Jump to content
Shipfriends

Δεν ήμουνα εγώ, για αεροπλάνα.


Recommended Posts

Εχω ταξιδεψει 3 φορες με την νεα Ολυμπιακη:Αθηνα-Χιος,Χιος-Αθηνα(με τα καινουργια Bombardier-μια χαρα μου φανηκαν σε σχεση με τα ATR,μικροτερα μεν αλλα πιο καλα εσωτερικα και λιγοτερο θορυβωδη)και σημερα(ψες πια)Ρωμη-Αθηνα με τα καινουργια(παλι)AIRBUS A320.Ε λοιπον,ψηφιζω Βγενο δαγκωτο:D

Εκτος απο την ανταγωνιστικη τιμη(60ευρω-ποιος παει με πλοιο)συναντησα και αψογο service! Οι αεροσυνοδες ευγενικες και σιγουρα επιλεχτηκαν με κριτηριο την ομορφια;) (μπορει να ετυχε βεβαια)Το φαγητο ηταν απο τα καλυτερα που εχω φαει σε αυτη την διαδρομη:σαλατα μαρουλακι-λαχανακι ψιλοκομμενο με 2 ελιτσες και λαδοξυδο(balsamico)σε ζελατινοθηκη plus κρεπα γεμιστη με κοτοπουλου

Την παρασταση ομως εκλεψε το γλυκακι που ηταν ασπρη μους με γευση μαστιχα:) κ απο κατω ειχε κατι σαν καρυδι ψιλοκομμενο,τελοσπαντων κατι σε καρυδοπιτα(?)αλλα πολυ νοστιμο.Επισης κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση ηταν το στησιμο(:D)των αεροσυνοδων στα σωστικα:στις ακρες αυτες με τα μπλε μπλουζακια και στην μεση εκεινη που φορουσε την πρασινη(του ΠΑΣΟΚ)που αποτελει και το νεο χρωμα στα σινιαλα της Olympic Air.

Γενικα παντως τεραστια αλλαγη σε σχεση με την παλια Ολυμπιακη(φυγαμε κ στην ωρα μας)οποτε...Βγενο φερε ενα παπορι στον Χιωτικο λαο:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Συμφωνία συγχώνευσης υπέγραψαν η British Airways και η Iberia, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τους δύο αερομεταφορείς. Το deal αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2010. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο οι εταιρείες είχαν υπογράψει σχετικό μνημόνιο κατανόησης (MoU).

Σύμφωνα με τον βρετανικό αερομεταφορέα, η συγχώνευση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε η νέα εταιρεία που θα προκύψει να μπορέσει να αξιοποιήσει τις περαιτέρω ενοποιήσεις που θα γίνουν στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.

Οι ετήσιες συνέργειες για το νέο όμιλο υπολογίζονται σε περίπου 400 εκατ. ευρώ μέχρι το πέμπτο έτος, ενώ η κεφαλαιοποίησή του θα ανέρχεται σε περίπου 7,8 δισ. δολάρια. Η επωνυμία του θα είναι «International Airlines Group» και θα είναι εισηγμένος στα χρηματιστήρια του Λονδίνου και της Ισπανίας.

Οι μέτοχοι της ΒΑ θα κατέχουν το 55% της νέας εταιρείας, τα κεντρικά γραφεία της οποίας θα είναι στο Λονδίνο, ενώ οι μέτοχοι της Iberia θα κατέχουν το 45%. Οι δύο ζημιογόνοι αερομεταφορείς ευελπιστούν να ξεκινήσουν πτήσεις ως μια ενιαία εταιρεία με στόλο 408 αεροσκαφών και 200 προορισμούς μέχρι τα τέλη της χρονιάς.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα ανήμερα το Πάσχα για Κων/πολη με Olympic air. Αρχικά φτάσαμε στην αίθουσα απ' όπου θα μας έπαιρνε το λεωφορειάκι για να μας πάει στο αεροπλάνο 20-25 λεπτά πριν την αναχώρηση και όταν μας είδε η ''υπεύθυνη'' μας είπε φανερώς αγανακτισμένη: ''Πού είστε; Σχεδόν όλοι οι επιβάτες είναι μέσα.'' Έκανα πως δεν την άκουσα και επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο μαζί με τα άλλα 5 άτομα που είχαμε ''αργήσει''. Η ώρα αναχώρησης ήταν 19:10 και στις 19:15 είχαμε απογειωθεί , κάτι που μας παραξένεψε αφού οι ολυμπιακή μας είχε συνηθήσει αλλιώς. Το προσωπικό όπως πάντα άψογο και απο φα'ί': χωριάτικη σαλάτα, σουβλάκι, τοστ με τυρι ζαμπόν και τσηζ κέικ για επιδόρπιο. Όλα ήταν πεντανόστιμα, όπως και στην επιστροφή, όπου το menu περιελάμβανε σαλάτα με λάχανο-μαρούλι, ψωμί με φέτα και ελιά, κάτι σαν πίτα γύρο και για επιδόρπιο εκμέκ με μαστίχα χίου. Ξεκινήσαμε πάλι στην ώρα μας, μόνο που στο αεροδρόμιο της Πόλης περιμέναμε πάνω απο 10 αεροπλάνα να φύγουμε και η καθυστέρηση ήταν αναπόφευκτη. Οι εντυπώσεις ήταν ,πάντως, άκρως θετικές.

