Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ας μας πει κάποιος από τους επαϊοντες των χρηματοοικονομικών:rolleyes:...εάν το επιλεκτικό ξεχρέωμα πλοίων μπορεί να σημαίνει κάτι παραπάνω για την τύχη των πλοίων.:confused:

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Προσωπικά δεν θα το συνεδεα... Όταν με το καλό πωληθεί έτσι κι αλλιώς ξεχρεώνεται το δάνειο... Τι τότε τι τώρα...

Posted

Ελπιζω μονο ΝΗΡΕΑ,σε αυτο το 'ψηστηρι' που γινεται,να μην συμπεριλαμβανεται και η αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ....B)

Αυτο που υποψιαζομαι,ειναι πως ψαχνουν να βρουν ενα ετοιμο πλοιο απλα να φορεσει τα σινιαλα της εταιριας,ουτε να αγορασουν καινουργιο,ουτε να μετασκευασουν αλλο.

Να δουμε τωρα ποιο πλοιο ειναι αυτο,εαν εχω φυσικα δικιο...Εκτος βεβαια αν το ολο ψησιμο ειναι να φτιαχτουν τα οικονομικα της εταιριας και να μεινουν με τα ιδια πλοια,μονοι τους ομως,στην γραμμη:eek:

Posted

Μόνη της η ΝΕΛ στη γραμμή με τα υπάρχοντα πλοία + Ταξιάρχης δεν τα βγάζει πέρα,οπότε μάλλον είναι νωρίς για να συζητάμε την αποχώρηση του Χίος

Φίλε NHSOS XIOS τα συμπεράσματα για καινούργιο καράβι απο που προκύπτουν

Posted

Φιλε Στεφανε τα συμπερασματα μου βγαινουν απ την συμμετοχη του Βαρδινογιαννη στην NEL και απ το ξεπουλημα των μετοχων της HSW απ τον Βεντουρη.Λογικα πρεπει να υπηρξε μια συμφωνια με ανταλλαγματα.Να φυγει το Ν.ΧΙΟΣ?Να παραχωρησει η ΑΝΕΚ καποιο (παλιο)πλοιο της στην ΝΕΛ?Να την ενισχυσει περισσοτερο οικονομικα??

Και στις 3 περιπτωσεις θεωρω πως μπαινει στην μεση καποιο παπορι;)Εξαλλου πλεον δεν υπαρχει ανταγωνισμος...Πλοιο θα ερθει,πλοιο θα φυγει....αναμενουμε...Βεβαια αν μεινουν τα πραγματα ως εχουν,δεν χαλιομαστε κιολας!

  • 2 weeks later...
Posted
Πέρα απο το Πρέβελη άλλο καράβι δεν μπορεί να δώσει (βλ λιμάνι Χίου)...

Ουφ.... επιτέλους μετά από αρκετό καιρό επανέρχομαι και εγώ. Ας μην ξεχνάμε Στέφανε ότι ο Βαρδινογιάννης μέσω της Sea Star δεν συμμετέχει μόνο στην ΑΝΕΚ αλλά και στην HSW και, αν δεν έχω χάσει επεισόδια, ο Πήγασος ανήκει ακόμα στην HSW και αυτό το διάστημα είναι σβηστός. Οπότε, χωρίς να γνωρίζω κάτι, θα μπορούσε και αυτός να φορέσει τα σινιάλα της ΝΕΛ... :rolleyes:

Posted

Η θυγατρική εταιρεία της κατά 100% της ΝΕΛ, C-Link Ferries δημοσίευσε αυτό το δελτίο τύπου στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ.

Εγώ θα ήθελα να σταθώ σε αυτό το σημείο:

...Eπιτέλους πρέπει να γίνει κατανοητό σε αυτή την χώρα, ότι με την θαλάσσια συγκοινωνία, με τις ανάγκες των νησιών, με τις ανάγκες τους επιβατικού κοινού και μάλιστα εν μέσω θέρους που πολλοί προγραμματίζουν τις ολιγοήμερες διακοπές τους, δεν μπορούν να παίζουν.

