Jump to content
Shipfriends

Ο ΟΛΠ ανελκύει τα ημιβυθισμένα.


Recommended Posts

O ΟΛΠ έχει βάλει στο μάτι όλες τις σαβούρες τα παροπλισμένα και ημιβυθισμένα. Έτσι τον Ιούνιο είχαμε διαγωνισμό για την απομάκρυνση-διάλυση των πλοίων :

ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ στα Αμπελάκια Σαλαμίνας

ΜΕLODY στην Αταλάντη

TANE στην Καρβουνόσκαλα

ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στα Αμπελάκια Σαλαμίνας

ενώ αυτή την περίοδο τρέχει διαγωνισμός για την απομάκρυνση των :

RASSA SAYANG στην Κυνόσουρα

και 2 ημιβυθισμένων αποβατικών του ΠΝ. Νότια της Κυνόσουρας.

Περισσότερα παρακάτω, διακυρήξεις 27 και 28.

http://www.olp.gr/pdf/diakirixi_27_2006_agkyriaki_melodi_tane.pdf

http://www.olp.gr/pdf/diakirixi_RASSA_SAYANG.pdf

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν ξέρω νομικά τι ισχύει, μπορώ να ρωτήσω?

Νομίζω τα βυθισμένα ανήκουν στο λιμενικό ταμείο (τέλοσπάντων στην λιμενική αρχή της περιοχής), με τα ημιβυθισμένα και με τα παροπλισμένα τί ισχύει??

Δεν ανήκουν στους ιδιοκτήτες, πιστωτές κτλ?

Μπορεί ξαγνικά να τα διώξει ο ΟΛΠ?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν ξέρω νομικά τι ισχύει, μπορώ να ρωτήσω?

Νομικά ισχύει αυτό ακριβώς που χρειάζεται, ενα λιμάνι να γίνεται μπάχαλο, και να μην μπορεί η υπηρεσία να επέμβει. Οπότε δικαστήρια επι δικαστηρίων και βλέπουμε.

Δεν εννοεί απλά Παροπλισμένα, αλλά και παρατημένα.

Κάντε μια βόλτα και στις μαρίνες και θα δείτε σκάφη που χρονιζουν βυθισμένα η σαπισμένα και δεν μπορούν να τα κουνίσουν, διότι εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες απο το πουθενά, και ζητούν αποζημιώσεις για ζημιές.

Link to comment
Share on other sites

TANE στην Καρβουνόσκαλα

παντως αν δεν παει για σκραπ το ΤΑΝΕ να στειλουν το ΤΑΝΙ:D

κατα τα λοιπα, οπως τα λεει ο uddox ειναι. νομικη ασαφεια και χρονοβορες διαδικασιες. για να το καταλαβουμε πιο καλα. φανταστειτε να χρωστα ο γειτονας σας σε καποιον, να του κανει κατασχεση στο αμαξι να πανε δικαστηρια και ολο αυτο το διαστημα το αμαξι να ειναι ακινητοποιημενο στο δικο σας ιδιοκτητο παρκιν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Από τις διακυρήξεις του ΟΛΠ για την απομάκρυνση- ανέλκυση ναυαγίων το τελευταίο έτος, ξεχωρίζουμε τους πλειστηριασμούς για το ΝΕΑΣΑ ΕΞΠΡΕΣ (115.000 ευρώ τιμή εκκίνησης ) , F/D ΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (500) , Ε/Γ ΝΙΚΟΣ (1.000), ΜΕΛΟDY (50.000) , E/Γ BELLA MARIA (30.000) , και Ε/Γ ΝΤΑΝΤΟΣ Ι (500). Άρα όλα αυτά τα πλοία είναι υποψήφια προς αποχώρηση, ειδικά τώρα που ανέβηκαν και οι τιμές του scap.

Link to comment
Share on other sites

Aπό το BELLA MARIA στην Αταλάντη έχουν μείνει μόνο τα διπύθμενα του, άρα μιλάμε για επιτόπου διάλυση.

Για το ΜΕLODY, μετά από τόσα χρόνια κάτω από το νερό δεν πιστεύω να διατηρεί τη συνοχή για να ανελκυστεί.

