Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

Προχωράνε οι προτετοιμασίες της SkyGreece που ξεκινά πτήσεις την Άνοιξη, καταρχάς για Τορόντο, Μόντρεαλ και Νέα Υόρκη, με ένα Boeing 767-300ER. Στο φτερό της ουράς έχει βαφτεί η ελληνική σημαία (και όχι το logo της εταιρείας). Δε μπορούσαν να τη βάλουν έστω με σωστή φορά; :wacko:  Ελπίζω να μη γίνει έτσι, γιατί θα είναι τελείως "τσιρκολί"! Καλύτερα λιγότερο "φορτωμένο".

 

1240260_551460391573956_567711318_n.jpg


Μην ανησυχείτε, όλα θα φτιάξουν.

 

Eίναι δυνατόν να ζητάνε να κλείσουν όλα αυτά τα αεροδρόμια;

 

Στο μεταξύ:

 

Το λουκέτο το εισηγείται η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αμφιβάλλω άν είναι δυνατόν μιά αεροπορική εταιρία να ζητά να κλείσουν αεροδρόμια άλλης χώρας.Μήπως ο δημοσιοκάφρος που συνέταξε την είδηση δέν κατάλαβε καλά;

 

Επίσης:είναι πάντως αλήθεια ότι κάποια αεροδρόμια που δέν έχουν καθημερινή κίνηση-άρα υπολειτουργούν-θα μπορούσαν να κλείσουν (ή,έστω,να κλείνουν τους χειμερινούς μήνες).Δέν είναι δυνατόν σε μιά μικρή χώρα όπως η Ελλάδα να έχουμε από ένα αεροδρόμιο σε κάθε πόλη και χωριό.Ακόμα και σε μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές χώρες,κάτι τέτοιο δέν συμβαίνει.

 

ΥΓ.Θυμάστε την ταινία "ο κ.πτέραρχος";

Link to comment
Share on other sites

Από σκέτη περιέργεια και μόνο, θα μπορούσες να αναφέρεις μερικά από αυτά τα αεροδρόμια και επίσης να μοιραστείς μαζί μας και τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης των κατοίκων αυτών των περιοχών στα πλησιέστερα μεγάλα αστικά κέντρα, π.χ. για ιατρική περίθαλψη, άλλου είδους αναγκών κ.ο.κ.;

Link to comment
Share on other sites

Τα αεροδρομια στην Ελλαδα ειναι πιο πολλα απ οσα φανταζομαστε.. ;) Ενδεικτικα θα αναφερω τα κατα τη γνωμη μου πλεον ακυρα που εγιναν στη λογικη που περιγραφει ο Hastaroth οπως το Αεροδρομια Καστοριας,Κοζανης,Πρεβεζας τα οποια ειτε βρισκονται μια ανασα πλεον-χαρη και στη Εγνατια-απο κεντρικα αεροδρομια οπως το Μακεδονια(τα 2 πρωτα)ειτε επισης κοντα σε αστικα κεντρα οπως τα Ιωαννινα που εχουν επισης αεροδρομιο(Πρεβεζα).Δε νομιζω οτι για κατι τετοια αεροδρομια οι κατοικοι των περιοχων αυτων στερουνται εναλλακτικων τροπων μετακινησης!!Μην κοιταμε μονο τα νησια.

Link to comment
Share on other sites

Πέραν τούτου,έχω την εντύπωση πως η εν λόγω είδηση είναι απλώς φήμη.Διότι αφ'ενός δέν είδα να σχολιάζεται στο "συγγενικό" site (airliners.gr) όπου θα είχε βουϊξει ο τόπος,αφ'ετέρου δέν έχω δεί την είδηση σε κανένα άλλο ειδησεογραφικό site ή εφημερίδα.

 

Επίσης μού είναι δύσκολο να αντιληφθώ με τί κριτήρια θα απαιτούσαν οι ξένοι να κλείση π.χ.το αεροδρόμιο Ιωαννίνων,μιάς πόλης δηλαδή που έχει ένα απ'τα σημαντικώτερα πανεπιστήμια τής χώρας,αλλά και τουρισμό "παντός καιρού",αφού εκτός τών άλλων (χειμερινός τουρισμός κλπ) γίνονται εκεί ούκ ολίγα συνέδρια ετησίως.

