Jump to content
Shipfriends

Άγιος Ευστάθιος (IMO 7365253)


Recommended Posts

Χθες με το καιρό το Άγιος Ευστάθιος και το Πάτμος είχαν τρυφερό τετ α τετ!! Είχαν αρχίσει τα φιλία αλλά χωρίς ίχνος κάποιος να ενδιαφέρεται γιατί συνέπειες μπορεί να έχει αυτή η επαφή!! Εντάξει για το Πάτμος ποιος να ενδιαφερθεί αφού δεν υπάρχει εταιρεία!! Αλλά το Άγιος Ευστάθιος??? Πιθανόν να μην ανήκει πια στη ΣΑΟΣ??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο τα πλευρα του πλοιου σβηστηκε πια το ονομα Αγιος Ευσταθιος, αρα εχουμε καποια αλλαγη προκειμενου να αποπλευσει(φανταζομαι) προς τοπο χλοερο, τοπο αναπαυσεως.

Link to comment
Share on other sites

Μικρε και αθωε Nick the Greek... Νομιζες οτι ενα πλοιο σαν το Αγιος Ευσταθιος θα μπορουσε πια να εχει προορισμο μονο τους διαλυτηριους...

Φαινεται λοιπον οτι οι καινουριοι πλοιοκτητες του, η σημαια του Λιβανου και ενας νηογνωμονας το ονομα του οποιου θα μαθουμε στο εγγυς μελλον, πιστευουν οτι το πλοιο μπορει ακομα να εκτελεσει με ασφαλεια διεθνεις πλοες μια και το πλοιο σηκωσε σημαια Λιβανου(νηολογιο Βυρηττου) και μετονομαστηκε σε SM SPYRIDON με προφανη σκοπο την περαιτερω εμπορικη του εκμεταλλευση. Χωρις αλλα σχολια.

Στρατο, το Νησος Χιος εχει ακομα ελπιδες...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη οπως καταλαβαινετε αυτο το πλοιο μονο ζωα μπορει να κουβαλησει,οι πληροφοριες μου λενε οτι μαλλον ανηκει στην Spiridon Shipping,η οποια διαθετει και ενα αλλο ζωαδικο με σημαια Λιβανου,το B.M. SPIRIDON.Αρα οπως δειχνουν τα πραγματα το πλοιο θα εκτελεσει στα γεραματα μια "βρωμικη" δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το πλοιο αφησε σημερα το απογευμα κατα τις 4 το Νεο Μωλο με τη βοηθεια 2 ρυμουλκων του Φουρναρακη,το Αρχαγγελος και το Αγια τριας.Μαλιστα εφαγε καμια ωριτσα να βγει αφου οι αγκυρες του ειχαν αλλη αποψη...

Link to comment
Share on other sites

Όπου κατευθύνθηκε προς άγνωστη κατεύθυνση.Πέραμα δεν πήγε Βασιλειάδη δεν πήγε πιθανόν να βγήκε στην ράδα.Πάντως οι μηχανές του δεν λειτουργούσαν κατα την διάρκεια απόπλου ενώ πρέπει να είχαν βάλει μόνο μια ηλεκτρομηχανή για να βιράρουν τις άγκυρες οι οποίες είχαν μπλέξει πολύ όπως λέει κι ο nautikos και παιδεύτηκαν πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έμαθα σήμερα!!! Ήρωες ήταν οι ναυτικοί που το ταξίδευαν, αλλά και αυτοί που τα ταξιδεύον τώρα!! Στο βαπόρι δεν υπάρχει κλιματισμός, οι εργάτες της άγκυρας πεθαμένοι, οι μηχανές σε άθλια κατάσταση!!

Ευτυχώς που έφυγε (από την Ελλάδα) χωρίς να έχουμε απώλειες εκτός από την παραλίγο απώλεια του πλοίου το καλοκαίρι στο Κερατσίνι!!

