Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Πολλά ενδιαφέροντα ειπώθηκαν στον 2000fm από καπτα Μάκη-κ.Καμμένο και κ.Σπανό.

Στην αρχή ξεκίνησε ο καπτα Μάκης ο οποίος είπε αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την γραμμή διότι κυνηγήθηκε λυσαλέα κι αυτός και τα βαπόρια του από τους δημάρχους του Αγίου Κηρύκου-Καρλοβασίου και Βαθέος ότι είναι παλιά και αργά περιμένοντας τους μεσίες οι οποίοι λέει χάθηκαν στα νερά του Αιγαίου.Κατόπιν παρέμβασης του κ.Καμμένου ο οοποίος όπως είπε ο καπτα Μάκης ενδιαφέρεται για αυτάα τα νησιά έβαλε το ΡΟΜΙΛΝΤΑ ένα δρομολόγιο την εβδομάδα κι όπως είπε αν δεν έρθουν οι μεσίες που περιμένουν στην Ικαρία και την Σάμο θα βάλει το ΜΑΡΙΝΑ με 4 δρομολόγια την εβδομάδα αλλιώς είπε ότι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές στην Ελλάδα.

Επίσης είπε για τα νεότευκτα ότι θέλουν 70.000 ευρώ έξοδα το δρομολόγιο για να βγουν κι ότι στην Σάμο είναι αδύνατον να βγ9ουν αν δεν πάνε το εισιτήριο όσο το αεροπλάνο κι ότι από Νοέμβρη τα νεότευκτα έχουν μπει μέσα 5εκ ευρώ. Ούτε το καλοκαίρι που είναι παχές οι μύγες δεν βγαίνουν αυτά τα νούμερα.Με τέτοια εξοδολόγια είπε ούτε στα νησιά του Σολομώντα δεν βγαίνουν αυτά τα βαπόρια.:D

Ο Αγούδημος λέει που δουλεύει 7ημέρες την εβδομάδα και μπαινοβγαίνουν ταα λεφτά από την τσέπη του κι όχι σαν κάποιους άλλους λεει που δουλεύουν μέχρι την πέμπτη και μετά πάνε σε κάποιο σαλέ τα μετράει όλα αυτά και επειδή θέλει να συνεχίσει να υπάρχει δεν προχώρησε σε ανανέωση του στόλου δίνοντας έτσι την δική του απάντηση σε ερωτήσεις για την μη ανανέωση του σστόλου του.

Είπε κλείνοντας το 1993 έγινε ένα μικρό λαθάκι ααπό έναν εφοπλιστή το 2000 έγινε το μεγάλο λάθος της ακτοπλοίας από τον συγχωρεμένο τον κ.Σφηνιά και τώρα επιχειρείται νέο μεγάλο λάθος

Από την μεριά του ο κ. Καμμένος υπερασπίστηκε τον κ.Αγούδημο κατηγόρησε τους δήμαρχους Αγίου Κηρύκου και Φούρνων για αναίτιες κινητοποιήσεις,είπε ότι ο κ.Αγούδημο έχει εγκεκριμένα δρομολόγια από το υπουργείο με ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΜΙΛΝΤΑ και θα τα εκτελέσει.

Κατηγόρησε εμέσως άλλη ενδιαφερόμενη εταιρία ως υποκινήτρια των κινητοποιήσεων (είπε υποκινείται από εταιρία με τοπικό συμφέρον αυτές οι διαδηλώσεις) ανέφερε ότι με αυτά και με αυτά θα αναγκάσουν τον Αγούδημο να αποσυρθεί κι επειδή το ΒΕΡΑ όπως είπε δεν τηρεί τις διατάξεις ασφαλείας και την συνθήκη της Στοκχόλμης όπως ορίζονται στην Ελλάδα θα μείνουν χωρίς βαπόρι.

Είπε να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις μιας κι ο Αγούδημος έρχεται με 4 δρομολόγια την εβδομάδα επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενα του καπτα Μάκη.

Από την μεριά του ο κ.Σπανός υποστήριξε ότι το βαπόρι του πληροί όλους τους κανονισμούς είναι εναρμονισμένος από το 2002 όταν βρισκόταν στην βόρεια θάλασσα και υποσχέθηκε ότι το βαπόρι θα έρθει το συντομότερο δυνατόν.

