MILTIADIS Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Η ναυλωση στη GNV ειναι για ενα ετος με δυνατοτητα παρατασης για εναν επιπλεον χρονο.
Nick the Greek Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 Σύμφωνα με το Ship2Shore, η πρόθεση της GNV είναι τελικά να διπλώσει το Splendid στη γραμμή Civitavecchia - Termini Imerese.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2017 Posted March 27, 2017 Χθες το βράδυ το Κρήτη Ι ξεκίνησε τα δρομολόγια του για την GNV στη γραμμή Civitavecchia - Termini Imerese.
Marios Superfast Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 (edited) Που πάει?! Έχει πορεια προς τα δω(Μαλτα) Edited March 31, 2017 by Marios Superfast
Marios Superfast Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Μόλις το είδα από το σπίτι μου,το πλοίο κατάπλεει αυτή τη στιγμή στο Marsaslokk
MILTIADIS Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 Κρατηση στη Tσιβιταβεκια για το πλοιο απο τις τοπικες λιμενικες αρχες.
MILTIADIS Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Συμφωνα με το navi κατα τον ελεγχο που πραγματοποιηθηκε του εγιναν 16 παρατηρησεις εκ των οποιων οι 5 ηταν αξιες λογου κρατησης του πλοιου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21, 2017 Posted May 21, 2017 Από τη Παρασκευή, το Κρήτη Ι πρέπει να επέστρεψε στα δρομολόγια του μετά την αποκατάσταση των παρατηρήσεων.
pathfinder Posted May 21, 2017 Posted May 21, 2017 φαίνεται ότι έχουν τάμα να κτίζουν ένα "αξιόπιστο" προφίλ όποτε πάνε Ιταλία.
MILTIADIS Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 Δεν ξερω αν φταινε πιο πολυ αυτοι της Ανεκ η' οι εδω αρχες που κανουν(?)τους αναλογους ελεγχους οσο τα πλοια βρισκονται στη χωρα μας.Διοτι το πλοιο δεν αντιμετωπισε καποιο μηχανικο προβλημα αλλα ειχε θεματα με πιστοποιητικα κ μεσα ασφαλειας κ εγγραφα αξιοπλοοιας απ οσα γραφτηκαν.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 Πριν ξεκινήσει τα δρομολόγια του στην Ιταλία φαντάζομαστε ότι πέρασε από τις απαιτούμενες επιθεώρησεις πέρα από την Ελλάδα (ας πούμε ότι είναι πιο χαλαρες εδώ) αλλά και στην Ιταλία!!! Στη πρώτη επιθεώρηση στις 23 Μαρτίου στη Civitavecchia από το Paris Mou είχε 15 παρατηρήσεις και δύο παρατηρήσεις που το οδήγησαν σε κράτηση για 2 ημέρες, πριν ξεκινήσει δρομολόγια. Στις 29 Απριλίου στο Marsaxlokk πέρασε ξανά επιθεώρηση από το Paris Mou και είχε 8 παρατηρήσεις. Τώρα αναμένουμε να μάθουμε τι έδειξε η νέα επιθεώρηση στην Ιταλία.
proud_ionian Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 (edited) καλα οι ελληνικες αρχες δεν ειναι χαλαρες. στοργικες ειναι . απο το μιλενονταλιανο ως το διαγορα, εχουμε παρα πολλα παραδειγματα πλοιων της εσωτερικης ακτοπλοϊας, που μολις βγηκαν απο τα ελληνικα χωρικα υδατα... διεπρεψαν στις εξετασεις τους. τα κρητη ειδικοτερα, εχουν δωσει πολλες αφορμες παλιοτερα, ωστε να ειμαστε επιφυλακτικοι μαζι τους. ας πουμε μως οτι αυτα ειναι παρελθον. παμε στο σημερα. μεσα σε δυο μηνες, εχει σταματησει δυο φορες απο παρατηρησεις. αν αυτο φαινεται νορμαλ, πασο. και μην πει κανεις οτι το πολεμανε γιατι ειναι ελληνικο κλπ. δεν εχει παει ως ΑΝΕΚ. σινιαλα GNV φοραει Edited May 22, 2017 by proud_ionian
nomikos Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 (edited) Μηπως ομως υπαρχει στοχοποιηση των πλοιων της Ανεκ απο μια συγκεκριμενη μερια της ιταλικης ακτοπλοιας;Δε ξερω απλα ρωταω.Και σιγουρα στην Ιταλια δε ταξιδευουν μπουμπουκια.Θυμιζομαι κατι Norman Atlantic και κατι Sorento που ταξιδευαν ανεμελα και καηκαν ολοσχερως.Και μη ξεχναμε πως τα Κρητη 2 και Ιεραπετρα αντιμετωπισαν επιτυχως φωτιες τη στιγμη που τα νεοτευκτα λαμπαδιαζαν. Edited May 22, 2017 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 καλα δεν ειναι και η stena η ανεκ. ειδικα στην ιταλια εχει μεγαλουργησει. περα απο αυτο ομως, εδω το πλοιο ταξιδευει για ιταλικη εταιρεια. το ζουμι, οπως ειπα και παραπανω, ειναι οτι για δυο μηνες, ειναι πολλες οι παρατηρησεις, ακομη και αν δεχτουμε οτι υπαρχει προκαταληψη
polmyt Posted May 23, 2017 Author Posted May 23, 2017 Δεν ξερω τι είδους παρατηρήσεις ειχε αλλα δεν θα επρεπε για καποιες τουλάχιστον από αυτές να είναι υπεύθυνοι οι ναυλωτες;
pathfinder Posted May 23, 2017 Posted May 23, 2017 Υποθέτω ότι δεν είναι υπεύθυνοι οι ναυλωτές (εκτός αν έχουν επάνω πλήρωμα με ελλείψεις). Από την άλλη, ακόμη και αν το πλοίο αντιμετωπίζεται με μεγάλη αυστηρότητα, δεν φαντάζομαι ότι "εφευρίσκουν" παρατηρήσεις.
