Jump to content
Shipfriends

Σαμοθράκη (ΙΜΟ 7358303)


Recommended Posts

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι επειδή ήρθε πολύ στην επικαιρότητα το βαπόρι να πούμε ότι η έναρξη δρομολογίων από Θεσσαλονίκη μεταφέρθηκε κατά μία εβδομάδα και πήγε για Παρασκευή 1η Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Με πλοιαρχο το Μαριο Αντωνιου και «πιλοτο» το Νικο Σαρδη στις Δ. Κυκλαδες το Σαμοθρακη το τριημερο.

Επισης επειδη δεν το βλεπω να μενει μονο το τριημερο αλλα να ναυλωνεται για ολη την περιοδο που το Αγιος Γεωργιος θα επισκευαζεται πηρε παραταση το Πηνελοπη και θα συνεχισει την επιδοτουμενη της Καβαλας μεχρι και ολο τον Ιουνιο.

Link to comment
Share on other sites

Τι αλλο θα ακουσουν τα ματακια μας, τι αλλο θα δουνε τα αυτια μας:D .

το μεγαλο αυτι του μικρου proud, ακουσε (και μεταφερω με καθε επιφυλαξη), οτι εκανε γυρω στις 4.30' ωρες την Κυθνο. καπου 12-13 μιλα "δρομο" ειχε δηλαδη:eek:

ξερει κανεις κατι πιο σιγουρο;

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το δικο μου αγρυπνο ματι το ειδε να φτανει Σιφνο στις 22.30. Με αναχωρηση 15.30 δηλαδη συνολικα 7 ωρες. Τετοιους χρονους ουτε ο Ζολωτας στα κακα του δεν εκανε. Ευγε. Ο Σιφνιος απαιτει το Σαμοθρακη στη γραμμη.:eek: Βεβαια τα πραγματα εχουνε ερθει ετσι ωστε να πρεπει να πουμε και ευχαριστω που θα μεινει το Σαμοθρακη στη γραμμη.

Eλπιζω να αργησε επειδη ηρθε πρωτη φορα και δεν ηξερε το δρομο αλλιως τα πραματα θα ειναι πολυ δυσκολα.

ΥΓ. Υπαρχος ειναι ο Γιαννης Σισκος που εχει ξανακανει στη γραμμη σαν υπαρχος του Αγιος Γεωργιος 2 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Είχε πέσει στα χέρια μου όταν πρωτομπήκε το Αγιος Γεώργιος στη γραμμή η εφημερίδα Σιφναϊκά Νέα που το αποκαλούσε "το νέο ΜΗΛΟΣ μας". Οπότε το Σαμοθράκη θα μπορούσε να πάρει τον τίτλο "το νέο ΣΙΦΝΟΣ (ΕΞΠΡΕΣ)" που έκανε ακριβώς τους ίδιους χρόνους! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Τι αλλο θα ακουσουν τα ματακια μας, τι αλλο θα δουνε τα αυτια μας;) .

το μεγαλο αυτι του μικρου proud, ακουσε (και μεταφερω με καθε επιφυλαξη), οτι εκανε γυρω στις 4.30' ωρες την Κυθνο. καπου 12-13 μιλα "δρομο" ειχε δηλαδη:mad:

ξερει κανεις κατι πιο σιγουρο;

Πέρυσι είχα ακούσει ότι το ταξίδευαν με 14 μίλια (το μέγιστο).:mad:

Link to comment
Share on other sites

Για να κανει αυτους τους χρονους αυτη ειναι και η ταχυτητα του φετος.

Τελικα δε θα μεινει στη γραμμη οπως υπολογιζαμε. Τριτη θα κανει το τελευταιο δρομολογιο για Δυτικες και μετα οπου το βγαλει η θαλασσα

