Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

  • Replies 520
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ έχω δεί boarding σε πτήση τής Alitalia από Ρώμη γιά Βαρκελώνη πρό πολλών ετών (καμμιά σαρανταριά) και ήταν χειρότερη απ'την έξοδο τού Μεσολογγίου.....

Link to comment
Share on other sites

Πτηση alitalia milano-athens... Προχθες... Επιβιβαση σε λαθος αεροπλανο με αλλο προορισμο... Οι βαλιτσες στην πτηση για μαδριτη...

Link to comment
Share on other sites

Tα κάνει κάτι τέτοια η Alitalia, "minoan".

 

Πράγματι, "georgios express"! Γενικά οι Έλληνες επιβάτες είναι λίγο "γιούργια". Οι Θεσσαλονικείς έχουν "συμμορφωθεί" με τους κανονισμούς. Από/προς Άραξο έχω δει τα κάποια ωραία...

Link to comment
Share on other sites

Αρχές Αυγούστου 1976,πτήση Αθήνα-Κοπεγχάγη με την Sterling (και μάλιστα με Caravelle).Επιβιβαζόμαστε στην "νταλίκα" τής ΟΑ γιά να μάς πάη στο αεροπλάνο.Η ώρα περνάει και το όχημα δέν έχει ξεκινήσει.Εμφανίζεται συνοδός εδάφους με σωματότυπο γνωστής αθλήτριας τού ακοντίου και μπήζει τίς φωνές "τί κάνετε εκεί;ποιός σάς είπε να μπήτε σ'αυτό το λεωφορείο"βγάτε όλοι έξω!".Γίνεται το πρώτο "γιούργια" με όλους τους ταξιδιώτες να θέλουν να βγούν ταυτοχρόνως απ'την πόρτα τού οχήματος.Παραμένουμε στην έξοδο τού κτιρίου,αλλά το όχημα δέν φεύγει.Ερχεται δεύτερη συνοδός εδάφους,φυσιολογικού μεγέθους αυτήν την φορά.Μπήζει κι'αυτή τίς φωνές "γιατί κατεβήκατε;ανεβήτε πάλι να πάμε στο αεροπλάνο".Δεύτερο "γιούργια",με αντίθετη κατεύθυνση αυτήν την φορά.Ευτυχώς ξεκινά το λεωφορείο και μετά από ένα σύντομο σλάλομ ανάμεσα σε κάτι σταθμευμένα αεροπλάνα,φτάνουμε στο δικό μας.Τρίτο "γιούργια",παρόμοιο με το πρώτο,με τους επιβάτες να στριμώχνωνται στην πόρτα τού λεωφορείου γιά να βγούν όλοι ταυτοχρόνως (ξανά),λές και θα έφευγε το αεροπλάνο χωρίς να μπούνε όλοι μέσα...

 

Το αποκορύφωμα ήταν ότι εγώ,με το που βγήκα απ'το λεωφορείο,πήγα σάν κύριος στην "ουρά" τού αεροπλάνου,ανέβηκα απ'την ενσωματωμένη σκάλα,μπήκα στην καμπίνα άνετα κι'ωραία και βρήκα την θέση μου,χωρίς κανείς-και καμμία-εκ τού πληρώματος ν'αναρωτηθή πώς έγινε και μπήκα απ΄εκεί ενώ όλοι οι άλλοι περίμεναν να μπούνε απ'την μπροστινή πόρτα..........

Link to comment
Share on other sites

εγινε και ενα μικρο επεισοδιο με το αρχικο σποτ, που ειχε στην κρητη τη σημαια της αυτονομιας ......

 

Όποιος δεν έχει δεί boarding σε πτήση της Ryanair δεν γνωρίζει την έννοια της έκφρασης "γιούργια".

 

Και το αποκορύφωμα των κουφών στη Νάντ(η)..... Μήπως να τη βγάζαμε RYANEL :P προκαταβολίκά (αν και πιστεύω με την έκταση του θέματος έχουμε να ακούσουμε κι άαααλλα)..... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Η Hellenic Seaplanes ετοιμαζεται πολυ συντομα να ξεκινησει τα δρομολογια της στα νησια του Αιγαιου.

 

Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε.: Εισιτήρια για 18 γραμμές με τιμές ακτοπλοΐας



 

Με στόχο να καλύψει 18 προορισμούς στην ελληνική επικράτεια η εταιρία Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε (HELLENIC SEAPLANES S.A) στοχεύει να μπει δυναμικά στον χώρο των υδατοδιαδρομών μετά τις τελευταίες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο.

