Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Χθες με το καιρό το Άγιος Ευστάθιος και το Πάτμος είχαν τρυφερό τετ α τετ!! Είχαν αρχίσει τα φιλία αλλά χωρίς ίχνος κάποιος να ενδιαφέρεται γιατί συνέπειες μπορεί να έχει αυτή η επαφή!! Εντάξει για το Πάτμος ποιος να ενδιαφερθεί αφού δεν υπάρχει εταιρεία!! Αλλά το Άγιος Ευστάθιος??? Πιθανόν να μην ανήκει πια στη ΣΑΟΣ??
Nick the Greek Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Απο τα πλευρα του πλοιου σβηστηκε πια το ονομα Αγιος Ευσταθιος, αρα εχουμε καποια αλλαγη προκειμενου να αποπλευσει(φανταζομαι) προς τοπο χλοερο, τοπο αναπαυσεως.
Nick the Greek Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Μικρε και αθωε Nick the Greek... Νομιζες οτι ενα πλοιο σαν το Αγιος Ευσταθιος θα μπορουσε πια να εχει προορισμο μονο τους διαλυτηριους... Φαινεται λοιπον οτι οι καινουριοι πλοιοκτητες του, η σημαια του Λιβανου και ενας νηογνωμονας το ονομα του οποιου θα μαθουμε στο εγγυς μελλον, πιστευουν οτι το πλοιο μπορει ακομα να εκτελεσει με ασφαλεια διεθνεις πλοες μια και το πλοιο σηκωσε σημαια Λιβανου(νηολογιο Βυρηττου) και μετονομαστηκε σε SM SPYRIDON με προφανη σκοπο την περαιτερω εμπορικη του εκμεταλλευση. Χωρις αλλα σχολια. Στρατο, το Νησος Χιος εχει ακομα ελπιδες...
nautikos Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Επειδη οπως καταλαβαινετε αυτο το πλοιο μονο ζωα μπορει να κουβαλησει,οι πληροφοριες μου λενε οτι μαλλον ανηκει στην Spiridon Shipping,η οποια διαθετει και ενα αλλο ζωαδικο με σημαια Λιβανου,το B.M. SPIRIDON.Αρα οπως δειχνουν τα πραγματα το πλοιο θα εκτελεσει στα γεραματα μια "βρωμικη" δουλεια.
nautikos Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Τελικα το πλοιο αφησε σημερα το απογευμα κατα τις 4 το Νεο Μωλο με τη βοηθεια 2 ρυμουλκων του Φουρναρακη,το Αρχαγγελος και το Αγια τριας.Μαλιστα εφαγε καμια ωριτσα να βγει αφου οι αγκυρες του ειχαν αλλη αποψη...
Earl Granville Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Όπου κατευθύνθηκε προς άγνωστη κατεύθυνση.Πέραμα δεν πήγε Βασιλειάδη δεν πήγε πιθανόν να βγήκε στην ράδα.Πάντως οι μηχανές του δεν λειτουργούσαν κατα την διάρκεια απόπλου ενώ πρέπει να είχαν βάλει μόνο μια ηλεκτρομηχανή για να βιράρουν τις άγκυρες οι οποίες είχαν μπλέξει πολύ όπως λέει κι ο nautikos και παιδεύτηκαν πολύ.
uddox Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 Το πλοίο αναχώρησε για Βηρυτό, όπου έχει ήδη φθάσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Από ότι έμαθα σήμερα!!! Ήρωες ήταν οι ναυτικοί που το ταξίδευαν, αλλά και αυτοί που τα ταξιδεύον τώρα!! Στο βαπόρι δεν υπάρχει κλιματισμός, οι εργάτες της άγκυρας πεθαμένοι, οι μηχανές σε άθλια κατάσταση!! Ευτυχώς που έφυγε (από την Ελλάδα) χωρίς να έχουμε απώλειες εκτός από την παραλίγο απώλεια του πλοίου το καλοκαίρι στο Κερατσίνι!!
enas chiotis Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Στο βαπόρι δεν υπάρχει κλιματισμός Θυμάμαι ένα καλοκαίρι που έκανε Χίο - Μυτιλήνη επί πλοιοκτησίας Χαλκηδών τα χαρακτηριστικά χαρτόκουτα να προεξέχουν από τα ανοιχτά φινιστρίνια μήπως και με τον δρόμο του βαποριού δροσίσει λίγο μέσα. Είλωτες το πλήρωμα.
Apostolos Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Η πλακα είναι ότι όταν τα έλεγα εγω παλιά κάποιοι είπαν ότι ενεργώ με συμφέρον και άλλα...Μιλάμε για πλωτο φέρετρο και απ ότι ακουσα θα γίνει ζωάδικο...