Υ.Γ: Δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου πιο γεμάτο το parking του αεροδρομίου. Κρίση, κρίση!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

...Ας διδαχθόύν οι συγρραφείς του από τά είς την αεροπορίαν κρατούντα,όπου απαγορεύεται ακόμα και να λύσης την ζώνη σου πρίν το αεροπλάνο ακινητοποιηθή στην πίστα και ανοίξουν αι θύραι....

Αν είναι να διδαχθούν από τα κρατούντα στην Ελληνική Αεροπορία, άστο...

Με το που θα τελειώσει η τροχοδρόμηση πτήσης Olympic, Aegean, Athens ή Creta Sky (και δεν πάει το slot να απέχει 2 χιλιόμετρα ακόμα), ζώνες λύνονται, κινητά κουδουνίζουν ("έλα μωρό μου,έφτασα"), ντουλάπια χειραποσκευών ανοίγουν, τσουρέκια Τερκενλή εκσφενδονίζονται, ενίοτε δε και τσιγάρα (ή και πούρα) κρεμιούνται σε αδημονούντα χείλη.

Βέβαια μία φορά προ ετών, ενθυμούμαι ότι σε πτήση της American Airlines, στο Denver ο ενεργοποιήσας κινητό τηλέφωνο στο ήδη ακινητοποιημένο στην φυσούνα αεροσκάφος, απήχθη αστραπιαίως υπό δυάδος γιγαντόσωμων αστυνομικών για τα περαιτέρω, αλλά λησμόνησα ;), εκεί δεν έχουν την Δημοκρατία που απολαμβάνουμε εδώ :D.

Link to comment
Share on other sites

Συμβαίνει όμως και σε πιο "πολιτισμένες" εταρείες το ίδιο όπως και πολλά άλλα ευτράπελα.

Πριν από τρία χρόνια σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στο Λονδίνο πετούσαμε με το καμάρι της Γηραιάς Αλβιώνας, τη British Airways. Φύγαμε κανονικά από το Ελ-Βελ και φτάσαμε στην ώρα μας στο Gatwick.

Εκεί όμως άρχισαν τα όργανα. Γεμάτο το αεροδρόμιο, όπως και σχεδόν όλα τα Ευρωπαϊκά, μακρυά από την εικόνα του άδειου που συναντά κανείς στα Σπάτα, και αντί να πάμε για φυσούνα, κάναμε κάμποσες βόλτες και τελικά το αεροπλάνο μετά από περίπου 20λεπτο στάθμευσε σε σημείο και περιμέναμε σκάλα και λεωφορεία.

Πράγματι μετά από λίγο εμφανίστηκε η σκάλα αλλά η πόρτα δεν άνοιγε. Ο κόσμος άρχισε να εκνευρίζεται, όλοι έβγαλαν κινητά και άρχισαν να καλούν από δω και εκεί, το πλήρωμα καμπίνας να προσπαθεί να ηρεμήσει τα πράγματα, γενικά χάος.

Μετά από 30 λεπτά επιτέλους οι υπάλληλοι του αεροδρομίου εδέησαν να ανοίξουν τη πόρτα και άρχισε η αποβίβαση.

Τελικά η αιτία της καθυστέρησης? Πέσαμε πάνω στο διάλειμμα τους και αντί να ανοίξουν το αεροπλάνο, προτίμησαν να φάνε το φαγητό τους, να πιουν το καφέ τους και μετά να ξαναπιάσουν δουλειά.