Με εισιτήριο, όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση, που αντιστοιχεί σε αυτό των καραβιών (χωρίς να διευκρινίζει ωστόσο αν είναι των συμβατικών ή ταχυπλόων) η εταιρία σχεδιάζει να συνδέσει την Αττική (μητροπολιτικό υδατοδρόμιο), με τα Κύθηρα, τη Νάξο, την Πάρο, την Κάρπαθο, τη Σητεία και τη Σκιάθο, τη Ρόδο με την Κω, την Αστυπάλαια και τη Λέρο, την Κω με την Αστυπάλαια και τη Λέρο, την Κέρκυρα, με τη Ζάκυνθο και τέλος το Άκτιο με την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.
 
«Η εταιρεία μας η οποία έχει εξασφαλίσει μεγάλο επενδυτικό κεφάλαιο από επενδυτικό κολοσσό του εξωτερικού, ξεκινά με βάση την εξασφάλιση λειτουργίας όσο περισσότερων Υδατοδρομίων  μπορούμε (100 αδειοδοτημένα για το 2013) με άξονα για την ανάπτυξη δικτύου Υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα» τονίζει σε ανακοίνωσή της Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε
 
Όπως σημειώνει «έχει ήδη συσταθεί ομάδα εμπειρογνωμόνων για την μελέτη και υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου καθώς και την αδειοδότηση υδατοδρομίων σε όλη την  Ελλάδα. Είναι αποδεδειγμένο πως ένα τέτοιο εγχείρημα θα λειτουργήσει ευεργετικά για την άρση της απομόνωσης των απομακρυσμένων νησιωτικών μας περιοχών, την σύσφιξη των σχέσεων των τοπικών κοινωνιών με τον κυρίως εθνικό κορμό της χώρας και την  εμπορική και κοινωνική ανάπτυξη νησιών και τόπων του ευρύτερου Ελληνικού χώρου, που σήμερα δικαιολογημένα αισθάνονται στο περιθώριο» 
Παράγοντες της εταιρείας Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε θεωρούν ότι το μέγεθος της αγοράς για τακτικές πτήσεις υδροπλάνων στην Ευρώπη είναι πολλές φορές ίδιο ή και μεγαλύτερο από αυτό της Βόρειας Αμερικής και ακόμη πολύ μεγαλύτερο από ότι στις Μαλδίβες ή οποιαδήποτε άλλη χώρα έχει υδροπλάνα και λειτουργούν σήμερα. Εκτιμούν, δε, ότι την επόμενη δεκαετία, η Ευρώπη θα απορροφήσει πάνω από € 1.500.000.000 σε αμφίβια αεροσκάφη και ότι η ετήσια αγορά για τις πωλήσεις εισιτηρίων για τις τακτικές και μόνο είναι πάνω από 1,0 δισ. € ετησίως.


Πηγή:www.reporter.gr
Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ ένα παράπονο από την Alitalia!

Πριν 15 χρόνια, έστειλαν εμένα-σωστά-στη Μαδρίτη μέσω Μιλάνου, αλλά την αποσκευή μου στο Ρίο ντε Τζανέιρο και μου την επέστρεψαν μετά από 4 ημέρες. Το αντίθετο δεν μπορούσε να γίνει;

Link to comment
Share on other sites

Μερικά δικά μου σχόλια πάνω στο ρεπορτάζ που παρέθεσε ο MILTIADIS γιά την Hellenic Seaplanes :

1.Ολοι οι προορισμοί που αναφέρονται στην ανακοίνωση έχουν αεροδρόμια και συνδέονται και με την Αττική (διεθνές αεροδρόμιο LGAV).Οπότε περιττεύει να συνδεθούν και μέ υδροπλάνα (που,σημειωτέον,έχουν μικρότερη χωρητικότητα ακόμη και από τα ελικοφόρα αεροπλάνα τής Olympic Air ή τής Aegean).