Υποστήριξε ότι η υπόθεση έχει κολήσει σε ένα νομικό κενό και νομικά κενά παρόμοιου τύπου συναντήθηκαν και στην δρομολόγηση του ΚΟΡΣΙΚΑ το οποίο για ένα μήνα περίμενε να ξεπεραστουν και να δρομολογηθούν.Θα ξεπεραστεί είπε και θα αποτελέσει οδηγό και για αλλά πλοία που θελήσουν να δρομολογηθούν με ιταλική σημαία στην ελληνική ακτοπλοία.

Όσο για τις κατηγορίες περί υποκίνησης των κινητοποιήσεων τις διέψευσε κατηγορηματικά και είπε χαρακτηριστικά ότι να μην με αναγκάσουν να καταφύγω στα δικαστηρια με αγωγές διότι δεν είναι του επιπέδου μας.

Οι δήμαρχοι Αγίου Κηρύκου Σπύρος Τέσκος και Καρλοβασίου Παναγιώτης Λυμπέρης διέψευσαν ότι κυνήγησαν τον καπτα Μάκη ο δημαρχος καρλοβασίου τον ευχαρίστησε για τα 20 χρόνια προσφοράς του αλλά από την άλλη μίλησε για στασιμότητα όσο αφορα τον στόλο του κι ότι έπρεπε να τα είχε ανανεωσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΤΥΠΟΥ Η ΕΓΩ Η Ο ΜΟΥΣΟΛΛΙΝΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΤΑΝ ΜΑΚΗ.

ΙΔΟΥ Η ΣΑΜΟΣ & Η ΙΚΑΡΙΑ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ.

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΕΣ.20 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ.

ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΟΥ.ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.

38 Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ,60 ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ,80 ΤΟ ΙΧΕ,38 ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ 4 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΡΙΝΑ-ΡΟΜΙΛΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

ΠΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΦΟΥΡΝΩΝ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ-ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ:ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΙΕΡΑ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ.

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΝΥΦΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΑΒΙΑ O MΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ.

ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ 2 ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ & ΧΑΝΙΑ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ.

ΚΑΜΕΝΟΣ:ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΛΑΛΛΗΤΗΡΙΑ ΤΑ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΝΤΙΠΟΛΗΤΕΥΣΗ.

ΤΟ ΒΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ.

ΜΑΚΗΣ:3 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΓΙΟΥΡΟ ΣΤΟΙΧΙΣΕ Η ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΑΝΘΗ.ΘΑ ΚΑΝΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΒΕΡΑ Ο ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕ 3 Η ΩΡΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΡΟΜΙΛΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ.

ΚΑΜΕΝΟΣ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΓΟΥΔΗΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ.

ΣΠΑΝΟΣ:ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2002.ΓΙΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΑΓΓΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ.ΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ;

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.

ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΚΑΣΩ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ/ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ-ΘΕΣΜΟΥΣ-ΟΔΗΓΙΕΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ.ΑΙΣΧΟΣ.

ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ 2000 FM ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΤΟΥ RADIO ARMONIA ΣΤΙΣ 19.00 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.ΣΤΟ ON RADIO.GR ΠΑΜΕ Ρ/Σ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ RADIO ARMONIA 103,2 FM & 2000 FM-Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΤΟΥΣ 99,8 ΜΕΓΑΚΥΚΛΟΥΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑΓΡΑΨΕΣ NICK.ΘΑ ΠΕΣΟΥΝΕ ΚΟΡΜΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Link to comment
Share on other sites

Ζητούν περισσότερα δρομολόγια

Συλλαλητήρια σε Ικαρία και Φούρνους για την ακτοπλοϊκή σύνδεση

ΑΠΕ

Σάμος

Συλλαλητήρια διαμαρτυρίας πραγματοποιούν σήμερα στις 12 μμ οι κάτοικοι των Φούρνων και της Ικαρίας, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί εδώ και ένα μήνα περίπου από την έλλειψη πλοίου που να συνδέει τα λιμάνια τους με τον Πειραιά.

Οι δήμοι της Ικαρίας και Φούρνων ζητούν την απρόσκοπτη τακτική σύνδεση του Αγ. Κηρύκου και των Φούρνων χειμώνα - καλοκαίρι με το λιμάνι του Πειραιά και τη Βόρειο Ελλάδα.

Επίσης, δρομολόγηση σύγχρονων και ασφαλών πλοίων και μείωση του ναύλου επιβατών, οχημάτων, εμπορευμάτων κατά 50%.

Τέλος, καλούν την Πολιτεία να προχωρήσει σε έργα για τη βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων.

