Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 425
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τελικα με τα δρομολογια προβλεπω να κανει δυο φορες την εβδομαδα δρομολογιο προς τη Κρητη και ενα δυο δρομολογια σε νησια που θα επιθυμουν οι εταιρειες των καυσιμων.

Posted

Νομιζω οτι ηδη ξηλωθηκε το ασανσερ του πλοιου για να τοποθετηθει ραμπα για το ανω γκαραζ

Μελέτη και επίβλεψη κατασκευής μόνιμης ράμπας ανόδου στο ανώτερο εξωτερικό κατάστρωμα του RO-RO φορτηγού πλοίου «ΤΑΛΩΣ» απο τον Κηπουροπουλο

Στο τεχνικό μας γραφείο ανατέθηκε η μελέτη και η επίβλεψη της κατασκευής μόνιμης ράμπας ανόδου στο ανώτερο εξωτερικό κατάστρωμα του RO-RO φορτηγού πλοίου «ΤΑΛΩΣ» (πρώην «ΜΥΚΟΝΟΣ») Ν.Π. 10899, προκειμένου να ανεβαίνουν σε αυτό βαριά οχήματα με επικίνδυνα φορτία (βενζίνες, υγραέρια κλπ).

Το πλοίο μέχρι πρότινος διέθετε αναβατόριο, με το οποίο μεταφέρονταν στο ανώτερο κατάστρωμα οχήματα συνολικού μήκους μέχρι 14 μέτρα και συνολικού βάρους 30 τόνων. Το αναβατόριο αυτό δεν εξυπηρετούσε τους νέους πλοιοκτήτες στις ανάγκες τους και για τον λόγο αυτόν ανετέθη στο τεχνικό μας γραφείο η μελέτη κατασκευής μιας μόνιμης ράμπας ανόδου.

Η ράμπα είναι μόνιμη, συνολικού μήκους 45 μέτρων και έχει την κατάλληλη κλίση, ώστε να είναι εύκολη και ασφαλής στα φορτηγά οχήματα η πρόσβαση στο ανώτερο κατάστρωμα. Το επιτρεπόμενο βάρος ανά άξονα στην ράμπα είναι το ίδιο με αυτό του ανώτερου καταστρώματος. Τα μέσα στεγανοποίησης και ελέγχου του ανοίγματος της ράμπας στο ανώτερο κατάστρωμα είναι τα επιβαλλόμενα από τους κανονισμούς, οι οποίοι επιβάλλονται από την ελληνική νομοθεσία.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών της κατασκευής της ράμπας και την επιθεώρηση του πλοίου, αυτό θα ξεκινήσει την εκτέλεση καθορισμένων δρομολογίων στην περιοχή του Αιγαίου.

Η όλη κατασκευή καθώς και η επιθεώρηση του πλοίου τελεί υπό τον έλεγχο του νηογνώμονα INSB, απ’ όπου το πλοίο θα λάβει και τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του.

Η ραμπα στο κατω μερος ειναι πολυ κοντα στο καταπελτη και νομιζω οτι θα δυσκολευει τα φορτηγα στην εισοδο για το main γκαραζ αλλα και για το πανω. Εαν και ειδα καλα στο κατω τμημα νομιζω οτι θα μπορει να σηκωνετε!!

post-1850-0-88028300-1395069102_thumb.jp

Posted (edited)

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια πριν απ' το Πάσχα!

 

Θα παίρνει και ασυνόδευτα ΙΧ ή μόνο φορτηγά;;;

Edited by AQUA JEWEL
Posted

Πιστευω οτι την αλλη εβδομαδα ή το αργοτερο την μεθεπομενη το πλοιο θα ειναι ετοιμο να ξεκινησει δρομολογια!! Το πλοιο θα ειναι κυριως για τα βυτια την Avin. Τωρα οποιο φορτηγο θα προκυπτει και υπαρχει χωρος σιγουρα θα παιρνει. Τωρα για το ΙΧ πιστευω οτι θα παιρνει και απο αυτα. Αλλα επειδη δεν θα εχει τακτικα δρομολογια, δηλαδη συγκεκριμενη ημερα που θα φευγει περα απο τη Κρητη για να το γνωριζουν πολυ

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Καλησπέρα και απο εμένα (νεος εδω).

