georgios express Posted July 23, 2011 Posted July 23, 2011 ...Ταλαιπωρήθησαν άραγε οι 1500 επιβάτες; ....Διότι θυμάμαι όταν είχε καθυστερήσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στη Σύρο με την δεξαμενή, είχαν ακουστεί πολλά παράπονα... Αν ταλαιπωρήθηκαν οι επιβάτες; Ασφαλέστατα ταλαιπωρήθηκαν πολύ, οπότε και θα έβρισαν και θα σιχτίρισαν όποιον βρήκαν μπροστά τους (το πιθανότερο κάποιον ανυποψίαστο επίκουρο ). Εγώ να δείς τι ποιήματα έχω απαγγείλει με κεντρικούς ήρωες Ολυμπιακή, Swiss, Air-France και Alitalia (by far), όποτε με έχουν αφήσει ξέμπαρκο εδώ κι' εκεί. Όμως στο επόμενο ταξίδι, όταν ήλθε η στιγμή να διαλέξω το οικονομικότερο εισιτήριο, ξαναμπήκα εκών-άκων . Τώρα γιατί συσχετίζεται η ΝΕΛ με την εξάωρη+ καθυστέρηση του "Ν. Μύκονος", δεν κατανοώ.
polman Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 Ειρωνικό ήταν το σχόλιο προφανώς, γιατί τότε με το Μυτιλήνη είχε ασχοληθεί αρκετά ο τύπος αλλά και το φορουμ και είχε φάει αρκετό κράξιμο η εταιρεία. Ο gsenso μάλλον εννοεί ότι δεν έγινε κάτι παρόμοιο με το Ν. Μύκονος
NHSOS XIOS Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 (edited) Σχετικα με τον τυπο,οποιος εκανε χτες μια βολτα στα διαφορα site,θα διαπιστωσε οτι κανεις δεν ειχε αφησει ασχολιαστη την καθυστερηση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και την ταλαιπωρια των επιβατων. Για το φορουμ στις δυο περιπτωσεις,αρκει να ξαναριξετε μια ματια στο καθε περιστατικο(ΜΥΤΙΛΗΝΗ,Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ)κι αν νομιζετε οτι στην μια περιπτωση υπηρξε κραξιμο και στην αλλη οχι,προβλημα σας Συμφωνω παντως με τον Γεωργιο,οτι δεν υπαρχει λογος να γινεται συσχετισμος μεταξυ των δυο περιστατικων. Δηλαδή αυτό που έχω αναφέρει ότι η γνώση / εμπειρία της μη ύπαρξης μεταφορικής ικανότητας προς τα δυο νησιά, δεν αποτρέπει από επιβάτες / πρακτορεία να κανονίσουν διακοπές εκεί? Βρε καλε μου polman ειναι τελη Ιουλιου και απο τους 1900 που παιρνει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,ουτε 600 δεν πανε καθημερινα ΣαμοΙκαρια,αν βαλουν αλλο πλοιο,ξαφνικα θα μαζευτει ο τουρισμος στα 2νησια? Και στην Ροδο περσι(που η Ροδος εχει και απειρες υποδομες)με το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ,αυξηθηκε ξαφνικα τουρισμος η τα πρακτορεια βρηκαν ευκαιρια να κανουν εκδρομες? Edited July 24, 2011 by NHSOS XIOS
GeorgeSt Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 Πάντως ΣάμοΙκαρία είχε πριν μερικά χρόνια 3 καράβια και απ'ότι λέγαν δουλεύαν (αντίστοιχα στα 12νησσα είχε 5 και όταν μπήκε ο Κεντέρης 6). Το ότι δεν υπάρχουν καράβια είναι σίγουρα ένας παράγοντας ο οποίος αποτρέπει εκδρομείς (Έλληνες κυρίως) να πάνε στα νησιά, αλλά δεν είναι ο μοναδικός. Η Μύκονος έχει 8 εταιρίες, την προτιμάει ο κόσμος (όπως και όλες τις Κυκλάδες) γιατί είναι πιο κοντά, άρα απόσταση 2ος