Τουλάχιστον το πλήρωμα του αεροπλάνου μας ζήτησε συγγνώμη, αλλά πέραν τούτου τίποτε. Φαντάζεσται να γινόταν στο Ελ-Βελ. Θα είχαν τα κανάλια να λένε μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πληρώνει η αεροπορική εταιρεία για κατάλυμα, αφού οι πτήσεις ακυρώνονται για λόγους ασφαλείας/ανωτέρας βίας?

Εις την πολιτισμένη Εσπερία, πληροφορούμαι ότι οι τιμές των καταλυμάτων έχουν εκφύγει οιουδήποτε ελέγχου.

Πλέον τούτου, για διαδρομή (taxί) Μαδρίτη-Παρίσι ζητήθηκε το ποσόν των 4000 Ευρώ.

Όσο για τις αεροπορικές Εταιρείες, είναι σαφείς:

"We would like to point out, for good order’s sake, that SWISS is not liable for any further claims, such as overnight accommodation or any compensatory damages amounts. This is because the flights concerned have had to be cancelled for force majeure reasons, and not through any fault on SWISS’s part".

Γιατί να πληρώνει στην Ελλάδα η Aegean, αδυνατώ να αντιληφθώ-ή μάλλον κάτι διαβάζω για ένα bail out plan της ΕΕ για τους αερομεταφορείς που επλήγησαν από το volcanic ash cloud ;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου έκανε μεγάλη εντύπωση, έψαξα να βρω απαντήσεις από ανθρώπους του κλάδου και καθώς ο Ανδρέας δεν ήταν εύκαιρος (μιλάει αυτή τη στιγμή στον Skai), μίλησα με ένα πρακτορείο…

Η κάλυψη αυτών των εξόδων γίνεται λόγω της πολιτικής της εταιρείας και μπορεί να υπαγορεύεται τόσο από τη δική της φιλοσοφία, όσο και αυτής των συνεταίρων της (Lufthansa, Star Alliance)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τη Lloydslist, το celebrity eclispe (φρεσκο φρεσκο απο το ναυπηγειο), θα κανει ενα ταξιδι bilbao-southampton για να παρει κοντα στους 2000 βρετανους, που ησανται εκει για διακοπες και δεν ειχαν τσαρτερια για να γυρισουν. Μονο για πελατες των Thomson, First Choice & CTTG

Link to comment
Share on other sites

διαβάζω για ένα bail out plan της ΕΕ για τους αερομεταφορείς που επλήγησαν από το volcanic ash cloud ;)

ο προεδρος της ryanair ειπε στους επιβατες οτι θα παρουν τους διδυμους αδενες τουB):eek: (με το συμπαθειο). αρνειται οτι η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να δωσει οτιδηποτε αλλο περα απο την αξια του εισητηριου.

ο Guardian (σε σχεση με οτι ειπε ο GE) δεν μιλα για bail out (μονο εμεις ειμαστε οι τυχεροι:D), αλλα για υποχρεωση των εταιρειων, βασει της ευρωπαϊκης νομοθεσιας

Europe-wide regulations demand that airlines provide food and drinks and hotel accommodation if appropriate when passengers are stranded. There are no time or monetary limits on the commitment, which Ryanair repeats on its website. Pressed on the legality of his stance, O'Leary challenged Ireland's airline regulator, the Commission for Aviation Regulation, to take him to court. It is estimated Ryanair's stance could affect as many as 400,000 passengers, and potentially save the airline millions of pounds.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να ενώσουν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας το μεγαλύτερο αερομεταφορέα στον κόσμο βάσει επιβατικής κίνησης, αποφάσισαν οι αμερικανικές United Airlines και Continental, σε μία συμφωνία αξίας 3,17 δισ. δολαρίων.

Βάσει της συμφωνίας, την οποία ενέκριναν χθες τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών, οι μέτοχοι της Continental θα λάβουν για κάθε κοινή μετοχή τους 1,05 κοινές μετοχές της United.

Ο νέος κολοσσός, που θα προκύψει από τη συγχώνευση, θα ελέγχεται σε ποσοστό 55% από τους μετόχους της United Airlines και 45% από τους μετόχους της Continental, ενώ θα απασχολεί περίπου 90.000 εργαζομένους, καθώς δεν προβλέπεται να γίνουν σημαντικές περικοπές θέσεων εργασίας. Όπως γνωστοποιήθηκε θα έχει την έδρα του στο Σικάγο, θα φέρει το όνομα United Airlines, αν και στα αεροσκάφη θα διατηρηθούν τα χρώματα της Continental, ενώ υπολογίζεται τα ετήσια έσοδά του θα υπερβαίνουν τα 29 δισ. δολάρια.