Το ΝΙΚΟΣ το ξέρει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι σίγουρος αν πρόκειται για αυτό, το directory που έχω βγάζει σαν ΝΙΚΟΣ ένα δελφίνι κατασκευής 1970, σημαίας Μάλτας με διακριτικά 9Η4187. Πρώην όνομα Shearwater 3. Εκεί στα Αμπελάκια έχει 2-3 παρατημένα δελφίνια, καθόλου απίθανο να είναι καποιο από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Νέα διακήρυξη του ΟΛΠ για την απομάκρυνση ναυαγίων.

Έχουμε λοιπόν τα Ε/Γ MELODY (500 ευρώ τιμή εκκίνησης), ΕΤ RASSA SAYANG (100 ευρώ:D), Δ/Ξ SLOPS 2/πρώην ΜΗΛΟΣ (2.000), Ε/Γ BELLA MARIA (3.000) και τον Π/Γ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (300.000).

Για το MELODY είναι ο 4ος επαναληπτικός διαγωνισμός , για το RASSA ο τρίτος και για το BELLA MARIA ο πρώτος.

Για τους ενδιαφερόμενους περισσότερα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Άλλος ένας διαγωνισμός για απομάκρυνση ναυαγίων από τον ΟΛΠ. Τιμές εκκίνησης : RASSA SAYANG (0 ευρώ! ) και BELLA MARIA (100 ευρώ.) Για το ΒΕLLA MARIA αναφέρεται ότι έχει απομείνει το 1/3 του αρχικού του βάρους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εκεί, θα συμμετέχουν στους διαγωνισμούς μέχρι κάποιος να τα αγοράσει.

Πλειοδοτικός διαγωνισμός για την απομάκρυνση των πλοίων: rassa sayang (0 ευρώ / 5η συμμετοχή ), bella maria (0 ευρώ / 3η συμμετοχή), παναγια καναλα (10.000 ευρώ / 2η συμμετοχή), saint raphael 1 (20.000 ευρώ / new entry).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το οτι αυτες τις κινησεις τις κανει -θελοντας και μη- ο ΟΛΠ και οχι πλοιοκτητες η ασφαλιστικες εταιρειες, ελπιζω να σας κανει καποιο συνειρμο και για το Sea Diamond.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο συνειρμός σου Nick.

Εμένα πάλι διαβάζοντας τον τίτλο του thread, μου έρχεται κάποιος άλλος συνειρμός, και θα έλεγα μήπως το μετονομάζαμε σε "Ο ΟΛΠ ανελκύει τα ημιβυθισμένα, αφού πρώτα τα παρακολουθεί να βυθίζονται".:(

Θα μπορούσε κάποιος να πει : "Τι να σου κάνει και ο ΟΛΠ όταν εμπλέκονται στο παιχνίδι το τέρας της Ελληνικής γραφειοκρατίας, και τόσοι άλλοι παράγοντες ?"

Τα γνωρίζω. Αλλά πρέπει κάποια στιγμή να βρεθεί κάποια λύση για να μην ανελκύουμε πλοία που θα μπορούσαν να είχαν διασωθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας δουμε και μερικα απο τα βαπορια που προσπαθουν να τα διωξουν εδω και τοσο καιρο.

SAINT RAFAEL I.Εδω ειναι παρεουλα με το ρυμουκλο ΣΠΥΡΟΣ ΛΕΚΑΣ το οποιο καποια στιγμη θα παρει και αυτο το ιδιο δρομο

ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΝΑΛΑ.Παρατημενο εδω και δυο τρια χρονια στη Σαλαμινα.Παλαιοτερα ηταν δεμενο στην Καρβουνοσκαλα.

Αληθεια το MELODY το οποιο βρισκεται στη λιστα με τα προς ανελκυση που μας εβαλε ο enas chiotis στο πρωτο ποστ τι γινεται;Ακομα βρισκεται στην γνωστη του θεση και πλεον δεν ειναι στη λιστα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής του πολιτικής, ο ΟΛΠ εφάρμοσε πρόγραμμα απομάκρυνσης επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων και ναυπηγημάτων (ναυάγια) από την λιμενική περιοχή του, καθώς παρεμπόδιζαν όχι μόνο την εύρυθμη λειτουργία του λιμένα, καταλαμβάνοντας ζωτικούς του χώρους, αλλά αποτελούσαν και πηγή ρύπανσης του θαλασσίου περιβάλλοντος.