παράγοντας, 3ος παράγοντας είναι ότι ο κόσμος πλέον κάνει διακοπές για λίγο άρα προτιμάει το αεροπλάνο (δεν ξοδεύει τον χρόνο του ΜΕΣΑ στα πλοία) και 4ος παράγοντας και κυριότερος το οικονομικό. Αν το Μύκονος θέλει 90-110€ για 10 ώρες ταξίδι στο αεροπορικό κάθισμα και το αεροπλάνο με έγκαιρη κράτηση 116-140€ (συν του ότι τα ευρώ άρχισαν να μην πολυσυχνάζουν στα πορτοφόλια) είναι κατά την γνώμη μου λογικό να μην έχει κόσμο το Μύκονος Προσωπικά δεν βλέπω βελτίωση για αρκετό καιρό ακόμη (για να μην πω ότι σε λίγο θα είναι και χειρότερα)
polman Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 Φίλε Ν. Χίος προφανώς το βλέπουμε από εντελώς διαφορετικήοπτική γωνία το θέμα. Καταρχήν κάτι που σίγουρα πρέπει να λάβουμε και μαςδυσκολεύει να καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα είναι η ραγδαία αλλαγή τωνεξωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν το πρόβλημα. Και προφανώς εννοώ την μεγάλημείωση εισοδήματος του μέσου Έλληνα (δημόσιου υπάλληλου δηλαδή ) αφού κατάλαβαν όλοι ότι έχουμε master στηνδημιουργική λογιστική. Συνεπώς είναι δύσκολο ακόμα και να συγκρίνουμε τηνπερσινή χρονιά του Ν. Μύκονος με την φετινή. Από εκεί και πέρα όμως δενμπορούμε να κάνουμε και εύκολα συγκρίσεις ούτε και με άλλες γραμμές καθώς κάθεμια έχει τους δικούς της παράγοντες, όπως ωράρια, συμφωνίες με πρακτορεία,φορτηγά, σταθερότητα στη γραμμή. Φτάνει μόνο να δούμε τα πρώτα χρόνια του Ν.Χιος στη γραμμή Χ-Μ σε σχέση με τότε που έκανε αυτά τα αλλοπρόσαλλαδρομολόγια. Τέλος πάντων, εγώ είμαι της άποψης ότι ένα ακόμα πλοίο σίγουραμπορεί να βοηθήσει του νησιώτες στην Ικαρία - Σάμο. Πραγματικά δεν μεενδιαφέρει από ποια εταιρεία είναι. Ας βάλει και η HSW ένα δεύτερο πλοίο με 2δρομολόγια την βδομάδα έστω.
NHSOS XIOS Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 Επανερχομαι στο αγαπημενο μας θεμα για να σας ενημερωσω,οτι οποιος θελει να παει ΙκαροΣαμια και το αποφασισε σημερα,υπαρχουν εισητηρια με το τσουβαλι μεχρι τις 12/8 που κοιταξα στο online booking της HSW(ολα τα δρομολογια του ΜΥΚΟΝΟΣ εμφανιζονται με διαθεσιμοτητα )
speedrunner Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 (edited) Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα σχεδόν όλα τα δρομολόγια είναι γεμάτα, το online booking δεν εμφανίζει την σωστή διαθεσιμότητα, και στο σύστημα κρατήσεων εισιτηρίων των πρακτορείων το ίδιο φαίνεται αλλα όταν προσπαθήσεις να βγάλεις εισιτήριο σου βγάζει "ανεπαρκής διαθεσιμότητα" μόνο το σύστημα της "Αιγαίον Πέλαγος" δείχνει την σωστή διαθεσιμότητα. Edited July 31, 2011 by proud_ionian quote
georgios express Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 ...μόνο το σύστημα της "Αιγαίον Πέλαγος" δείχνει την σωστή διαθεσιμότητα... Τέλος πάντων, υπάρχουν εισιτήρια ή όχι; Το ποιό site τα δείχνει ή δεν τα δείχνει, μικρή σημασία έχει.