Αν δεν με απατά η μνήμη μου ο κ. Βεντούρης ως πρόεδρος της ΕΕΑ (ο όποιος ταυτόχρονα είναι Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΕΛ) δεν είχε δηλώσει πως υπάρχει ενδεχόμενο, εν μέσω θέρους, οι ακτοπλόοι να δέσουν τα πλοία τους αν η πολιτεία δεν ικανοποιήσει τα αιτήματα τους; Και για του λόγο το αληθές, εδώ θα βρείτε το σχετικό άρθρο από το Marinews.

Δεν προσπαθώ να ταχθώ με την μία πλευρά ή την άλλη, απλώς εκφράζω μια απορία: πως είναι δυνατό το άτομο που είχε αναφέρει ως πρόεδρος της ΕΕΑ ότι μελετάται το ενδεχόμενο απεργίας εν μέσω θέρους, να καταδικάζει μια παρόμοια ενέργεια -σκεπτόμενους τα νησιά και τους επιβάτες- από υπαλλήλους του;

Posted (edited)

Σε συνέντευξη τύπου μετά τη γενική συνέλευση της εταιρείας ο κ. Βεντουρης, που αναφέρει κάποια ενδιαφέροντα για τη ΝΕΛ, που τη δημοσιεύει το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Έτσι, αν δεν βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη η κυβέρνηση, η ΝΕΛ δεν θα βάλει πλοία της τη νέα χρονιά στις άγονες γραμμές και θα στείλει στη Σαουδική Αραβία το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» που τώρα είναι δρομολογημένο στις Κυκλάδες.

Άρα αυτά που αναφέρθηκαν για τον Αίολο Κεντερη ΙΙ, μάλλον έχουν βάση.

Ο. Βεντούρης προσπάθησε να υποβαθμίσει την αποχώρηση του «Νήσος Χίος» από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, λέγοντας ότι δεν είναι ένα θέμα που απασχολεί ιδιαίτερα τη ΝΕΛ. Διέψευσε, όπως ήταν αναμενόμενο, ότι υπάρχει μυστική συμφωνία με τον κ. Βαρδινογιάννη κι απέδωσε την κίνηση της «Hellenic Seaways» στο υπερβολικό οικονομικό κόστος.

Κάποιοι την έχουν σίγουρη την αποχώρηση από το καλοκαίρι και άλλοι όχι;)

Επιτέλους...ειπώθηκε το απολύτως αυτονόητο!

ΑΙΠΕ 20/6/08

Mέχρι τον Οκτώβρη του 2008 δεν θα αλλάξει τίποτα στα δρομολόγια των πλοίων.

Αυτή τη διαβεβαίωση έδωσε ο ΥΕΝΓ. Βουλγαράκης, που επισκέφθηκε χθες τα Ψαρά.

Αν οι εταιρείες θέλουν να συνδέσουν Αιγαίο με Παροναξία ας το κάνουν με αίτηση τους, που θα εξεταστεί την επόμενη τουριστική σεζόν είπε ο ΥΕΝ βάζοντας τέλος στα όποια σενάρια αλλαγής δρομολογίων.

Το ενδιαφέρον της ΝΕΛ για απόκτηση νέου πλοίου συνεχίζει να είναι ισχυρό, ωστόσο, οι τελευταίες εξελίξεις με τη μεγάλη αύξηση της τιμής του πετρελαίου δεν βοηθούν στην ανάπτυξη των επενδυτικών σχεδίων της. Η εταιρεία θα εξετάσει το θέμα αυτό το Σεπτέμβρη ανάλογα με τη στάση της κυβέρνησης.

Τώρα που ακούγεται ότι θα αποχωρήσει το Νήσος Χίος, ειπώθηκε από επίσημα χείλη, ότι θα κοιτάξουν για νέο πλοίο??:confused:

Edited by proud_ionian
colour
Posted

Παναζία μου, όταν διαβάζεις το ΕΜΠΡΟΣ....διάβαζε και τα ΔΗΚΤΙΚΑ...όλο και κάτι θα μαθαίνεις. Παραδείγματος χάριν...το ακόλουθο:

Θα το πάρει πίσω;

Το «Κεντέρης», το ταχύπλοο της ΝΕΛ που πουλήθηκε σε Άραβες πριν από ενάμισι χρόνο περίπου, ίσως να γυρίσει ξανά στα χέρια της εταιρείας. Ο λόγος είναι ότι οι νέοι ιδιοκτήτες του χρωστούν χρήματα στη ΝΕΛ, και γι’ αυτό εξετάζεται το ενδεχόμενο να κινηθούν ποινικές ρήτρες εναντίον τους. Το θέμα είναι ότι με τέτοιο κόστος στα καύσιμα, είναι ίσως πολύ δύσκολο να δούμε το «Κεντέρης» ξανά στις ελληνικές θάλασσες.