Nick the Greek Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Με αφορμη το παραπανω σου σχολιο και επειδη θεωρω εαυτον μεσα σε αυτους στους οποιους αναφερεσαι, θα σου πω και δημοσιως πια πως κατα τη γνωμη μου ο,τιδηποτε θες να πεις ειναι παντοτε σε συναρτηση με το πως λες. Αυτο συμβαινει και με τα οσα κατα καιρους εχεις πει για το συγκεκριμενο πλοιο. Δεν αμφισβητησε ποτε κανεις οτι αυτα που λες ειναι αληθινα και εχεις δικιο. Μπορω μαλιστα να σε διαβεβαιωσω οτι συμμεριζομαι το τι τραβανε οι ανθρωποι αυτοι που ταξιδευαν και ταξιδευουν το πλοιο, περισσοτερο απ' οσο εισαι σε θεση να φανταστεις. Απο την αλλη ομως, οταν απο τη στιγμη που το καλοκαιρι και μεχρι το ατυχημα 1)το πλοιο εκτελει κανονικα δρομολογια και χωρις παρατηρησεις(αλλο το γιατι και πως) και 2) δεν εχεις κρυψει οτι εργαζεσαι σε εν δυναμει ανταγωνιστη της πρωην πλοιοκτητριας εταιρειας του, δε νομιζεις οτι αφ' ενος μεν στα ματια ενος τριτου τα λεγομενα σου πιθανον να φανταζουν ως υποκινουμενα απο συμφερον και αφ' ετερου οτι ειναι εκ των πραγματων αβασιμα? Σε παρακαλω, ελα στη θεση ενος τριτου που δεν ξερει το παρασκηνιο και διαβαζει αυτα που εγραφες τοτε. Ο οποιοσδηποτε τριτος που δεν σε ξερει προσωπικα, δεν ειναι σε θεση να γνωριζει το αυθορμητο του χαρακτηρα σου και το αγαθο των προθεσεων σου. Απο τη στιγμη που ισχυουν αυτα που αναφερω στην προηγουμενη παραγραφο, αυτα που ανεφερες τοτε ειναι μεχρι και ΜΥΝΗΣΙΜΑ. Και επειδη τοσο ο υπογραφων και οι αλλοι moderators οσο και ο/οι ιδιοκτητης/ες του καταστηματος δεν ειναι απ' οσο γνωριζω ο Μακης Τριανταφυλλοπουλος, οφειλουμε ολοι μας να προσεχουμε το πως εκφραζομαστε. Κλεινοντας και για να γινω κατανοητος και απο σενα αλλα και απο τα αλλα μελη, επαναλαμβανω οτι συμφωνω 1000% με την ουσια αυτων που λες και εισαι δικαιωμενος εξ' αρχης στα δικα μου ματια. Διαφωνω ομως οριζοντιως και καθετως με τον τροπο που διαλεξες τοτε στο να εκφρασεις το δικιο σου.
polmyt Posted September 12, 2006 Posted September 12, 2006 Αν δεν κανω κανα λαθος το SM SPYRIDON(ex ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ) βρικεται στην ραδα του Πειραια.Αν μπορει καποιος ας το επιβεβαιωσει
Apostolos Posted September 13, 2006 Posted September 13, 2006 Όντως το πλοίο ώς αργά το βράδυ που πέρασα βρισκόταν στο αγγυροβόλιο του Πειραιά
uddox Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Στις 22 η 24 Σεπτεμβρίου στην περιοχή του Ακρ Ματαπά, συγκρούσθηκε με Τσέχικο φορτηγό. Οι ζημιές μεγάλες, αλλά και τα 2 συνέχισαν το ταξείδι ο ένας μέχρι Κων/λη και ο άλλος για Βυρητό. Το τσέχικο άλλαξε 80τ σίδερο σε 8 ημέρες, το Σπυριδον, ακόμα φτιάχνεται. Έρριξα μια ματιά στο ΥΕΝ, αλλά δεν αναφέρει τέτοιο περιστατικό.
Nick the Greek Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Ουτε και οι Lloyds αναφερουν κατι σχετικο γι αυτο το συμβαν.
