Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Γνωρίζει κανείς εάν άτομα από τη τωρινή διοίκηση της ΝΕΛ, είχαν κάποια σχέση με τα μέλη της διοίκηση της ΔΑΝΕ, μετά την απομάκρυνση του Σολουνια??

Είμαι πολύ περίεργος να δώ τελικά πόσο αυτά που λέγονται για όλες τις Ναυλώσεις δεν αποδειχθούν ...Φούσκες...

Αυτές οι πολλές ναυλώσεις δε μου πολύ αρέσουν!! Μου μοιάζει σαν να κάνουν τα αδύνατα δυνατά να ξανά μπει η μετοχή της ΝΕΛ στο ταμπλο του Χρηματιστηρίου!! Και εφόσον μπει πολύ ίσως τρέξουν να αγοράσουν μετοχές που θα είναι η τιμή πολύ χαμηλή που βλέπουν τέτοιες κινήσεις και μετά μείνουν με τις μετοχές στο χέρι!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τεχνοκράτες και επιχειρηματίες είναι και αυτοί που ανέλαβαν την καταταλαιπωρημένη ΝΕΛ και σίγουρα θέλουν το κέρδος, και επειδή μόνο αυτό τους ενδιαφέρει όλλα τα σενάρια είναι πιθανά. Σίγουρα τους ενδιαφέρει να ανεβάσουν την μετοχή στο νταμπλό του χρηματιστηρίου άλλα μην ξεχνάμε ότι και αυτό το χρηματιστήριο πάει κατα διαόλου τελευταία οπότε είναι και αυτή η κίνηση μεγάλου οικονομικού ρίσκου. Δεν ξέρω όμως ποιός θα πάει να αγοράσει μετοχές τις ΝΕΛ που μέχρι πριν απο λίγο καιρό ήταν έτοιμη να βαρέσει διάλυση...;;;;;....

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. γνωστοποιεί σύμφωνα με τον ν. 3556/2007 και δυνάμει αντίστοιχης ενημέρωσης που έλαβε από τον κ. Απόστολο Κων. Βεντούρη την Τρίτη 20 Απριλίου 2010, ότι η εταιρεία CERBERUS AND PARTNERS LTD., απέκτησε έξι εκατομμύρια οκτακόσιες ενενήντα επτά χιλιάδες διακόσια δέκα τέσσερα (6.897.214) δικαιώματα ψήφου επί μετοχών της εκδότριας, ήτοι 4,86% του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου με συνέπεια το άμεσο και έμμεσο ποσοστό συμμετοχής της στα δικαιώματα ψήφου της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. να ανέλθει στο 5,02% δεδομένου ότι μέχρι σήμερα κατείχε 233.160 μετοχές και δικαιώματα ψήφου ήτοι 0,16%.

Link to comment
Share on other sites

Που βρέθηκαν ρε παιδιά αυτές οι μετοχές και απο που;;;; Μήπως οι ίδιοι που αγόρασαν μετοχες τις πούλησαν κιόλας;;;; Είναι μεγάλος ο όγκος για να είναι από έναν εκτός και αν αυτός ο ένας ήταν άγνωστος μέχρι σήμερα;;;; Ρε τι παιχνίδια παίζονται;;;;

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι το μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. κ. Ιωάννης Κων. Ρεκούμης υπέβαλε την παραίτησή του η οποία έγινε δεκτή από το Δ.Σ. της εταιρείας την 26 Απριλίου 2010. Μετά την αποδοχή της παραίτησης το Δ.Σ. της εταιρείας θα παραμείνει εξαμελές σύμφωνα με το άρθρο 15 του καταστατικού.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία ΝΕΛ Α.Ε. (Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου Α.Ε.) ανακοινώνει στους κ.κ. Μετόχους τα εξής:

Με απόφαση του Χ.Α., ενεκρίθη η επαναδιαπραγμάτευση των μετοχών της εταιρίας ΝΕΛ Α.Ε. (Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου Α.Ε.) και η εισαγωγή προς διαπραγμάτευση του συνόλου των εκατό σαράντα ένα εκατομυρίων εννιακοσίων ενενήντα δύο χιλιάδων τετρακοσίων εβδομήντα τριών (141.992.473) κοινών μετοχών ονομαστικής αξίας (€0,30) εκάστη, στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Η επαναδιαπραγμάτευση αφορά στο σύνολο των μετοχών της εταιρίας.

