Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2.για εκεινους που λενε οτι οι ικαροσαμιωτες θα επρεπε να λενε και ευχαριστω,ηθελα να τους ρωτησω: αν τα χανια εμεναν μονο με τον ελυρο και η ανεκ μια μερα αποφασιζε να βαλει στην θεση του το λισσος η το ιεραπετρα,θα ηταν ευχαριστημενοι? αν στην ροδο εφερναν το καμιρος και το ιαλυσσος αντι των blue star,πως θα φαινονταν αυτο στους δωδεκανησιους? καλα ειναι να μιλαμε εξω απο τον χορο αλλα καμια φορα να σκεφτομαστε πως θα αντιδρουσαμε εμεις αν ειμασταν στην θεση των αλλων.

α) δεν είναι συγκρίσιμο το ιεραπετρα των καμιρος-ιαλυσσος

β) η ανεκ εχει βαλει αμεσως μετα το τσαμπιον λατω-λισσος, λατω-πρεβελης και στις ετήσιες τον χοντρό (που σαν αυτόν στον καιρό δεν κουνάει κανένα βαπόρι). δεν μιλήσαμε για σκυλοπνίχτες ποτέ έχοντας μάλιστα ιστορικό στην πλάτη μας με το ηρακλειον.

γ) δεν έχει την ίδια κίνηση τα χανια με την ικαρία ή την σάμο τον χειμώνα και μπορεί να αποδειχθεί εύκολα αυτό, έτσι ώστε να πούμε οτι θα γίνει περικοπή δρομολογίων. άλλωστε μάλλον πως θα γίνει περικοπή στο δρομολόγιο του σαββάτου. (αλλού η συζήτηση περί αυτού)

δ) εδώ έβαλε το κρητη και δεν άνοιξε ρουθούνι, που είχαμε θέμα με τις καμπίνες, στο ιεράπετρα θα έλεγαν όχι οι χανιώτες; ανεκ να λέει το βαπόρι απέξω κι ας είναι ότι θενε!

τα λεω ως χανιωτης κι επειδη αναφερθηκε η γραμμη των χανιων (όχι τυχαία προφανώς)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

β) η ανεκ εχει βαλει αμεσως μετα το τσαμπιον λατω-λισσος, λατω-πρεβελης και στις ετήσιες τον χοντρό (που σαν αυτόν στον καιρό δεν κουνάει κανένα βαπόρι). δεν μιλήσαμε για σκυλοπνίχτες ποτέ έχοντας μάλιστα ιστορικό στην πλάτη μας με το ηρακλειον.

είναι εύλογο η εταιρία να βάλει κάποιο άλλο καράβι παλιότερο για να αντικαταστήσει το τσάμπιον για τη συντήρησή του,όπως το ίδιο και για το μύκονος στην ικαροσαμία. η διαφορά εκεί όμως, είναι ότι ήξεραν όλοι εκ των πρωτέρων ότι με το που θα τελειώσει η συντήρηση του τσάμπιον,αυτό θα ξαναμπεί στη γραμμή. και μάλιστα αμέσως μετά το τέλος της συντήρησης και χωρίς να πάει να κάνει και την ακινησία άλλου πλοίου. Όμως στην ικαροσαμία δεν εγγυάται κανείς ότι θα επιστρέψει πάλι το ν.μύκονος(θυμίζω τα σενάρια περί πώλησης ή αποδρομολόγησης) αλλά ακόμα και να επιστρέψει θα είναι μετά από πιο μεγάλο χρονικό διάστημα αφού θα κάνει την ακινησία και του ν.χίος.

γ) δεν έχει την ίδια κίνηση τα χανια με την ικαρία ή την σάμο τον χειμώνα και μπορεί να αποδειχθεί εύκολα αυτό, έτσι ώστε να πούμε οτι θα γίνει περικοπή δρομολογίων. άλλωστε μάλλον πως θα γίνει περικοπή στο δρομολόγιο του σαββάτου. (αλλού η συζήτηση περί αυτού)

δ) εδώ έβαλε το κρητη και δεν άνοιξε ρουθούνι, που είχαμε θέμα με τις καμπίνες, στο ιεράπετρα θα έλεγαν όχι οι χανιώτες; ανεκ να λέει το βαπόρι απέξω κι ας είναι ότι θενε!