 

Οπως δέν αντιλαμβάνομαι επίσης γιατί ζητούν να κλείσουν ΚΑΙ το JPR (Πάρος) ΚΑΙ το JNX (Νάξος)-δέν τούς κόφτει να σκεφτούν πως ένα απ'τα δύο-τουλάχιστον-πρέπει να διατηρηθή,αφού και τα δύο νησιά έχουν τουρισμό και τον χειμώνα,αλλά επίσης πως ακόμη και ένα απ'τα δύο να μείνη,μπορεί να εξυπηρετήση και το άλλο νησί (αφού η απόσταση μεταξύ τους είναι μικρή,ακόμα και με το πλοίο-περίπου 55 λεπτά με το συμβατικό).

Link to comment
Share on other sites

Βρε Μιλτιάδη, άκυρο το αεροδρόμιο της Πρέβεζας; (Ακτίου) :P

Το αεροδρόμιο της Πρέβεζας (που βρίσκεται... στην Ακαρνανία), δεν είναι εκεί για να πάει ο Πρεβεζάνος στην Αθήνα (που από την Εγνατία η πόλη του απέχει 1,5 με 2 ώρες οδήγησης σε άθλιο δρόμο (ως Γιάννενα δηλαδή, που δεν πάνε έτσι οι περισσότεροι) και ο δρόμος ως Αθήνα μέσω Αντιρρίου ειναι τραγικός οπότε καλά κάνει αν θέλει να πάει με αεροπλάνο). Είναι εκεί γιατί εξυπηρετεί την σημαντική κίνηση της Λευκάδας, Πάργας, Συβοτων και λοιπών τουριστικών, παράκτιων περιοχών της Ηπείρου. 148.000 αφίξεις είχε Μάρτη με Σεπρέμβρη φέτος, λίγο κάτω από την Μύκονο... Γι' αυτό άλλωστε δεν είναι και στην λίστα με αυτά που ζητάνε να κλείσουν.

Για τα άλλα μέρη (όπως Καστοριά), ας μιλήσουν οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών της ηπειρωτικής χώρας...

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκτός απ'την "Δημοκρατία",σε καμμιά άλλη εφημερίδα δέν αναφέρεται η είδηση αυτή,ενώ το in.gr δημοσιεύει δήλωση από το ΤΑΙΠΕΔ ότι δέν τίθεται θέμα κλεισίματος τών αεροδρομίων αυτών.

 

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231268719

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ζούμε στη συγκεκριμένη χώρα και στις συγκεκριμένες συνθήκες, σας καλώ να σκεφθούμε όλοι, ότι εδώ και μία τριετία, όποιος πονηρός θέλει να πετύχει εξίσου πονηρό επικαλείται τις επιταγές της τρισκατάρατης Τρόικας.

Πάμε παραπέρα: Το άρθρο μυρίζει υστερόβουλη άγνοια και ΑΝεξΕΛεγκτη, υποβολιμιαία υστερία. Τι την νοιάζει την Lufthansa αν το αεροδρόμιο της Κοζάνης θα λειτουργεί ή όχι; Με ποιό θεσμικό ρόλο παρεμβαίνει; Μήπως έμαθε ότι ετοιμάζει η RyanAir πτήσεις Γκιζελκίρχεν-Κοζάνη και φοβάται μην της πάρει επιβάτες από το Φραγκφούρτη-Αθήνα; Σοβαροί να είμαστε. Ποιός απαιτεί να κλείσουν αεροδρόμια όπως της Σκύρου, του Αράξου, της Νέας Αγχιάλου και της Καλαμάτας; Άλλου είναι οι διάδρομοι και οι εγκαταστάσεις, το πολιτικό σκέλος είναι ένα σχεδόν παράπηγμα. Η Μήλος είναι σχεδόν ιδιωτικό, η SBB με τα ορυχεία γεμίζει τα αεροπλάνα. Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Κάρπαθος, Καστελλόριζο: Μοναδική εναλλακτική λύση αφού αν δεν πρέπει να κάνεις ώρες με το αυτοκίνητο ή μερόνυχτα  με το πλοίο.