Link to comment
Share on other sites

Στις 9:15 σημερα το βραδυ επεστρεψα απο Μηλο,με το Σαμοθρακη και πηγα με αυτο Μηλο την Παρασκευη,ας λυσουμε λοιπον μερικες αποριες.Στο ταξιδι προς Μηλο φυγαμε απο τα φαναρια του Πειραια στις 15:30 ακριβως και φτασαμε Αδαμαντα στις 24:00 ακριβως,8:30 ωρες δηλαδη.Στο ταξιδι μπηκα στη γεφυρα του πλοιου πρωτη φορα μετα το Σουνιο και δευτερη λιγο πριν τη Μηλο.Την πρωτη φορα το "κοντερ" εγραφε 15,5...Ασχημα θα ελεγα.Καναμε να φτασουμε Κυθνο ακριβως 3:30 ωρες,χωρις το δεσιμο.Μετα την Κυθνο και τις διαμαρτηριες του κοσμου φανηκε να παιρνει λιγο και λιγο πριν τη Μηλο,βραδυ πια πηγαιναμε με 16,3.Στο γυρισμο τα πραγματα ηταν καλυτερα.Φυγαμε 13:05 απο Αδαμαντα και ειχαμε ενδιαμεσο επιπλεον σταθμο και την Κιμωλο η οποια στα "χαρτια" καθυστερει το κανονικο πλοιο της γραμμης Αγιος Γεωργιος 40 λεπτα.Παρολα αυτα μπαιναμε στα φαναρια του Πειραια στις 21:10,δηλαδη 8:05 ωρες με περισσοτερα μιλια διαδρομης.Τωρα οι εντυπωσεις για το πλοιο γενικοτερα.Ειχε μολις αναγκαστει να διακοψει την επισκευη του και ηταν παρα πολυ βρομικο εσωτερικα και εξωτερικα,τα κατασρωματα ηταν μισοβαμενα και σε κακη κατασταση,οι προμυθιες λιγες και ο κλιματισμος υπολειτουργουσε.Παντως μπορω να του αναγνωρησω οτι ειναι ενα πλοιο με πολλους χωρους και ειδικα το κεντρικο ντεκ που ειναι το κυριο με τα τεραστια παραθυρα του στα πλαγια,πρυμα και πλωρα προσφερει εξαιρετικη ορατοτητα προς τη θαλασσα.Αν αυτο το πλοιο ανανεωθει λιγο εσωτερικα τολμω να πω οτι θα ειναι εξαιρετικο.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Τελικα δε θα μεινει στη γραμμη οπως υπολογιζαμε. Τριτη θα κανει το τελευταιο δρομολογιο για Δυτικες και μετα οπου το βγαλει η θαλασσα

Σε πιάνω αδιάβαστο φίλε Neptune:p :confused: !! Σήμερα και αύριο έχει ξανά δρομολόγιο το Σαμοθράκη προς Δυτικές Κυκλάδες.;)

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα με το πλοίο και οφείλω να ομολογήσω ότι δε περίμενα αυτό που είδα.

Το πλοίο έχει πολλούς χώρους εσωτερικά, σε αρκετά καλή κατάσταση και θα συμφωνήσω ότι με μια μικρής έκτασης ανανέωση θα γίνει πάρα πολύ καλό. Φαίνεται ότι οι Ισπανοί το πρόσεχαν πολύ. Από χώρους ξεχωρίζει το πλωριό σαλόνι με τη φοβερή θέα αλλά και το πρυμνιό, πίσω από το εστιατόριο. Χαρακτηριστικό του πλοίου είναι ότι είναι ιδιαίτερα φωτεινό κάτι που οφείλεται στα μεγάλα παράθυρα αλλά και στον συνδυασμό χρωμάτων του εσωτερικού. Πραγματικά δαιδαλώδες όμως, με πολλούς χώρους για εξερεύνηση.

Από καμπίνες, άκουσα ότι οι εσωτερικές είναι στενάχωρες, αλλά δεν είδα καμία.

Εξωτερικά όμως, το πλοίο δεν έχει κάτι ιδιαίτερο. Πέρα από το πλωριό μπαλκόνι, ο μόνος αξιόλογος χώρος που υπάρχει είναι πρύμα και ψηλά, χωρίς όμως παγκάκια και με έντονη την κάπνα. Κόντρα γέφυρα κλειστή, αλλά εκεί είδα παγκάκια. Το μπαλκονάκι πρύμα καλό, αλλά μικρό.

Ο κλιματισμός λειτουργούσε αυτή τη φορά :eek:

Γενικά ένα καλό πλοίο που μάλλον το μόνο που του λείπει είναι ο δρόμος...και μία γραμμή :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ας ειμαστε αντικειμενικοι.Αν θεωρουμε το Βιτσεντζος Κορναρος ενα αξιοπρεπες/καλο πλοιο δε βρισκω το λογο να μην εχουμε την ιδια αποψη και για το Σαμοθρακη.Οκ θα μου πειτε αλλο ΛΑΝΕ και αλλο ΣΑΟΣ με οτι αυτο συνεπαγεται.Σιγουρα αν ανηκε σε αλλη εταιρεια ισως ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση.Οσο για το δρομο του, μη ζηταμε και πολλα.Ειμαστε στην λογικη της ελευθερης πτωσης.Οταν τα ταχυπλοα πλεον πανε απο 25 εως 32 -33 με εξαιρεση το Highspeed 5 και τα Flyingcats,οταν τα γρηγορα συμβατικα καθε χρονο πεφτουν και ενα μιλι πιο κατω τι να ζηταμε απο το αμοιρο το Σαμοθρακη:eek:

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ, απλά δεν έχω μπει στο Β.Κορνάρος. Φαντάζομαι ότι θα έχουν την ίδια διαρύθμιση, αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλλαχθεί στη μετασκευή του από την ΛΑΝΕ.

