Jump to content
Shipfriends

Άγιος Ευστάθιος (IMO 7365253)


Recommended Posts

Το Σάββατο που πήγαινα Μύκονο συναντήσαμε στο δρόμο ένα ντουμάνι καπνού. Μετά από κανένα 10λεπτο εμφανίστηκε το ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ του οποίου οι τσιμινιέρες ήταν ο υπεύθυνος για τους έντονους καπνούς.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: "Ωραία επισκευη"

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Απο ρο-ρο η αγορα σφυζει ομως, οποτε ισως να εχουμε

καποιαν εκπληξη ωστε να μη φυγει ο Αγιος Ευσταθιος

απο την Χιο-Μυτιληνη και ταυτοχρονα να μη χασει η

Σαος και τα δρομολογια που της εχουν εγκριθει.

Εκτος αν ο Αγιος Ευσταθιος αναλαβει τα δρομολογια

που του εγκριθηκαν αρχικα, με την αφιξη και

δρομολογηση του Barlovento.

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρωματικά με τον George να αναφέρω ότι την προπερασμένη Τρίτη το ΘΕΟΦΙΛΟΣ τα ριξε του ΑΓ.ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ έξω από το Σούνιο και μάλιστα εύκολα. Άρα από ταχύτητα θα πηγαίνει κάνα 14άρι με το ζόρι,στον κατηφορο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι περιμενατε δηλαδη. Το βαπορι ποτε δεν ειχε δρομο. Ποσο μαλλον τωρα. Τι δεξαμενισμο του εκαναν?? τι επισκευη εγινε?? Μονο και μονο το ντουμανι που βγαζει λεει οτι κατι δε δουλευει καλα

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ υποτείθεται ότι παρέμενε παροπλισμένο τόσο καιρό λόγω ζημιάς στον στρόφαλο.Για να φτιάξεις ή να αλλάξεις τονστρόφαλο προυποθέτει να λύσεις την μηχανή οπότε παράληλα κάνεις ένα γενικό service σε κουζινέτα ποδαριών,βάσεως σε βαλβίδες...Το ντουμάνι όμως που βγάζει συνηγορεί ότι τίποτα ή ελάχιστα πράγματα έγιναν όπως λέει κι ο Ντίνος.

Αποκλείεται μια μηχανή η οποία προέρχεται από γερή επισκευή να βγάζει τέτοιο ντουμάνι λες και καίει πίσα. :D

Μου αρέσει που ο Μανούσης έλεγε σε μια συνέντευξή του στον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ότι θα φτιάξουν τον ΦΙΛΙΠΠΟ όταν έχουν χρόνο διότι θέλει να είναι από πάνω ωστέ να γίνει πολύ καλή επισκευή.ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Απορια 1η: Γιατι στερουν τη χαρα απο τον επιβατη να παει ενα ταξιδι με αυτο το υπερταχυπλοο??? Απαιτω να παρει πρωτοκολλο 2000 ατομα το λιγοτερο. Και μια επιδοτηση βεβαιως βεβαιως...

Απορια 2η: Αυτος ο Παναγοπουλος κοιμαται? Γιατι δεν το χτυπουσε τοσο καιρο να κανει τις ετησιες των Σουπερφαστ? Πατρα-Ανκονα σε 20 μερες!!!

Παντως για να σοβαρευτουμε αυτο στα καλα του εκανε 15-16 μιλια. Κατι η οικονομια κατι η επισκευη που δεν ξερουμε τι ποιοτητας ειναι και τι ανταλλακτικα μπηκαν.. Δεν εκοψε μια βαλβιδα. Ολοκληρο στροφαλο υποτιθεται οτι αλλαξαν. Ενα χιλιοστο να τους εχει φυγει η να εχει παιξιμο παει. Καποιοι απο το φορουμ τα ξερουν και καλυτερα απο μενα τα μηχανικα. Εδω μαλλον πρεπει να λεμε παλι καλα που παει κι αυτα τα 12 μιλια.

Link to comment
Share on other sites

Όταν αλλάζεις το στρόφαλο σε ένα πλοίο, ειδικά δια μηχανές Pielstick, όπως έχει το ως άνω πλοίο(???) ;):D , περνάει επιθεώρηση V3, όπως αναγράφετε στα βιβλία των μηχανών!! Δηλαδή επιθεώρηση, πωμάτων, βαλβιδοφόρων εξαγωγής, έμβολα μετά διωστήρων, περιχιτωνια, χιτώνια, ψυγεία αέρος, έδρανα βάσεως, Geislinger και Vibration damper!! Επιπλέον ξέρω ότι το πλοίο δεξαμενή και έλυσε τον ελικοφόρο άξονα αλλά είχε κάτι προβλήματα στην άρμοση!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λες Καραισκακη μου! Πεστα τωρα και πιο αναλυτικα τι ειναι το καθενα απο αυτα να καταλαβουμε κι εμεις που οι μηχανικες μας γνωσεις φτανουν μεχρι να αλλαζουμε μπαταρια στο γουοκμαν ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε και λέμε!!! Πώμα: Λύσιμο του πώματος, από όλα τα εξαρτήματα του, ρεκτιφιέ και μετρήσεις βαλβίδων και εδρών εισαγωγής και εξαγωγής, σώματα βαλβιδοφόρων εξαγωγής καθώς και Dye check, μήπως έχουν κανένα ρήγμα!!, επιθεώρηση ασφαλιστικών και βαλβίδων προκινήσεως, υδραυλική δόκιμη πώματος και άρμοση των προαναφερθέντων.