Το θέμα που στην πραγματικότητα έχει πράγματι τεθεί είναι της ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων. Όχι κατ΄ ανάγκη κακό, απλώς αν και όταν ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση, χρήσιμο θα ήταν να μπούν ρήτρες τέτοιες ώστε να μην πληρώνει ο επιβάτης φόρους αεροδρομίων €46 ανά διαδρομή (όπως "Ελ. Βενιζέλος") αντί των σημερινών €16. Εκεί κρύβεται το μυστικό του πονηρού που λέγαμε παραπάνω και όχι στη Lufthansa και την Τρόικα.

(Άλλο θέμα θα ήταν χρήσιμο να εξετασθεί: Αεροδρόμια όπως της Κοζάνης ή της Καστοριάς κατασκευάσθηκαν (και για πολιτικούς λόγους) σε εποχές που για να φτάσεις εκεί έπρεπε να ταξιδεύεις 10 ώρες με το αυτοκίνητο και να περνάς το Δομοκό, το Σαραντάπορο και τό Βογατσικό. Σήμερα υπολειτουργούν πλήρως, η ΟΑ δεν έχει ούτε ένα δρομολόγιο. Πόσο κοστίζουν αυτά τα αεροδρόμια και τι λόγο κόστους/όφελος έχουν; Ένας εξορθολογισμός των δαπανών δεν βλάπτει)

Link to comment
Share on other sites

Οντως αυτό είναι ένα θέμα που δέν εξετάζεται,γιατί όποτε γίνεται λόγος γιά ιδιωτικοποίηση περιφερειακών α/δ,πέφτουν όλοι οι αριστεράρηδες Συριζαίοι και ξυριζαίοι και ουρλιάζουν πως "ξεπουλιέται η χώρα στους ξένους".Πέφτουν επίσης και οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια αυτά,που έχουν σαφώς πολύ λιγώτερο φόρτο εργασίας και δέν θέλουν να χάσουν την βολή τους(με μιά πτήση την ημέρα ανά προορισμό,την υπόλοιπη μέρα οι εργαζόμενοι βαράνε μύγες-ο λόγος κόστους/οφέλους που είπαμε παραπάνω...)

 

Πέραν τούτου,αναρωτιέμαι μήπως και κάποια ακριτικά αεροδρόμια με πολύ λιγη κίνηση θα μπορούσαν να κλείνουν όταν δέν υπάρχη ανάγκη (π.χ.πόσοι πάνε καθημερινώς απ'την Αθήνα ή Θεσσαλονίκη στο Καστελλόριζο ή στην Κάρπαθο χειμωνιάτικα;) και να ανοίγουν μόνο σε ωρισμένες περιόδους.Δέν βλέπω τον λόγο τέτοια αεροδρόμια να παραμένουν ανοιχτά όλον τον χρόνο,όταν ακόμα και τα πλοία τής άγονης που εξυπηρετούν τους αντίστοιχους προορισμούς,τον χειμώνα πηγαινοέρχονται σχεδόν άδεια μεταφέροντας τρείς και τον κούκο.

 

Δυστυχώς,στην Ελλάδα δέν έχει αναπτυχθεί ιδιαιτέρως ο "θεσμός" τών non-controlled airports,όπως συμβαίνει στίς ΗΠΑ,όπου πολλά αεροδρόμια δέν έχουν κάν πύργο ελέγχου,διότι δέν γίνεται κάν έλεγχος κυκλοφορίας-απλώς υπάρχει μόνο ένας κύριος που λέγεται FBO (Fixed Base Operator) και που μέ ένα φορητό VHF δίνει απλώς μετεωρολογικές πληροφορίες στους πιλότους-οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν άν πετάη κάποιο άλλο α/φος στην περιοχή ("see and be seen",που λένε και οι Αγγλοσάξονες).Τα αεροδρόμια αυτά λειτουργούν "ώρες καταστημάτων" και μόνο άν υπάρξη κάποια επείγουσα ανάγκη ξυπνάνε τον εν λόγω κύριο και τον στέλνουν ν'ανοίξη το αεροδρόμιο γιά να κατέβη το συγκεκριμένο αεροπλάνο.Δέν ξέρω άν και πόσα τέτοια αεροδρόμια υπάρχουν στην Ελλάδα (πάντως το αεροδρόμιο τών Κυθήρων ήταν κάπως έτσι στα μέσα της δεκαετίας τού '80,ο αδελφός μου που είχε πάει εκεί,μάς είχε διηγηθεί πως όταν επρόκειτο να γυρίση στην Αθήνα,περίμενε έξω απ'την περίφραξη να έρθη ο τύπος με το VHF και να ξεκλειδώση την πόρτα-δέν υπήρχε μάλιστα ούτε κάν terminal,οι επιβάτες περίμεναν εκτεθειμένοι στίς καιρικές συνθήκες). 