2.Πού θα φτιαχτή αυτό το «μητροπολιτικό υδατοδρόμιο» στην Αττική;Στην παραλακή περιοχή Φάληρο-Καλαμάκι-Αλιμος κλπ αποκλείεται,δεδομένης αφ’ενός τής μεγάλης κίνησης πλοίων και πλοιαρίων και σκαφών αναψυχής και αφ’ετέρου τού γεγονότος ότι οι μεγάλες-σε σχέση ακόμη και με τα ταχύπλοα- ταχύτητες (80-100 χιλιόμετρα/ώρα) που αναπτύσσει ακόμη και ένα μονοκινητήριο υδροπλάνο τύπου π.χ. Twin Otter κατά την απο/προσθαλάσσωσή του,δημιουργούν υψηλό κυματισμό που θα είναι ενοχλητικός-κυρίως το καλοκαίρι-γιά τους λουομένους στίς παραλίες τής ακτογραμμής.(Εδώ υποχρεώνουμε τα ταχύπλοα να πηγαίνουν με ταχύτητες παντόφλας στο separation και θ’αφήνουμε τα υδροπλάνα ν’αλωνίζουν;)

Ούτε όμως και στην περιοχή Λούτσας-Μαραθώνα μπορεί να φτιαχτή γιατί η συγκοινωνιακή σύνδεση με την Αθήνα είναι δυσχερής (μόνο λεωφορειακή) και επίσης γιατί εκεί υπάρχουν παραλίες με λουόμενους που θα ενοχλούνται απ’τις συνεχείς απο/προσθυαλασσώσεις.

3.Αυτά τα περί «μεγάλου επενδυτικού κεφάλαιου από επενδυτικό κολοσσό του εξωτερικού» τα’χουμε ξανακούσει εδώ στην Ελλάδα στον αεροπορικό χώρο.Γελάει ακόμη όλη η Θεσσαλία με τον βλογιοκομμένο τύπο που δήλωνε πρώην πιλότος (τής United,άν θυμάμαι καλά) και παραμύθιαζε τους Βολιώτες ότι είχε από πίσω του κεφάλαια και θα έφτιαχνε μεγάλη εταιρία με Airbus γιά να κάνη διεθνείς πτήσεις-είχε μάλιστα καλέσει και κοπέλες γιά συνεντεύξεις πρός πρόσληψιν ώς αεροσυνοδούς.Τελικώς έσκασε η φούσκα του αφού ούτε πτερύγιο δέν είδαμε,όχι αεροπλάνο-και μάλιστα διεθνών πτήσεων.Στο airliners.gr υπήρχε ολόκληρο θέμα γι’αυτόν τον τύπο,όπου τού σούρναμε όσα δέν σέρνει η σκούπα.....

3. Μ’εντυπωσιάζει η βεβαιότητα αυτών τών «παραγόντων» ότι «είναι αποδεδεγμένο» ότι με τα μικρά υδροπλανάκια που «σχεδάζουν» να φέρουν,θα «σπάση η απομόνωση τών απομακρυσμένων νησιών» κλπ κλπ,όταν-τον χειμώνα κυρίως-πολλές φορές ούτε κάν τα (πολύ μεγαλύτερα απ’τα υδροπλανάκια) πλοία τών αγόνων γραμμών καταφέρνουν να προσεγγίσουν στα (θεωρούμενα ώς) λιμάνια τών νησιών αυτών λόγω τών καρικών συνθηκών.Μάλλον νομίζουν ότι το Αιγαίο είναι σάν την λίμνη Μίτσιγκαν....

4.Αν,όπως εκτιμούν οι «παράγοντες» τής εταρίας, το μέγεθος της αγοράς για τακτικές πτήσεις υδροπλάνων στην Ευρώπη είναι πολλές φορές ίδιο ή και μεγαλύτερο από αυτό της Βόρειας Αμερικής και ακόμη πολύ μεγαλύτερο από ότι στις Μαλδίβες ή οποιαδήποτε άλλη χώρα έχει υδροπλάνα και λειτουργούν σήμερα,τότε γιατί δέν αναπτύχθηκαν τόσες δεκαετίες τώρα εταιρίες που να κάνουν «τακτικές πτήσεις» με υδροπλάνα μεταξύ Ευρωπαϊκών χωρών (π.χ.να συνδέσουν την λίμνη τής Γενεύης στην Ελβετία με την λίμνη Balaton στην Ουγγαρία...);Και γιατί πουθενά σ’όλον τον κόσμο δέν υπάρχει ένα υδροπλάνο με μέγεθος (και χωρητικότητα) ίση μ’αυτήν πχ.ενός De Havilland Q400 (δηλ.σάν αυτά που έχει η ΟΑ);Οσο γιά τα δισεκατομμύρια ευρώ τής ετήσιας αγοράς γιά εισιτήρια τακτικών πτήσεων με τα υδροπλάνα,φαίνεται ότι μάλλον στον ύπνο τους τα είδαν....

