Jump to content
Shipfriends

Σαμοθράκη (ΙΜΟ 7358303)


Recommended Posts

Αφου ευχαριστησω τον Περηφανο Ιονιο, να συμπληρωσω με τη σειρα μου οτι περνωντας απεξω απο το πλοιο σημερα το μεσημερι γινονται ακομα μερεμετια στον καταπελτη και στις ραμπες. Για τους παρατηρητικους, η λαμαρινοδουλεια που εχει γινει κατω απο τον καταπελτη ειναι ακομα αβαφη. Με λιγα λογια, δυστυχως δεν το βλεπω να ξεκινα σημερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πιθανόν και σήμερα να εκτελεστεί το πρώτο δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη από το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ της ναυτιλιακής εταιρείας SAOS FERRIES που φιλοδοξεί να είναι η δεύτερη εταιρεία που θα εξυπηρετεί τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.

Μάλιστα η προσπάθεια διείσδυσης θα προσπαθήσει να γίνει αισθητή και στο... πορτοφόλι των ταξιδιωτών, αφού σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, θα προσφέρεται έκπτωση 20% στους ναύλους των ΙΧ αυτοκινήτων από Πειραιά- Χίο και Μυτιλήνη αντίστροφα.

Όπως μας είπε ο ναυτιλιακός πράκτορας στη Χίο κ. Βίκτορας Μουλάκης το πλοίο πιθανόν σήμερα να πιάσει και Χίο, ενώ τα τακτικά και προγραμματισμένα δρομολόγια θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη Τετάρτη 13 Ιουλίου. Μάλιστα η ώρα αναχώρησης από Πειραιά είναι τέτοια έτσι ώστε να εξυπηρετούνται όσοι ταξιδεύουν για Χίο. Ειδικά το δρομολόγιο της Τετάρτης, που θα ξεκινά από τον Πειραιά στις 8.30 μ.μ., θα έχει ΜΟΝΑΔΙΚΟ προορισμό τη Χίο, όπου προβλέπεται να φτάνει στις 5.30 το πρωί της Πέμπτης. Θα παραμένει περί τις 2,5 ώρες και στις 8.00 το πρωί θα αναχωρεί για Πειραιά.

Το βράδυ της Πέμπτης, στις 8.30 μ.μ., θα αναχωρεί για Χίο (άφιξη 5.30 π.μ.) και θα συνεχίζει για Μυτιλήνη με τελικό προορισμό την Καβάλα.

Η επιστροφή του πλοίου στο νησί μας με προορισμό τον Πειραιά θα είναι τα μεσάνυχτα περίπου της Τρίτης.

Ο κ. Μουλάκης σημείωσε ότι το πλοίο είναι περίπου 28-29 ετών, διαθέτει περίπου 280 κρεβάτια και θεωρείται ότι διαθέτει πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους.

Στην ερώτησή μας αν έχουν προσεγγίσει και τις μεταφορικές εταιρείες, μας δήλωσε ότι εδώ και μια πενταετία περίπου μέσω των δρομολογίων RO-RO με τα Φ/Γ-Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ, είναι γνωστή η SAOS στον επαγγελματικό χώρο, οπότε τώρα μένει να τη γνωρίσουν και οι επιβάτες.

Το πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ θα εκτελεί επίσης δρομολόγια εκτός από τη γραμμή Πειραιά- Χίος_ Μυτιλήνη και στις γραμμές Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάμος- Ικαρία και Λαύριο- Αϊ Στράτης- Λήμνος- Καβάλα.

Από chiosnews.com

Link to comment
Share on other sites

Ολα ωραια και καλα. Τα δρομολογια ρε παιδια πως θα τα βγαζει.. Θα τα προλαβαινει η τη μια βδομαδα θα εχει Ικαρια Σαμο την αλλη Χιο Μυτιληνη και την αλλη αγονη. Πολυ μπερδεμα ο κυρ-Φωτης

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι η εταιρεία έχει δήλωση δρομολόγησης, για το τρέχον ακτοπλοϊκό έτος, του ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ (ή υπό αγορά πλοίου= ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ) για την γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης, μεταξύ άλλων. Λογικά πρέπει να περάσει από το ΣΑΣ η αίτηση για τροποποίηση δρομολογίων και να εγκριθεί. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος και αν τα έχει ήδη εγκρίνει, γιατί για παράδειγμα την Τετάρτη υπάρχει αναχώρηση στις 20:30 από Πειραιά για Χίο μισή ώρα μετά τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και άφιξη 05:30.Πρίν από αυτά υπάρχει ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Με μικρή καθυστέρηση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ θα έχουμε δράματα για το ποιος θα μπει πρώτος στο λιμάνι, αφού περιμένει τα δυο προηγούμενα πλοία, κοινώς bottle's neck.