2)Εν τω μεταξύ, οι κάτοικοι της Τήλου κατέλαβαν το σταθμό της ΔΕΗ, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση της Επιχείρησης να απομακρύνει γεννήτρια που τροφοδοτεί το νησί με ρεύμα σε περίπτωση βλαβών.

Η ΔΕΗ υποστηρίζει ότι θα συντηρήσει την γεννήτρια και θα την επανατοποθετήσει στο νησί.

3)Αντιδρά το ΥΕΝ

Ακτοπλοϊκό αποκλεισμό καταγγέλλουν οι κάτοικοι των βόρειων Σποράδων

Πειραιάς

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση παραμένουν εδώ και ημέρες, όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοί τους, οι βόρειες Σποράδες. Από την πλευρά του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν αποδέχεται τα περί αποκλεισμού της Σκοπέλου, της Σκιάθου και της Αλοννήσου και απαντά ότι στην περιοχή εκτελεί δρομολόγια το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Αχιλλέας». Σύμφωνα με το ΥΕΝ, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και απαγορευτικών εκτέλεσης δρομολογίων στα πλοία της ακτοπλοΐας τα νησιά αυτά παρέμειναν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για λίγες ημέρες.Οι κάτοικοι ωστόσο υποστηρίζουν, όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα το Βήμα, ότι το σκάφος αυτό, λόγω του μικρού μεγέθους του, αδυνατεί να καλύψει αποτελεσματικά τις μεταφορικές ανάγκες των νησιών, στα οποία ήδη παρατηρούνται ελλείψεις σε βασικά ήδη διατροφής.Η κατάσταση αυτή έχει κινητοποιήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία μελετά τρόπους να προχωρήσει είτε στη σύσταση μιας εταιρείας λαϊκής βάσης -στα πρότυπα της εταιρείας λαϊκής βάσης της Σκύρου- είτε στη συμμετοχή της σε εταιρεία λαϊκής βάσης που ήδη λειτουργεί, έτσι ώστε να καλυφθούν αποτελεσματικά οι ακτοπλοϊκές ανάγκες των βόρειων Σποράδων.

Newsroom ΔΟΛ

Link to comment
Share on other sites

ΑΜ΄ΕΠΟΣ ΑΜ' ΕΡΓΟΝ.

Στο openseas φιγουράρουν 2-3 δρομολόγια του ΡΟΔΑΝΘΗ για Φούρνους-Άγιο-Νάξο- Πάρο - Πειραιά μέχρι πριν το Πάσχα:D

Δεν θέλω να περιαυτολογήσω αλλά ρίξτε μια ματιά μερικά ποστ παραπάνω:P

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο σημαντικό που είπε ο κ.Σπανός στον Armonia Fm και πραγματικά αποτελεί είδηση-βόμβα και μόνο το άκουσμα αυτής της πληροφορίας είναι το εξής:

ο κ Σπανός λέει "ότι ο Μπερλουσκόνι όπως μας λέει ο καπτα Μάκης είναι ένας χαρακτηρισμός που δεν με αντιπροσωπεύει μιας και απεχθάνομαι τον συγκεκριμένο ανθρωπο αλλά θα πω ότι ο καπτα Μάκης έχει κοντή μνήμη και θα έπρεπε να θυμάται ότι στον Μπερλουσκόνι όπως μας αποκαλεί συζήτησε το ενδεχόμενο πώλησης του στόλου του" !!!!!!!:D

Πραγματικά εντυπωσιακά λεγόμενα.Είναι η πρώτη φορά που ακούγεται κάτι τετοιο από την εξαγορά και πάλι του συνόλου της Ga Ferries από τον καπτα Μάκη.

Link to comment
Share on other sites

Eγώ δεν μπόρεσα να καταλάβω , πότε έφυγε απο την γραμμή ο Γάτος???

Δέκα μέρες έλειψε και έχει γίνει Ανατολικό ζήτημα. Ας μου απαντήση κάποιος ρε παιδιά γιατί θα τρελαθούμε. Ο ίδιος στα τέλη του Φλεβάρη βγήκε στα ραδιόφωνα και μας ανακοίνωσε την αποχώρησή του.Έλειψε 10 ημέρες και μετά απο συνενόηση-(αλισβερίση)

με το Υπουργείο, μας κάνει δρομολόγια με το Ρομιλντα και τώρα και με το Ροδάνθη, που σημαίνει 2 φορές την εβδομάδα.Δηλαδή όπως ήταν και πριν.Ποιός μπορεί να μας πει με ποιό καθεστώς επιδότησης κάνει αυτά τα δρομολόγια? Τσάμπα-8.500- η όσο θέλει τώρα τους τα παίρνει ο Γάτος? ήρθε σαν σωτήρας και τους τα πήρε.

