enas chiotis Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 O ΟΛΠ έχει βάλει στο μάτι όλες τις σαβούρες τα παροπλισμένα και ημιβυθισμένα. Έτσι τον Ιούνιο είχαμε διαγωνισμό για την απομάκρυνση-διάλυση των πλοίων : ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ στα Αμπελάκια Σαλαμίνας ΜΕLODY στην Αταλάντη TANE στην Καρβουνόσκαλα ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στα Αμπελάκια Σαλαμίνας ενώ αυτή την περίοδο τρέχει διαγωνισμός για την απομάκρυνση των : RASSA SAYANG στην Κυνόσουρα και 2 ημιβυθισμένων αποβατικών του ΠΝ. Νότια της Κυνόσουρας. Περισσότερα παρακάτω, διακυρήξεις 27 και 28. http://www.olp.gr/pdf/diakirixi_27_2006_agkyriaki_melodi_tane.pdf http://www.olp.gr/pdf/diakirixi_RASSA_SAYANG.pdf
giorgosz Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Επειδή δεν ξέρω νομικά τι ισχύει, μπορώ να ρωτήσω? Νομίζω τα βυθισμένα ανήκουν στο λιμενικό ταμείο (τέλοσπάντων στην λιμενική αρχή της περιοχής), με τα ημιβυθισμένα και με τα παροπλισμένα τί ισχύει?? Δεν ανήκουν στους ιδιοκτήτες, πιστωτές κτλ? Μπορεί ξαγνικά να τα διώξει ο ΟΛΠ?
uddox Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Επειδή δεν ξέρω νομικά τι ισχύει, μπορώ να ρωτήσω? Νομικά ισχύει αυτό ακριβώς που χρειάζεται, ενα λιμάνι να γίνεται μπάχαλο, και να μην μπορεί η υπηρεσία να επέμβει. Οπότε δικαστήρια επι δικαστηρίων και βλέπουμε. Δεν εννοεί απλά Παροπλισμένα, αλλά και παρατημένα. Κάντε μια βόλτα και στις μαρίνες και θα δείτε σκάφη που χρονιζουν βυθισμένα η σαπισμένα και δεν μπορούν να τα κουνίσουν, διότι εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες απο το πουθενά, και ζητούν αποζημιώσεις για ζημιές.
ΓιάννηςΑ340 Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Για το ALKISTIS ξέρει κανείς τι θα γίνει;
proud_ionian Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 TANE στην Καρβουνόσκαλα παντως αν δεν παει για σκραπ το ΤΑΝΕ να στειλουν το ΤΑΝΙ κατα τα λοιπα, οπως τα λεει ο uddox ειναι. νομικη ασαφεια και χρονοβορες διαδικασιες. για να το καταλαβουμε πιο καλα. φανταστειτε να χρωστα ο γειτονας σας σε καποιον, να του κανει κατασχεση στο αμαξι να πανε δικαστηρια και ολο αυτο το διαστημα το αμαξι να ειναι ακινητοποιημενο στο δικο σας ιδιοκτητο παρκιν.
enas chiotis Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 Από τις διακυρήξεις του ΟΛΠ για την απομάκρυνση- ανέλκυση ναυαγίων το τελευταίο έτος, ξεχωρίζουμε τους πλειστηριασμούς για το ΝΕΑΣΑ ΕΞΠΡΕΣ (115.000 ευρώ τιμή εκκίνησης ) , F/D ΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (500) , Ε/Γ ΝΙΚΟΣ (1.000), ΜΕΛΟDY (50.000) , E/Γ BELLA MARIA (30.000) , και Ε/Γ ΝΤΑΝΤΟΣ Ι (500). Άρα όλα αυτά τα πλοία είναι υποψήφια προς αποχώρηση, ειδικά τώρα που ανέβηκαν και οι τιμές του scap.
Aris Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Aπό το BELLA MARIA στην Αταλάντη έχουν μείνει μόνο τα διπύθμενα του, άρα μιλάμε για επιτόπου διάλυση. Για το ΜΕLODY, μετά από τόσα χρόνια κάτω από το νερό δεν πιστεύω να διατηρεί τη συνοχή για να ανελκυστεί. Το ΝΙΚΟΣ το ξέρει κανείς;
enas chiotis Posted March 28, 2008 Author Posted March 28, 2008 Χωρίς να είμαι σίγουρος αν πρόκειται για αυτό, το directory που έχω βγάζει σαν ΝΙΚΟΣ ένα δελφίνι κατασκευής 1970, σημαίας Μάλτας με διακριτικά 9Η4187. Πρώην όνομα Shearwater 3. Εκεί στα Αμπελάκια έχει 2-3 παρατημένα δελφίνια, καθόλου απίθανο να είναι καποιο από αυτά.
