Καλησπερα, ισως το post αυτο ειναι λιγο εκτος θεματος.
Ολοι ξερουμε οτι το εμπορικο πλοιο και ιδιως το ακτοπλοικο, παρουσιαζει μεταξυ αλλων τα παρακατω χαρακτιριστικα:
συχνους καταποπλους καθημερινα, δυσκολα standby σε δυσκολα λιμανια, μεγαλη ποσοτητα φορτιου, επικινδυνα στοιβαγμενου απο τη φυση του ειδους της μεταφορας, (καροτσες που εχουν φορτωθει απο διαφορους αλλους, πολυ πριν αυτες μπουν στο πλοιο και πολλες φορες ειναι αγνωστο το πραγματικο ειδος του φορτιου). Εκτος των παραπανω, βαλτε και μια 1800αδα επιβατων διαφορων κατηγοριων (απο 20χρονο φανταρο ειδικων δυναμεων-μεγαλο ποσοστο επιβιωσης σε ενα σοβαρο συμβαν- μεχρι 80χρονη κυρια σε αναπηρικο καροτσακι).
Αγαπητοι φιλοι σκεφτητε για μερικα λεπτα τα παραπανω και μετα αναρωτηθητε:
ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΟΙΗΚΕΙ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ?
ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ?
ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΟΙΑ?
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ?
Εγω προσωπικα δεν θα ηθελα ουτε κακοπληρωμενους ιδιωτικους υπαλληλους,
ουτε δημοσιους υπαλληλους που κοιτανε ρολογια και τσεπες, στυλ πολεοδομιας, ΙΚΑ, εφοριας "κλεισαμε κυριε, περαστε απο δευτερα, απο δευτερα απεργια, ερχεται τριημερο, ξαναπεραστε απο βδομαδα" και ο νοον, νοειτω.
ευχαριστω για το χρονο σας.