Ν.Μ.

Βρε μπας και είναι αυτό το νέο πλοίο της ΝΕΛ...? :P

Posted (edited)
...Για να είμαστε ακριβείς το Κεντέρης είναι μια διαφορετική περίπτωση...Όπως προκύπτει από τη σελίδα 97 του ενημερωτικού δελτίου της, τα πλοία που πωλήθηκαν σε μια Παναμαική εταιρία προς 82 εκ αν θυμάμαι καλά με τμηματική αποπληρωμή...

Μέχρι χθές η εν λόγω εταιρεία ώφειλε 25 εκ στην ΝΕΛ με ημερομηνία αποπληρωμής σύμφωνα με τα όσα υποθέτω είχαν τότε συμφωνήσει τα τέλη Μαίου...

Το ενέχυρο είναι οι μετοχές της ίδιας της εταιρείας... Αυτό μπορεί να σημαινει πολλά μπορεί και τίποτα... Δηλαδή αν δεν πληρώσει το υπόλοιπο ποσό η εταιρεία περνά στην ιδιοκτησία της ΝΕΛ...

Κάτι τέτοιο διαφαινόταν εδώ και αρκετό καιρό... Η υπόθεση μύριζε και υποθέτω οτι το υπόλοιπο ποτέ δεν αποπληρώθηκε

Edited by polmyt
Posted

Το περιστατικό του Θεόφιλος δυσχεράνει σημαντικά τη θέση της εταιρείας. Η ακινησία του πλοίου για σημαντικό διάστημα μέσα στον Ιούλιο, η αρνητική δημοσιότητα αλλά και η παραμονή του Νήσος Χίος στη γραμμή (ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα, δε νομίζω πως περιμένει κανείς να ικανοποιηθεί το αίτημα της HSW για αποδρομολόγηση), αλλάζουν ριζικά το σχεδιασμό και τις προσδοκίες της ΝΕΛ για τη φετινή περίοδο.

Υ.Γ. Όπως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, η εταιρεία ζήτησε την προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης της μετοχής στο Χρηματιστήριο Αθηνών μέχρις ότου αποσαφηνισθεί το μέγεθος της ζημίας και ο χρόνος επαναδραστηριοποίησης του πλοίου.

Posted

Καλά, αν συμβεί αυτό φίλε polmyt...

1) Προετοιμάσου για ατελείωτες αγωγές και μηνύσεις εις βάρος οποιουδήποτε δίνει πέτσινο πέναλτι εις βάρος της Αιολικάρας.

2) Αν τα πράγματα στραβώσουν στο πρωτάθλημα, η διοίκηση δεν θα το χει σε τίποτα να αποσυρθεί και να κατεβάσει την ομάδα στο Αιγυπτιακό πρωτάθλημα να παίζει με την Αλ-Αχλί και τη Ζάμαλεκ.....

Posted (edited)

Αν αφαιρέσουμε τα πλοία που πουλήθηκαν και αυτά που είναι εκτός δράσης λόγω βλάβης ή ατυχήματος, πόσα πλοία έχει αυτή τη στιγμή η ΝΕΛ που εκτελούν κανονικά δρομολόγια;

Αν σκεφτεί κανείς τα σχεδόν 10 πλοία (συμβατικά και ταχύπλοα, μαζί με C-Link) που είχε μέχρι πρόσφατα...

Μπορεί να νοικοκυρεύτηκε κάπως αλλά συρρικνώθηκε δραματικά. Πόσες δεκαετίες περάσαν από τότε που είχε ξανά τόσο λίγα πλοία ετοιμοπόλεμα; Αυτή τη στιγμή δεν έχει ούτε το 1/3 από την παραδοσιακή γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, δηλ. από το παλιό σπίτι και οχυρό της. Ακόμα και αν ΝΕΛ δε σημαίνει πια "Λέσβου" είναι νομίζω σημαδιακό.