Link to comment
Share on other sites

Προς ενημερωσιν υμων, το πλοιο δεν εκανε τελικα σημερα δρομολογιο και παραμενει δεμενο κατω απο το καινουριο ΥΕΝ, ολοφωτο και με το visor ανοιχτο.

Link to comment
Share on other sites

Απ'ό,τι είδα εχτές πάντως,δέν ήταν έτοιμο να ξεκίναγε σήμερα.Εχω την εντύπωση πως κάποιες μερούλες δουλειάς τίς θέλει ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μεχρι αργα το βραδι γινονταν εργασιες βαψιματος στην περιοχη του καταπελτη. Δε νομιζω οτι θα αργησει να ξεκινησει πολυ ακομα. Επισης δειχνει ωραιο τη νυχτα με το φωτισμο του που ειναι πολυ πιο καλαισθητος και λαμπερος απο του Βιτσεντζος Κορναρος.

Link to comment
Share on other sites

Εκανε πρεμιερα σημερα τελικα το πλοιο και εφυγε για Χιο στις 2030. Τωρα μην εχετε απαιτησεις γιε επιβατες και ΙΧ και φορτηγα, πρωτο ταξιδι ειναι. Να θυμισω μονο οτι το Παναγια Κρημνιωτισσα στο πρωτο του δρομολογιο εφυγε με 3 φορτηγα αλλα απο κει και περα εχει παρει τα σωβρακα της ΝΕΛ σε κινηση φορτηγων. Δεν ξερω αν οι φιλοι Χιωτης και Ελαντα05 θα εχουν να μας πουν κατι περισσοτερο για την κινηση του απο Χιο η κατι αλλο σχετικο που μπορει να εχουν ακουσει.

Το ζουμερο ειναι τα δρομολογια του, τα οποια το σαιτ της εταιρειας του δεν εχει ακομα δημοσιευσει αν και εχει μπει το σχετικο πλοιο σαν πεδιο στο αναλογο κομματι του σαιτ. Μου ειπε ενα πουλακι(παπαγαλος ηταν για την ακριβεια) οτι το αυριανο δρομολογιο στις 2030(με προβλεπομενη αφιξη Πειραια 1730) θα ειναι για Χιο, Μυτιληνη, Λημνο και Καβαλα. Ακομα πιο ζουμερο ειναι το γεγονος οτι συμφωνα με τον εν λογω παπαγαλο, το πλοιο μετα απο την Καβαλα θα κανει δρομολογιο για Μυτιληνη, Χιο, Σαμο και ισως και πιο νοτια απο τη Σαμο. Δεν το εχω επιβεβαιωσει ακομη αυτο, αλλα το αναφερω με καθε επιφυλαξη. Καλοταξιδο να ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τ απόγευμα το πλοίο έφτασε γύρω στης 17.30 κ περίμενε έξω απ το λιμάνι εως της 6 παρά. Η ταχύτητα του δέν πρέπει να υπερβένει τους 15.5 κόμβους!

Link to comment
Share on other sites

Αποστολε, πρεπει να ειχε κοψει απο πολυ νωριτερα μια και την ωρα που ηρθε και οι 2 πιθανες θεσεις προσδεσης ηταν κατειλλημενες απο Αιολο Κεντερη και Ταξιαρχη, οποτε ετσι κι αλλιως θα περιμενε εξω. Συμφωνα με σουπερ αξιοπιστη πηγη, η καθαρη διαρκεια ταξιδιου κατα την επιστροφη ηταν 9 ωρες( λιγο γρηγοροτερα απο το Θεοφιλο δηλαδη) ενω το πλοιο εχει τα 18 μιλια, ασχετα αν χρησιμοποιουνται η οχι.