Τελικά νομίζω γιαυτό τον φωνάζουν ΓΑΤΟ και για άλλα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Απο 2/4 ώρα 20.00 απο Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Αγιο-Φούρνους -Βαθύ.Εξω το Καρλόβασι γιατίο πράκτορας κατέβασε τα σινιάλα και έβαλε τον Μπερλουσκόνι

Αναχώρηση 3/4 ώρα 16.00.Δεν είναι η πρώτη της Ρόδης για Φούρνους.

Ξαναπήγε πρίν πολλά χρόνια με καπετάνιο τον;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω σκοπό να υποστηρίξω τη μια πλευρα η την άλλη, αλλά τα πράγματα είναι δεδομένα. Με τέτοιες τιμες πετρελαίου ποιος μπορεί να υποδυθεί τον Μεσία και να πηγαίνει αφιλοκερδώς και Αγονη γραμμή και με οικονομικές τιμές και...και. Η πληρώνεις ακριβό εισιτήριο και πηγαίνεις με τα νεότευκτα η' δίνεις λιγότερα και πηγαίνεις πιο αργά. Δηλαδή τι θα πάθεις να φτάσεις 3 και 4 ωρες αργότερα ?. Στο κατω-κατω της γραφής για τους βιαστικούς υπάρχει και το αεροπλάνο. Και ενα τελευταίο τοσα χρόνια που ηταν η HSW και επειδή μετα ολες τις αναγκαίες δρομολογήσεις που εκριναν, είχαν περισσευούμενο το Ν. Μυκονος και το εβαλαν στη γραμμή χεινωνιάτικα ??.

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ το κατιτίς μου...

Πολλά έχουν ακουστεί μέχρι σήμερις....Τι κυκλικά δρομολόγια, τι ότι το ΒΕΡΑ θα πιάνει και Χίο,τι...,τι... Βαρέθηκα να ακούω τα ίδια και τα ίδια και ορισμένους να καταφέρονται πότε εναντίον της μιας εταιρείας που λέγεται ΕΛΛΕΝΙΚ και πότε της άλλης που λέγεται GA FERRIES που την μια φορά της ευλογάν τα γένια της και την άλλη την ξαποστέλνουν. Δεν είμαι οπαδός ούτε της μιας ούτε της άλλης. Είμαι οπαδός αυτής που εξυπηρετούσε και συνεχίζει να εξυπηρετεί την γραμμή με συνέπεια (δε με νοιάζουν τα ονόματα, η ουσία μ΄ ενδιαφέρει). Δείξτε λίγη σύνεση ρε παιδιά.

Και να επαναλάβω κάτι που ειπώθηκε και πρίν από τον proud ionian

η πολωση που υπαρχει στο forum δεν καθρεφτιζει αντιστοιχη πολωση στους νησιωτες.

Όσον αφορά την ανωτέρω δημοσίευση του φίλου ΜΥΝΗΝΑΙ

Ακτοπλοϊκό αποκλεισμό καταγγέλλουν οι κάτοικοι των βόρειων Σποράδων

Πειραιάς

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση παραμένουν εδώ και ημέρες, όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοί τους, οι βόρειες Σποράδες. Από την πλευρά του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν αποδέχεται τα περί αποκλεισμού της Σκοπέλου, της Σκιάθου και της Αλοννήσου και απαντά ότι στην περιοχή εκτελεί δρομολόγια το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Αχιλλέας». Σύμφωνα με το ΥΕΝ, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και απαγορευτικών εκτέλεσης δρομολογίων στα πλοία της ακτοπλοΐας τα νησιά αυτά παρέμειναν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για λίγες ημέρες.Οι κάτοικοι ωστόσο υποστηρίζουν, όπως γράφει την Πέμπτη η εφημερίδα το Βήμα, ότι το σκάφος αυτό, λόγω του μικρού μεγέθους του, αδυνατεί να καλύψει αποτελεσματικά τις μεταφορικές ανάγκες των νησιών, στα οποία ήδη παρατηρούνται ελλείψεις σε βασικά ήδη διατροφής.Η κατάσταση αυτή έχει κινητοποιήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία μελετά τρόπους να προχωρήσει είτε στη σύσταση μιας εταιρείας λαϊκής βάσης -στα πρότυπα της εταιρείας λαϊκής βάσης της Σκύρου- είτε στη συμμετοχή της σε εταιρεία λαϊκής βάσης που ήδη λειτουργεί, έτσι ώστε να καλυφθούν αποτελεσματικά οι ακτοπλοϊκές ανάγκες των βόρειων Σποράδων.

