Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ησυχα και διακριτικα :rolleyes: , χωρις να το πολυπαρουμε χαμπαρι, οι μινωικες εχουν αφησει τη βενετια απο την παραμονη των χριστουγεννων και το ευρωπη εχει παει να σκαντζαρει το cruise olympia. επιστρεφουν απο την επομενη τεταρτη τα μεσανυχτα

Link to comment
Share on other sites

Και όμως το ειχαμε παρει χαμπάρι, οταν ειχε δεσει το Cruise Olympia

για όσο Καιρό θα λείψει το Cruise Olympia, το Europa Palace θα πάει στην αγΚωνα, όποτε η γραμμή της Bενετίας θα εξυπηρετείτε μόνο από την ANEK!!

Eνώ υπάρχει διαθέσιμο πλοίο από την MINOAN που αυτή τη περίοδο είναι σταματημένο δηλαδή το Olympia Palace

Link to comment
Share on other sites

δεδομενου της οικονομικης κρισης τι νοημα εχει να ανεβοκατεβαινει το παλας αδειο στη βενετια!κανονικα στην βενετια επρεπε να τα ειχε βρει με την ανεκ ωστε να την σπασουνε την γραμμη στα 2 το χειμωνα!

Link to comment
Share on other sites

αν οχι φετο τον επομενο χειμωνα σιγουρα θα παρει σαρκα κ οστα αυτο το σεναριο,οπως κ στην γραμμη της ανκονας...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι Μινωϊκές στην διεκδίκηση του δικαιώματος να δρομολογήσουν πλοία στα Χανιά, έχουν ισχυρά επιχειρήματα: Ελεύθερος ανταγωνισμός, διασύνδεση με διεθνείς γραμμές, ενδεχόμενη αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Δυτική Κρήτη, ίσως επιπλέον θέσεις εργασίας.

Όποιος όμως τους έπεισε στη διαμάχη αυτή να χρησιμοποιήσουν ως πρώτο και σημαντικότερο επιχείρημα τις λαμαρίνες του "'Ελυρος" και τις καμπίνες του "Λατώ", καταλαμβάνει αυτοδικαίως θέση στο Πάνθεον των business aficionados :P.

Link to comment
Share on other sites

Γεωργιε αυτες οι ανακοινωσεις ειναι για το ευρυ κοινο και οχι για εμας που ασχολουμαστε λιγο παραπανω με τα πλοια.Οπως η ΑΝΕΚ,η HSW,η ΝΕΛ κλπ βγαζουν αρκετες φορες δελτια τυπου που αφορουν γιορτες,χορηγιες,εκδηλωσεις κλπ,για να μεταφερονται απο το ενα site στο αλλο και οι απλοι επιβατες να εντυπωσιαζονται με αυτα που διαβαζουν,ετσι και η ΜΙΝΟΑΝ το πηγε στην ηλικια των πλοιων για να βαλει σε σκεψεις το απλο κοινο οτι 'α για κοιτα,οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ θελουν να βαλουν πιο νεα πλοια στα Χανια και δεν τους αφηνουν'.Ξερουν καλα που απευθυνονται αυτοι που φτιαχνουν τα δελτια τυπου.

Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι ο Grimaldi να βρει την ακρη και να μπει στην γραμμη ωστε να καταλαβουν ορισμενοι οτι υπαρχουν και μεγαλυτεροι 'αρχοντες/βασιλιαδες του Αιγαιου' απο την αφεντια τους :angry:

Ο πιο απλός τρόπος να βρει τη λύση είναι να τα δηλώσει τα δυο πλοία για του χρόνου στα Χανιά, να μπει χωρίς κανένα πρόβλημα στη γραμμή!!!! Και να αφήσει τα επικοινωνιακά τρικ με τα δελτία τύπου

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάσει κανείς τις ετήσιες εκθέσεις που συνοδεύουν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας τα τελευταία 3 χρόνια (200920102011), θα διακρίνει 3 βασικούς παράγοντες στους οποίους αποδίδεται την επιδείνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων: Πτώση μεταφορικού έργου, αύξηση των τιμών των καυσίμων και εντατικοποίηση του ανταγωνισμού.

Στην πιο πρόσφατη (Σεπτέμβριος 2011) διαβάζουμε πως:

"Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας το εννεάμηνο του 2011 επηρεάστηκαν σε σημαντικό βαθμό τόσο από την επιδείνωση των μακροοικονομικών και δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας, όσο και από τα οικονομικά μέτρα λιτότητας τα οποία οδήγησαν σε μείωση του συνολικού μεταφορικού έργου σε επιβάτες, αυτοκίνητα και φορτηγά σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρεία. Επιπρόσθετα, η αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών του κλάδου ήταν παράγοντες που επηρέασαν αρνητικά τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου."