Ermenegildo Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 to neasa egine nayagio i apla to exoun paratisei ekei?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Όχι δεν έχει γίνει ναυάγιο. Όπως αναφέρει είναι ΕΠΙΠΛΕΟΝ. Το μόνο που λείπει είναι ο καταπέλτης, που τον είχε χάσει σε μια κακοκαιρία. (Τώρα είναι ακουμπισμένος στο Μώλο της ΔΕΗ)
enas chiotis Posted June 8, 2008 Author Posted June 8, 2008 Νέα διακήρυξη του ΟΛΠ για την απομάκρυνση ναυαγίων. Έχουμε λοιπόν τα Ε/Γ MELODY (500 ευρώ τιμή εκκίνησης), ΕΤ RASSA SAYANG (100 ευρώ), Δ/Ξ SLOPS 2/πρώην ΜΗΛΟΣ (2.000), Ε/Γ BELLA MARIA (3.000) και τον Π/Γ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (300.000). Για το MELODY είναι ο 4ος επαναληπτικός διαγωνισμός , για το RASSA ο τρίτος και για το BELLA MARIA ο πρώτος. Για τους ενδιαφερόμενους περισσότερα εδώ.
enas chiotis Posted September 19, 2008 Author Posted September 19, 2008 Άλλος ένας διαγωνισμός για απομάκρυνση ναυαγίων από τον ΟΛΠ. Τιμές εκκίνησης : RASSA SAYANG (0 ευρώ! ) και BELLA MARIA (100 ευρώ.) Για το ΒΕLLA MARIA αναφέρεται ότι έχει απομείνει το 1/3 του αρχικού του βάρους.
enas chiotis Posted November 11, 2008 Author Posted November 11, 2008 Εκεί, θα συμμετέχουν στους διαγωνισμούς μέχρι κάποιος να τα αγοράσει. Πλειοδοτικός διαγωνισμός για την απομάκρυνση των πλοίων: rassa sayang (0 ευρώ / 5η συμμετοχή ), bella maria (0 ευρώ / 3η συμμετοχή), παναγια καναλα (10.000 ευρώ / 2η συμμετοχή), saint raphael 1 (20.000 ευρώ / new entry).
enas chiotis Posted January 7, 2009 Author Posted January 7, 2009 Επαναληπτικός πλειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΛΠ για την απομάκρυνση των πλοίων: rassa sayang (0 ευρώ τιμή εκκίνησης / 6η συμμετοχή ), bella maria (0 ευρώ / 4η συμμετοχή), saint raphael 1 (17.000 ευρώ / 2η συμμετοχή).
Nick the Greek Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Το οτι αυτες τις κινησεις τις κανει -θελοντας και μη- ο ΟΛΠ και οχι πλοιοκτητες η ασφαλιστικες εταιρειες, ελπιζω να σας κανει καποιο συνειρμο και για το Sea Diamond.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Σωστός ο συνειρμός σου Nick. Εμένα πάλι διαβάζοντας τον τίτλο του thread, μου έρχεται κάποιος άλλος συνειρμός, και θα έλεγα μήπως το μετονομάζαμε σε "Ο ΟΛΠ ανελκύει τα ημιβυθισμένα, αφού πρώτα τα παρακολουθεί να βυθίζονται". Θα μπορούσε κάποιος να πει : "Τι να σου κάνει και ο ΟΛΠ όταν εμπλέκονται στο παιχνίδι το τέρας της Ελληνικής γραφειοκρατίας, και τόσοι άλλοι παράγοντες ?" Τα γνωρίζω. Αλλά πρέπει κάποια στιγμή να βρεθεί κάποια λύση για να μην ανελκύουμε πλοία που θα μπορούσαν να είχαν διασωθεί.