Link to comment
Share on other sites

Πέραν τούτου,αναρωτιέμαι μήπως και κάποια ακριτικά αεροδρόμια με πολύ λιγη κίνηση θα μπορούσαν να κλείνουν όταν δέν υπάρχη ανάγκη (π.χ.πόσοι πάνε καθημερινώς απ'την Αθήνα ή Θεσσαλονίκη στο Καστελλόριζο ή στην Κάρπαθο χειμωνιάτικα ;) και να ανοίγουν μόνο σε ωρισμένες περιόδους.Δέν βλέπω τον λόγο τέτοια αεροδρόμια να παραμένουν ανοιχτά όλον τον χρόνο,όταν ακόμα και τα πλοία τής άγονης που εξυπηρετούν τους αντίστοιχους προορισμούς,τον χειμώνα πηγαινοέρχονται σχεδόν άδεια μεταφέροντας τρείς και τον κούκο.

 

ακριβως επειδη ειναι ακριτικα δεν πρεπει να κλεινουν. εδω εχει γινει ολοκληρος ντορος παλιοτερα που οι καστελοριζιοι δεν μπορουσαν να πανε ροδο και πηγαιναν στην τουρκικη πολη απεναντι.

(ξαναλεω) ας μην τα βαζουμε ολα στο μιξερ. ασφαλως και πολλα αεροδρομια δεν εχουν πλεον λογο υπαρξης, αλλα δεν ειναι των ακριτικων νησιων αυτα που πρεπει να κλεισουν πρωτα πρωτα

Link to comment
Share on other sites

Εν πάσει περιπτώσει,ένας εξορθολογισμός πρέπει οπωσδήποτε να γίνη.Αν δέν πρέπη να κλείση το Καστελλόριζο επειδή είναι ακριτικό,άς κλείσουν τουλάχιστον αυτά που πρέπει-αλλά εδώ ούτε κι'αυτό κάνουν οι αρμόδιοι,φοβούμενοι τίς αντιδράσεις τών κατοίκων τών αντιστοίχων πόλεων.

 

Επίσης,εγώ δέν είπα να κλείνουν τελείως τα αεροδρόμια τών ακριτικών νησιών-είπα απλώς να ανοίγουν σε ωρισμένες περιόδους ή σε περίπτωση εκτάκτων αναγκών.Οταν σε ένα αεροδρόμιο δέν κατεβαίνη καμμιά τακτική πτήση καθημερινώς,ποιός ο λόγος να παραμένη σ'αυτό βάρδια αερολιμενικών (ή,έστω,αερολιμενικού) όλη την ημέρα;Γιά ν'αγναντεύη τα χωράφια γύρω του;αυτή είναι η έννοια τού FBO που ανέφερα πιό πάνω-η λειτουργία τού αεροδρομίου part time.Κι'οπως είπα επίσης,μπορεί ένα αεροδρόμιο να παραμένη μέν ανοιχτό,αλλά χωρίς προσωπικό-οι πιλότοι θα έχουν την ευθύνη τού διαχωρισμού μεταξύ τους (see and be seen,είπαμε)-δέν είναι δά και τόσο τραγικό όταν στο αεροδρόμιο θα έρθη μιά πτήση την ημέρα,ο πιλότος να ρίξη μιά ματιά γύρω του να δή άν υπάρχη (που δέν θα υπάρχη) άλλο αεροπλάνο τριγύρω,πρίν μπή στην "τελική" γιά προσγείωση.Στίς ΗΠΑ αυτό γίνεται ακόμη και σε αεροδρόμια που έχουν μέχρι και δέκα πτήσεις την ημέρα.