NHSOS XIOS Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 (edited) Speedrunner τις 2 Παρασκευες 5/12 Αυγουστου,που προσπαθησα να κανω κρατηση(υποτιθεται οτι θα γινεται χαμος τις συγκεκριμενες μερες),και τα 2 online booking βγαζουν θεσεις κανονικα(και φυσικα διαθεσιμοτητα).Πως γινεται να υπαρχει διαφορα απο την στιγμη που χρησιμοποιειται το ιδιο συστημα κρατησεων forthcrs υγ.υποψην,ειδα την διαθεσιμοτητα για 1-12/8 και απλα πηγα να κανω κρατηση τις συγκεκριμενες 'δυσκολες' μερες. Edited July 31, 2011 by NHSOS XIOS
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2011 Author Posted July 31, 2011 Πρώτη φορά που κτύπησε πρωτόκολλο στους επιβάτες το Νήσος Μύκονος πρέπει να ήταν τη Παρασκευή 29/7
speedrunner Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Sorry παιδιά δικό μου λάθος, αυτό που έγραψα παραπάνω είναι για το γκαράζ και όχι για τα άτομα, όντως εισιτήρια υπάρχουν ακόμη πολλά!!!!
Earl Granville Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Την περασμένη Παρασκευή όντως βάρεσε πρωτόκολλο και να σημειωθεί ότι από τα 1900 άτομα τα 976 δηλαδή οι περισσότεροι από τους μισούς ήταν για Εύδηλο. Κάποιοι ελάχιστοι πήγαν τελευταία στιγμή στό κιόσκι να βγάλουν εισιτήριο αλλά έμειναν παγωτό. Βέβαια μέχρι την Πέμπτη είχε εισιτήρια αλλά μετά συμπλήρωσε.Αλλά απορώ με την νοημοσύνη τους γιατί αν Παρασκευή τέλος Ιουλίου δεν χτύπαγε πρωτόκολλο το βαπόρι τότε θα ήταν για φυλακή η ιστορία. Και για να επανέλθω στο θέμα το βαπόρι έχει ακόμη διαθεσιμότητα σε εισιτήρια επιβατών (σε γκαράζ όχι για την ερχόμενη παρασκευή )αλλά αν πας τελευταία στιγμή ενδεχομένως να έχουν εξαντληθεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 1, 2011 Author Posted August 1, 2011 Στο γκαράζ δεν δίνει διαθεσιμότητα, γιατί κρατούν κάποια μέτρα στο γκαράζ για τα φορτηγά της γραμμής
Dimitris7 Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Τροποποίηση Δρομολογίου Νήσος Μύκονος Σε συνέχεια σχετικών Δελτίων Τύπου η εταιρεία ανακοινώνει ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια του Ε/Γ – Ο/Γ Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ διαμορφώνονται ως ακολούθως:Από ΠΕΙΡΑΙΑ (αντί ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/8/2011 στις 21:30) ΣΑΒΒΑΤΟ 13/08/2011 στις: 06:00 για ΣΥΡΟ 09:25/09:40 – ΜΥΚΟΝΟ 10:30/10:40 - ΕΥΔΗΛΟ 12:40/13:00 – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 14:10/14:30 – ΒΑΘΥ 15:10. Από ΒΑΘΥ (αντί ΣΑΒΒΑΤΟ 13/08/2011 στις 09:00 ) στις: 16:00 για ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 16:40/17:00 – ΕΥΔΗΛΟ 18:10/18:25 – ΜΥΚΟΝΟ 20:25/20:35 – ΣΥΡΟ 21:30/21:40 – ΠΕΙΡΑΙΑ 00:55 Από ΠΕΙΡΑΙΑ (αντί ΣΑΒΒΑΤΟ 13/08/2011 στις 21:30) ΚΥΡΙΑΚΗ 14/08/2011 στις: 04:00 για ΣΥΡΟ 07:25/07:40 – ΜΥΚΟΝΟ 08:30/08:40 – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟ 10:55/11:10 – ΦΟΥΡΝΟΙ 11:40/11:50 – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 12:50/13:10 – ΒΑΘΥ 13:50. Από ΒΑΘΥ (αντί ΚΥΡΙΑΚΗ 14/08/2011 στις 13:00) στις: 15:00 για ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 15:40/16:10 – ΦΟΥΡΝΟΙ 17:10/17:20 – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟ 17:50/18:05 – ΕΥΔΗΛΟ 18:50/19:10 – ΜΥΚΟΝΟ 21:10/21:25 – ΣΥΡΟ 22:20/22:30 – ΠΕΙΡΑΙΑ 01:50. και εν συνεχεία θα ενταχθεί στα προγραμματισμένα του δρομολόγια. Οι επιβάτες ενημερώνονται και εξυπηρετούνται με μέριμνα της εταιρείας.