Στο συγκεκριμένο διάστημα (το πλέον ευνοϊκό λόγω της εποχικότητας για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες), είχε αρνητικό EBITDA κατά 2,4 εκ και συνολικές ζημιές 22 εκ.

Από τότε και μέχρι σήμερα, έχουν αλλάξει 3 βασικά δεδομένα: Το κόστος του καυσίμου έχει αυξηθεί 20% επιπλέον (600 € vs 500 € ανά τόνο), η μείωση του μεταφορικού έργου τρέχει με διψήφια ποσοστά και τα νέα μέτρα που ψηφίστηκαν την Κυριακή, μόνο επιπλέον επιβράδυνση μπορούν να δημιουργήσουν.

Από το παραπάνω γίνεται στον καθένα κατανοητό αυτό που έχουμε γράψει από την αρχή σε αυτό το forum: Η αίτηση για τη δρομολόγηση στα Χανιά δεν έχει καμία σχέση με τη συγκεκριμένη γραμμή και τις προοπτικές της αλλά με το γενικότερο μοίρασμα της ακτοπλοΐας, από τις γραμμές της Αδριατικής μέχρι το μέλλον της HSW.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Για να τοποθετηθω σε κατι που εμαθα σημερα ειναι οτι το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ και οπως τελος παντως λεγεται, θα δεχθει να μπουν οι Μινωικες στην γραμμη των χανιων, με τα επιχειρηματα τα οποια ανεφερθηκαν στην χθεσινη ανακοινωση της Εταιρειας. Και απλως να ξεκαθαρισω δεν το εμαθα μεσα απο τις Μινωικες αλλα απο ατομο που γνωριζει πραγματα και καταστασεις.... Οι κυριοτεροι λογοι δε των επιχειρηματων εχουν να κανουν με ελληνικη σημαια πλοιων, θεσεις απασχολησης απο ελληνες ναυτικους, αλλα και οτι το Ολυμπια ειναι σε ακινησια εδω και αρκετους μηνες. Επιπλεον, η δυνατοτητα προσφυγης της Εταιρειας στα αρμοδια οργανα της ΕΕ!

Link to comment
Share on other sites

Και γιατι να το νοιάζει το Υπουργείο αν το Olympia είναι σε ακινησία ένα μήνα ή τρία τέρμινα; Αν θυμάμαι καλά και το Blue Horizon και το Νήσος Ρόδος και άλλα πολλά καράβια είναι δεμένα κι' ακούνητα. Δηλαδή άμα πάνε οι Εταιρείες τους και ζητήσουν να τα βάλουν Ρίο-Αντίριο, το ΣΑΣ κατ' αρχήν θα απορρίψει το αίτημα και μετά το Υπουργείο θα πρέπει να πεί το ναί; Σε ποιό θεσμοθετημένο επιχείρημα θα στηρίζεται;

Στην Ελλάδα του PSI+, ακόμα και τώρα, ο καθένας έκαστος ότι βούλεται....

Link to comment
Share on other sites

Τον έντονο προβληματισμό του για τη στάση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) απέναντι στο αίτημα των Μινωικών Γραμμών να δρομολογήσουν δύο από τα πλέον σύγχρονα πλοία τους, το «Ευρώπη Παλάς» και το «Ολυμπία Παλάς», στη γραμμή των Χανίων, εκφράζει στο TheSeaNation, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, καπετάν Αντώνης Μανιαδάκης.

Το αίτημα αυτό υπεβλήθη με κύριο γνώμονα τον εκ βάθρων εκσυγχρονισμό της γραμμής η οποία σήμερα καλύπτεται από δύο πλοία από δύο πλοία, το «Έλυρος» ηλικίας 14 ετών και το «Λατώ», ηλικίας...37 ετών !

Εκσυγχρονισμός σημαίνει ότι θα προσφέρεις κάτι διαφορετικό και κάτι που δεν υπάρχει στη γραμμή!!! Δηλαδή πχ αλλά ωράρια στα δρομολόγια, άλλες ταχύτητες πλεύσης!!

