 Share Posted January 9 Της επιτροπης ανταγωνισμου που ελεγε για πλοιο στις κυκλαδες οταν εγινε η συγχωνευση Αττικα Hsw κ να παει στη πρωινη ζωνη των 7.30 κ το πλοιο της Αττικα 1ωρα μετα Μπορει να παρει κοσμο με τιμη αλλα Δηλος κ γκαραζ αλλα Δηλος+ Κ καλυτερο δικτυο πρακτορων που νομιζω εδω η seajet ειναι master μιας κ ολα τα ταχυπλοα της γεμιζουν ευκολα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted January 9 Share Posted January 9 Δεν πιστεύω ο Ηλιό να πυροβολίσει τα πόδια του και να κόψει κόσμο από το Worldchampion Jet. Στην ουσία η Πάρος του μένει εκτός από το δρομολόγιο της Παροναξίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted January 9 Share Posted January 9 η οποία εξυπηρετείτε από το δρομολογιο Πειραιά Κυκλαδες Ραφήνα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19 Share Posted January 19 Έγινε η παραλαβή του Natchan Rera από την Seajets. Από ότι ακούγεται το νέο του όνομα θα είναι Eurochampion Jet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted January 19 Share Posted January 19 Αυτο 40 πόσους κομβους εχει μέγιστη αν ειναι κομπλέ οι μηχανές του;; Θυμάμαι οταν είχε κυκλοφορήσει η incat διαφήμιζε την ταχύτητα του οτι ηταν το κάτι άλλο .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 19 Share Posted January 19 Μονο του θα ερθει ή φορτωμενο σε μεταφορας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 19 Share Posted January 19 Να δούμε πως θα έρθει,γυρω γυρω την Αφρική ή θα "τολμήσει" να μπεί Ερυθρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 19 Share Posted January 19 Κοιτα αν ανοιξει τη ταχυτητα του πανω απο 30 κομβους πριν το στενο δε θα εχει προβλημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now