Earl Granville Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Από 5 Σεπτεμβρίου Δευτέρα επανέρχονται τα χειμερινά δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Κοβεται η αναχώρηση της Δευτέρας και η ώρα αναχώρησης από Πειραιά πάει στις 12 το μεσημέρι. Οπότε κόβονται κι οι εκδρομείς του ΣΚ για τα νησιά Το περσινό λάθος με την ώρα αναχώρησης του πλοίου τις Παρασκευές στις 12 το μεσημέρι επαναλαμβάνεται και φέτος.Στις 12 το μεσημέρι στερείται η δυνατότητα να πάει κάποιος ΣΚ μιας και πρέπει να πάρει όλη την ημέρα άδεια. Θεωρώ επί Στρίντζη ήταν τα καλύτερα δρομολόγια βασισμένα πάνω στις ανάγκες των νησιών. 1 το μεσημέρι καθημερινές, Παρασκευές 4:30 και Σάββατο στις 5:30.
NHSOS XIOS Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Νομιζω οτι τα χειμερινα του ΧΙΟΣ ταιριαζουν και στην ΙκαροΣαμια.Αναχωρηση τις Παρασκευες απο Πειραια στις 16.30 και επιστροφη απο Βαθυ την Κυριακη στις 21.00 η 22.00(εχεις 3μερες διαθεσιμες στα νησια).Ισως θα πρεπει οι Δημαρχοι να πιεσουν για αυτη την αλλαγη καθως το ΜΥΚΟΝΟΣ ειναι το μονο πλοιο για τα νησια και πρεπει να εξυπηρετει τους κατοικους τους.
Earl Granville Posted August 23, 2011 Posted August 23, 2011 Βασικά θα πρέπει να κάνει και δρομολόγιο το Σάββατο για να βγουν τα 3 δρομολόγια της άγονης αλλά θα μπορούσε να επιστρέφει και να το κάνει την ίδια ώρα το Σάββατο στις 4:30 δηλαδή. Όντως τα δρομολόγια του ΧΙΟΣ βολεύουν και στην Ικαρία-Σάμο και θα έπρεπε να ήταν τα ίδια με μικρές διαφορές.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2011 Author Posted August 31, 2011 Ίσως από τον Οκτώβριο να αλλάξουν τα δρομολόγια του πλοίου στη γραμμή!! Πρώτα από όλα να μειωθούν σε πλήθος από το 5 να γίνουν 4 ή 3!!! Αλλά να αλλάξουν και τα ωράρια του πλοίου!!! Εάν γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω ότι θα θυμίζουν τα δρομολόγια του Πρεβελης τη περίοδο που ήταν στη γραμμή (απλώς με κάποια διαφοροποίηση στις ώρες αναχωρήσεων λόγω της μεγαλύτερης ταχύτητας του πλοίου)!!
NHSOS XIOS Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Συμφωνα με ναυτιλιακο πρακτορα της Σαμου Η αλλαγη δρομολογιων που περιγραφεται στο βιντεο,εχει σχεση μηπως με αυτο που λεει ο Π100,οτι θα γινουν 3-4 την βδομαδα δηλαδη?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 28, 2011 Author Posted September 28, 2011 Ναι έχουν σχέση! Αυτό που ακούγεται είναι τα δρομολόγια θα γίνουν 3 την εβδομάδα! Από Πειραιά κάθε Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή στις 20:00 και από το Βαθύ κάθε Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή στις 20:00. Ενώ τα ωράρια θα είναι υπολογισμενα με ταχύτητα που θα βγάζει με 3 μηχανές!
