Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μία από τις πιο έγκυρες πηγές στη Σούδα, σήμερα με ενημέρωσε ότι το πλοίο θα ξαναγυρίσει στα Χανιά...

Δημήτρη δεν θέλω να αμφισβητήσω την εγκυρότητα των πηγών σου, αλλά θα ποντάρω στην αποδρομολόγηση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θυμήσου να ποντάρεις πολλά λεφτά, γιατί δίνει μεγάλες αποδόσεις η αποδρομολόγηση. :rolleyes: Ειδικά από χθες που ανακοίνωσε η BSF τις νέες αυξημένες (αρκετά σε ορισμένες γραμμές και κατηγορίες) τιμές από 1/4...σε όλες τις γραμμές...πλην των Χανίων.

Link to comment
Share on other sites

Από 14 Απριλίου και πάλι Χανιά. Είναι σίγουρο..Τι δίμηνο Ιούλιο Αύγουστο τα Παρασκευοσαββατοκύριακα θα φέυγει 09.00 από Πειραιά.
14 Απριλίου επανέρχεται Χανιά, είναι σίγουρο.

Εάν επιτρέπεται, αυτή η κατηγορηματική έκφραση απόλυτης βεβαιότητας σε ποιά πηγή πληροφόρησης βασίζεται?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μου φαίνεται λογικό να ξαναδρομολογηθεί το Blue Horizon στα Χανιά το καλοκαίρι όλο και κάποιο κέρδος θα έχει η εταιρεία από το να το έχει δεμένο.Τα παιδιά για να επιμένουν στην επαναδρομολόγηση του βάπορα ίσως κάτι παραπάνω θα γνωρίζουν.Ο χρόνος θα δείξει.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Νίκο δεν θέλω να αμφισβητήσω την εγκυρότητα των πηγών σου, αλλά θα ποντάρω στην αποδρομολόγηση του πλοίου.

Εγώ δεν ποντάρω πουθενά... απλά αναφέρω κάποια στοιχεία που στέκουν και ισχύουν. Από εκεί και πέρα, μακάρι να πλουτίσετε!

ΥΓ.: Νίκος, not Δημήτρης :)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με σημερινο αρθρο της Ημερισιας,η Blue Star δεν φαινεται να θελει να συνεχισει την γραμμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο όμιλος της Attica δεν έχει προχωρήσει στην ανανέωση της δρομολόγησης του πλοίου του Blue Horizon στη γραμμή Πειραίας - Χανιά, η οποία λήγει τις επόμενες εβδομάδες. Φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλος προβληματισμός αν πρέπει να ζητηθεί από το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων η επέκτασή της, καθώς έχει αυξηθεί σημαντικά το κόστος της διαχείρισης του πλοίου μετά την «κούρσα» των τιμών του πετρελαίου, ενώ η επιβατική και μεταφορική κίνηση συνεχώς μειώνονται.

Link to comment
Share on other sites

Η επιβατική κίνηση δεν μειώνεται τολμώ να πω... Από εκεί και πέρα, η BLUE STAR FERRIES μπορεί να πράξει όπως θέλει. Εγώ θα σημειώσω εδώ κάτω με μικρά γράμματα την κουβέντα του Ανδρέα Βγενόπουλου στα επίσημα εγκαίνεια του πλοίου στις 28-04-10 στην Σούδα.

Ανδρέας Βγενόπουλος, 28-04-10: "Μία εταιρεία που θα μείνει, όποιες συνθήκες κι αν δημιουργηθούν..."

Link to comment
Share on other sites

Ειπε μια κουβεντα και ο Βγενοπουλος αλλα και οι εποχες ομως ειναι πολυ δυσκολες. Η εταρια ομως ναυπηγει και δυο πλοια που αυτο σημαινει πολλα εξοδα.Η blue star ειναι επιχειρηση δεν θα αφησει ενα πλοιο σε μια γραμμη να βαζει μεσα την εταιρια του ουτε καμια εταιρια θελει ενα πλοιο σε μια γραμμη να βγαζει μονο τα εξοδα του.Το καραβι ειναι μια παραγωγικη μοναδα αμα εκει δεν βγαζει κερδος η θα το βαλει σε αλλη γραμμη η θα το πουλησει η θα το ναυλωσει.Απλα τα πραγματα.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε μου δεν θελω να σε κοντραρω ουτε εχω κατι μαζι σου ουτε σε ξερω απλα λεω τα πραγματα ετσι οπως ειναι.Και εγω θελω το πλοιο να επανδρομολογηθει στα Χανια γιατι ξερουμε πολυ καλα τα ασχημα του μονοπωλειου.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι απογοητεμενος... Αν δεν μπορεί ο όμιλος Αττικα με την μεγαλυτερη ρευστότητα να σταθεί σημαίνει οτι καμια στο μελλον δεν προκειται να ορθοποδήσει...αφού λοιπόν οι Χανιώτες(όχι όλοι) είναι τόσο κουτοπόνηροι και θέλουν ΑΝΕΚ χαρισμα τους...ΔΕν μπορώ να κατεβαινω στο νησί μου και να βλέπω τους συντοπίτες μου να μην στεκονται σε αλλη εταιρία...Ελπίζω αν μας ακούει ο Κύριος Βγένο να μην ξεχάσει τις υποσχεσεις του γιατί εκεί ειναι που εχει να πέσει κραξιμο.....Αν είναι σωστός πρεπει να το ξαναβάλει...Ολα η τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Με τα λεφτά των άλλων είναι εύκολο να κάνουμε παραινέσεις και να δίνουμε οδηγίες. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και θέτουν σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα των εταιρειών, συνεπώς η ματαίωση/αλλαγή των σχεδίων ανάπτυξης είναι το λιγότερο που μπορεί να συμβεί σε μία εταιρεία. Τα κραξίματα είναι για τα γήπεδα!