Link to comment
Share on other sites

Στο βαπόρι δεν υπάρχει κλιματισμός

Θυμάμαι ένα καλοκαίρι που έκανε Χίο - Μυτιλήνη επί πλοιοκτησίας Χαλκηδών τα χαρακτηριστικά χαρτόκουτα να προεξέχουν από τα ανοιχτά φινιστρίνια μήπως και με τον δρόμο του βαποριού δροσίσει λίγο μέσα. Είλωτες το πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Η πλακα είναι ότι όταν τα έλεγα εγω παλιά κάποιοι είπαν ότι ενεργώ με συμφέρον και άλλα...Μιλάμε για πλωτο φέρετρο και απ ότι ακουσα θα γίνει ζωάδικο...

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη το παραπανω σου σχολιο και επειδη θεωρω εαυτον μεσα σε αυτους στους οποιους αναφερεσαι, θα σου πω και δημοσιως πια πως κατα τη γνωμη μου ο,τιδηποτε θες να πεις ειναι παντοτε σε συναρτηση με το πως λες. Αυτο συμβαινει και με τα οσα κατα καιρους εχεις πει για το συγκεκριμενο πλοιο. Δεν αμφισβητησε ποτε κανεις οτι αυτα που λες ειναι αληθινα και εχεις δικιο. Μπορω μαλιστα να σε διαβεβαιωσω οτι συμμεριζομαι το τι τραβανε οι ανθρωποι αυτοι που ταξιδευαν και ταξιδευουν το πλοιο, περισσοτερο απ' οσο εισαι σε θεση να φανταστεις.

Απο την αλλη ομως, οταν απο τη στιγμη που το καλοκαιρι και μεχρι το ατυχημα 1)το πλοιο εκτελει κανονικα δρομολογια και χωρις παρατηρησεις(αλλο το γιατι και πως) και 2) δεν εχεις κρυψει οτι εργαζεσαι σε εν δυναμει ανταγωνιστη της πρωην πλοιοκτητριας εταιρειας του, δε νομιζεις οτι αφ' ενος μεν στα ματια ενος τριτου τα λεγομενα σου πιθανον να φανταζουν ως υποκινουμενα απο συμφερον και αφ' ετερου οτι ειναι εκ των πραγματων αβασιμα? Σε παρακαλω, ελα στη θεση ενος τριτου που δεν ξερει το παρασκηνιο και διαβαζει αυτα που εγραφες τοτε. Ο οποιοσδηποτε τριτος που δεν σε ξερει προσωπικα, δεν ειναι σε θεση να γνωριζει το αυθορμητο του χαρακτηρα σου και το αγαθο των προθεσεων σου.

Απο τη στιγμη που ισχυουν αυτα που αναφερω στην προηγουμενη παραγραφο, αυτα που ανεφερες τοτε ειναι μεχρι και ΜΥΝΗΣΙΜΑ. Και επειδη τοσο ο υπογραφων και οι αλλοι moderators οσο και ο/οι ιδιοκτητης/ες του καταστηματος δεν ειναι απ' οσο γνωριζω ο Μακης Τριανταφυλλοπουλος, οφειλουμε ολοι μας να προσεχουμε το πως εκφραζομαστε.

Κλεινοντας και για να γινω κατανοητος και απο σενα αλλα και απο τα αλλα μελη, επαναλαμβανω οτι συμφωνω 1000% με την ουσια αυτων που λες και εισαι δικαιωμενος εξ' αρχης στα δικα μου ματια. Διαφωνω ομως οριζοντιως και καθετως με τον τροπο που διαλεξες τοτε στο να εκφρασεις το δικιο σου.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Στις 22 η 24 Σεπτεμβρίου στην περιοχή του Ακρ Ματαπά, συγκρούσθηκε με Τσέχικο φορτηγό.

Οι ζημιές μεγάλες, αλλά και τα 2 συνέχισαν το ταξείδι ο ένας μέχρι Κων/λη και ο άλλος για Βυρητό.

Το τσέχικο άλλαξε 80τ σίδερο σε 8 ημέρες, το Σπυριδον, ακόμα φτιάχνεται.

