Petros P Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 94867 επειδή βλέπω πως δε τα γράφεις έτσι τυχαία γενικά μαλλον δε θα πρέπει να βλέπουμε ελληνικό μέλλον για το πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 το πηρε ο θεοδοσης για πατρα σαμη ιθακη μακραν το πιο... πολυπουλημενο ferry στην ελλαδα το ιθακη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 ΠΑΝΤΩΣ, δενει για τρεις ημερες...τωρα, το τι θα γινει-η οχι- αυτες τις μερες, θα δειξει....Αμεσα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmera_izol Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Στο Blue Star Ithaki από σήμερα ο cpt Δημήτρης Ντεντόπουλος. Ακόμα και αν τελικά πουληθεί, συνηθίζεται να αλλάζει πλοιαρχία πριν την παράδοση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Άνθρωποι είναι και οι πλοίαρχοι και έχουν ανάγκη ξεκούρασης και άδειας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Το βαπορι ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ραφηνα την Παρασκευη . Εξελιξεις σε δυο μηνες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Ε ναι. Σιγα μην παει Καναδα καλοκαιριατικα και χασει την αρπακτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Πιστεψε με,δεν ηταν αυτο το θεμα...Και η αρπαχτη δεν θα χανοταν !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 εχετε λυσσαξει με τον καναδα. καθε δυο μηνες το πλοιο για μια εβδομαδα ´´φευγει ´´ και μετα ´´θα δειξει ´´ Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 προς το παρον ξεκουραζεται στο dock 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Ανοιχτά της Λούτσας αυτή την ώρα, ετοιμάζεται για την πρώτη... Ραφηνάτη νύχτα της χρονιάς ο πολυσυζητημένος βάπορας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Έκτακτη προσέγγιση σε Τήνο και Άνδρο λόγω βλάβης του SUPERFERRY II... Mε 23.8 αυτή την ώρα. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πόσο χρήσιμα είναι αυτά τα βαπόρια, Ιθάκη/Πάρος/Νάξος.Ανοίγουν και καλύπτουν το χρόνο χωρίς να ταλαιπωρούν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Μερικές ερωτήσεις στις οποίες δεν εχω καταφερει να βρω μέχρι τωρα ξεκάθαρη απάντηση. Το πλοίο ειναι πιο γρήγορο η πιο αργό απο τα Παρος/Ναξος; Έχει διαφορετικές μηχανές; Ειναι πιο οικονομικό η πιο ενεργοβορο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Αν δεν κάνω λαθος (εις ην περιπτωσιν καλοδεχουμενη καθε διορθωση) 1- πιο αργο 2- ιδιες μηχανες αλλα λιγότερη ισχυ 3- πιο οικονομικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 νομιζω οτι εχει ξανασυζητηθει το ζητημα αυτο (των μηχανων των 3 αδελφων) μεταξυ neptune & margaritis. αν θυμαμαι καλα τα παρος/ναξος εχουν τελειως διαφορετικο τυπο μηχανων. ψαχνω 3 μερες αλλα δεν καταφερα να βρω που ειχε γινει η κουβεντα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Ναι κάπου το είχα διαβάσει αυτο αλλά δε θυμάμαι που. Απλώς είχα περιέργεια γιατι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το ποιο ειμαι πιο γρήγορο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 τα χουμε πει!το ΙΘΑΚΗ ειναι πιο οικονομικο κ πιο ελαφρυ λοφω οτι δεν εχει το εξτρα ντεκ στην κοντρα γεφυρα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 αν ηταν μόνο το θέμα του βάρους θα ήταν ίσως και λίγο πιό "σβέλτο" και όχι πιο αργό από τα άλλα δύο. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχουν χαμηλότερη απόδοση οι μηχανές του (εκ κατασκευής εννοώ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 εχει αλλες μηχανες με λιγο μικροτερη ιπποδυναμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos Pettas Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Ειναι πιο γρηγορο ομως απο τα αδερφακια του το εχουμε ξανα αναφερει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 (edited) κατοπιν λιγου ψαξιματος φαίνεται να επιβεβαιώνεται πλήρως ο Proud. (σε προηγουμενο post ανεφερα -εσφαλμένα- ίδιο τυπο μηχανών για Ithaki και Paros/Naxos βασισμένος σε παλαιότερη αναφορά του συνασθενούς margaritis.) για τo Ithaki πρεπει να ισχύουν αυτά (απο post του Polmyt) Blue Star Ithaki Main Particulars / Blue Star Ithaki Βασικά Χαρακτηριστικά :Name / Όνομα: Blue Star IthakiPrevious Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Superferry Ithaki (as project)IMO Number: 9203916LOA / Μέγιστο Μήκος: 123,80 mBreadth / Πλάτος: 18,90 mGross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 10438 tonsYear Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Daewoo Shipbuilding & Heavy Machinery, KoreaEngines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wärtsilä NSD 9L32, 16560 KWService Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 23.5 Knots ενω για τα Paros/Naxos (απο Marinelink) τα ακόλουθα Main Particulars Flag Greece Class Bureau Veritas Length, (o.a.) 407 ft. (124.2 m) Length, (b.p.) 384 ft. (117 m) Breadth, (molded) 62 ft. (18.9 m) GT 10,438 tons DWT, design 1,330 tons Draft, (design) 16 ft. (4.9 m) Speed, service 24.4 knots Daily fuel consumption 67 tons Main engines 4x Wärtsilä 6L38B, 4,350 kW @ 600 rpm Gearboxes 2x Flender GVL 15 25, 8,700 kW @ 190 rpm Propellers 2x Kamewa,CP @ 175 rpm Bowthrusters Kamewa, 950 kW @ 1,480 rpm Boilers Aalborg Mooring equipment Ulstein Passengers 1,500 (summer) Fire extinguishing systems Marioff Fire detection system Consilium Radars JRC Edited August 7, 2014 by pathfinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Ο Αλέξανδρος Π. Παναγόπουλος είχε χαρακτηρίσει προ ετών το Ithaki "πειραματικό" εν όψει Paros/Naxos (ιδιωτική συνομιλία). Επομένως όλα τα ανωτέρω ταιριάζουν μεταξύ τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 το ιθακη αλλος το παρηγγειλε και αλλος το τελειωσε. οταν παραγγελθηκε το πλοιο και ξεκινησε να κατασκευαζεται ιδιοκτητης ηταν η strintzis lines και το προοριζε για πορο. μετα προεκυψε η εξαγορα της strintzis απο την attica και εγιναν καποιες αλλαγες για να ταιριαζει το πλοιο στο concept της attica. τα παρος και ναξος, προεκυψαν οταν κατερρευσε η παραγγελια στον σκαραμαγκα (μυκονος & χιος) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Σύμφωνα με αυτά που βλέπουμε στο openseas, το πλοίο θα έχει ρεπό μιας εβδομάδας από 8/9 έως και 14/9. Στις 15/9 γυρίζει στο πρωινό Συροτηνομυκονίας από Πειραιά για να πάει το ΝΑΞΟΣ Παροναξια και να δέσει το ΔΗΛΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 και στο site της εταιρεια τα ιδια ειναι περασμενα και απο οτι φαινεται ουτε φετος το αποχωριζομαστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now