Ως ημερομηνία έναρξης επαναδιαπραγμάτευσης ορίσθηκε η 06/05/2010.

Το σύνολο των μετοχών θα είναι πιστωμένες στις μερίδες και στους λογαριασμούς αξιών των Μετόχων στο Σ.Α.Τ. κατά την ημερομηνία έναρξης επαναδιαπραγμάτευσης.

Η τιμή έναρξης επαναδιαπραγμάτευσης των μετοχών ορίσθηκε από τον Σύμβουλο EUROCORP Α.Ε.Π.Ε.Υ. σε τριάντα λεπτά του Ευρώ (€0,30) ανά κοινή μετοχή. Μονάδα διαπραγμάτευσης είναι ο τίτλος της μίας (1) μετοχής.

Το Πληροφοριακό Σημείωμα για την επαναδιαπραγμάτευση των μετοχών της ΝΕΛ Α.Ε. (Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου Α.Ε.), είναι διαθέσιμο από 05/05/2010 στα γραφεία της εταιρίας (Ελ. Βενιζέλου 5, Μυτιλήνη, Λέσβος) και ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της (http://www.nel.gr), του Συμβούλου (EUROCORP Α.Ε.Π.Ε.Υ., Πλ. Φιλικής Εταιρείας 14, Αθήνα) και ηλεκτρονικά από το Χ.Α στην ιστοσελίδα του (http://www.ase.gr).

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό του Χ.Α. οι μετοχές της εταιρείας θα ενταχθούν στην κατηγορία διαπραγμάτευσης «Υπό Επιτήρηση». Σημειώνεται ότι δεν θα ισχύσει ανώτατο/κατώτατο όριο διακύμανσης τιμής κατά τις τρεις (3) πρώτες ημέρες επαναδιαπραγμάτευσης.

Link to comment
Share on other sites

Σημειώνεται ότι δεν θα ισχύσει ανώτατο/κατώτατο όριο διακύμανσης τιμής κατά τις τρεις (3) πρώτες ημέρες επαναδιαπραγμάτευσης.

Πρώτη ημέρα επαναδιαπραγμάτευσης και η μετοχή έκλεισε στο -40%, στα 18 cents.

Link to comment
Share on other sites

Το -40% είναι σε σχέση με την νέα τιμή των 0,30 που ορίσθηκε για την επαναδιαπραγμάτευση. Όταν αποσύρθηκε η μετοχή, το 2008, είχε 0,48 ευρώ.

Πάντως εάν συνεχίσει με αυτό τον ρυθμό, θα φθάσει ώστε κάποιος με 5 εκ να αποκτά και το management της εταιρείας. Οπότε ευκαιρία είναι να δούμε και εάν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος...

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ αναζητεί νέα ρότα και «παλεύει με τα κύματα»

Η ΝΕΛ βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία ανεύρεσης και άλλου κατάλληλου πλοίου προς ενοικίαση για να δρομολογηθεί στη γραμμή Σάμου - Ικαρίας.

Καλά που αλλού θα δρομολογήσει πλοίο φέτος η ΝΕΛ!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα βαπορια ναυλωνονται κυριοι δε νοικιαζονται. :rolleyes:

Ειλικρινα δε ξερω τι παιχνιδι παιζεται με τη ΝΕΛ (αν και φανταζομαι)

Κανενα του καπτα Μακη μας για Ικαρια Σαμο δεν της κανει? Παντως το Αθενς περιμενει στο Σουεζ, ειναι και βαμμενο μπλε. :D

Link to comment
Share on other sites

Από ολόκληρο το άρθρο η Σάμος σας προβλημάτισε;

Η διοίκηση της εταιρείας, στο πλαίσιο εξεύρεσης μιας νέας ρότας που θα εξασφαλίσει την επιβίωσή της, εξετάζει νέα σχέδια.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η επέκταση των ακτοπλοϊκών γραμμών της προς την Τουρκία:D, η ενίσχυση της παρουσίας της στη γραμμή που παραδοσιακά ήταν δυνατή (Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη), η δρομολόγηση πλοίων Ro-Ro και η αναδιοργάνωση του στόλου της με στόχο τη μείωση του μέσου κόστους εκμετάλλευσης.