 

ΥΓ.Το ότι οι Καστελλοριζιώτες δέν μπορούσαν να πάνε στην Ρόδο οφειλόταν στην μή ύπαρξη αεροδρομίου;

Link to comment
Share on other sites

 

ΥΓ.Το ότι οι Καστελλοριζιώτες δέν μπορούσαν να πάνε στην Ρόδο οφειλόταν στην μή ύπαρξη αεροδρομίου;

 

Αν και είμαστε off, όχι η δυσκολία στην προσέγγιση των Καστελλοριζιών στη Ρόδο, ή μη εξυπηρέτηση του νησιού ή ο ενίοτε ελλειματικός εφοδιασμός του, δεν οφείλεται στην παρουσία ή μη του αεροδρομίου.

Αλλά το Α/Δ είναι εκεί και για προφανείς στρατηγικούς (όχι τακτικούς) λόγους-μία εμπεριστατωμένη ματιά στην περιοχή του Χάρτη (Κρήτη-Ρόδος-Ακρωτήριο Ανεμούρ-Κόλπος Αττάλειας-Κύπρος), εξηγεί πολλά. Εδώ κατασκευάσθηκε ελικοδρόμιο στην Στρογγύλη σε χρόνο μηδέν για να μην το καταλάβουν κάποιοι στη γειτονιά εκεί, το αεροδρόμιο της Μεγίστης που είναι εκεί χρόνια θα φύγει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετα τη συγχωνευση των δυο αεροπορικων εταιρειων (Aegean-Olympic) οι τιμες εχουν παρει την ανηφορα για τα καλα!!! Για παραδειγμα περυσι τετοια περιοδο ταξιδευα για Ροδο (one way) με γυρω στα 70-80€ (Το πιο λιγο ειχα πληρωσει 55€ και το πιο ακριβο γυρω στα 120€ την Μεγαλη Εβδομαδα και το εισιτηριο να το κλεισω τελευταια στιγμη παντα. Τωρα που κοιταξα καποια ημερομηνια μεσα στο Νοεμβριο το πιο φτηνο εισιτηριο που θα να εχεις βαλιτσα μαζι σου ειναι περιπου 156€, δηλαδη η διπλασια τιμη!!!! Οι περυσινες τιμες υπαρχουν μονο για αυτους που δεν εχουν βαλιτσα μαζι τους!!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΟΙ τιμές αυτές είναι με τους φόρους αεροδρομίων ή άνευ;

 

Γιατί τον κύριο O'Leary δέν τον έχω και σε μεγάλη εκτίμηση ώς πρός την συνέπεια τών δρομολογίων και τιμολογίων του....

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες αυτες ειναι ο συνολικος ναυλος επιβατη με μιια αποσκευη γι αυτο και λεγονται low cost οι εταιρειες αυτες..Τα τελευταια χρονια που δραστηριοποιειται απο Χανια(με δρομολογια εξωτερικου εως τωρα)κ μπορω να κρινω καθοτι ντοπιος,δεν εχει δειξει καποια ασυνεπεια ως προς τα δρομολογια παντως. :confused: Ισα ισα που αν και Ιρλανδος θα τον χαρακτηριζα..Εγγλεζο σε τετοια θεματα. :D 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

MILTIADIS όταν λες αποσκευή εννοείς την χειραποσκευή να φανταστώ γιατί αν θες να τσεκάρεις βαλίτσα 15-κιλη θέλει € 20 για κάθε σκέλος πτήσης. Οι ναύλοι που διαφημίζονται είναι ναύλοι προσφοράς (περιλαμβάνουν φόρους) και θα εξαφανιστούν γρήγορα όπως είναι αναμενόμενο. Επίσης, όπως έγινε γνωστό από την συνέντευξη τύπου, το αεροδρόμιο της Αθήνας δεν είχε ενημερωθεί για τις προθέσεις της Ryanair και για αυτό οι άνθρωποι της Ryanair το έχουν ρίξει στα ευχολόγια τύπου "... looks forward to working with Athens Airport to unlock the vast potential currently suppressed by high access air costs." Για να δούμε τι θα δούμε!