Link to comment
Share on other sites

Πρό ετών δύο ρεπόρτερς είχαν πάει τάχα να εργαστούν ώς αεροσυνοδοί στην εν λόγω εταιρία και είδαν πράγματα και θαύματα.Είχε δημοσιευτεί μάλιστα και πλήρης αλληλογραφία τού O'Leary με την εφημερίδα όπου ανήκαν οι δύο ρεπόρτερς όπου προσπαθούσε να δικαιολογήση τα αδικαιολόγητα.

 

Ωστόσο,είναι απορίας άξιο πώς καταφέρνει και ξεγλιστράει ο "Λίγδης",άν και στην ουσία παραβιάζει θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα κατοχυρωμένα διεθνώς.....

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το αισθητικό κομμάτι είναι πολύ εθνοκεντρική, μπορεί να προκαλέσει αρνητικούς συνειρμούς.

 
Τί να πούμε τότε και για το livery της Sky Greece! Που είναι και λίγο ανάποδο :P
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω, θα υπήρχε θέμα με τον σταυρό :) Aς έμπαινε στην άτρακτο η σημαία βρε αδερφέ αφού καιγόντουσαν να την βάλουν, κι ας άφηναν το κανονικό livery της εταιρείας στο φτερό.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να πετάη η εταιρία...γιατί εγώ πάλι μούφα βλέπω να γίνεται....

 

Πέραν αυτού,ο αιδεσιμώτατος Αλεξανδρής είχε ανάμιξη και στην άλλη μεγάλη φούσκα που ελέγετο Hellenic Imperial Airways.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στα ελληνικά νησιά Μύκονο, Αίγινα και Πόρο αρχίζουν δρομολόγια τουρκικά υδροπλάνα! Με τον τίτλο «Το πουλί της θάλασσας θα πετάξει στο Αιγαίο» η εφημερίδα Ασκάμ - αλλά και άλλες - γράφει ότι η εταιρία BURULAS που ανήκει στο δήμο της Προύσας αυξάνει τις πτήσεις της με δύο υδροπλάνα στην Κωνσταντινούπολη και αυξάνει επίσης και τον αριθμό των αεροσκαφών αυτών. Τα «πουλιά της θάλασσας» της BURULAS μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα μεταβαίνουν στα ελληνικά νησιά Μύκονο, Αίγινα και Πόρο.

Αυτα λεει

Link to comment
Share on other sites

Αν πάντως λέγοντας "εργασίες" εννοούν τις εργασίες των υδατοδρομίων δεν ξέρουν που έχουν μπλέξει :P , λογικά στα κανονικά αεροδρόμια θα πηγαίνουν και αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Αν πάντως λέγοντας "εργασίες" εννοούν τις εργασίες των υδατοδρομίων δεν ξέρουν που έχουν μπλέξει :P , λογικά στα κανονικά αεροδρόμια θα πηγαίνουν και αυτά.

1.Η Αίγινα και ο Πόρος δέν έχουν αεροδρόμιο.Οσο γιά "υδατοδρόμια".....να δώ εγώ υδροπλάνο να προσθαλασσώνεται ΜΕΣΑ στο λιμανάκι τής Αίγινας και τί στον κόσμο.

 

2.Μάς κοροϊδεύουν αυτοί οι Μπουρουλάδες;Με αυτά τά Twin Otter θα κάνουν πτήση απ'την Προύσα στον Πόρο και στην Αίγινα;Οχι απλώς "λίγο" παρατραβηγμένο αλλά κανονικώς ξεχειλωμένο είναι το άρθρο....

 

ΥΓ.Τα συγκεκριμένα υδροπλανάκια είναι 19 θέσεων (ούτε κάν 20 δηλαδή) και δέν έχουν πιστοποίηση γιά να κάνουν τακτικές διεθνείς πτήσεις (εδώ που τα λέμε,ούτε κάν τουαλέτα δέν έχουν μέσα,πώς θα αντέχουν οι επιβάτες την σχεδόν τρίωρη πτήση π.χ. γιά την Αίγινα;)

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

1.Η Αίγινα και ο Πόρος δέν έχουν αεροδρόμιο.Οσο γιά "υδατοδρόμια".....να δώ εγώ υδροπλάνο να προσθαλασσώνεται ΜΕΣΑ στο λιμανάκι τής Αίγινας και τί στον κόσμο.

 

 

 

Δηλαδή τώρα με την ..... ανάπτυξη δεν θα φτιάξουμε κάνα ...έργο???? Αεροδρόμιο στην Αίγινα και στον Πόρο και στο Αγκίστρι και λιμάνι στην Λάρισα :) αποτελούν πάγιες υποσχέσεις και αξιώσεις των πολιτικών/πολιτών της Ουγκάντα :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...