 

 

Παιδιά ξέρετε εαν η CRETA CARGO εχει και αλλα πλοία πέρα απο το ΤΑΛΩΣ? Πολυ καλή κίνηση πάντω αυτη!!! Το χρειαζόμαστε αυτο το πλοίο στην περιοχή. Ξέρεις κανεις τηλέφωνο της εταιρείας?? Καταλαβαίνω οτι ανήκει στον σύντεκνο κο Κουκιανάκη   :P  :P .

 

Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Έχουμε καμιά φώτο από τα νέα σινιάλα, παιδιά?? Καινούρια θα είναι να υποθέσω... Δεν τα'χουμε ξαναδεί...?? :)

Posted

Δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο τα νεα σινιαλα.Αντι για Νελ γραφει αυτο πλεον.

CRETA CARGO LINES με ασπρα γραμματα φερει πλεον ως σινιαλα το πλοιο στο πλαι.

Posted

Ναι, το είχα δει αυτό το post, φίλε μου, σ'ευχαριστώ. Έλεγα όμως μήπως είχαμε και καμιά φώτο... Αλλά, οκ, πιστεύω σύντομα κάτι θα δούμε κι απ'αυτό το πλοίο. :)

Posted

Για να το δούμε με τα νέα του σινιάλα στη πρώτη άφιξη στο Ρέθυμνο

 

Είσοδος

13648474174_f37bbd5ce7_m.jpg

 

Αριστερή στροφή

13648116093_6dedbdacfd_m.jpg

 

13648199405_91d1f14177_m.jpg

 

Και δεμένο

13648169923_1449750561_m.jpg

Posted

Από κινησούλα πως πήγε στο πρώτο του δρομολόγιο,βλέπώ στο πάνω γκαραζάκι κάτι είχε

Posted

Από ταχύτητα φαντάζομαι μπορεί και παραπάνω από τα 13 που βλέπω στο ais..Αλλά RO/RO είναι...

Posted (edited)

Ευχαριστούμε πάρα πολύ, φίλε, Markcreta για την άμεση ανταπόκριση από το Ρέθυμνο!!! Όμορφα τα νέα του σινιάλα, ενώ πράγματι έχουμε και νέο σινιάλο στην ακτοπλοΐα! Το γράμμα Κ σε μπλε τσιμινιέρα (σε κόκκινο σημαιάκι), που άραγε τι να σημαίνει...?? Κρήτη ίσως...?? :)

Edited by rafina-lines
Posted

......έχουμε και νέο σινιάλο στην ακτοπλοΐα! Το γράμμα Κ σε μπλε τσιμινιέρα (σε κόκκινο σημαιάκι), που άραγε τι να σημαίνει...?? Κρήτη ίσως...?? :)

 

Αφού το γράφει ο καινούργιος μας φίλος Panagia Skiadeni πέντε-έξι posts παραπάνω:

 

...... Καταλαβαίνω οτι ανήκει στον σύντεκνο κο Κουκιανάκη....

Posted (edited)

Να και ένα δημοσίευμα από το ...πολύπαθο Ρέθυμνο που όπως αναμενόταν χαιρετίζει την επανασύνδεση με τον Πειραιά έστω και σε επίπεδο μεταφορών... μια αν μη τι άλλο αθόρυβη, ξαφνική και ευχάριστη ανάσα μετά το γνωστό πομπώδες εγχείρημα

 

 

Καλησπέρα και απο εμένα (νεος εδω).

 

 

 Ξέρεις κανεις τηλέφωνο της εταιρείας??

 

Προς το παρόν μόνο σε πρακτορεία φαντάζομαι μια και είναι μεταφορικό πλοίο...

Edited by Global_Creta
Posted

Από ταχύτητα φαντάζομαι μπορεί και παραπάνω από τα 13 που βλέπω στο ais..Αλλά RO/RO είναι...

 

15,8 μέγιστη και περίπου 15 και κάτι η μέση (σύμφωνα πάντα με το AIS) στο δρόμο προς την πάλαι ποτέ έδρα του. Για τα δεδομένα του μια χαρά... Αναθαρρεύει και ξανανιώνει το θεριόπουλο. :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...