εντάξει, ίσως υπάρχει ένα ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο των χανιωτών με την ανεκ, και αυτό τους κάνει πιο ανεκτικούς με τη συγκεκριμένη εταιρία. εάν όμως ξαφνικά περιόριζαν τα δρομολόγια σε μόλις 3 την εβδομάδα και αντί του τσαμπιον έβαζαν στη θέση του π.χ η hsw το εξπρές σαντορίνη ή η νελ τον θεόφιλο, δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Για να βάλουν αυτά τα πλοία που αναφέρεις η NEL ή HSW θα ήταν σαν έξτρα πλοία, Γιατί η ANEK δεν αφήνει τη Γραμμή της. εδώ προσπάθησαν να μπουν και αλλά πλοία στη συΓκεκριμένη Γραμμή αλλά έφυΓαν πολύ ΓρήΓορα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κεραυνός εν αιθρία blink.gif

Και σύμφωνα με το site ellinikiaktoploia.net η δρομολόγηση αφορά το πλοίο ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ για το διάστημα απο 19 Ιουνίου έως 19 Σεπτεμβρίου και με ώρα αναχώρησης απο Πειραιά στις 12 μεσημβρινή......

Τελικά πότε θα ξέρουμε αν κατέβουν οι Μινωικές στα Χανιά ???

Η προεγκριση εχει ηδη δωθει και η διαφημιση εχει αρχισει..10 ιουνιου ξεκιναει!!Η επισημη εγκριση απο το υπουργειο ειναι θεμα ημερων πιστευω μεχρι την αλλη βδομαδα να εχει βγει και η σχετικη ανακοινωση απο το ΥΕΝ.

Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σήμερα γράφει ότι οι Μινωικές απέσυραν το αίτημα για δρομολόγηση πλοίου στα Χανιά. Οπότε πάμε για...το επόμενο σενάριο. biggrin.gif

Για να δουμε αυτη την φορα ποσο καιρο θα κρατησει το θεμα με την ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε αυτη την φορα ποσο καιρο θα κρατησει το θεμα με την ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια :rolleyes:

Παρ' όλες τις επιφυλάξεις μου ως προς την σκοπιμότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος, πιστεύω ότι αυτή την φορά θα κατέβουν στα Χανιά...εκτός και εάν επιθυμούν να μιλάμε πλέον για "δρομολογήσεις τύπου Γκριμάλντι". :rolleyes: Και εάν κατέβουν, πιστεύω ότι δεν θα πρόκειται για δρομολογήσεις "άσκησης πίεσης", αλλά για δρομολογήσεις "άλωσης". Το εάν θα τα καταφέρει, μένει να αποδειχθεί και θα εξαρτηθεί και από την αντίδραση της ΑΝΕΚ και κατ' επέκταση της ΑΤΤΙΚΑ. Τώρα τι περιθώρια αντίδρασης έχουν...και αυτό μένει να το δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ellinikiaktoploia.net η δρομολόγηση των Ολυμπία και Ευρώπη θεωρείτε κάτι παραπάνω από σίγουρη. Μάλιστα, δίνει ως ώρα αναχώρησης στις 21.30 το βράδυ ενώ το καλοκαίρι η ώρα θα είναι 22.00 το βράδυ. Ως θέση αναχώρησης είναι αυτή μπροστά από το υπουργείο και η διάρκεια του ταξιδιού θα είναι γύρω στις 8 με 8.30 ώρες.

Edited by CptAris
Link to comment
Share on other sites

O ''Μανολίος'' μας δουλεύει ή κατι ετοιμάζει...