Link to comment
Share on other sites

Ο Θεοφιλος στα καλά του (δηλ 17.5 κομβους) εκανε 8ω & 45λ. αρα? ας μην ξεχναμε οτι το πλοιο ήρθε απο επισκευή κ η εταιρια του δέν φημίζετε για την καλη συντήρηση των πλοίων της. Προβλέπω απο Σεπτέμβρη να περιοριζετε μονο στις άγονες αλλα Νησσος Λήμνος

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πέρασε τα φανάρια της Χίου στο πρώτο δρομολόγιο στις 06:10 και έδεσε στις 06:20. Είχε μέσα έναν(01) τυχερό (θα έβαζα άλλη έκφραση) επιβάτη με το δίκυκλό του, και 5-6 επιβάτες που γύρισαν πίσω στον Πειραιά (μάλλον της εταιρείας προσκεκλημένοι ή κάτι τέτοιο, δηλαδή τζαμπατζήδες).

Το θέμα είναι ότι για να πάρεις επιβάτες πρέπει ο λαός της Αθήνας να γνωρίζει ότι υπάρχει πλοίο αργότερα από αυτό της ΝΕΛ, οι πράκτορες επίσης, και να υπάρχει stand έξω από το πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά.

Η ''τιμημένη'' θέση που δένει το πλοίο στον Πειραιά κάνει μόνο για τον ΚΕΝΤΕΡΗ, αφού όποιο άλλο πλοίο δένει εκεί θέλει κάνα 20λεπτο να στρίψει και να περάσει τα φανάρια (το ΦΑΙΔΡΑ εκεί έδενε).

Τα δρομολόγια έχουν μία φορά τη βδομάδα Καβάλα και επιστοφή έως Ικαρία, και άλλη μια φορά την εβδομάδα Λαύριο - Χίο - Μυτ. - Λήμνο - Καβάλα, με κάθε επιφύλαξη.

Τέλος, το πλοίο όσο γνωρίζουμε δεν προορίζεται για αυτή τη γραμμή, αλλά απλά ο πρόεδρος καπαρώνει την θέση μπας και προλάβει καμμιά δυσάρεστη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο ταξίδι έκανε 9:30 στο ανέβασμα και 9 ώρες στο κατέβασμα!! Ακόμα οι άνθρωποι δε ξέρουν το βαπόρι αλλά και τις θάλασσες στο Β. Αιγαίο!! Μια άλλη παρατήρηση στο πλοίο πρυμιά δεν έχει πουθενά χώρο για να αναγράφει το δρομολόγιο του και τη ώρα που φεύγει!

Link to comment
Share on other sites

Είχε μέσα έναν(01) τυχερό (θα έβαζα άλλη έκφραση) επιβάτη με το δίκυκλό του, και 5-6 επιβάτες που γύρισαν πίσω στον Πειραιά (μάλλον της εταιρείας προσκεκλημένοι ή κάτι τέτοιο, δηλαδή τζαμπατζήδες).

Το θέμα είναι ότι για να πάρεις επιβάτες πρέπει ο λαός της Αθήνας να γνωρίζει ότι υπάρχει πλοίο αργότερα από αυτό της ΝΕΛ, οι πράκτορες επίσης, και να υπάρχει stand έξω από το πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα "Πολίτης" της Χίου (15/7/2005) το πλοίο έκανε το δρομολόγιο άδειο γιατί πήρε καθυστερημένα τα πιστοποιητικά αξιοπλοϊας αργά το απόγευμα πριν το ταξίδι και δεν μπορούσαν να κόψουν εισιτήρια χωρίς αυτά.

Και όπως είπε ο πράκτορας του πλοίου στην Χίο, το ταξίδι "έγινε για την τιμή των όπλων".

Συνέβη, δηλαδή, το εντελώς αντίθετο με εκείνο της HSW και του Απόλλωνα, όπου έκοψαν εισιτήρια χωρίς να έχουν τα πιστοποιητικά στα χέρια τους.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης το πλοίο κάθεται μόνο 11,5 ώρες τη Δευτέρα και 9,5 ώρες την Τετάρτη σε λιμάνια, ενώ μερικά κομμάτια του ταξιδιού έχουν υπολογιστεί με ταχύτητα 20 κόμβων (π.χ. Βαθύ - Χίος σε 2 ώρες και 45 λεπτά). Να δώ πως θα συμμαζεύουν τις καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...