Για το δρόμο μιλάω επειδή δε νομίζω ότι γίνεται για λόγους οικονομίας, αλλά πρέπει να είναι αποτέλεσμα των ατυχιών που είχε το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρομαι παντως που συμφωνουμε.Σιγουρα δεν ειναι Απολλωναρα η Επτανησος (δευτερος proud βλεπετε αλλα για αλλο πλοιο),αλλα μπορει να σου προσφερει ενα καθαρα βαπορισιο ταξιδι και εσωτερικα και εξωτερικα.Παντως ειναι απο τα λιγα που εδω στην Ελλαδα δεν του προσθεσαν κατι σε deck.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ίσως να είναι ένα μειωνέκτημα φίλε captain_nionios γιατί σε πρόσφατο ταξίδι μου, δεν την πολυπάλεψα στο πρυμνιό ντεκ πάνω από το ρεμέτζο. Είναι απελπιστικά μικρό/στενό και συν όλοις τις άλλοις έχει κι ένα χώρισμα καθ'όλο το πλάτος του που το κάνει να δείχνει ακόμα πιο μικρό. Κατά τα άλλα κι εγώ το βρήκα εξαιρετικό το πλοίο ενώ ομολογώ πως δεν το περίμενα. Έχει τόσους πόλλους και ωραίους/φωτεινούς χώρους που το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι υπερτερεί είναι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ. Κανένα άλλο...:D

Link to comment
Share on other sites

Φοβερή καινοτομία όλων των παραγόντων! Το πλοίο λέει θα κοπεί στα δύο και από αυτή την Παρασκευή (σύμφωνα πάντα με το openseas) από την πρύμη και μέχρι τα φουγάρα θα ταξιδεύει από Πειραιά για Δυτικές ενώ το υπόλοιπο μισό θα ταξιδεύει από Θεσσαλονίκη για Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Βαθύ!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το είδα και εγώ στο openseas που το δίνει από Θεσσαλονίκη αλλά και για Δυτικές Κυκλάδες τη Παρασκευή.

Αυτό που ανέφερα εγώ πιο πάνω είναι σύμφωνα με ανθρώπους της εταιρείας, που μου αναφέρθηκε ότι το πλοίο θα έφευγε σήμερα για τη Θεσσαλονίκη. Μήπως τελικά πάει το Σουμελα αντί για το Σαμοθράκη στις Δυτικές?? Γιατί και αυτό πρέπει να είναι έτοιμο για να ξεκινήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
ΤΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ; Πλαγιοδετημένο στον λιμένα της Καβάλας φαίνεται να είναι.Μήπως υπάρχει καμμιά βλάβη; ή ο παροπλισμός οφείλεται στο εξώδικο; Ας μάθει κάποιος επίσημα.

Το Σαμοθράκη είναι δεμένο στο λιμάνι της Καβάλας. Και κατά πασά πιθανότητα θα ακολουθήσουν και αλλά πλοία της εταιρείας το παράδειγμα του Σαμοθράκη.

Link to comment
Share on other sites

Το Σαμοθράκη όπως σωστά ειπώθεικε είναι δεμένο στο λιμάνι της Καβάλας εδώ και σχεδόν ένα μήνα. Γύρω στις 20 Δεκεμβρίου γινόταν κάτι μερεμέτια, βαψίματα, στα αριστερά του πλοίου.

post-1058-128326971485_thumb.jpg

post-1058-12832697149_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ξανάρχισε τα δρομολόγια απο την Πέμπτη,αφού το Υπουργείο του έδωσε το ΟΚ και τα λεφτά, μετά απο 2 χρόνια δικαστήρια. Θα αντικατασταθεί απο το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,με το οποίο θα υπογραφεί 12ετής!!! σύμβαση λόγω ηλικίας,ταχύτητας κλπ με βάση την αμαρτωλή προκήρυξη του 2006,ή με την καινούργια που θα εκδωθεί απο την Γ.Γ.Α.Ν.Π,σύμφωνα με το Θέμα 1, κεφάλαιο Β :Θέματα συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μέχρι τις 12 το βράδυ οι μηχανές δούλευαν, το πλοίο ζήτησε άδεια να φύγει (μάλιστα ζήτησε να φύγει και πριν από το ΝΤΑΛΙΑΝΑ που βυράριζε εκείνη την ώρα στο ντοκ 3) μέχρι που ξαφνικά σβήσανε οι μηχανές, και ο περιβάλλοντας χώρος άδειασε. Μέχρι τις 1:45 δεν φαινότανε πλέον καμμία κινητικότητα στο πλοίο. Τι άλλαξε:confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...