Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εγώ βλέπω Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το πλοίο (Χίος ή Πάτμος) μετά την Σαντορίνη (στο απογευματινό του δρομολόγιο) να συνεχίζει και για την επιδοτούμενη.

Πχ. Δευτέρα από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο (22ώρες ταξίδι) 

Τετάρτη από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (21ώρες ταξίδι) 

Παρασκευή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (διανυκτέρευση στην Ρόδο και επιστροφή Κυριακή) 

Το Διαγόρας να κατέβει Πειραιά και κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο-Κυριακή να κάνει να κάνει το απογευματινό Παροναξίας

Το Ρόδος να αναλάβει το δρομολόγιο του Διαγόρας

Σάμος/Αριάδνη σε Χίο-Μυτιλήνη

Μπλού Σταρ 1&2 κορμό Δωδεκανήσου

Χίος/Πάτμος άγονες Δωδεκανήσου (το ένα μέχρι Καστελόριζο και το άλλο Κασοκαρπαθία) 

Εγώ βλέπω Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το πλοίο (Χίος ή Πάτμος) μετά την Σαντορίνη (στο απογευματινό του δρομολόγιο) να συνεχίζει και για την επιδοτούμενη.

Πχ. Δευτέρα από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο (22ώρες ταξίδι) 

Τετάρτη από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (21ώρες ταξίδι) 

Παρασκευή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη-Ανάφη-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο (διανυκτέρευση στην Ρόδο και επιστροφή Κυριακή) 

Το Διαγόρας να κατέβει Πειραιά και κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο-Κυριακή να κάνει να κάνει το απογευματινό Παροναξίας και κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρακευή απογευματινό για Σάμο-Ικαρία

Το Ρόδος να αναλάβει το δρομολόγιο του Διαγόρας

Σάμος/Αριάδνη σε Χίο-Μυτιλήνη

Μπλού Σταρ 1&2 κορμό Δωδεκανήσου

Χίος/Πάτμος άγονες Δωδεκανήσου (το ένα μέχρι Καστελόριζο και το άλλο Κασοκαρπαθία) 

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
14 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Διαγόρας στη Κάσο Κάρπαθο, Πρέβελης στη θέση του Διαγόρα για το καλοκαίρι και τα υπόλοιπα ως είχαν!!

Αυτή είναι η πιο ανώδυνη ανακατάταξη!! Μην ξεχνάμε ότι το Αριάδνη έχουν πρόθεση  να το κρατήσουν σαν έξτρα πλοίο το καλοκαίρι στην Αδριατική.

Posted

Μετά τον ντόρο που έχει γίνει με το ακτοπλοϊκό ζήτημα στην Κασοκαρπαθία από πέρσι, και σε προεκλογική χρονιά βεβαίως, το θεωρώ δυσκολο να τους τάξουν Β' κατηγορίας πλοίο (Χίος) και να τους βάλουν Γ' (Διαγόρας). 

Posted

Πάντως έτσι και την πάρουν την γραμμή με το B.S CHIOS (που είναι βέβαιο ότι θα την πάρουν) η εγκατάσταση scrubbers στο πλοίο έρχεται ολοένα και πιο κόντα.

Σε περίπτωση πάντως που το πλοίο κατηγορίας Β αντικατασταθεί για κάποιο διάστημα από πλοίο κατηγορίας Γ (το οποίο μπορεί να γίνει) περικόπτεται αναλόγως και το μίσθωμα.

Posted
4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μην ξεχνάμε ότι το Αριάδνη έχουν πρόθεση  να το κρατήσουν σαν έξτρα πλοίο το καλοκαίρι στην Αδριατική.

Ωπα...είναι τσεκαρισμένο όντως αυτό? Εχει ανακοινωθεί κάτι από την εταιρεία? Γιατί αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι Σάμος/Ρόδος δεν φεύγουν από Χίο-Μυτιλήνη.  Και βέβαια στη συγκεκριμένηπερίπτωση,  αυτή που είπες θα ήταν η πιο ανώδυνη ανακατάταξη (δηλαδή Διαγόρας στην Κασοκαρπαθία με ταυτόχρονη ναύλωση του Πρέβελης για το βόρειο Αιγαίο)- αν και κάποιες γκρινίτσες θα τις προκαλέσει σε Κάσο ειδικά και βόρεια Κάρπαθο.  Βέβαια το καλοκαίρι θα έχουν ήδη γίνει οι εκλογές, οπότε την άνοιξη, που θα είναι η έντονη προεκλογική περίοδος, οι κάτοικοι των νησιών θα έχουν δει έστω για λίγο καιρό το Bs Chios, οπότε όλα καλά😉