το ζήτημα δεν είναι πλέον η δρομολόγηση του ΑΧΙΛΛΕΑΣ, μιας και εδώ και ένα μήνα κάνει δρομολογια το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ, αλλά τα ναύλα του πλοίου που είναι υψηλά.

Link to comment
Share on other sites

Εξω το Καρλόβασι γιατίο πράκτορας κατέβασε τα σινιάλα και έβαλε τον Μπερλουσκόνι

Φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ δεν ξέρω τι κάνει ο πράκτορας του Καρλοβασίου στο μαγαζί του και ποιανού τα σινιάλα φοράει, αυτό που μου μετέφεραν πάντως είναι ότι ήταν από τους πρωτεργάτες που ζήτησαν την επιστροφή των Γατοβάπορων και συγκεκριμένα του ΜΑΡΙΝΑ. Αλλά ακόμα κι έτσι να μην είναι, λες συγκεκριμένα ο Αγούδημος να αφήσει εκτός δρομολογίου το λιμάνι με την μεγαλύτερη κίνηση της γραμμής σε φορτηγά; Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ γιατί πιάνει Καρλόβασι δηλαδή έστω σε αυτό το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα; Είναι άλλης εταιρίας;

Επίσης όπως πολύ σωστά θυμάσαι το ΡΟΔΑΝΘΗ ξανάκανε το ίδιο δρομολόγιο Δευτέρα στις 16:00 από Πειραιά με αναχώρηση από Βαθύ νωρίς το πρωί της Τρίτης. Αυτό που απορώ... πως σου διέφυγε, είναι ότι και τότε που ο πράκτορας ακόμα φορούσε τα Γατοσινιάλα, το ΡΟΔΑΝΘΗ δεν έπιανε Καρλόβασι (το βαπόρι συγκεκριμένα στην επιστροφή έκανε Βαθύ - Άγιο Κήρυκο - Σύρο - Πειραιά και είχα την τύχη να το ταξιδέψω 5/9/2005 με 8άρι γεμάτο). Ο χιλιοσυζητημένος λόγος είναι ότι το κακόμοιρο το βαποράκι δεν φημίζεται για τις ελικτικές του δυνατότητες, το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα και αν μπει στο Καρλόβασι με καιρό το πιθανότερο είναι να μην ξαναβγεί ή να βγει σε όχι και τόσο καλή κατάσταση. Εδώ μου έχουν πει ότι ορισμένες φορές ζορίζεται και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που είναι σαν Playmobil για τους καπεταναίους. Και θυμήσου την ώρα που σου γράφω ότι σε 2 εβδομάδες που θα δρομολογηθεί το ΜΑΡΙΝΑ θα πιάνει κανονικότατα Καρλόβασι κι ας είναι ο πράκτορας με τον Μπερλουσκόνι, με τη Γουβέντους ή με την Alfa Romeo.

Γι'αυτό αν θες έλεγξε λίγο τις πληροφορίες σου σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα και δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις.Ο φίλος μου,κ.Τάκης Θρασυβούλου,φυσικά και δεν κατέβασε τα γατο-σινιάλα.Απλά ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ-ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΨΕΡΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ και εκείνος τα πήρε στο κρανίο και είπε αυτά που είπε,που εν τη ρήμη του λόγου,τους πήρε όλους σβάρνα.Εγώ έγραψα αυτά που άκουσα.Τίποτα άλλο.

Π.χ είπε χθές ότι τον πήρε τηλέφωνο ο κ.Πα...κας και του είπε αφεντικό,μου άφησαν 10 φορτηγά έξω.Ο συγκεκριμένος έφερε,5 την Παρασκευή,4 το Σάββατο και 6 την Δευτέρα ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ και τις 3 μέρες ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟ.

Αλλά μετά τις εργασίες στο λιμάνι, δεν δέχομαι σε καμιά περίπτωση, να μπαίνει το ΜΑΡΙΝΑ,το ΜΥΚΟΝΟΣ και μέχρι πρότεινος το ΠΗΝΕΛΟΠΗ 138 μέτρα και μάλιστα με ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ και να μην μπορεί να μπεί μέσα το ΡΟΔΑΝΘΗ.