Έρριξα μια ματιά στο ΥΕΝ, αλλά δεν αναφέρει τέτοιο περιστατικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το αγλαισμα της διεθνους ναυτιλιας, βρεθηκε οπως ειχαμε αναφερει σε αλλο σημειο στον Πειραια για μερικες ημερες. Ιδου ο λογος:

Port State Control Inspection Deficiencies:

* MARPOL annex I - Oil filtering equipment: Not properly mantained

* MARPOL annex I - Oil record book: Not properly filled

* Mooring arrangements (ILO 147) - Anchoring devices: Not properly mantained

* Operational deficiencies - Manuals instructions, etc.: Incomplete

* Radiocommunications - Facilities for reception of marine safety inform.: Not as required

* Safety of navigation - Nautical publications: Not up to date

Λογω των παραπανω, το πλοιο κρατηθηκε για 10 μερες στον Πειραια. Απο κει και περα φερεται να ταξιδευει κι αυτο σε μεσογειακα νερα με πιο δημοφιλεις προορισμους την Αλγερια(Bejaia) και τη Βυρηττο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αφου λοιπον το πλοιο απεκατεστησε τις παρατηρησεις που του επεβληθησαν απο το Port State Control και ειναι πληρως αξιοπλοο, ξεκινησε ταξιδια απο Βηρυττο και τον τελευταιο καιρο η χαρις του εχει φθασει οχι μονο μεχρι κοντινα σημεια οπως το Gibraltar, η La Spezia και η Tarifa της Ισπανιας, αλλα μεχρι το Belem της Βραζιλιας! Ο Θεος να φυλαει οσες ψυχες το ταξιδευουν...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Ποιοι ειναι αυτοι οι ηρωες που περνανε ωκεανο με αυτο το πραμα. Αυτοι δεν ειναι ναυτικοι κασκαντερ πρεπει να ναι. Και να εχουνε ασφαλισει τη ζωη τους ποιο ακριβα απο το βαπορι. Και για να χουμε να λεμε εγω ουτε λογαριασμο του ΟΤΕ πληρωμενο δεν εβαζα εκει μεσα :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Και περναμε στο επισημο αγαπημενο πλοιο του καταστηματος που με πονο ψυχης και δακρυα στα ματια αποχωριστηκαμε απο την ακτοπλοια. Τα τελευταια του λιμανια προσεγγισης περιλαμβανουν το Belem(Βραζιλια), Tarifa(Ισπανια), Βηρυττο, Μαλτα και St. Vincent στα Cabo Verde Islands(εκει που ειναι και το πρωην Παναγια Ψαριανη). Το θεμα ειναι πως αυτο το λιμανι φαινεται να ειναι συμφωνα με τις πηγες μου και η τελευταια του προσεγγιση στις 11 Φεβρουαριου του 2008. Γνωριζει κανενας -με πηγες στα νησια αυτα:D- να μας πει τι εχει γινει? Το πλοιο φερεται να εχει παει εκει για επισκευες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Φυσικά, θα έπρεπε νσ θυμάστε που το 2004 το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» ‘προσάραξε’ σύμφωνα με το ΥΕΝ στη βραχονησίδα Αγ. Ευστάθιος χωρίς να διατρέχει κανέναν κίνδυνο και με καλές καιρικές συνθήκες ενώ εκτελούσε επιδοτούμενο δρομολόγιο; Δεν σας λέει κάτι;

Αληθεύει ότι τη μετονομασία του Φίλιππος σε Άγιος Ευστάθιος, το τότε αφεντικό της ΣΑΟΣ (κ. Μανουσης, γιατί δεν είναι πια πρόεδρος!!), τη πήρε μετά το ατύχημα το Νόνα Μαίρη στη βραχονησίδα Αγ. Ευστάθιος???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και της Αυλίδας επίσης που το φιλοξενεί από το πρωί στα ανοιχτά της παραλίας. Με τρώει η περιέργεια που θα κατευθυνθεί. Λέτε να κάνει δεξαμενή;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...