Εν μέσω ύφεσης, συνεχίζει, η δρομολόγηση αυτή, δημιουργεί επιπλέον θέσεις εργασίας, που θα καλυφθούν, όπως η σημαία ορίζει, από Έλληνες ναυτικούς, ενώ χάριν της λειτουργίας της νέας αυτής γραμμής, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στην πόλη αλλά και στο λιμάνι των Χανίων.

Και εκεί που ήταν δρομολογημένα δεν είχαν Έλληνες ναυτικούς?? Από εκεί που θα φύγουν τα πλοία τους δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας εφόσον δεν θα υπάρχουν τα πλοία αυτά??

Link to comment
Share on other sites

Π100,αν δεν θεωρειται εκσυχρονισμος το να δρομολογουνται 2 cruise ferries σε μια γραμμη που εξυπηρετειται απο το κοντα 40χρονο ΛΑΤΩ τοτε..τι να πω..ας μην εχουμε παραπονο λοιπον οταν πλοια τυπου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ αντικαθιστουν πλοια τυπου Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ.

Επισης ολοι ξερουμε οτι εαν δεν μπει η εταιρεια στα Χανια το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ θα δουλεψει μονο για 3 μηνες στη γραμμη της Βενετιας το καλοκαιρι και μετα πιθανον θα δεσει και παλι επ αοριστον οπως εκανε και φετος..

Link to comment
Share on other sites

MINOAN LINES BONUS CLUB Συμπληρώθηκαν 175.000 μέλη πιστοί και αφοσιωμένοι πελάτες των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ!

Συμπληρώνοντας επτά (7) χρόνια λειτουργίας του, το πρόγραμμα “Μinoan Lines Bonus Club” των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ έφτασε τα 175.000 πιστά και αφοσιωμένα μέλη, αποδεικνύοντας την τεράστια απήχησή του στο επιβατικό κοινό τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό.Η επιβάτης κα Ανδρεαδάκη Ζαχαρένια είναι το τυχερό μέλος της οικογένειας του “Minoan Lines Bonus Club” με αριθμό εγγραφής 175.000 και οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ επιβραβεύοντας την αφοσίωσή της αποφάσισαν την αναβάθμιση της κάρτας της σε Χρυσή, παρέχοντας της μοναδικά προνόμια και προσφορές. Παράλληλα, η τυχερή επιβάτιδα θα έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ένα ταξίδι για δύο (2) άτομα σε καμπίνα ΛΟΥΞ και ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου με τα υπερσύγχρονα, πολυτελή και ταχύτατα πλοία της εταιρείας μας στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο.Οι επιβάτες της εταιρείας μπορούν εύκολα και γρήγορα να γίνουν μέλη του “Minoan Lines Bonus Club” απολαμβάνοντας το προνόμιο του να ανήκουν στην οικογένεια των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ. Αρκεί να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.minoan.gr, να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να κερδίσουν αυτόματα τους πρώτους 100 πόντους. Η εγγραφή είναι δωρεάν και τα μέλη συγκεντρώνουν πόντους από το πρώτο τους ταξίδι, με αναλογία 1€ = 1 πόντος. Τα μέλη επιβραβεύονται και επωφελούνται από εκπτώσεις στα εισιτήρια, στις αγορές από τα καταστήματα και στις καταναλώσεις στα εστιατόρια και τα μπαρ των πλοίων.Το πρόγραμμα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα, λειτουργικά και ευέλικτα που υπάρχουν, με πρωταρχικό στόχο να παρέχει ιδιαίτερα οφέλη στους πιστούς επιβάτες τωνΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ.Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν στο “Minoan Lines Bonus Club” μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα μας www.minoan.gr και να απευθυνθείτε στην αρμόδια υπηρεσία “Minoan Lines Bonus Club” στα τηλέφωνα 2810-399850 & 399856, Δευτέρα – Παρασκευή 09.00 – 17.00 ή στο e-mail: [email protected].

Από το Γραφείο Τύπου

των
ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ

Ηράκλειο, 16 Φεβρουαρίου 2012

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Επισης ολοι ξερουμε οτι εαν δεν μπει η εταιρεια στα Χανια το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ θα δουλεψει μονο για 3 μηνες στη γραμμη της Βενετιας το καλοκαιρι και μετα πιθανον θα δεσει και παλι επ αοριστον οπως εκανε και φετος..