ΓιάννηςΑ340 Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Το ΑΛΚΗΣΤΙΣ πρώην ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ , ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ θα το ανελκύσουν κάποτε να το δούμε έστω και μετά την εκταφή;
polmyt Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Ας δουμε και μερικα απο τα βαπορια που προσπαθουν να τα διωξουν εδω και τοσο καιρο. SAINT RAFAEL I.Εδω ειναι παρεουλα με το ρυμουκλο ΣΠΥΡΟΣ ΛΕΚΑΣ το οποιο καποια στιγμη θα παρει και αυτο το ιδιο δρομο ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΝΑΛΑ.Παρατημενο εδω και δυο τρια χρονια στη Σαλαμινα.Παλαιοτερα ηταν δεμενο στην Καρβουνοσκαλα. Αληθεια το MELODY το οποιο βρισκεται στη λιστα με τα προς ανελκυση που μας εβαλε ο enas chiotis στο πρωτο ποστ τι γινεται;Ακομα βρισκεται στην γνωστη του θεση και πλεον δεν ειναι στη λιστα
Orestis Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής του πολιτικής, ο ΟΛΠ εφάρμοσε πρόγραμμα απομάκρυνσης επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων και ναυπηγημάτων (ναυάγια) από την λιμενική περιοχή του, καθώς παρεμπόδιζαν όχι μόνο την εύρυθμη λειτουργία του λιμένα, καταλαμβάνοντας ζωτικούς του χώρους, αλλά αποτελούσαν και πηγή ρύπανσης του θαλασσίου περιβάλλοντος. Από το 2006 έως σήμερα, 36 ημιβυθισμένα και πλήρως βυθισμένα πλοία και ναυπηγήματα απομακρύνθηκαν ή είναι σε διαδικασία απομάκρυνσης από τις περιοχές του Περάματος, της Κυνοσούρας, του Κερατσινίου, των Αμπελακίων και από την ευρύτερη περιοχή αρμοδιότητας του ΟΛΠ, ενώ υπάρχουν άλλα επτά τα οποία έχουν δεσμευτεί από το Δημόσιο και δεν υπάρχει δυνατότητα απομάκρυνσης άνευ συναίνεσης του Εισαγγελέα. Στην προκειμένη περίπτωση ο ΟΛΠ έχει υποβάλει σχετικές αιτήσεις αλλά παρόλο το κίνδυνο που δημιουργείται είτε στη ναυσιπλοΐα είτε στο περιβάλλον δεν έχει δοθεί άδεια. Η πλήρης απομάκρυνση των ναυαγίων από την ευρύτερη θαλάσσια περιοχή αρμοδιότητας του ΟΛΠ θα καταστήσει το λιμάνι ακόμη περισσότερο ασφαλές, με άμεσα οφέλη τόσο για το θαλάσσιο περιβάλλον του λιμένα όσο και για τους χρήστες του. Η ορθή περιβαλλοντολογική διαχείριση και λειτουργία αποτελεί προτεραιότητα του ΟΛΠ, αποτελώντας το σημαντικότερο στοιχείο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του. Ο σεβασμός του περιβάλλοντος και η μείωση των επιπτώσεων από τις λιμενικές δραστηριότητες είναι βασικοί άξονες της πολιτικής ανάπτυξης της ΟΛΠ ΑΕ. www.olp.gr
Orestis Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 To «Άλκηστις» είναι το πρώτο πλοίο που ανασύρθηκε από το βυθό, στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανέλκυση άλλων 14 ναυαγίων τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στον κόλπο της Ελευσίνας.
ΓιάννηςΑ340 Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 To «Άλκηστις» είναι το πρώτο πλοίο που ανασύρθηκε από το βυθό, στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανέλκυση άλλων 14 ναυαγίων τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στον κόλπο της Ελευσίνας. Καμιά φωτό δεν παίζει να δούμε το πτώμα σε αποσύνθεση;
sasha Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Δεν ξέρω αν είναι το ιστορικό ΑΛΚΗΣΤΙΣ, αλλά έτσι παρουσιάζεται από το blog «Εδώ Αθήναι».
proud_ionian Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Το ΑΛΚΗΣΤΙΣ δεν βυθίστηκε στα Ναυπηγεία Σάββα αλλά ηταν αρόδου στην Ελευσίνα σε ντάνα με βαθιά νερά και δεν είναι δυνατόν να φαίνεται τώρα πια ούτε το κατάρτι του. Όσο για το όνομα Θάσος η αιτία είναι ότι είχε παραγγελθεί από την ΑΝΕ Θάσου αρχικά ενώ στην συνέχεια το αγόρασε ο Δημήτριος Λεβεντάκης που το ονόμασε Καστριανή Κέας. αν κρινω απο τη φωτο και το παραπανω σχολιο του marittimo, μαλλον για αλλο βαπορι μιλαμε. στη φωτο δεν ειναι ferry, αλλα motorshipακι
ΓιάννηςΑ340 Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 αν κρινω απο τη φωτο και το παραπανω σχολιο του marittimo, μαλλον για αλλο βαπορι μιλαμε. στη φωτο δεν ειναι ferry, αλλα motorshipακι Ναι, δεν είναι αυτό που ήθελα. Δεν θα ανελκυσθεί και το δικό μου;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Φίλε μου Γιάννη, αν το Καστριανή βρίσκεται βυθισμένο σε σημείο που δεν εμποδίζει στην ναυσιπλοία, μην περιμένεις ποτέ να το δεις να ανελκύεται. Εδώ καράβια που εμποδίζουν, και για να ανελκυσθούν θα περάσουν -να είσαι βέβαιος- πολλά πολλά χρόνια (και αν θα ανελκυσθούν ποτέ βέβαια).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now