Κατά τα άλλα συμφωνώ αλλά επιμένω.Εκβιασμοί τύπου ή εγώ ή ο Μουσολλίνι αλλού,όχι σε μένα.1 γιούρο έχει η corsica & sardinia ferries.com το εισιτήριο Μασσαλία -Κορσική και απ΄ότι γνωρίζω δρομολογούνται 3 εταιρείες ίσως και τέσσερες.Αλλά δεν εκβιάζουν μ άυτό τον τρόπο.

Μπορούν αντί στο φετινό φιλέτο της Παροναξίας οι 7 να έρθουν Σαμοικαρία; Αυτό εγώ θέλω.Να κατεβαίνω στο λιμάνι και να ακούω,....διαλέχτε.Οχι ένας και αυτός μονοπώλιο;

Link to comment
Share on other sites

Εξω το Καρλόβασι γιατίο πράκτορας κατέβασε τα σινιάλα και έβαλε τον Μπερλουσκόνι

Ο φίλος μου,κ.Τάκης Θρασυβούλου,φυσικά και δεν κατέβασε τα γατο-σινιάλα.

Φίλε μου φταίω εγώ τώρα που πραγματικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη;:confused:

Αλλά μετά τις εργασίες στο λιμάνι, δεν δέχομαι σε καμιά περίπτωση, να μπαίνει το ΜΑΡΙΝΑ,το ΜΥΚΟΝΟΣ και μέχρι πρότεινος το ΠΗΝΕΛΟΠΗ 138 μέτρα και μάλιστα με ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ και να μην μπορεί να μπεί μέσα το ΡΟΔΑΝΘΗ.

Έπειτα σε τι συμφωνείς μαζί μου; Ότι μπαίνει το ΡΟΔΑΝΘΗ με 137 μέτρα, μονοτίμονο, με μία πρύμη που θέλει απόλυτη ευθυγράμμιση, κοντό καταπέλτη και μπόμπες που ξεψυχούν; Τι έργα κάνανε πια; Απομακρίνανε τον ντόκο από τον λιμενοβραχίονα και μεγάλωσε η λεκάνη; Γιατί άμα είναι έτσι να φέρουμε και το ΑΝΘΗ που και αυτό δεν έπιανε το 2006 Καρλόβασι. Από ότι έχω καταλάβει για σένα ρόλο παίζει μόνο το μήκος του πλοίου και όχι όλα τα άλλα. Από τη στιγμή που θέτεις σύγκριση μεταξύ ΜΥΚΟΝΟΣ και ΡΟΔΑΝΘΗ δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο.

Επίσης τι μου τονίζεις τη δεξιά στροφή του ΠΗΝΕΛΟΠΗ; Όλα (πλην ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ που έχει τη δυνατότητα λόγω μεγέθους) στο Καρλόβασι δεξιά δεν κάνουν;:confused:

Κατά τα άλλα συμφωνώ αλλά επιμένω.Εκβιασμοί τύπου ή εγώ ή ο Μουσολλίνι αλλού,όχι σε μένα.1 γιούρο έχει η corsica & sardinia ferries.com το εισιτήριο Μασσαλία -Κορσική και απ΄ότι γνωρίζω δρομολογούνται 3 εταιρείες ίσως και τέσσερες.Αλλά δεν εκβιάζουν μ άυτό τον τρόπο.

Μπορούν αντί στο φετινό φιλέτο της Παροναξίας οι 7 να έρθουν Σαμοικαρία; Αυτό εγώ θέλω.Να κατεβαίνω στο λιμάνι και να ακούω,....διαλέχτε.Οχι ένας και αυτός μονοπώλιο;

Ο Βουλγαράκης είσαι ή ο Καμμένος και τον έκανε σε σένα τον εκβιασμό:confused:

Όλοι αυτό θέλουμε! Αλλά αντί να τα βάζεις με τον Αγούδημο, θα έπρεπε να τα βάζεις με όλους αυτούς που του επιτρέπουν να κάνει τέτοιες κινήσεις και δηλώσεις. Βρίσκει και τα κάνει και πολύ καλά κάνει όπως αυτό θα κάναμε κι εμείς όσο κι αν τώρα εδώ λέμε το αντίθετο.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας όσα γράφτηκαν πρόσφατα σχετικά με την γραμμή, αυτά που κατάλαβα είναι ότι «μετά από εμένα…το χάος». Σύμφωνα με τις απόψεις του κ. «Πρόντι» (ο άνθρωπος που γκρέμισε τον Μπερλουσκονισμό)…τα νεότευκτα πρέπει βάλουν τιμές αεροπλάνου ή να παροπλισθούν…και να ταξιδεύουν μόνο τα πλοία της εταιρείας του που δεν έχουν δάνεια, δεν καίνε πολλά πετρέλαια και έχουν και μεγάλο γκαράζ. Και προφανώς αυτά θα ισχύουν και για τις επόμενες δεκαετίες, καθώς δεν προβλέπεται πτώση των τιμών του πετρελαίου. Φυσικά διαβάζοντάς τα, κρύος ιδρώτας μ' έλουσε. Ομολογώ πρωτοποριακές αναπτυξιακές ιδέες, αλλά ευχαριστώ…δεν θα πάρω.

