Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

Ε ρε γλέντια.....

 

Αν δέν απατώμαι,η περιοχή τής Ψυττάλειας είναι αγκυροβόλιο (ράδα).Θα απο/προσθαλασσώνωνται τα υδροπλάνα με...ζιγκ-ζάγκ ανάμεσα απ'τα βαπόρια;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δειτε και αυτο.Ο Ευγενιδης ετοιμαζεται να αφησει τα speedrunner και να το ριξει στα..υδροπλανer.

 

.Ενδιαφερον εχουν δειξει και αρκετοι αλλοι Ελληνες και ξενοι επενδυτες και μελετες σκοπιμοτητας εκπονουνται ηδη για συνδεσεις μεταξυ Πειραια-Αργοσαρωνικου,Πειραια-Κυκλαδων,Κρητης-Κυκλαδων καθως και για Σποραδες και Ιονιο.

 

Αν τελικα αυτα τα σχεδια προχωρισουν προβλεπω συντομα να ξεχναμε οτι ξεραμε.Ισως και να αποδειχθουν η ταφοπλακα της ακτοπλοιας οπως την γνωριζαμε τοσα χρονια ιδιως για Κυκλαδες και Ιονιο!

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Αν τελικα αυτα τα σχεδια προχωρισουν προβλεπω συντομα να ξεχναμε οτι ξεραμε.Ισως και να αποδειχθουν η ταφοπλακα της ακτοπλοιας οπως την γνωριζαμε τοσα χρονια ιδιως για Κυκλαδες και Ιονιο!

 

Νομίζω ότι το γεγονός ότι τόσα χρόνια δεν περπάτησαν τα υδροπλάνα , δεν πρέπει να έχει σχέση τόσο με τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις του κράτους, όσο με τα στοιχεία της εκμετάλλευσης. Πιστεύω ότι εάν και όταν ξεκινήσουν αυτές οι πολυθρύλητες συνδέσεις θα είναι εντελώς εποχιακές και μικρής δυναμικότητας, που δεν θα επηρεάσουν σημαντικά την ακτοπλοϊα. Το πολύ πολύ να κοπεί κανένα επιδοτούμενο δρομολόγιο που κουβαλάει 5-10 επιβάτες και να αντικατασταθεί με μιά πτήση υδροπλάνου, εάν και εφόσον αυτό μπορεί να προσθαλασσωθεί στα υπ΄όψη νησιά.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μήν το γελάτε,και το Μεσολόγγι έχει αεροδρόμιο....

 

 

Μικρό, για ανεμόπτερα, εκπαιδεύσεις και αερομοντελιστές. Άμα γίνει καμιά επένδυση στην Οξειά, σίγουρα θα το δούμε να αναπτύσσεται. Μέχρι τότε μια χαρά είναι ο Άραξος και το Άκτιο, ανάμεσα στα οποία και βρίσκεται.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι το αεροδρόμιο τού Μεσολογγίου (LGMS) είναι μικρό. 

 

Και δέν πρόκειται ν'αναπτυχθή ακόμη κι'άν γίνη επένδυση στην Οξειά,αφού ήδη υπάρχουν ο Αραξος και το Ακτιο.Γιατί να υπάρχη και τρίτο αεροδρόμιο σε κοντινή απόσταση απ'αυτά;Το πολύ-πολύ να τού μακρύνουν λίγο τον διάδρομο ώστε να μπορή να κατέβη εκεί κανένα μικρό biz-jet και να φτιάξουν κι'ένα κτίριο υποδοχής,να μήν εκτίθενται εις τάς καιρικάς συνθήκας οι επιβαίνοντες.Μήν περιμένουμε ότι θα προσγειώνωνται στο Μεσολόγγι τίποτε widebodies,ακόμη κι'άν είναι γιά να φορτώσουν αυγοτάραχο...... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Να ιδρυθεί υδατοδρόμιο στην περιοχή της Δυτικής Μάνης αποφάσισε πρόσφατα το Δημοτικό Συμβούλιο, εγκρίνοντας κατά πλειοψηφία την εισήγηση του δημάρχου Δημ. Γιαννημάρα. Όπως είπε ο ίδιος, η εταιρεία Hellenic Seaplanes S.A. ήλθε σε επαφή μαζί του προκειμένου να ιδρυθεί υδατοδρόμιο στην περιοχή, με σκοπό την ένωση διαφόρων πόλεων με την Δυτική Μάνη, συμπεριλαμαβανομένης και της πρωτεύουσας.