Link to comment
Share on other sites

Από Χανιά πετά και για Θεσσαλονίκη από πέρσι, Μιλτιάδη. Ήταν το πρώτο δρομολόγιο εσωτερικού. H τιμή περιλαμβάνει χειραποσκευή συγεκριμένων διαστάσεων. Μην λέμε αποσκευή γιατί θα σκάσει κανείς με βαλίτσα (αποσκευή, χρεώνεται έξτρα) και θα πληρώσει στο τέλος όσο business σε ΒΑ :D Δεδομένου του σχετικά ακριβού "σπατόσημου", δεν έχει δυνατότητα να προσφέρει τραγικά χαμηλές τιμές όπως αλλού (λίγα θα είναι τα εισιτήρια με €12 για εσωτερικό και £25 για Λονδίνο), αλλά θα είναι σίγουρα χαμηλότερες από U2 και Α3 (η οποία συνήθως είναι πιο ακριβή κι από BA). Oι τιμές για αποσκευή διαφοροποιούνται ανά προορισμό και season και κυμαίνονται από €15 έως €45 ανά σκέλος πτήσης.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Το ξερω για τη Θεσ/νικη που ξεκινησε πριν μερικους μηνες και για την χειραποσκευη απλα ειπα να μην ειμαι και τοσο εξεδικευμενος(δεν ειμαστε και στο airliners.gr αλλωστε :D ).Και η χειραποσκευη αποσκευη ειναι.Με διαστασεις 55χ40χ20 και βαρος μεχρι 10 kg,δεν ειναι και τσαντα ωμου.. B)

Link to comment
Share on other sites

1η Ιούνη '13 ξεκίνησε το Χανιά-Σαλονίκη. Εντάξει τώρα, όταν λέμε αποσκευή εννοούμε την βαλίτζα! Δεν επιτρέπονται τέτοια όταν μιλάμε για λοκο, μπορεί να τα πληρώσουμε... ακριβά! :D

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Στα δρομολογια εξωτερικου απο Χανια ειναι χρονια και ολα αυτα τα χρονια λοιπον εχει δειξει μια συνεπεια.Αντιθετα για τα δρομολογια της Θεσ/νικης που εκτελουνται μονο 6 μηνες τωρα ειναι σχετικα νωρις για να μιλουσα με απολυτη βεβαιοτητα βαζοντας τα μεσα και αυτα(κ επισης εξωτερικο εχω παει πολλες φορες ενω για Θεσ/νικη δεν εχω πεταξει ακομα με ryan για να εχω πληρη αποψη).Βεβαια ιδια εταιρεια ειναι,οποτε μεγαλες διαφορες δεν θα υπηρχαν.

 

Αλλα στην τελικη τι καθομαστε και μετραμε τις..βαλιτσες μας τετοια ωρα? :P Εγω απο αλλου ξεκινησα(απο την ενταση του ανταγωνισμου μεταξυ αεροπλανου και πλοιου)και καταληξαμε στο οτι μπορει να παραπλανηθει ο Hastaroth απο τα λεγομενα μου και να κανει booking με βαλιτσα 20κιλη..?? :lol:

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

. Βοήθησε η πώληση του αεροδρομίου από τους Γερμανούς;

το euro2day μιλα για μερικη αλλαγη πολιτικης απο τη ryan (προσεγγιση με εταιρειες κρατησεων, αποδοχη υψηλου τιμολογιου του LGAV κλπ), με στοχο την ανακαμψη της αεροπορικης αγορας της ελλαδας που εχει πιασει πατο.

http://m.euro2day.gr/1175135/article.aspx

Link to comment
Share on other sites

Πιο σωστά, επωφελείται (η Ryanair) της πτώσης της κίνησης στο "Βενιζέλος", αφού έτσι:

 

μειώνεται το όποιο επενδυτικό ρίσκο και αυξάνονται γεωμετρικά οι προσδοκίες για υψηλά, άμεσα κέρδη.

 

Δεν έχει πιάσει πάτο η αεροπορική αγορά, στην υπόλοιπη χωρα οι αφίξεις έχουν ανοδική πορεία κάθε σεζόν. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...