gsenso Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Πολύ λογικό. Για ποιό λόγο να πηγαινόερχεται άδειο το πλοίο με 25-26 μίλια την ώρα. Αυτά είναι εγκλήματα
NHSOS XIOS Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 (edited) Αν κρινω απο το ΧΙΟΣ,3 μηχανες σημαινουν γυρω στα 22μιλια για το ΜΥΚΟΝΟΣ.Οποιος βιαστει και πει 'μα αποκοτπουν τα νησια απο την κεντρικη Ελλαδα',ας μαθουν πρωτα ποσους μεταφερει το ΝΗΣΟΣ καθημερινα,απο και προς τα νησια Τα ταξιδια και οι μετακινησεις,ειναι το τελευταιο που επιλεγει κανεις στην σημερινη εποχη. ΥΓ1.Για να ειμαι δικαιος,πιστευω οτι και στην γραμμη της ΧιοΜυτιληνιας υπαρχει υπερβολη για την εποχη.Αν το Ν.ΧΙΟΣ πηγαινε κομμενο η εστω εβγαινε απο τα δρομολογια,θα το θεωρουσα φυσιολογικο με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα. ΥΓ2.Το μνμα μου δημοσιευτηκε πριν δω το ποστ του gsenso,γιαυτο και λεμε πανω κατω τα ιδια. Edited September 28, 2011 by NHSOS XIOS
gpap2006 Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 (edited) Τώρα που η ΝΕΛ μειώνει από 6 σε 4 τα δρομολόγιά της (γραμμή κορμού) τώρα να φύγει το Ν.ΧΙΟΣ? Ε όχι δα. Το πολύ πολύ από Νοέμβρη να κόψουν ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και να μειώσουν ταχύτητες (υποθετικά μιλώντας). Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν κάποιος ταξιδεύει τακτικά στην Ικαροσαμία να μας ενημέρωνε για την κίνηση που έχει το ΜΥΚΟΝΟΣ αυτή την εποχή. Edited September 28, 2011 by gpap2006
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 (edited) Αφού μειώνουν τα δρομολόγια και την ταχύτητα, δεν θα πρέπει να μειώσουν αντίστοιχα και τις τιμές για την Ικαροσαμία, έστω ως χειμερινή προσφορά? Edited September 28, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Earl Granville Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 Tώρα τις καθημερινές είναι πεσμένη η κίνηση αλλά τα ΣΚ ακόμη αντέχουν κι όλο και κάτι παραπάνω μαζεύουν. Δηλαδή ένας μ.ο τις καθημερινές κοντά στην πραγματικότητα είναιπάνω κάτω 400 επιβάτες και τα ΣΚ παραπάνω. Πριν δυο Παρασκευές ψιλοέφτανε και το χιλιάρικο. Από γκαράζ κοι συνήθεις μ.ο για τον χειμώνα. 30-35 φορτηγά και καμια 70αρια ΙΧ. Αυτή είναι μια συνηθισμένη κίνηση. gsenso , το να μειωθούν τα δρομολόγια την χειμερινή περίοδο και μάλιστα στην εποχή που ζούμε που οι προβλέψεις για τον επερχόμενο χειμώνα είναι ολοένα και πιο δυσοίωνες είναι απολύτως φυσιολογικό επακόλουθο όσο και να μην αρέσει. Όταν όμως τα 3 δρομολόγια θα έχουν όλα τα λιμάνια Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Άγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ το να μειώσεις την ταχύτητα είναι ένα θέμα και μάλιστα σε νυχτερινά δρομολόγια. Ο Σαμιώτης θα είναι αναγκασμένος να κάνει 2 ώρες παραπάνω με ένα βαπόρι που έχει πάρα πολλά προσόντα αλλά δεν μπορει να χαρακτηριστεί night ferry. Aν είναι να το πάνε έτσι καλύτερα να βάλουν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ να κάνουν δυο ώρες παραπάνω από το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με 22 μίλια , τουλάχιστον όμως έχει πολλά κρεβάτια και με μια προσιτή εμπορική πολιτική στις καμπίνες θα ήταν ασφαλώς πολύ πιο προσοδοφόρο στην εταιρεία και με περισσότερες εναλλακτικές σε νυχτερινό δρομολόγιο για τον επιβάτη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now