Οι δύο εταιρείες εκτιμούν ότι έως το 2013 θα εξοικονομήσουν ετήσιους πόρους και επιπλέον έσοδα της τάξης του 1 δισ. έως 1,2 δισ. δολαρίων.

Η συγχώνευση θα πρέπει να εγκριθεί και από τις ρυθμιστικές αρχές, με τις διοικήσεις των δύο αερομεταφορέων να εκτιμούν πάντως ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό το μέτωπο και έτσι η συμφωνία θα ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2010.

Ο νέος αερομεταφορέας θα είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο βάσει επιβατικής κίνησης. Συγκεκριμένα θα καλύπτει το 7% της παγκόσμιας δυναμικότητας μεταφοράς επιβατών, ξεπερνώντας έτσι την Delta, που σήμερα κρατάει τα ηνία με μερίδιο 6%. Με στόλο άνω των 700 αεροσκαφών θα πραγματοποιεί πτήσεις σε 370 προορισμούς σε 59 χώρες. Στην αμερικανική αγορά το μερίδιό του θα ανέρχεται σε 21%.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Continental Τζεφ Σμίσεκ θα είναι διευθύνων σύμβουλος της νέας εταιρείας, ενώ ο επικεφαλής της United, Γκλεν Τίλτον, θα αναλάβει τη θέση του μη εκτελεστικού προέδρου.

Ο τελευταίος υπογράμμισε ότι η συγχώνευση είναι η «κατάλληλη συμφωνία, στην κατάλληλη στιγμή» και έχει μόνο οφέλη να προσφέρει για τους μετόχους και τους εργαζομένους των δύο εταιρειών.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Σκηνές απείρου "ελληνικού" κάλους εκτυλίσοντε τις τελευταίες ώρες σε αντίστοιχο ελληνικό φόρουμ σχετικό με την αεροπορία. Κάποιος ραδιοερασιτέχνης είχε στήσει 2 δέκτες αντίστοιχες του AIS στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα για την παρακολούθηση των αεροπλάνων που πετούν πάνω απο τον ελληνικό εναέριο χώρο. Όπως είναι λογικό αυτοί οι δέκτες δεν έχουν την δυνατότητα να λαμβάνουν σήματα απο αεροπλάνα σε όλο το ελληνικό FIR. Στα καλά καθούμενα βρέθηκε να κατηγορείτε ο άνθρωπος που κάνει το χόμπυ του για εθνική προδοσία :eek: επειδή στη σελίδα του δεν καταγράφονται αεροπλάνα απο όλο το Αιγαίο και αντα αυτού απο τυγχάνει να έχει λήψη απο αεροπλάνα που περνάν απο Σκόπια και Αλβανία. Με λίγη λογική αν υπήρχαν και 3 ακόμη δέκτες σε Αλεξανδρούπολη, Ρόδο και Χανιά θα ήταν δυνατή η κάλυψη όλου του ελληνικου εναέριου χώρου. Είναι πραγματικά αξιολύπητο το όλο γεγονός όπου 2-3 άτομα λόγω έλειψης βασικών τεχνικών γνώσεων μετατρέπουν την σελίδα σε εθνικό ζήτημα. :mad:

Blog της ντροπής Νο 1

Blog της ντροπής Νο 2

Link to comment
Share on other sites

Θανο το εχουμε δει πολλες φορες με το Ais το εργο. Το πιο απλο παιχνιδι οταν δεν το χρησιμοποιουμε σωστα και οταν πεσει στα χερια ηλιθιων ανθρωπων μπορει να γινει θανασιμο οπλο :mad:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω και πολύ χρόνο να χάσω σε blogs και socks, αλλά επιτρέψατέ μου να σχολιάσω ότι όλες οι ώρες δεν είναι οι ίδιες και όλα τα πράγματα δεν είναι χύμα. Μία από τις αρετές της Ελευθερίας (και της Δημοκρατίας) είναι η αυτοσυγκράτηση και ο παρεπόμενος αυτοέλεγχος :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Στο σημερινό Βήμα, φριχτά παράπονα ενός παρ' ολίγον Κροίσουπου η κακιά Ελλάδα τον εμπόδισε να γίνει αυτό που πάντα ονειρευόταν, δηλαδή πλούσιος με τα λεφτά των άλλων :P. Μην ξεχάσετε να διαβάσετε και το περιέργως πως, καλογραμμένο και καλοπληροφορημένο σχόλιο που ακολουθεί.