 

Ο τέως δήμαρχος Ι. Μαραμπέας ανέφερε ως θετικό το γεγονός ότι θα γίνουν συζητήσεις, εκφράζοντας ταυτόχρονα τον προβληματισμό του κατά πόσο θα είναι αναπτυξιακό ή θα δημιουργήσει προβλήματα στην περιοχή.

Θετικός με το όλο εγχείρημα είναι και ο επιχειρηματικός κόσμος της Δυτικής Μάνης, αλλά και της Καλαμάτας.

 

 

Πηγή :  Μεσηνιακά νέα

Link to comment
Share on other sites

Η ιδια εταιρεια(Hellenic Sea...planes ^_^ )επιδιωκει με αναλογη κινηση της προς την Περιφερεια Κρητης να ξεκινησουν αμεσα εργασιες κατασκευης υποδομων υδατοδρομιων στα λιμανια των μεγαλων πολεων του νησιου προκειμενου μεσα στο 13 να λειτουργησει η συνδεση Χανια-Ρεθυμνο-Ηρακλειο με υδροπλανο.

Link to comment
Share on other sites

Η ιδια εταιρεια (Hellenic Sea...planes )επιδιωκει  13 να λειτουργησει η συνδεση Χανια-Ρεθυμνο-Ηρακλειο με υδροπλανο.

 

Καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αλλά στην κατάσταση που βρίσκεται ό τόπος, θα ακούσουμε και άλλα.

Ποιός Ηρακλειώτης θα πάρει υδροπλάνο να πάει στο Ρέθυμνο και πόσοι Χανιώτες bussinesmen υπάρχουν που να θέλουν να βρεθούν σε χρόνο dt στο Ηράκλειο να συναντηθούν με τον Περιφερειάρχη  <_<;

Η μόνη λογική σύνδεση θα ήταν Ηράκλειο-Άγιος Νικόλαος (και με το ζόρι Σητεία), για τους έχοντες και κατέχοντες τουρίστες που θέλουν να βρεθούν γρήγορα από το παράπηγμα που λέγεται Διεθνής Αερολιμήν "Ν. Καζαντζάκης" στα ακριβά-όχι all inclusive-ξενοδοχεία του Κόλπου του Μεραμβέλου. Αλλά πάρε τους από το Αεροδρόμιο, τράβα τους στο υδατοδρόμιο, ξαναπάρε τους απο το άλλο υδατοδρόμιο, πήγαινέ τους στα ξενοδοχεία, ο χρόνος τραβάει σε μάκρος...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι οι τιμες θα ειναι και τοσο υψηλες(εκτος πια κι αν θελουν να αυτοκτονησουν)ωστε να ειναι απλησιαστες.Σκεφτειτε για παραδειγμα οτι Xανια-Ηρακλειο η τιμη του εισιτηριου του κτελ ειναι 14 ευρω και χρειαζεσαι 2,5 ωρες.Εαν το υδροπλανο βαλει εισιτηριο με 20 ευρω και διαρκεια διαδρομης 30 λεπτα πιστευεις αγαπητε georgios express οτι δεν θα βρεθουν 20 Ελληναρες(τοσες θεσεις θα εχει)για να το προτιμησουν ανα δρομολογιο για να μην τραβολογιουνται με το κτελ? ;) Χωρια οι τουριστες το καλοκαιρι...Εμενα παντως γενικα η ιδεα της υπαρξης υδροπλανων στα νησια μας δε μου φαινεται και τοσο εκτος πραγματικοτητας...Μη σας πω οτι τη σημερον ημερα πιο πολυ εκτος πραγματικοτητας μου φαινονται τα ταχυπλοα της ακτοπλοιας μας παρα τα αερο/υδροπλανα..