Δεν το σηκώνει η λογική ρε παιδί μου !!!Οταν διαβάζουμε οτι η ακτοπλοία μας θα σκάσει όπου να ναι και θα αρχίσουν να φεύγουν τα καράβια ενα ενα, αυτός να κατεβαίνει με 2 πλοία :eek: στα Χανιά!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπόμνημα της Minoan Lines στον Αδ. Γεωργιάδη για την είσοδο στα Χανιά

Πηγή: MARINEWS

Τα βασικότερα σημεία του υπομνήματος αναφέρουν ότι «με τη δρομολόγηση των νεότερων και ταχύτερων πλοίων στη γραμμή των Χανίων, η Minoan Lines αλλάζει τα δεδομένα της ακτοπλοΐας και στοχεύει :

1. Στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στην ανωτέρω δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, προσφέροντας παροχές υψηλών προδιαγραφών και επιπέδων ασφάλειας θαλάσσιας μεταφοράς σε επιβάτες και οχήματα μέσω των προαναφερόμενων σύγχρονων πλοίων μας, που δρομολογήσαμε σε συνέχεια της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας της εταιρείας μας για πιο ανταγωνιστική και σύγχρονη ναυτιλία προς όφελος του επιβατικού κοινού.

2. Στην ομαλή λειτουργία της αγοράς προς το συμφέρον του καταναλωτικού κοινού στη συγκεκριμένη γραμμή, παραδοσιακά μονοπωλιακή, επιτρέποντας στη διαδικασία του ανταγωνισμού να αναπτύξει τις θετικές της επιδράσεις.

3. Στη δημιουργία, εν μέσω κρίσης, προς το συμφέρον της χώρας και της ελληνικής ναυτιλίας, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι τα υπό ελληνική σημαία πλοία μας «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ» και «ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ» θα επανδρωθούν με τριακόσιους (300) περίπου έλληνες ναυτικούς, ενώ, περαιτέρω, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στο λιμάνι προορισμού τους (Χανιά), χάριν της λειτουργίας της συγκεκριμένης γραμμής, προς το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας η οποία και θα ενισχυθεί.

4. Στην παροχή εναλλακτικών λύσεων/διευκολύνσεων μεταφοράς τοπικών και ευπαθών προϊόντων τόσο του νομού Χανίων, όσο και του όμορου νομού του Ρεθύμνου.

5. Στην κάλυψη, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο καθώς και σε περιόδους αιχμής, έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών επιβατών και οχημάτων, οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν από τα ήδη δρομολογημένα πλοία της «ΑΝΕΚ Α.Ε.».

6. Στην ενίσχυση της αύξησης της τουριστικής κίνησης μέσω του διεθνούς συστήματος μεταφορών που μόνο η εταιρεία μας διαθέτει στην Ελλάδα, ως μέλος ενός εκ των μεγαλυτέρων ομίλων μεταφορών στην Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Καθολου πολλα δεν θελει..Απορω πως οι μεχρι προτεινος διατυμπανιστες του ελευθερου ανταγωνισμου θα δικαιολογησουν αυτη τους την αποφαση.

Τι θα πουν αραγε?Οτι η ελληνικη ακτοπλοια κινδυνευει απο αφελληνισμο,την ιδια ωρα που η ερμη τουτη χωρα αναζηταει επενδυτες απο το εξωτερικο καθοτι οι γηγενεις φωστηρες δεν..?Οτι καποιο..''αορατο χερι''γνωστης οικογενειας που τα τελευταια χρονια σαρωνε στις αγονες τους τραβηξε το αυτακι?Η' μηπως θα περιοριστουν στο πολυ ευκολο''οι συνθηκες της αγορας δεν συνιστουν αναγκη δρομολογησης επιπλεον πλοιων στη γραμμη κτλ,κτλ''?

Ελευθερη αγορα δεν θελουμε να εχουμε?Οποιος θελει αυτοκτονει,κι οποιος θελει αργοπεθαινει,αυτο μαλλον το ξεχασανε!!