Από το 2006 έως σήμερα, 36 ημιβυθισμένα και πλήρως βυθισμένα πλοία και ναυπηγήματα απομακρύνθηκαν ή είναι σε διαδικασία απομάκρυνσης από τις περιοχές του Περάματος, της Κυνοσούρας, του Κερατσινίου, των Αμπελακίων και από την ευρύτερη περιοχή αρμοδιότητας του ΟΛΠ, ενώ υπάρχουν άλλα επτά τα οποία έχουν δεσμευτεί από το Δημόσιο και δεν υπάρχει δυνατότητα απομάκρυνσης άνευ συναίνεσης του Εισαγγελέα. Στην προκειμένη περίπτωση ο ΟΛΠ έχει υποβάλει σχετικές αιτήσεις αλλά παρόλο το κίνδυνο που δημιουργείται είτε στη ναυσιπλοΐα είτε στο περιβάλλον δεν έχει δοθεί άδεια.

Η πλήρης απομάκρυνση των ναυαγίων από την ευρύτερη θαλάσσια περιοχή αρμοδιότητας του ΟΛΠ θα καταστήσει το λιμάνι ακόμη περισσότερο ασφαλές, με άμεσα οφέλη τόσο για το θαλάσσιο περιβάλλον του λιμένα όσο και για τους χρήστες του. Η ορθή περιβαλλοντολογική διαχείριση και λειτουργία αποτελεί προτεραιότητα του ΟΛΠ, αποτελώντας το σημαντικότερο στοιχείο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του.

Ο σεβασμός του περιβάλλοντος και η μείωση των επιπτώσεων από τις λιμενικές δραστηριότητες είναι βασικοί άξονες της πολιτικής ανάπτυξης της ΟΛΠ ΑΕ.

www.olp.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

To «Άλκηστις» είναι το πρώτο πλοίο που ανασύρθηκε από το βυθό, στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανέλκυση άλλων 14 ναυαγίων τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στον κόλπο της Ελευσίνας.

Link to comment
Share on other sites

To «Άλκηστις» είναι το πρώτο πλοίο που ανασύρθηκε από το βυθό, στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανέλκυση άλλων 14 ναυαγίων τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στον κόλπο της Ελευσίνας.

Καμιά φωτό δεν παίζει να δούμε το πτώμα σε αποσύνθεση;

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΛΚΗΣΤΙΣ δεν βυθίστηκε στα Ναυπηγεία Σάββα αλλά ηταν αρόδου στην Ελευσίνα σε ντάνα με βαθιά νερά και δεν είναι δυνατόν να φαίνεται τώρα πια ούτε το κατάρτι του. Όσο για το όνομα Θάσος η αιτία είναι ότι είχε παραγγελθεί από την ΑΝΕ Θάσου αρχικά ενώ στην συνέχεια το αγόρασε ο Δημήτριος Λεβεντάκης που το ονόμασε Καστριανή Κέας.

αν κρινω απο τη φωτο και το παραπανω σχολιο του marittimo, μαλλον για αλλο βαπορι μιλαμε. στη φωτο δεν ειναι ferry, αλλα motorshipακι;)

Link to comment
Share on other sites

αν κρινω απο τη φωτο και το παραπανω σχολιο του marittimo, μαλλον για αλλο βαπορι μιλαμε. στη φωτο δεν ειναι ferry, αλλα motorshipακι;)

Ναι, δεν είναι αυτό που ήθελα. Δεν θα ανελκυσθεί και το δικό μου;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου Γιάννη, αν το Καστριανή βρίσκεται βυθισμένο σε σημείο που δεν εμποδίζει στην ναυσιπλοία, μην περιμένεις ποτέ να το δεις να ανελκύεται.

Εδώ καράβια που εμποδίζουν, και για να ανελκυσθούν θα περάσουν -να είσαι βέβαιος- πολλά πολλά χρόνια (και αν θα ανελκυσθούν ποτέ βέβαια).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...