Είπαμε, να τα βάζουμε με το Δοβλέτι, αλλά όχι κι΄ έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Στη Βουλή, προκειμένου να διερευνηθούν ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα, διαβιβάστηκε αμελλητί η δικογραφία που αφορά τις καταγγελίες του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Olympic Air κ. Ανδρέα Βγενόπουλου για «σκανδαλώδη ανάθεση» της εκμετάλλευσης 15 άγονων αερογραμμών του Αιγαίου, η οποία κόστισε στο Δημόσιο 2,2 εκατ. ευρώ.

Ο αποκλεισμός της Olympic Air από τον διαγωνισμό τον Νοέμβριο του 2009 είχε προκαλέσει τη μήνιν του κ. Βγενόπουλου, ο οποίος είχε έρθει σε ανοιχτή σύγκρουση με τους υπουργούς Μεταφορών κ. Δημ. Ρέππα και Ν. Σηφουνάκη, κατηγορώντας τους μεταξύ άλλων για ανεπάρκεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Κρίσιμο δίμηνο για OA – Aegean

Κρίσιμο είναι το επόμενο δίμηνο για τις αερομεταφορές στην χώρας μας καθώς σε δύο ακριβώς μήνες, στις 12 Ιανουαρίου, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα ανακοινώσει την ετυμηγορία της για την συγχώνευση των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών Olympic Air και Aegean Airlines.

Η υπόθεση έχει εξελιχθεί σε σήριαλ με πολλά επεισόδια καθώς η έγκριση της συγχώνευσης από τις δύο εταιρείες αναμένονταν πολύ νωρίτερα. Ωστόσο από την πλευρά της ΕΕ ζητήθηκαν περισσότερα στοιχεία προκειμένου το ζήτημα να μελετηθεί σε βάθος με τον αρμόδιο Επίτροπο Ανταγωνισμού κ. Χοακίν Αλμούνια να δηλώνει πρόσφατα ότι «η μεγάλη δυσκολία είναι ότι οι δύο εταιρείες κρατούν σχεδόν όλη την εσωτερική αγορά στην Ελλάδα». Ο Ευρωπαίος επίτροπος παρομοίασε την υπόθεση ΟΑ και Aegean με την προ ετών επιχειρούμενη εξαγορά της Aer Lingus από την επίσης ιρλανδική Ryanair που δεν εγκρίθηκε με το σκεπτικό ότι οι δύο εταιρείες θα ήλεγχαν σχεδόν το σύνολο της αγοράς.

Βέβαια στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το εγχείρημα σύμπραξης των δύο ιρλανδικών εταιρειών που εισέπραξε το «όχι» της ΕΕ είχε εντελώς διαφορετικά μεγέθη, καθώς οι δύο εταιρείες από κοινού θα διέθεταν περισσότερα από 250 αεροσκάφη με τα οποία θα επιχειρούσαν στα ιρλανδικά αεροδρόμια που δεν ξεπερνούν τα οκτώ. Στην περίπτωση των δύο ελληνικών εταιρειών τα δεδομένα είναι αντιστρόφως ανάλογα αφού ο λόγος γίνεται για περίπου το 1/5 των αεροσκαφών και τα πενταπλάσια αεροδρόμια που πρέπει να εξυπηρετηθούν.

Περισσότερα στο euro2day

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

σημερα ο ΣΚΑΙ, με αφορμη γνωστο δημοσιευμα στις ΗΠΑ, που ανεφερε τις δυσκολιες που συναντα καποιος που θελει να επενδυσει στην ελλαδα, εφερε (ο ΣΚΑΙ) ως παραδειγμα φιλοδοξης και καινοτομου επενδυσης, που δεν προχωρησε λογω γραφειοκρατιας, τα υδροπλανα. το σκεπτικο ηταν οτι ο καλος καναδος εκατομμυριουχος, που ηρθε εδω να επενδυσει και με τα υδροπλανα να ενωσει τα νησια, με λιγοτερο κοστος απο την ακτοπλοια, εγκατελειψε την προσπαθεια, λογω γραφειοκρατιας.

πουθενα δεν εγινε κουβεντα, για την ελλειψη σαφους σχεδιου και προγραμματισμου, αλλα και για τις επιδοτησεις που ειχαν ταξει καποιοι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...