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε 09.30 με 4 φορτηγά για Αγιο,1 Φούρνους και 16 φορτηγά για Βαθύ,έφυγε στις 10.15 και ακόμα να φτάσει Χίο απο την οποία θα πάρει 22 φορτηγά.Τη βλέπω με 16,8 στο syros.

Καθηστέρηση επι 2ωρο στη Χίο,επειδή μπλέξανε τα σίδερα.Εφθασε στις 20.20

ΚΑΙ ΠΗΡΕ:1 φορτηγό για Πειραιά,1 για Αγιο,14 επιβάτες για Φούρνους και 7 για Πειραιά.

Ο συγκεκριμένος μεγαλο-φορτηγατζής,που είπε στο ράδιο ο Μάκης ότι του άφησαν το Σάββατο οι άλλοι 10 φορτηγά στον Πειραιά,έβαλε μόνο 1 φορτηγό και περιμένουν άλλα 6 το Μύκονος.Αυτές τις....αλήθειες ακούγαμε προχθές επι ώρες.

Η Ρόδη έφυγε στις 21.05.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Σνέχιση
Link to comment
Share on other sites

και απο 15 Απριλίου 4 δρομολόγια το ΜΑΡΙΝΑ.

Να μην είσαι και τόσο σίγουρος εάν δεν δείς τα δρομολόγια να φιγουράρουν στο σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και τακτοποιήσαμε τις εωτερικές συνδέσεις της Σάμου, ας δούμε και τις διεθνείς γραμμές του νησιού.

Πάντως, από σλόγκαν σκίζουμε: "«Επισκεφτείτε τα νησιά και τις πόλεις των θεών. Γίνεται αθάνατοι» :eek:

...γενικώς και αορίστως...ένθεν κακείθεν... :o

To Μάιο η σύνδεση Μπόντρουμ Πυθαγορείου

Απρ 03, 2008

Στις 17 Μαίου ξεκινάει η ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Μποντρουμ και Πυθαγορείου, στα πλαίσια της προώθησης εμπορικών δεσμών, μεταξύ των δύο περιοχών.

Ο αντιδήμαρχος Πυθαγορείου, κ. Νίκος Λύκος, μιλώντας στους 103,2 έκανε λόγο για μια θετική εξέλιξη, που θα αποτελέσει μια νέα δεξαμενή τουρισμού προς το νησί μας, αφού στην περιοχή διαμένουν περίπου 2 εκ. κάτοικοι.

Με δηλώσεις του, στα τούρκικα ΜΜΕ, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου του Μπόντρουμ, Μαχμούτ Κασαντόν, δήλωσε πως κάθε χρόνο 85 χιλιάδες άνθρωποι χρησιμοποιούν ως αφετηρία την τουρκική πόλη για να επισκεφτούν τα ελληνικά νησιά και περίπου 270 χιλιάδες Έλληνες επισκέπτονται την πόλη. Όπως είπε, οι τουρκικές και οι ελληνικές εταιρείες έχουν ήδη υιοθετήσει το σλόγκαν, «Επισκεφτείτε τα νησιά και τις πόλεις των θεών. Γίνεται αθάνατοι»,που θα τυπωθεί στα ενημερωτικά φυλλάδια που θα διανέμονται στους τουρίστες.

Σύμφωνα με τουριστικούς παράγοντες της Τουρκίας, το ακτοπλοϊκό ταξίδι, μεταξύ των δύο πόλεων, θα διαρκεί 75 λεπτά και θα στοιχίζει 35 ευρώ. Στόχος, όπως είπε, είναι η διακίνηση 50.900 επιβατών, μέχρι το 2009.

http://www.armoniaradio.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=308&mode=thread&order=0&thold=0

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς λόγω της απόστασης η διαδρομή θα γίνεται με ταχύπλοο , αλλά ταχύπλοο 45knots λιγο δύσκολο , οπότε βάλε τουλάχιστον 110 λεπτά.