Link to comment
Share on other sites

Ο Βγενοπουλος ειναι επιχειρηματιας και δικηγορος. Και στον Παναθηναικο μπηκε με προοπτικη να παρει το Champions League :P και ειδαμε μολις ειδε τα σκουρα τι εκανε.

Και δε μιλουσαμε για λεφτα αλλα για εκατομυρια καρδιες.. Σκεφτειτε εδω που μιλαμε για λεφτα και μονο τι εχει να γινει ;)

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον στις "παρατηρησεις" αναφερει οτι : Τα δρομολόγια δεν θα εκτελούνται την περίοδο 07/02/11-10/04/11, λόγω ετήσιου δεξαμενισμού του πλοίου.

Η ανακοίνωση στο site της Blue Star άλλαξε και τώρα αναφέρει πως λόγω του δεξαμενισμού, τα δρομολόγια μείνουν ανεκτέλεστα μέχρι 9 Ιουνίου... Με το τσιγκέλι θα τους το βγάλουμε.

Link to comment
Share on other sites

4 μήνες δεξαμενισμός... εντάξει οκ. Το αστείο είναι ότι πήγαν την επιστροφή του πλοίου 2 μήνες πίσω, 10 μέρες μόλις πριν την αρχική ημερομηνία επιστροφής που είχαν ανακοινώσει. Τι να πει κανείς... ας βάλουν το πλοίο Ιούνιο με τέλη Αυγούστου να αρπάξουν ό,τι μπορούν από την τουριστική κίνηση και μετά ας το ξαναβγάλουν. Έτσι κι αλλιώς, ο μόνιμος κάτοικος των Χανίων θα ταξιδέψει με το λατρεμένο του Λατώ βρέξει-χιονίσει. Και η ΑΝΕΚ βέβαια δεν έχασε την ευκαιρία και αύξησε τις τιμές από τις αρχές του μήνα. Περαστικά μας...

Link to comment
Share on other sites

Ο δεξαμενισμός του ΟΡΑΙΖΟΝ βέβαια έχει ήδη γίνει πριν μερικές εβδομάδες. Οπότε πρόκειται για δικαιολογία ακινησίας λόγω περικοπών. Προφανώς έχουν σκοπό να το δρομολογούν στα Χανιά μόνο το φουλ σεζόν καλοκαιρινό τρίμηνο και μετά να το βάζουν Αδριατική/ Δωδεκάνησα για τις ετήσιες των μεγάλων του ομίλου. Εκτός να στο μεταξύ βρεθεί αγοραστής.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

παιδια παρτε το αποφαση οτι δεν επιστρεφει στα χανια η attica. σιγουρα δεν προκειται η attica με την τωρινη της ιδιοκτησια, να επιστρεψει στα χανια απεναντι στην ANEK. oυτε με το horizon, ουτε με το superfast XI, ουτε με το blue star ithaki, ουτε με οποιοδηποτε

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
παιδια παρτε το αποφαση οτι δεν επιστρεφει στα χανια η attica.

Μπορεί μεν να φεύγει η Attica...έρχεται όμως ο σύντεκνος Μανολιός. Ο οποίος συνεχίζει ακάθεκτος την επίθεση κατά της ΑΝΕΚ.

Άραγε μόνος ή σε σύμπνοια με άλλη μεγάλη εταιρεία του ΣΕΕΝ? :rolleyes:

«Ρότα» για τα Χανιά χάραξε η Minoan Lines

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011 07:00

Σκληραίνει ο ανταγωνισμός μεταξύ Minoan Lines και ΑΝΕΚ καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι η Minoan Lines, εταιρεία που ελέγχει ο Όμιλος Grimaldi κατέθεσε αίτηση για την δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά που θεωρείται «κάστρο» της ΑΝΕΚ.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Κεραυνός εν αιθρία :blink:

Και σύμφωνα με το site ellinikiaktoploia.net η δρομολόγηση αφορά το πλοίο ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ για το διάστημα απο 19 Ιουνίου έως 19 Σεπτεμβρίου και με ώρα αναχώρησης απο Πειραιά στις 12 μεσημβρινή......

Edited by CptAris
Link to comment
Share on other sites

...έρχεται όμως ο σύντεκνος Μανολιός...

Ο οποίος σε παλαιότερες συνεντεύξεις του είχε πει οτι δεν ενδιαφέρεται να δρομολογήσει καράβι σε άλλη γραμμή εντός Ελλάδας.

Φαντάσου να ενδιαφερότανε δηλαδή :P

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με τα Χανια εχει καταντησει πιο κουραστικο κ απο το Ρεθυμνο :D Καθε Πασχα/ανοιξη εμφανιζεται ενας σωτηρας που βαζει πλοιο στην γραμμη....αλλα καθε φορα παιρνει τα tre του κι αποχωρει B) Αντε και του χρονου(να μαστε καλα πρωτα)η ΝΕΛ με κανα οικολογικο νεοτευκτο :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...