Nick the Greek Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Το αγλαισμα της διεθνους ναυτιλιας, βρεθηκε οπως ειχαμε αναφερει σε αλλο σημειο στον Πειραια για μερικες ημερες. Ιδου ο λογος: Port State Control Inspection Deficiencies: * MARPOL annex I - Oil filtering equipment: Not properly mantained * MARPOL annex I - Oil record book: Not properly filled * Mooring arrangements (ILO 147) - Anchoring devices: Not properly mantained * Operational deficiencies - Manuals instructions, etc.: Incomplete * Radiocommunications - Facilities for reception of marine safety inform.: Not as required * Safety of navigation - Nautical publications: Not up to date Λογω των παραπανω, το πλοιο κρατηθηκε για 10 μερες στον Πειραια. Απο κει και περα φερεται να ταξιδευει κι αυτο σε μεσογειακα νερα με πιο δημοφιλεις προορισμους την Αλγερια(Bejaia) και τη Βυρηττο.
Nick the Greek Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Αφου λοιπον το πλοιο απεκατεστησε τις παρατηρησεις που του επεβληθησαν απο το Port State Control και ειναι πληρως αξιοπλοο, ξεκινησε ταξιδια απο Βηρυττο και τον τελευταιο καιρο η χαρις του εχει φθασει οχι μονο μεχρι κοντινα σημεια οπως το Gibraltar, η La Spezia και η Tarifa της Ισπανιας, αλλα μεχρι το Belem της Βραζιλιας! Ο Θεος να φυλαει οσες ψυχες το ταξιδευουν...
Xen Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Παντως το Σεπτεμβρη που μας περασε το εσκισαν στην Ισπανια: εξι μερες κρατηθηκε απο το port state control.
Nick the Greek Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 Παρ' ολ' αυτα συνεχιζει απτοητο τα δρομολογια του μεταξυ Ισπανιας και Βραζιλιας, Tarifa το λιμανι της Ισπανιας, Belem και Villa do Conde στη Βραζιλια.
Neptune Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 Ποιοι ειναι αυτοι οι ηρωες που περνανε ωκεανο με αυτο το πραμα. Αυτοι δεν ειναι ναυτικοι κασκαντερ πρεπει να ναι. Και να εχουνε ασφαλισει τη ζωη τους ποιο ακριβα απο το βαπορι. Και για να χουμε να λεμε εγω ουτε λογαριασμο του ΟΤΕ πληρωμενο δεν εβαζα εκει μεσα :D
Nick the Greek Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 Και περναμε στο επισημο αγαπημενο πλοιο του καταστηματος που με πονο ψυχης και δακρυα στα ματια αποχωριστηκαμε απο την ακτοπλοια. Τα τελευταια του λιμανια προσεγγισης περιλαμβανουν το Belem(Βραζιλια), Tarifa(Ισπανια), Βηρυττο, Μαλτα και St. Vincent στα Cabo Verde Islands(εκει που ειναι και το πρωην Παναγια Ψαριανη). Το θεμα ειναι πως αυτο το λιμανι φαινεται να ειναι συμφωνα με τις πηγες μου και η τελευταια του προσεγγιση στις 11 Φεβρουαριου του 2008. Γνωριζει κανενας -με πηγες στα νησια αυτα- να μας πει τι εχει γινει? Το πλοιο φερεται να εχει παει εκει για επισκευες.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 Φυσικά, θα έπρεπε νσ θυμάστε που το 2004 το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» ‘προσάραξε’ σύμφωνα με το ΥΕΝ στη βραχονησίδα Αγ. Ευστάθιος χωρίς να διατρέχει κανέναν κίνδυνο και με καλές καιρικές συνθήκες ενώ εκτελούσε επιδοτούμενο δρομολόγιο; Δεν σας λέει κάτι; Αληθεύει ότι τη μετονομασία του Φίλιππος σε Άγιος Ευστάθιος, το τότε αφεντικό της ΣΑΟΣ (κ. Μανουσης, γιατί δεν είναι πια πρόεδρος!!), τη πήρε μετά το ατύχημα το Νόνα Μαίρη στη βραχονησίδα Αγ. Ευστάθιος???
enas chiotis Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Με κατι παραπάνω από 10 μίλια βρίσκεται κοντά στην Νάξο και έρχεται προς τα λημέρια μας. Η χαρά μας απερίγραπτος.
George Posted September 22, 2008 Author Posted September 22, 2008 Και της Αυλίδας επίσης που το φιλοξενεί από το πρωί στα ανοιχτά της παραλίας. Με τρώει η περιέργεια που θα κατευθυνθεί. Λέτε να κάνει δεξαμενή;
proud_ionian Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 αν δε με γελουν τα ματακια μου (και της φωτογραφικης μηχανης του Neptune), εξωτερικα στη φωτο δειχνει πολυ καλυτερα απο οτι ως αγιος ευσταθιος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now