Καλή η προσπάθεια το μέλλον θα δείξει.Πάντως μην περιμένουμε να μας φέρει τόσο τουρισμό όσο θα πάρει απο την Σάμο. Κάθε καλοπροέρετη προσπάθεια πρέπει να επιδοκιμάζετε αλλά ας έχουμε τις επιφυλάξεις μας για την καινούργια γραμμή, που πρέπει να δείξουν σταθερά δρομολόγια- συνέπεια.

Προσωπική εκτίμιση.. εάν την γραμμή την κάνει δελφίνι λόγω της απόστασης και εάν δεν επιδοτηθεί απο κάποιον φορέα , δεν πρόκειτε να σταθεί.

Και ας αναφέρουμε ότι απο 01/04 άρχισαν τα καθημερινά δρομολόγια στην κλασσική γραμμή Βαθύ- Κουσάντασι με τα Τούρκικα πλοιάρια .............(σιζόν σεφτέ) όπως την ονομάζουν οι Τούρκοι καπετανέοι. Τα Ελληνικά .... αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια,της νέας γραμμής,το ταχύπλοο θα είναι cat, 250 θέσεων και ταχύτητας 35 μιλίων,τουρκικών συμφερόντων με έναρξη 17 Μαίου και 2 δρομολόγια/εβδομάδα απο Πυθαγόρειο-Bontrum σε 1.50 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΓΑΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ:D

Αποφάσησε λοιπόν να επιστρέψη μετά απο μεγάλο συλλογισμό με την κάτω βουλή των λόρδων με το ΜΑΡΙΝΑ , τετράκις εβδομαδιαίως και όπως πάντα με τους αγαπημένους Φούρνους τουλάχιστον δις.

Οι προσεγγίσεις θά έχουν αντάλλαγμα ή άνευ??

Μα τι ρωτώ ο βλαξ???????:D

Edited by captmimis
Link to comment
Share on other sites

Είναι βέβαιο ότι δεν προσήλθε στον διαγωνισμό της 7ης Απριλίου στο ΥΕΝΑΝΠ διότι όπως είπε τα γιούρο ήταν λίγα (8.500-6.250) αλλά και δεν θέλει να δεσμεύεται.Σίγουρα απ ότι γνωρίζω δεν παίρνει επιδότηση μετά τις 29/2 αλλά το σίγουρο είναι ότι το μέτρο/φορτηγό απο 36 ανέβηκε στα 50 γιούρο για Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ.Επιβεβαιώνεται για το τελευταίο λιμάνι;

Link to comment
Share on other sites

Πιστοποιήθηκε εχθές Σάββατο επίσημα στο πανέμορφο Καρκινάγρι,κάνοντας πράξη τις εξαγγελίες του κ.Σπανού το χειμώνα.

Στην μικρή προβλήτα παρόντες πολλοί κάτοικοι,ο Επαρχος Ικαρίας κ.Νίκος Ρουζίνος,οι Νομαρχιακοί Σύμβουλοι της Νικαριάς,οι Δήμαρχοι Ραχών & Ευδήλου και βεβαίως οι επιθεωρητές του ΥΕΝ.Με καθυστέρηση 1 ώρας έφυγε απο τον Πειραιά επειδή καθυστέρησε το βυτίο με τα καύσιμα στο Σχιστό,αλλά με ενέργειες του κ.Νομάρχη Σάμου,άνοιξαν κατ΄εξαίρεση οι εγκαταστάσεις της SILK OIL στο Κοκκάρι,οπότε με την άφιξή του στο Βαθύ στις 18.05 αφού αποβίβασε,πλαγιοδέτισε απο έξω του προσήνεμου μόλου της προβλήτας και με βυτίο της εταιρίας πετρελοειδών γέμισε με 20 τόννους καθαρό.

Περί τους 385 επιβάτες το σύνολο στα 5 λιμάνια,αλλά και 87 ΙΧΕ.

Ψιλο -μέτρια η κίνηση, πολύ χάλια η επιστροφή.Γιατί άλλο 69 και άλλο 42.

Είναι λογαριασμός αλλά ο κόσμος ακόμα δεν το ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρεκορ χθες για το βαπορι απο Ικαρια. Στο ταξιδι της επιστροφης ειχε "μονο" 1023 επιβατες και 125 ΙΧ. Κριμα τα πετρελαια που χαλασε για να παει και στα υπολοιπα λιμανια :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...