Έμβολα μετά διωστήρων: Λύσιμο εμβόλου, μετρήσεις αυλακών ελατηρίων, Dye Check φούστας και πείρου εμβόλου, magna flux κεφάλων και διωστήρων, για έλεγχο ρηγμάτων. Άρμοση των παραπάνω!!!

Περιχιτωνια-Χιτώνια: Λύσιμο, Dye Check, μετρήσεις και Honing χιτωνίων.

Ψυγεία αέρος: Λύσιμο, καθαρισμός, υδραυλική δόκιμη, απόφραξη αυλών (εάν χρειάζεται).

Έδρανα βάσεως: Μέτρηση και εάν χρειαστεί μηχανουργική κατεργασία, για το νέα κομβία του στροφάλου.

Geislinger και Vibration damper: Εξάρμοση, Dye Check και μετρησεις.

Ελπίζω να σου έδωσα λίγα από τα φώτα μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Επεσε στα χερια μου ενα βιβλιο της ΠΕΜΕΝ η ΕΝΩΣΗ αν δεν κανω λαθος το οποιο ελεγε τα μυρια οσα για ορισμενα ακτοπλοικα. Μου εκαναν εντυπωση τα οσα ελεγε για το Αγιος Ευσταθιος. Δυστυχως δεν εχω μπροστα μου το βιβλιο για να τα γραψω ακριβως παρολο που θα ηταν πολυ ανατριχιαστικα..

Αυτα που μου εκαναν εντυπωση ειναι:

"Απο καταγγελιες γνωριζουμε οτι υπαρχουν ρηγματα στην περιοχη των τιμονιων και οτι ειναι τσιμενταρισμενα."

"Το πλοιο ταξιδευει με συνεχεις μηχανικες βλαβες και ειναι εντελως αναξιοπλοο."

"Σε αρκετα σημεια (σκαλες, καταστρωματα) υπαρχουν χυμενα πετρελαια με πριονιδι" (φανταστειτε σε μια σκαλα πετρελαιο με πριονιδι αν το πατησει καποιος τι θα γινει)

Ολα αυτα αν ειναι αληθεια... ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ??? Πως ταξιδευει αυτο το πλοιο τοσο καιρο. Ειναι κοινο μυστικο οτι το πλοιο ειναι φαντασμα για μας εδω. Οπως και ολος ο "Πειραιας" το γνωριζει.

Και φυσικα δεν ειναι το μονο ετσι. Αρκετα πλοια της ακτοπλοιας που κουβαλανε και επιβατες και μαλιστα αρκετα νεα βρισκονται στα προθυρα τετοιων καταστασεων

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι αλήθεια αν και πολύ φοβάμαι ότι αυτές οι καταγγελίες δεν έχουν γίνει από κακία για την εταιρία του αλλά έχουν βάση και κάποιος θα έπρεπε επιτέλους να ασχοληθεί με αυτή την ιστορία.

Καλά το βαπόρι από παλιά είχε τα χάλια του πέρασε και μια διετία προπλισμού ότι πρέπει για σκραπ είναι. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάποια βάση έχουν αυτές οι καταγγελίες!!! Για πολλά βαπόρια ακούς καταγγελίες όπου είναι ασήμαντες για την αξιοπλοια του!! Αυτό το ΑΓ. ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ και το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ θα το σκεφτόμουν να ταξίδευα μαζί τους (άσχετα άμα είναι το ένα Ro-Ro)!!

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά που είναι ro-ro.Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί σε αυτό το έντυπο να γράφουν μόνο για ένα πλοίο. Δεν νομίζω ότι είναι το πρώτο πλοίο που ταξιδεύει με τσιμενταρισμένα ρήγματα αλλά και τυγχάνει να ανήκει σε μια όχι και τόσο 1st class εταιρεία.Επιπλέον μεταφέρει και φορτηγά που όσο ξέρουμε που και πού χάνουν λάδια, οπότε δεν είναι κάτι τέτοιο παράξενο να υπάρχει πριονίδι. Όμως δεν βρέθηκαν άλλοι να κάνουν για άλλα πλοία (και ΕΓ/ΟΓ) καταγγελίες ή μήπως χρωστάμε στη ΣΑΟΣ που δεν έβαζε στο Ν.ΛΗΜΝΟΣ όσους καμαρότους-συντρόφους όριζε η σύνθεση?

Φυσικά αν συμβαίνουν τέτοια πράγματα στον ΕΥΣΤΑΘΙΟ πρέπει να διαπιστωθούν.Κάθε 2 μέρες το πλοίο είναι στα 5 λεπτά από το γραφείο της ΔΕΕΠ και φυσικά το υπουργείο όταν θέλει μπορεί (βλ. περίπτωση AEGEAN SUN που το κάμανε φύλλο και φτερό).

Link to comment
Share on other sites

Παντως απο ταχυτητα αστα να πανε. δεν ξερω τι ωρα εφυγε απο τη Χιο χτες, αλλα σημερα στον Πειραια εφτασε περιπου στις 1330 το μεσημερι. Τωρα οσον αφορα τα καταγγελομενα μεσα δεν εχω μπει αλλα εξωτερικα τουλαχιστον δεν δειχνει και στην καλυτερη φορμα. Συμφωνω απολυτα με το φιλο Χιωτη στο σχολιο του για τις ελεγκτικες αρχες, ισως να επρεπε να σταματησουν κανουν τους αυστηρους εκει μονο που τους παιρνει...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

πριν απο λίγο το ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ προσεκρουσε με την πρθμη στην προβλήτα στη Χίο

Εχει δύο σκισίματα κάτω από τον καταπέλτη (τρέχουν νερά)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...