Επειδή η MINOAN έχει αποφασίσει να έχει δεμένο το Ολυμπία Παλλάς, ενώ θα μπορούσε να δούλευε στην Αγκώνα, αντί να έχει ναυλωμένο ένα εκ των δυο Cruise του Grimaldi και να πληρώνει (πληρώνει άραγε??) ένα πλοίο και να κάθεται το δικό της!! Εάν εφάρμοζαν αυτό τότε θα είχαν δουλειά όλο το χρόνο Έλληνες ναυτικοί, μιας και στα Cruise η πλειοψηφία είναι αλλοδαποί, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να μπει στη γραμμή των Χανίων!!! Σαν συνήγορος του διαβόλου αναρωτιέμαι στο βάθος χρόνου δεν θα χαθούν ξανά θέσεις εργασίας είτε είναι με μια επικείμενη αποχώρηση κάποιου από τα Παλλάς από τα Χανιά (εάν μπουν) είτε κάποιου πλοίου της ΑΝΕΚ από τη συγκεκριμένη γραμμή??

Link to comment
Share on other sites

H καθε εταιρια προσπαθει να βρει διαφορα επιχειρηματα (αληθινα,ψεμματα,εντυπωσιασμου, δεν εχει σημασια) ωστε να παρει το δικιο με το μερος της.Προφανως και η ΜΙΝΟΑΝ δεν νοιαζεται τοσο για τις θεσεις εργασιας,οπως δεν νοιαζεται ουτε η ΑΝΕΚ,ουτε η ΝΕΛ,ουτε και και καμια αλλη.

Παρολαυτα το θεμα για μενα εξακολουθει να ειναι το ιδιο.Δεν υπαρχει λογικη εξηγηση στο να μην αφησουν την ΜΙΝΟΑΝ να μπει στα Χανια ή η την ΝΕΛ να βαλει βαπορι απο Αγιο Κωνσταντινο ή και την ΑΝΕΚ αν καποια στιγμη θελει να βαλει ενα πλοιο της καπου αλλου.Δεν γινεται να μην αφηνουν να μπει πλοιο στα Χανια και να εγκρινουν 3ο βαπορι για Δυτικες Κυκλαδες,λες και εκει το μεταφορικο εργο ειναι μεγαλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

αντί να έχει ναυλωμένο ένα εκ των δυο Cruise του Grimaldi και να πληρώνει (πληρώνει άραγε??)

το ειπαμε οτι δεν πληρωνει

(όποιος έχει διαβάσει τις οικονομικές καταστάσεις των Μινωικών Γραμμών, γνωρίζει πως η εταιρεία δεν αποπληρώνει τους ναύλους των πλοίων προς το Grimaldi λόγω έλλειψης ρευστότητας).

εδω βεβαια μιλαμε για μια εταιρεια κατα 95% θυγατρικη του ομιλου. στην ιδια τσεπη καταληγουν και εχουν την δυνατοτητα να το κανουν. δεν θα ερθει ο γκριμαλντι να ζητησει τον λογο απο τον γκριμαλντι

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται και όπως φαίνεται από το αρχικό μήνυμα μου, δεν το αναφέρω σαν μομφή, αλλά σαν μία ακόμα απόδειξη πως η εταιρεία αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζουν όλες οι εταιρείες του κλάδου και έτσι ο βασικός της μέτοχος αναγκάζεται να τη χρηματοδοτεί έμμεσα με αυτό τον τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε και την''πατεντα''ναυλωσης ΙΚΑΡΟΣ-ΖΕΥΣ τα οποια αν και ανηκουν στο στολο της ΜΙΝΟΑΝ ταξιδευουν εδω και καιρο για λογαριασμο grimaldi και ισοφαριζουν καπως την κατασταση με τα μεγαθηρια της Αγκωνα,οποτε με αυτες τις αλληλοναυλωσεις απο τη μια''τσεπη''στην αλλη φανταζομαι οτι η οποια χασουρα ειναι σχεδον αμελητεα και φυσικα απο τη στιγμη που δεν υπαρχει αλλος μεγαλομετοχος στις Μινωικες και ποτε να μην καταβληθουν τα οποια ναυλα στον Γκριμαλντι δεν νομιζω οτι τον προβληματιζει. ;) Τα 16μυριακα απο ναυλωσεις αλλης εταιρειας εις βαρος της θυγατρικης(HSW)της θυγατρικης του αυτα ναι,θα τον απασχολουν πολυ.. :ph34r:

Αληθεια,με κεινα τα 20εκατομυρια που ειχε αρπαξει ο πρακτορας της Ηγουμενιτσας τι γινεται?Θα τα δουμε στις καταστασεισ του 2011 αραγε η' θα τραβηξει κι αλλο η υποθεση της εισπαξης τους?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Συνελευση των μικρομετοχων της εταιρειας ειχαμε χθες στο Ηρακλειο.