Link to comment
Share on other sites

Η Μινωϊκές έστειλαν μιά επιστολή που εξηγούσε τους λόγους που έπρεπε να δρομολογήσουν τα πλοία τους. Αν κάποιος αναφέρει την περυσινή στάση (εγκβιασμού; ;)) που ανάγκασε την ΑΝΕΚ να αποδρομολογήσει δύο πλοία της, είναι εύκολο να πείσει κάποιον ότι και η φετινή αίτηση για δρομολόγηση των δύο πλοίων, δεν αποσκοπεί σε καλό σκοπό. Κανένας δεν θέλει σήμερα με τις υπάρχουσες δυσκολίες να κλείσει μιά ναυτιλιακή εταιρεία 10 πλοίων. Γιατί η γραμμή των Χανίων καλύπτει -πιστεύω- πολλά οικονομικά κενά της ΑΝΕΚ που αφήνουν άλλες ανταγωνιστικές γραμμές της.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Ελευθερη αγορα δεν θελουμε να εχουμε?Οποιος θελει αυτοκτονει,κι οποιος θελει αργοπεθαινει,αυτο μαλλον το ξεχασανε!!

Η ελεύθερη αγορά δεν είναι ο νόμος της ζούγκλας όπου η κάθε εταιρεία μπορεί να επιβληθεί με κάθε μέσο. Υπάρχουν συγκεκριμένα πλαίσια όπως για πχ η απαγόρευση του dumping ή άλλων παρόμοιων πρακτικών.

Για αυτό για παράδειγμα μόλις προχθές επεβλήθη πρόστιμο από την επιτροπή ανταγωνισμού στην Tasty, όπως έχει γίνει σε πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες στο παρελθόν (3E, Αθηναϊκή Ζυθοποιία), αλλά και 2 φορές στις Μινωικές Γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Κανένας δεν θέλει σήμερα με τις υπάρχουσες δυσκολίες να κλείσει μιά ναυτιλιακή εταιρεία 10 πλοίων. Γιατί η γραμμή των Χανίων καλύπτει -πιστεύω- πολλά οικονομικά κενά της ΑΝΕΚ που αφήνουν άλλες ανταγωνιστικές γραμμές της.

Και κυριως δεν θελουν οι ιδιες οι εταιριες να κλεισουν :wub: οποτε στηριζονται στους 'αδιαβλητους' ελληνικους θεσμους(βλεπε ΣΑΣ)για να κρατησουν γραμμες που τις ζουν.Το καλοκαιρι θυμαμαι τον χαμο που εγινε με την ΝΕΛ για να μην μπει ΙκαροΣαμια,τωρα απ οτι μαθαινουμε η ΜΙΝΟΑΝ εφαγε πορτα για Χανια :blink: Μηπως οι αποφασεις για τις δρομολογησεις εχουν γνωμονα το συμφερον καποιου συγκεκριμενου ομιλου? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Απο την αλλη για ποσο καιρο ακομη θα μπορει η ΑΝΕΚ να στηριζεται στις "αδιαβλητες" αποφασεις του Σ.Α.Σ ωστε να την βγαζει καθαρη?

Εγω βλεπω οτι η ΑΝΕΚ αυτη την στιγμη εχει ενα καστρο, τη γραμμη Πειραιας- Χανια, που κατα κυριο λογο την συντηρει. Αντι ομως τοσα χρονια να φροντισει να αναβαθμισει τον στολο της στην συγκεκρυμενη γραμμη, συνεχιζει να παρεχει τις ιδιες υπηρεσιες προς το επιβατικο κοινο με τα ιδια πλοια που ειναι σαφως υποδιεστερα αλλων γραμμων. Αραγε ποσο ακομα θα στηριζουν οι χανιωτες την εταιρεια αυτη?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν συγκεκριμένα πλαίσια όπως για πχ η απαγόρευση του dumping

Άν είχε εγκριθεί το αίτημα της, άραγε θα είχε η Minoan περιθώρια επιλογής επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής (στα επιτρεπτά έστω πλαίσια, όχι σε επίπεδα dumping), για να "ξεκάνει" το συντομότερο την ΑΝΕΚ (αιμοραγώντας παράλληλα και η ίδια); Αν επιτύγχανε τον εκτοπισμό της ANEK από την Αδριατική μέσω της δραστηριοποίησής της στα Χανιά, θα παρέμενε εκεί; Επίσης, δεδομένης της αίτησης για δρομολόγηση με ετήσιο χρονικό ορίζοντα, θα μπορούσε να "σπάσει" τη δρομολόγηση αυτή ανά πάσα στιγμή πριν το πέρας τους έτος, να πάρει τα πλοία της και να φύγει ή υπάρχουν κυρώσεις κάποιου είδους;