5 hours ago, Champion Jet_2 said:

Το BS 1 όταν γυρίσει το αποκλείουμε να κάνει απογευματινό Παροναξίας,δηλαδή ουσιαστικά να σκαντζάρει το Πάτμος και το Πάτμος να κάνει άγονη Δωδεκανήσου και το Χίος Κάσο Κάρπαθο;

Πολύ καλό σενάριο για το καλοκαίρι, υπό τον όρο βέβαια πάντα η Αριάδνη να μπει Χίο-Μυτιλήνη

Posted (edited)
5 hours ago, spiroszante said:

Πολύ πιθανόν ναι.Επειδή μετά τον ερχομό του καινούργιου των Στεφάνου το Andros Queen στη γραμμή της Ραφήνας δεν θα έχει καμία δουλειά εκεί,μήπως ο Ηλιόπουλος πρέπει να σκεφτεί να το βάλει το καλοκαίρι εδώ στο Ιόνιο (Κυλλήνη-Ζακύνθο και Πόρο) όπου δεν έχει παρουσία η εταιρεία του?? 

Και ξαναλέω γιατι να μη το βάλει δυτικές κυκλάδες η ενδοκυκλαδικα ? Γιατι το Color Viking θα αργήσει να ειναι ετοιμο θεωρω.

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

και γιατι να μην το βάλει Καβάλα - Λήμνο να κάνει 2 τοπικά εκεί σε ανθρώπινες ωρες πρωι και απόγευμα και να το έχει και καβάτζα για το Ακουα Μπλου. 

Περσι ειχε 01:00 το βράδυ Δευτέρα για Λήμνο.... μοναδικό δρομολόγιο

Τρίτη 11;30 μονο ενα δρομολόγιο το ακουα μπλου

Τεταρτη 08:30 το μυκονος και 18:00 το ακουα μπλου

Πεμπτη το Διαγορα στις 17:00 

Παρασκευές... 19:00 το Διαγορα και 21.45 το Ακουα μπλυ

Σββατο μονο τον διαφορα 08.00 το πρωι..

οι δε επιστροφές.. ανυπαρκτες τις Δευτέρες και τα Σάββατα ... Ξημερωματα της Τρίτης και της Τετάρτης...

Edited by wysiwid
  • 3 weeks later...
Posted (edited)
1 hour ago, MILTIADIS said:

Ας μη βιαζομαστε.Μπορει τωρα τη χαμηλη περιοδο να μην υπαρξουν τακτικες προσεγγισεις αλλα απο τον Απριλιο να εχουμε εξελιξεις στη γραμμη ;)

Ναι να φύγει εντελώς ο Ιταλός και να φύγει η αττικά από την αδριατικη 😁

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Posted

Την Αττικα εν μέρη, την βολεύει αυτό το ενδεχόμενο. Θα έχει πέντε πλοία κανόνια (Ολυμπικ, Χελλένικ, μπλου1, μπλου2, ΧΙ) δύο τούμπανα (Ελυρος, Αριάδνη) και δύο εργαλεία (Σάμος, Οράϊζον) να φέρει βόλτα τις μακρινές γραμμές της (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Β. Αιγαίο). 

Posted

Ρε @Petros P η διοικηση της Attica δεν ξερει ποιον θα βρει το βραδυ στο κρεβατι της, με το συμπαθειο, ειναι σε θεση να κανει τετοιες συμφωνιες; 

 

Posted

Τα έσοδα τις Αδριατικής είναι πολύ περισσότερα από τις εγχώριες γραμμές. Και ας πούμε βγεί η ΑΤΤΙΚΑ όλο και κάποιος άλλος θα μπεί π.χ. Moby lines. Δεν είναι δικές τους οι γραμμές.

Posted
22 hours ago, lostromos said:

Τα έσοδα τις Αδριατικής είναι πολύ περισσότερα από τις εγχώριες γραμμές. Και ας πούμε βγεί η ΑΤΤΙΚΑ όλο και κάποιος άλλος θα μπεί π.χ. Moby lines. Δεν είναι δικές τους οι γραμμές.

Μπορεί όμως να αγοράσει μαζί με τα πλοία καί την γραμμή ο Ιταλός, όπως έκανε στην Ισπανία...

 

7 hours ago, Strofalos said:

...Γκριμαλντοφέρνει δηλαδή... 