Η συνέλευση του Συλλόγου Μετόχων

Σε 5-5,5% επί του συνόλου των μετοχών υπολογίζεται η συμμετοχή των μετόχων κυρίως από το Ηράκλειο και άλλες περιοχές της Κρήτης. Είναι οι άνθρωποι που προτίμησαν να μην πουλήσουν τις μετοχές τους στον Εμμανουέλ Γκριμάλντι όταν ο Ιταλός επιχειρηματίας αγόραζε σε ελκυστικές για εκείνη την περίοδο τιμές.

Οι απλοί μέτοχοι υπολογίζονται σε δεκάδες κι ο καθένας κατέχει από λίγες δεκάδες μέχρι και 20.000 μετοχές. Είναι δύσκολο να συγκεντρωθούν οι περισσότεροι και να συζητήσουν για να κοινά θέματα που τους απασχολούν. Περίπου 5-6 μέτοχοι όμως, ανάμεσα τους και ο πρόεδρος του συλλόγου τους Σαμψών Ορφανουδάκης πηγαίνουν κάθε χρόνο στην τακτική γενική συνέλευση της Minoan που δε γίνεται πια στο συνεδριακό κέντρο του Candia Maris αλλά στα γραφεία της εταιρείας. Έτσι ενημερώνονται για τις εξελίξεις στη Minoan και λένε τις απόψεις τους στον πρόεδρο της.

Ο σύλλογος Μετόχων της Minoan πραγματοποίησε χθες γενική συνέλευση στο γραφείο του κ. Ορφανουδάκη (Μαυρολένης 20 4ος όροφος, πλατεία Κορνάρου). Αποφασίστηκε η συνέχιση της λειτουργίας του συλλόγου και έγινε εκλογή νέας διοίκησης, η οποία είναι μερικώς ανανεωμένη συγκριτικά με την προηγούμενη. Σήμερα το νέο Δ.Σ. θα συγκροτηθεί σε σώμα.

πηγη>εφημεριδα''ΠΑΤΡΙΣ''

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το "Ελληνική Ακτοπλοΐα",

Την απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωστικότητας και Ναυτιλίας ,κ.Μιχάλη Χρυσοχοίδη αναμένουν οι Μινωικές Γραμμές, για να δουν τι θα κάνουν σχετικά με το αίτημα τους για την δρομολόγηση του ΕΥΡΩΠΗ και ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ, στην γραμμή των Χανίων. Εάν γίνει δεκτό το αίτημα, τα δύο πλοία θα αποκτήσουν νηολόγιο Πειραιά και θα μετονομαστούν σε ΑΠΤΕΡΑ και ΧΑΝΙΑ ΠΑΛΑΣ. Εν αναμονή των εξελίξεων.

Edited by MANOS79
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα να βγάλουν και τον Πρίγκηπα και να βάλουν στη θέση του τον χάρτη της Κρήτης...για να μην τους περνάνε για τίποτα Ηρακλειώτες. :rolleyes: Μα καλά τα ονόματα, κομμάτια να γίνει...μα και το νηολόγιο και μάλιστα Πειραιά, τι νόημα έχει? Ούτως η άλλως όποιος επιβάτης επηρεάζεται τόσο πολύ από το λιμάνι νηολογίου...δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ποτέ σε πλεούμενο που στο πλάι δεν θα γράφει ΑΝΕΚ (και τα μυαλά στα κάγκελα). :D

Link to comment
Share on other sites

...τα δύο πλοία θα αποκτήσουν νηολόγιο Πειραιά και θα μετονομαστούν σε ΑΠΤΕΡΑ και ΧΑΝΙΑ ΠΑΛΑΣ...

Μπροστα σε αυτην την state of the art μεθοδευση, ωχριουν οι ιδεες των Αγαπητων, των Βεντουρηδων και του Καπτα-Μακη στα ντουζενια του

Link to comment
Share on other sites

Aχαχαχα!τι ναι αυτα αποκριατικα ρειιι?? :lol: :lol: Δεν ισχυει κατι τετοιο φυσικα!!Οσο για το επιμαχο δημοσιευμα μολις καταλαβαν τι χοντρη καναν αυτοι που το ανεβασαν..το σβησανε!!Ψαρωσανε αρκετοι παντως ετσι?Εχουν χασει τη μπαλα με τις κινησεις του μπαρμπαμανωλη μου φαινεται..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...