Neptune Posted May 23, 2017 Posted May 23, 2017 Σιγουρα δε μιλαμε για ασιατικη χωρα που μπαινει μεσα ο καθενας και σου γραφει οτι να ναι, ουτε για λατινικη αμερικη που σου γραφει οτι βρει για να παρει λεφτα. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι εξαντλειται πολλες φορες η αυστηροτητα σε οτι "μη ιταλικο". Το εχουμε δει πολλες φορες στα ιταλικα λιμανια να υπαρχει ανιση μεταχειριση ειτε αυτο ειναι PSC ειτε θεση προσδεσης, ειτε προτεραιοτητα εισοδου σε λιμανι κτλ.
proud_ionian Posted May 23, 2017 Posted May 23, 2017 μη ιταλικο, αλλα με ιταλικα σινιαλα. 23 hours ago, proud_ionian said: και μην πει κανεις οτι το πολεμανε γιατι ειναι ελληνικο κλπ. δεν εχει παει ως ΑΝΕΚ. σινιαλα GNV φοραει 21 hours ago, proud_ionian said: περα απο αυτο ομως, εδω το πλοιο ταξιδευει για ιταλικη εταιρεια.
Neptune Posted May 23, 2017 Posted May 23, 2017 Δεν πειραζει. Ειναι ελληνοκτητο και πανω απο 30 χρονων. Για τους Ιταλους κοκκινο πανι. Διπλα βεβαια το ιταλικο του θειου μπορει να ταξιδευει με μια προπελα και να μην τρεχει καστανο
MILTIADIS Posted May 23, 2017 Posted May 23, 2017 Στο navi αναφερουν τα παρακατω ως τους λογους της προχθεσινης κρατησης. Quote 20 deficenze di cui 8 motivo di fermo Pollution prevention - Marpol Annex I 14102 - Retention of oil on board Not as required Safety of Navigation 10136 - Estabilishment of working language onboard Not known Water/Weathertight conditions 03112 - Scuppers, inlets and discharges Not properly maintained ISM 15150 - ISM Not as required Emergency Systems 04110 - Abandon ship drills Lack of knowledge Emergency Systems 04109 - Fire drills Lack of knowledge Labour conditions - Health protection, medical care, social security 18420 - Cleanliness of engine room Not as required Emergency Systems 04108 - Muster list Incomplete
Nick the Greek Posted June 15, 2017 Posted June 15, 2017 Σύμφωνα με τα Yahoo Groups, η ναύλωση του Κρήτη Ι στην GNV επεκτάθηκε για έναν ακόμη χρόνο με option για ακόμη έναν. Με λίγα λόγια, αν υποτεθεί πως η αρχική ναύλωση ήταν μέχρι τον Οκτώβρη του 2017, τότε υπό προυποθέσεις μπορεί να φτάσει τον Οκτώβρη του 2019, αν αληθεύουν τα παραπάνω.
nomikos Posted June 22, 2017 Posted June 22, 2017 Στην Ιταλία ταξιδεύει με πολύ καλές ταχύτητες,πάνω από 20 κόμβους.Συχνά φτάνει και τους 22!
Nick the Greek Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 Με τους 20 κόμβους του, το Κρήτη Ι κατεβαίνει από Napoli, και όχι πια από Civitavecchia πρός Termini Imerese
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now