Δύσκολοι καιροί για την εταιρεία μετά τις απανωτές αναποδιές, όσο και αν παλεύει ένα "Μυτιλήνη" μόνο του πώς να κρατήσει ψηλά τη σημαία;

Αν βρεθεί και με τον φαγάνα Κεντέρη στα χέρια της και μείνει το ταμείο πάλι άδειο τότε έρχονται ακόμα δυσκολότερες ημέρες.

Αν και το ερώτημα έχει ξαναμπεί και πριν, μετά από όλες αυτές τις εξελίξεις, πόσοι είναι ακόμα αισιόδοξοι ότι θα υπάρχει και στο προσεχές μέλλον το πανέμορφο σήμα με την τριήρη;

Το περιστατικό του Θεόφιλος δυσχεράνει σημαντικά τη θέση της εταιρείας. Η ακινησία του πλοίου για σημαντικό διάστημα μέσα στον Ιούλιο, η αρνητική δημοσιότητα αλλά και η παραμονή του Νήσος Χίος στη γραμμή (ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα, δε νομίζω πως περιμένει κανείς να ικανοποιηθεί το αίτημα της HSW για αποδρομολόγηση), αλλάζουν ριζικά το σχεδιασμό και τις προσδοκίες της ΝΕΛ για τη φετινή περίοδο.

Θα έλεγα και για τις επόμενες περιόδους. Τώρα είναι (ήταν!) ουσιαστικά η περίοδος που τα παλιά πλοία θα μπορούσαν να γεμίσουν στοιχειωδώς τα ταμεία εν όψει αντικατάστασής τους. Πώς θα προχωρήσει τώρα τα σχέδια της για νέα πλοία; Όλα αυτά που αναφέρει ο φίλος Orestis δε βοηθάνε στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης όυτε των επενδυτών, ούτε βέβαια των επιβατών.

Η επί δεκαετίες "σταθερά" του Β.Α. Αιγαίου (ΝΕΛ) είναι αυτή τη στιγμή "απρόβλεπτος παράγοντας" :(

Edited by polmyt
2 σε 1
Posted

H NEL σιγά σιγά καταρρέει. Δεν προκαλεί έκπληξη πως μόνο η ΝΕΛ κατάφερε να έχει αποτυχημένη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Επομένως και με την εμπιστοσύνη των επενδυτών στο 0 είναι απίθανο να βρει πόρους για κάτι καινούργιο...

Αν ο Θεόφιλος δεν μπορεί να συνεχίζει λόγω υψηλού κόστους επισκευής, προβλέπω κανένα πλοίο σε στυλ Λατώ/Λισσός να αγοράζεται από την ΝΕΛ για αντικαστάτης του. Δεν αντέχει κάτι καλύτερο στην παρούσα. Και φαίνεται οτι με την αποχώρηση του Χίος από Μυτιλήνη, έχει κάποια περιθόρια να κινηθεί με περισσότερο μεταχειρισμένα πλοία.

Posted (edited)
προβλέπω κανένα πλοίο σε στυλ Λατώ/Λισσός να αγοράζεται από την ΝΕΛ για αντικαστάτης του.

:eek::eek:

Ελπίζω το ΛΑΤΩ να το αναφέρεις σαν παράδειγμα απλά παλιού μεταχειρισμένου πλοίου και όχι ότι υπάρχει περίπτωση να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή. Μόνο για Μυτιλήνη εξπρές αλλά κι εκεί πλέον με όχι και τη μεγαλύτερη ευκολία.

Edited by polmyt
Posted
Αναβλήθηκε η επαναληπτική τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας για έναν πραγματικά πρωτότυπο λόγο (εκτός από την έλλειψη απαρτίας): Η συνέλευσης θα γινόταν σήμερα στο Θεόφιλος :(
Posted (edited)

Ελπίζω το ΛΑΤΩ να το αναφέρεις σαν παράδειγμα απλά παλιού μεταχειρισμένου πλοίου και όχι ότι υπάρχει περίπτωση να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή.

Ναι προφανώς, αναφέρομαι γενικά σε πλοία που έχουν τα αυτά ηλικιακά χαρακτηριστικά...

Edited by polmyt

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...