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ για τη σοβαρότητα-προθέσεις της πλειονότητας των προτάσεων που έχουν γίνει γνωστές. Αν πραγματικά σκόπευαν να επενδύσουν δεν είχαν παρά να απευθυνθούν στο γνωστό υπουργείο, να ζητήσουν αποκλειστικότητα, να φτιάξουν τις υποδομές που χρειάζονται και να ξεκινήσουν. Με τη πείνα που πέφτει και την ανάγκη για "επιτυχίες" και "επενδύσεις" θα έτρεχαν όλοι οι φορείς.

 

Αυτά που βέλπουμε, φτιάχτε εσείς τις υποδομές και εμείς θα νοικιάσουμε ένα αεροσκάφος και βλέπουμε, δε μου κάνει και πολύ για business plan σοβαρού μαγαζιού.

Link to comment
Share on other sites

Δέν θα ήταν πιό εύκολο να δρομολογηθή ένα ταχύπλοο μεταξύ τών τριών αυτών λιμανιών;

 

Ούτε να φτιάξης υποδομές χρειάζεται,ούτε να περιμένης να σού υπογράψουν την άδεια πέντε-έξι "συναρμόδιοι" υπουργοί......

 

Αντε,γιατί εδώ δέν έχουμε λιμάνια γιά τα πλοία μας,το υδροπλάνο μάς μάρανε...

Link to comment
Share on other sites

Πολλα υποσχομενες συνδεσεις ερχονται(?)στην Κρητη απο του χρονου.

Με οκτώ υδατοδρόμια σε όλη την Κρήτη, και με προορισμούς από και προς, την Σαντορίνη, τη Μήλο, τη Μύκονο, τα Κύθηρα, τη Δήλο, τη Ρόδο, τη Μονενβασιά, την Καλαμάτα και τη Γαύδο, ανοίγει τα φτερά της η εταιρεία Υδροπλάνα Ελλάδος.

 
Πλέον, και από την επομένη χρονιά, τα υδροπλάνα στην Κρήτη, και η συγκοινωνιακή σύνδεση του νησιού, με όλους τους παραπάνω προορισμούς φαίνεται πως θα είναι πραγματικότητα.
 
Τα παραπάνω είπε στον SUPER FM 89.6, ο εκπρόσωπος της εταιρείας στην Κρήτη κ. Γιάννης Φακιδάρης, που παράλληλα τόνισε ότι η «Υδροπλάνα Ελλάδας» έχει θέσει ως στόχο τη δημιουργία περίπου 100 υδατοδρομίων στη χώρα με σύνθημα το «συνδέομε την Ελλάδα».
 
Σημειώνεται ότι ένα τέτοιο γεγονός θα συνδέσει όλη τη νησιωτική χώρα μεταξύ της, και θα δημιουργήσει νέα δεδομένα, τόσο στις θαλάσσιες συγκοινωνίας, ενώ θα βάλει και τις βάσεις για  περαιτέρω βελτίωση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος.
 
Όπως είπε ο κ. Φακιδάρης η ιστορία του υδροπλάνου ξεκινάει στη χώρα μας με τρομερή αργοπορία, καθώς σε άλλες χώρες υπάρχει ως μεταφορικό μέσο αιχμής τα τελευταία 30 χρόνια.
 
Τα υδροπλάνα όπως είπε στον SUPER FM ο εκπρόσωπος της εταιρείας θα είναι «21 θέσεων και θα μπορούν να πετάξουν ακόμα και με κύμα προσθαλάσσωσης , αποθαλάσσωσης 1,6 μέτρα, που μπορεί να είναι απαγορευτικό ακόμα και για πολλά πλοία.»
 
Μάλιστα όπως έιπε ο κ. Φακιδάρης το κυριότερο είναι πως «το κόστος θα είναι σχεδόν το ίδιο με του πλοίου.»
 