Link to comment
Share on other sites

επέκταση των ακτοπλοϊκών γραμμών της προς την Τουρκία

Ε, δεν είναι και πρωτότυπη η σκέψη ... έχουν προηγηθεί άλλοι ... πριν από πολλές δεκαετίες. Και προσωπικά, πιστεύω ότι λείπει μια τέτοια σύνδεση. Τώρα εάν είναι και αποδοτική, δεν μπορώ να το ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Παρομοια σκεψη ειχε η ΝΕΛ και το 2002 οταν το ΣΑΠΦΩ εγινε 35.Τοτε λεγανε να το βαλουν σαν ro-ro απο Πειραια για Τσεσμε νομιζω.Η σκεψη δεν εγινε πραξη ποτε με αποτελεσμα να πουληθει

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το Ενημερωτικό Δελτίο που κατατέθηκε περιλαμβάνει πολλά επεκτατικά σχέδια για την εταιρεία, ενώ οι οικονομικές εκτιμήσεις της Διοίκησης, πάνω στις οποίες βασίστηκε η αποτίμηση της εταιρείας από τον χρηματοοικονομικό σύμβουλο, είναι στην καλύτερη περίπτωση υπεραισιόδοξες.

Πρώτη ημέρα επαναδιαπραγμάτευσης και η μετοχή έκλεισε στο -40%, στα 18 cents.

Η συμπεριφορά της μετοχής μάλλον είναι αδιάφορη αυτή τη στιγμή καθώς οι διακυμάνσεις γίνονται με πολύ μικρό όγκο συναλλαγών, ενώ είναι προφανές πως η μετοχή είναι αρκετά συγκεντρωμένη και η ελεύθερη διασπορά δεν είναι αυτή που φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εάν συνεχίσει με αυτό τον ρυθμό, θα φθάσει ώστε κάποιος με 5 εκ να αποκτά και το management της εταιρείας. Οπότε ευκαιρία είναι να δούμε και εάν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος...

Ειλικρινα δε ξερω τι παιχνιδι παιζεται με τη ΝΕΛ (αν και φανταζομαι)

Η εταιρεία που οφείλει σε δύο τράπεζες (Millennium περί τα 135 εκατ. ευρώ και FBB περί τα 20 εκατ. ευρώ) 155,9 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον ενημερωτικό δελτίο που εξέδωσε εν όψει της επαναδιαπραγμάτευσης της μετοχής της, έκλεισε τη χρήση 2009 με αρνητικά EBITDA.

Αληθεια,υπαρχει κανενας 'λολός' που να θελει αυτη την εταιρια:confused: Φανταστειτε που θα ηταν τα πλοια της μαζεμενα τωρα,αν δεν ειχε τις επιδοτησεις...Παραλληλα ειναι εκνευριστικο το γεγονος οτι το ελληνικο κρατος στην ουσια πληρωνει τα χρεη της μεσω των επιδοτησεωνB)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η χθεσινή είδηση του polmyt θα επιβεβαιωθεί περίτρανα. Οι υπογραφές μπορεί να έχουν πέσει ήδη και το ποσοστό του Απ. Βεντούρη στη ΝΕΛ, να περνάει στα χέρια της Millennium, της βασικότερης πιστώτριας τράπεζας της εταιρείας.
Δύο θεωρώ πως είναι οι κινήσεις που μπορούν να γίνουν:

1. Μετοχοποίηση μέρους του δανεισμού της εταιρείας (κάτι που θα καταστήσει πλέον και επισήμως τη Millennium ως βασικό στρατηγικό επενδυτή).

2. Διαγραφή μέρους του δανεισμού, κάτι που θα δώσει σημαντική ανάσα ζωής στην εταιρεία.