 

Posted (edited)

Τι θα πει αγοράζει την γραμμή; Της Attica είναι η γραμμή; Και να την αγοράσει ποιος απαγορεύει σε άλλον να μπει;

Edited by polmyt
quote
Posted
11 hours ago, lostromos said:

Τι θα πει αγοράζει την γραμμή; Της Attica είναι η γραμμή; Και να την αγοράσει ποιος απαγορεύει σε άλλον να μπει;

Όλα πωλούνται αρκεί να υπάρχει χρήμα.Το ίδιο έλεγαν και Ισπανοί ...

  • 2 weeks later...
Posted

Ισχύουν οι φήμες ότι η golden star ψάχνει να μπει στην γραμμή του Ευβοικου- Μαρμαρι αγοράζοντας τα πλοία της γραμμής 

Posted (edited)

Βασικα ισχυει οτι ειδανε το ΠΑΝΟΡΑΜΑ. Τωρα αν θα προχωρησουν στην αγορα του και αν μπουν στη γραμμη του Μαρμαριου ειναι μια αλλη ιστορια και μαλλον μακρινη ακομα

Edited by polmyt
Posted

Συμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφοριες από το ίδιο site, πρέπει να μπήκαν και στο Ευβοια Σταρ στο Μαρμάρι

Posted

Αν και ξέρω πως θα πάω στον φιδεμπορα, να σας πω τι βλέπω? Aqua Blue βραδινό δυτικές, Superstar II βραδινό Παροναξίας, Superstar Άγονη Β. Αιγαίου. 

Posted

Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν πρόκειται να πειραματιστουν με το aqua blue.το πλοίο δεν είναι για πολλά ζόρια και το έχει αποδείξει.Επισης επειδή την άγονη την έχουν πάρει με το aqua blue αν πάνε να το αντικαταστήσουν π.χ με το superstar θα πρέπει να γίνει και αναπροσαρμογή της επιδότησης προς τα κάτω.

Posted
30 minutes ago, Strofalos said:

Superstar II βραδινό Παροναξίας

Να βάλει το SuperStar 2 στο βραδινό της Παροναξίας το βλέπω λίγο δύσκολο γιατί 1ο οι μεταφορικές της Παροναξίας έχουν συμβόλαια με την Attica (της Σαντορίνης όμως όχι)και 2ο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί λόγω της χαμηλής ταχύτητας του το Πάτμος των 25 μιλίων.Αμφιβαλλω αν θα το προτιμήσει κανείς εκεί.

15 minutes ago, mpolo said:

Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν πρόκειται να πειραματιστουν με το aqua blue.το πλοίο δεν είναι για πολλά ζόρια και το έχει αποδείξει.Επισης επειδή την άγονη την έχουν πάρει με το aqua blue αν πάνε να το αντικαταστήσουν π.χ με το superstar θα πρέπει να γίνει και αναπροσαρμογή της επιδότησης προς τα κάτω.

Συμφωνώ μαζί σου πάνω σε αυτό.Καλο είναι να μείνει το Aqua Blue να μείνει εκεί που είναι (άγονη Λαυρίου-Λήμνου).

Και όσο αφορά τα Superstar και Superstar 2, θα δείξει που θα δρομολογηθούν..

Posted

Δεν θα γίνει άνω κάτω όλος ο προγραμματισμός της Seajets για τα συμβατικά της με την έλευση του Superstar II. Εγώ προβλέπω ότι το Superstar II θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Σαντορίνη.

Το Aqua Blue στη γραμμή του Λαυρίου, το Aqua Jewel στη γραμμή των Κυθήρων, το Σποράδες Σταρ στη γραμμή των Σποράδων και το Superstar στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Posted
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν θα γίνει άνω κάτω όλος ο προγραμματισμός της Seajets για τα συμβατικά της με την έλευση του Superstar II. Εγώ προβλέπω ότι το Superstar II θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Σαντορίνη.

Το Aqua Blue στη γραμμή του Λαυρίου, το Aqua Jewel στη γραμμή των Κυθήρων, το Σποράδες Σταρ στη γραμμή των Σποράδων και το Superstar στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Ακριβώς αυτό είχα πει στο θέμα του Aqua Blue.....

'Οταν με το καλό ετοιμαστεί το superstar ii (προσωπικά δύσκολο το βλέπω πριν τα μέσα Ιουλίου), βλέπω αυτό να μπαίνει στην περίοδο αιχμής ως έξτρα δρομολόγιο στην Παροναξία, και δεν θα υπάρξει καμία μετακίνηση για το Aqua.  Από την άλλη, διόλου απίθανο το superstar II να διεκδικήσει κάποια άγονη τον ερχόμενο χειμώνα όμως

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...