«Η ύπαρξη όλων αυτών των συγκοινωνιακών γραμμών είναι ένας μοχλός ανάπτυξης τόσο για την Κρήτη, όσο και ειδικότερα για τα Χανιά, και είναι ένα εγχείρημα που το πιστεύει η εταιρεία και πλέον βρισκόμαστε στο στάδιο της υλοποίησης του,» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Φακιδάρης.
 
Αναφορικά με το που θα υπάρχουν τα υδατοδρόμια της Κρήτης ο εκπρόσωπος της εταιρείας «Υδροπλάνα Ελλάδας» ανέφερε ότι « τέσσερα υδατοδρόμια θα δημιουργηθούν στα Χανιά, το Ηράκλειο, το Ρέθυμνο, τον Άγιο Νικόλαο, ενώ θα δημιουργηθούν και στη νότια πλευρά του νησιού τέσσερα ακόμα».
 
Στα Χανιά η εταιρεία έχει έρθει σε επαφή με τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων Απόστολο Βουλγαράκη, το Δήμαρχο Χανίων Μανόλη Σκουλάκη,  ενώ έχει κατατεθεί και η σχετική πρόταση στο Λιμενικό Ταμείο, το οποίο και θα χαράξει τα υδατοδρόμια. Όπως είπε ο κ. Φακιδάρης «είμαστε πλέον στο στάδιο της συνεργασίας και των επαφών με το Λιμενικό Ταμείο για τη χάραξη των υδατοδρομίων, και όλοι οι δήμοι με τους οποίους έχουμε έρθει σε επαφή έως τώρα μας αντιμετωπίζουν θετικά καθώς η όλη προσπάθεια θα συμβάλει αποφασιστικά  στην τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Κρήτης.
 
Link to comment
Share on other sites

Οπως έγραψε πιό πάνω ο georgios express,"καθρεφτάκια γιά ιθαγενείς".....

 

Ειδικά αυτήν την "καραμέλα" ότι το υδροπλάνο μπορεί να απο/προσθαλασσωθή ακόμη και με κυματισμό που είναι απαγορευτικός γιά πολλά πλοία,μού την είχε πεί προσφάτως σε συζήτησή μας μέσω διαδικτύου ο αδελφός τού βασικού μετόχου τής AirSea Lines.

 

Αν,όμως "τουμπάρη" κανένα απ'αυτά τα υδροπλάνα-όπως είχε τουμπάρει πρό δυό ετών το πυροσβεστικό Canadair στον Πόρο-τότε όλοι θα κατηγορούν τον πιλότο που επεχείρησε την προσθαλάσσωση με τέτοιες συνθήκες.

 

Εχω την εντύπωση πως όλοι αυτοί οι "υδροπλανάδες" φαντασιώνονται μιά Ελλάδα όπου εκατοντάδες υδροπλανάκια τών 19 θέσεων (και όχι 21,όπως λέει ο κ.Φακιδιάρης) θα απο/προσθαλασσώνωνται καθημερινώς από νησάκια και βραχονησάκια και θα σβουρλίζουν στον Ελληνικό εναέριο χώρο,ενώ οι ακτοπλόοι εφοπλιστές θα κάθωνται και θα βλέπουν τα πλοία τους δεμένα στα λιμάνια.......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρά τα όσα είπαμε παραπάνω υπογράφει πριν λίγες μέρες η σύμβαση για τη μελέτη, κατασκευή και αδειοδότηση

του υδατοδρομίου Ρεθύμνου μεταξύ του Λιμενικού ταμείου και της εταιρίας "Ελληνικά Υδατοδρόμια".

 

Ο σχεδιασμός μιλάει για πρώτες δοκιμαστικές πτήσης μόλις προχωρήσει η αδειοδότηση

και ολοκληρωθεί η ενοικίαση των πρώτων υδροπλάνων από το εξωτερικό. 

 

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

ΣΧεδόν όλα τα αεροπλάνα πλέον (ακόμη και τα μονοκινητήρια ιδιωτικά) έχουν μιά ειδική συσκευή που λέγεται transponder και στέλνει στο ραντάρ τού κέντρου ελέγχου εναερίου κυκλοφορίας πληροφορίες σχετικά με το ύψος,την κατεύθυνση,την ταχύτητα καθώς και την "ταυτότητα" τού αεροπλάνου (χαρακτηριστικό κλήσης ή νηολόγιο ή αριθμό πτήσης).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και η Aegean το είχε κάνει αυτό όταν έφερε τα πρώτα 4 airbus της,οπότε δέν είναι και τόσο πρωτότυπη η κίνηση γιά τα Ελληνικά δεδομένα.