Σημερινό άρθρο που επιβεβαιώνει αυτά που λέγαμε από το Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι το χρέος της είναι ελαφρώς δυσβάστακτο, ποιος θα το περίμενε αυτό, από μια εταιρεία που δέσποζε στο ΒΑ Αιγαίο κάποτε, και είχε ατύπως και μονοπώλιο σε μια γραμμή...

Παρόλα αυτά για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχουν κάποια σημάδια-τάσεις για θέληση προς ανάκαμψη, νομίζω. Η ναύλωση του Άκουα, η ναύλωση του Μιλένιουμ, οι φήμες για τα ro/ro, κλπ...Δε λέω ότι άρχισε η ανάκαμψη της εταιρεία φυσικά, θα ήταν ανεδαφικό. Αυτό που πιστεύω είναι ότι η ΝΕΛ μάλλον παίζει το τελευταίο της χαρτί (προσπαθώντας κιόλας να επανεδραιωθεί στη γραμμή που την καθιέρωσε) και είτε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει είτε η τριήρης θα χαθεί στα νερα του ΒΑ Αιγαίου. :( Νομίζω πάντως ότι από τις κινήσεις της δεν φαίνεται ότι θα παραδώσει τα όπλα αμαχητί. Χωρίς να θέλω να κάνω καμια σύγκριση, όταν η GA ferries έπνεε τα λοίσθια φαινόταν από μακριά, μόνο και μόνο από τα χάλια που είχαν τα πλοία της, από το γεγονός ότι κόντευαν να τα προσπεράσουν ακόμα και τα πετρελαιοφόρα, από τις απανωτές επισχέσεις εργασίας, από την απουσία κινήσεων τέλος που θα έδιναν έστω μια κάποια ανάσα ζωής στην εταιρεία. Θέλω να πιστεύω ότι η ΝΕΛ έφτασε σε μια σχετικά παρόμοια κατάσταση όταν ο Θεόφιλος έμεινε ένα χρόνο στην επισκευή, οι Κεντέρηδες ήταν ουσιαστικά ανενεργοί, ο Τάξμαν σε μια ντεμί κατάσταση, και είχε απομείνει το Μυτιλήνη αλλά κι αυτό το είχαν καταντήσει σαν τη μούρη τους...:mad: Τώρα δεν νομίζω ότι έχουν έτσι τα πράγματα, αλλά όμως η κληρονομιά της ΝΕΛ είναι αυτό το χρέος το οποίο καλείται να διαχειριστει. Το αν θα τα καταφέρει είναι το μέγα ερώτημα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να είναι κατι άλλο εκτός από λάθος το γεγονός ότι στην αίτηση στον ΟΛΠ για να δέσει το πλοίο μεθαύριο αναφέρεται σαν πράκτορας η NEL LINES:confused:.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον καθόλου τυχαίο;)............Πάντως σήμερα άκουσα πως έφυγε πρώτος μηχανικός για την αγγλία, με σκοπό την παραλαβή του CELTIC STAR;). Πάντως για το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν έχω ακούσει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Περα απο τα τεραστια χρεη της εταιριας(που ενα μερος τους μπορει να διευθετηθει λογω της Millenium),βλεπω πολλα 'ανοιγματα':confused: Εχουμε μαθει για ΑΚΟΥΑ κ EUROPEAN και τωρα ακουμε για SHUTTLE - ΜΥΚΟΝΟΣ - CELTIC STAR...

Μιλαμε δηλαδη για 5 ναυλωσεις,εκ των οποιων η μια πες τα βγαζει τα λεφτα της(λογω της επιδοτησης του ΑΚΟΥΑ),οι αλλες 4 ομως ειναι αγνωστο τι αριθμος θα κατσει στην κληρωτιδα - δηλαδη μπορουν να βαλουν ακομα πιο 'μεσα' την εταιρια.

Απορω λοιπον με αυτες τις κινησεις,και μαλιστα με τις οικονομικες συγκυριες της εποχης αλλα και αναρωτιεμαι αν ειναι πιο συμφερον για την εταιρια αντι να ναυλωσει τα european&3ρορο,να εβρησκε ενα καλυτερο ΕΓ/ΟΓ προς ναυλωση και να το δρομολογουσε Χιο-Μυτιληνη,που ειναι η βασικη πηγη εσοδων της.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...