Link to comment
Share on other sites

Η ελεύθερη αγορά δεν είναι ο νόμος της ζούγκλας όπου η κάθε εταιρεία μπορεί να επιβληθεί με κάθε μέσο. Υπάρχουν συγκεκριμένα πλαίσια όπως για πχ η απαγόρευση του dumping ή άλλων παρόμοιων πρακτικών.

Για αυτό για παράδειγμα μόλις προχθές επεβλήθη πρόστιμο από την επιτροπή ανταγωνισμού στην Tasty, όπως έχει γίνει σε πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες στο παρελθόν (3E, Αθηναϊκή Ζυθοποιία), αλλά και 2 φορές στις Μινωικές Γραμμές.

Αγαπητε,με ολο το σεβασμο προς το προσωπο σου για τα σωστα και τεκμηριωμενα που γραφεις στο φορουμ μπορεις να μου εξηγησεις πως μπορει πρακτικα και οχι βασει εικασιων η' θεωριων συνομωσιας να θεωρηθει οτι μια εισοδος της ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια ισοδυναμει με την επιβολη του νομου της ζουγκλας?

Με την ιδια λογικη ας παρουν αποφαση οι του Σ.Α.Σ να αποχωρησει και η Hellenic Seaways απο τη Χιο-Μυτιληνη λοιπον καθως και η ΝΕΛ δεν ειναι στα καλυτερα της. :P

Απο τη στιγμη που δεν ειχαμε δει τι θα γινοταν στα Χανια πως προδικαζουμε?

Link to comment
Share on other sites

Το ιδεατό δε θα ήταν ν α υπάρχουν σαφείς και των προτέρων γνωστοί κανόνες;

Π.χ αν μια εταιρεία θέλει να δρομολογήσει καράβι σε γραμμή που υπάρχει ένας μόνο ανταγωνιστής να υποχρεούται να δεσμευτεί για τουλάχιστον 18μηνη παρουσία.

Δεν ΠΡΟΤΕΙΝΩ αυτό, απλώς λέω ότι αν θεσπίζονταν κανόνες τέτοιου είδους, θα μπορούσαμε μετά να πούμε "αφήστε την αγορά να αυτορυθμιστεί".

Link to comment
Share on other sites

Η επισημη δικαιολογια απορριψης του αιτηματος της ΜΙΝΟΑΝ ηταν οπως εμαθα''η διαταραξη της ισορροπιας της γραμμης'' :blink: Ενω κατα τη διαρκεια της συνεδριασης υπηρξε εντονο φραστικο επεισοδιο μεταξυ εκπροσωπων της ΜΙΝΟΑΝ και της ΑΝΕΚ.

Να σημειωσω βεβαια οτι το Σ.Α.Σ εχει γνωμοδοτικο χαρακτηρα και την τελικη αποφαση την λαμβανει ο αρμοδιος υπουργος και οχι το Σ.Α.Σ απο μονο του,ενω το πιο πιθανο ειναι το θεμα να ξανατεθει και σε επομενη συνεδριαση.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Θα αναφερω κατι που ειπα και εχθες. Αμα ο ιταλος τραβηξει στα ακρα την κατασταση, τοτε οχι μονο η ανεκ και το σασ το οποιο ελεγχει θα βγουν ηττημενοι, αλλα ολοκληρη η χωρα. Θα επιβαλλει προστιμο η ΕΕ - αντικειμενικα να μιλησουμε, καλα θα κανει - και εμεις οι ελληνες φορολογουμενοι, μπροστα στα προβληματα που εχουμε, θα πρεπει να πληρωνουμε τα τερτιπια ανεκ-σασ. Ελεος!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...