 

Εδω που τα λεμε παντως , ασχετο βεβαια, η AEGEAN ειχε κανει κι άλλες πρωτότυπες κινήσεις αργότερα, όπως οι εκλεκτοί πιλότοι για τα boeing 737..... :D  ( πληροφοριακα... )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κρίσιμο δίμηνο για OA – Aegean

 

«Κόκκινο» στη συγχώνευση Olympic Air – Aegean από την επίτροπη Ανταγωνισμού της Ε.Ε

 

μετα απο 3 σχεδον χρονια και αφου μεσολαβησε μια μεγαλη περιοδος οπου οι εταιρειες στην πραξη δεν ανταγωνιζονταν, η ευρωπαϊκη επιτροπη ενεκρινε την εξαγορα της olympic air απο την aegean. η μεταστροφη αποδιδεται στην κριση, το μειωμενο μεταφορικο εργο και την ανυπαρξια αλλου ενδιαφερομενου για τις εσωτερικες πτησεις της ελλαδας.

 

σε πρωτη φαση ακομη και μετα την ενοποιηση των εταιρειων, θα υπαρχουν τα δυο χωριστα brands και θα μπορει η aegean να χρησιμοποιει ολα τα σινιαλα της Ολυμπιακης.

 

αλλη μια επιτυχημενη δραστηριοτητα του ομιλου mig. (που ο διαγωνισμος για το νεο logo και τις νεες στολες?) B)

 

 

Η συμφωνία έχει σαν αποτέλεσμα την ενίσχυση των ταμειακών διαθεσίμων της MIG κατά το πρόσθετο τίμημα των €52 εκατ. το οποίο θα καταβληθεί σταδιακά, καθώς και τη μείωση του συνολικού δανεισμού του ομίλου κατά το ποσό των €117,8 εκατ. που αντιστοιχεί σε υποχρεώσεις που απορρέουν από συμβάσεις χρηματοοικονομικής μίσθωσης αεροσκαφών. Οι παραπάνω κινήσεις βελτιώνουν σημαντικά τη χρηματοοικονομική δομή του ομίλου. Στις ενοποιημένες λογιστικές καταστάσεις της MIG η Olympic Air εμφανίζεται ως διακοπείσα δραστηριότητα από το τέλος του 2012.

Η συμφωνία αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου Marfin Investment Group για την απεμπλοκή από ζημιογόνες δραστηριότητες με αρνητικές ταμειακές ροές και την επικέντρωση στις κύριες δραστηριότητές της με θετικές προοπτικές, και οικονομικά αποτελέσματα στοχεύοντας μεσοπρόθεσμα στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους μετόχους του ομίλου".

Edited by proud_ionian
για αντι και
Link to comment
Share on other sites

Στο Ηρακλειο παντως που θα πεταει η μια απο τις δυο απο 1/11 τα εισητηρια εχουν παρει φωτια και τα δρομολογια εχουν ηδη μειωθει στο μισο καθημερινα...

Link to comment
Share on other sites

Mέχρι να έρθει κι εκεί η Ryan, για την οποία κάνανε τον κόσμο άνω κάτω όταν ξεκινούσε το Θεσσαλονίκη-Χανιά (το πρώτο εσωτερικό της). Με τιμές από €15.

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείτε, όλα θα φτιάξουν, τα αεροπλάνα θα πηγαίνουν καθημερινά σε όλα τα νησιά, μόνο που αυτά θα είναι μόνο 5-6 τουριστικά...

 

ΥΓ Ειδικά για την Λήμνο έχουν απόλυτο δίκαιο. Σου λέει αφού εξυπηρετείται τέλεια από τα πλοία...τί τα θέλουν τα αεροπλάνα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...