Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

ενώ θα πρέπει να εξετάσεις και τι γίνεται σε περίπτωση πρόκλησης ζημιών όχι τόσο στο ίδιο το αυτοκίνητο (μάλλον δευτερεύον αφού πάει για ανταλλακτικά), όσο σε τρίτους ή στο πλοίο, δεδομένου ότι δε θα έχεις ασφάλιση για το όχημα.

Αν και λίγο off topic, θέλω να σημειώσω ότι ούτως ή άλλως οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες (για να μην πω όλες) δεν καλύπτουν τα ασφαλισμένα σε αυτές αυτοκίνητα για ζημιές που συμβαίνουν σε γκαράζ πλοίων. Οπότε αυτό δεν είναι πρόβλημα για τη συγκεκριμένη μεταφορά αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 541
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος ενός ΙΧ στο γκαράζ του πλοίου, με υπαιτιότητα του πλοίου, δηλαδή εάν κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος στο γκαράζ κάνει λάθος ένας μέλος του πληρώματος, καλύπτεται από τις ασφαλιστικές της εταιρείας. Εάν όμως ο οδηγός δεν υπακούσει στις εντολές του πληρώματος, τότε νομίζω ότι μπορεί να μην το καλύψουν.

Επιπλέον οι ασφαλιστικές νομίζω ότι δε καλύπτουν ατυχήματα που γίνονται όντος του λιμένος.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η 1η παρατήρηση στο online booking της Aegean Speed Lines που αναφέρει πως βρέφη μέχρι 9 μηνών δεν εκδίδουν εισιτήριο, είναι λανθασμένη.

Όλοι οι επιβαίνοντες πρέπει να καταγράφονται, συνεπώς προσμετρούνται στο πρωτόκολλο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η 1η παρατήρηση στο online booking της Aegean Speed Lines που αναφέρει πως βρέφη μέχρι 9 μηνών δεν εκδίδουν εισιτήριο, είναι λανθασμένη.

Όλοι οι επιβαίνοντες πρέπει να καταγράφονται, συνεπώς προσμετρούνται στο πρωτόκολλο του πλοίου.

Προφανως θα εννοει οτι εκδιδεται εισητηριο μηδενικου ναυλου και εφοσον το βρεθος δεν καταλαμβανει θεση.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν εννοεί αυτό αφού λέει ξεκάθαρα πως τα βρέφη δεν εκδίδουν εισιτήρια, ενώ στο επόμενο σχόλιο αναφέρει πως τα παιδιά μέχρι 5 ετών εκδίδουν εισιτήριο με μηδενικό ναύλο.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές από τις εταιρείες που έχουν ταχύπλοα, προτρέπουν τα πρακτορεία να βάζουν ως παρατήρηση στην κράτηση ότι υπάρχει βρέφος για να μη "ξοδεύοντε" οι πολύτιμες θέσεις των ταχυπλόων σκαφών τους με μηδενικά ναύλα.Δεν είναι η μόνη εταιρεία που μπορεί να το κάνει αυτό...

Απόλυτα σωστή στο ζήτημα είναι μόνο η HSW...

Link to comment
Share on other sites

Πως να ξοδευτει θεση οταν λεει " Παιδια μεχρι τοσο δεν καταβαλουν ναυλο αρκει να μην καταλαμβανουν θεση".

Δηλαδη η HSW τι το διαφορετικο κανει;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει εντελώς το θέμα: Ακόμα και ένα βρέφος λίγων ημερών πρέπει υποχρεωτικά από το νόμο να εκδώσει εισιτήριο, το οποίο φυσικά είναι μηδενικό, άρα δεν αποτελεί κόστος για τους γονείς, αλλά μειώνει μια θέση από το πρωτόκολλο του πλοίου (γιατί κάθε εισιτήριο αντιστοιχεί σε μία αριθμημένη θέση).

Αυτό ακριβώς προσπαθούν να γλυτώσουν κάποιες εταιρείες ή μεμονωμένοι πράκτορες, ώστε να μειώσουν τα μηδενικά εισιτήρια που εκδίδουν και να διαθέτουν τις θέσεις αυτές σε επιβάτες που πληρώνουν εισιτήριο.

Πέρα από το τυπικό του θέματος* αυτό έχει συνέπειες και στην ποιότητα ταξιδιού των επιβατών, γιατί η μετακίνηση ενός βρέφους προϋποθέτει το κουβάλημα ενός σωρού πραγμάτων, τα οποία αν δεν έχεις θέση να τα τοποθετήσεις (που σε ένα γεμάτο ταχύπλοο, δεν έχεις), το ταξίδι γίνεται αρκετά στριμωγμένο…

* Που δεν είναι και τόσο τυπικό, γιατί με τον τρόπο αυτό τηρείται σωστά η λίστα των επιβαινόντων.

Edited by Orestis
Προσθήκη παραπομπής
Link to comment
Share on other sites

Η HSW παντως αναφερει οτι ταξιδευουν δωρεαν στα ταχυπλοα.

• Βρέφη και νήπια έως πέντε (5) ετών ταξιδεύουν δωρεάν στις θέσεις Γ' κατηγορίας (deck) των συμβατικών πλοίων της Εταιρείας και σε όλες τις θέσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας, των ταχυπλόων πλοίων της Εταιρείας. Σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία θέσεως (π.χ. καμπίνες) στα συμβατικά πλοία δικαιούνται έκπτωσης 50% επί του ναύλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος ενός ΙΧ στο γκαράζ του πλοίου, με υπαιτιότητα του πλοίου, δηλαδή εάν κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος στο γκαράζ κάνει λάθος ένας μέλος του πληρώματος, καλύπτεται από τις ασφαλιστικές της εταιρείας. Εάν όμως ο οδηγός δεν υπακούσει στις εντολές του πληρώματος, τότε νομίζω ότι μπορεί να μην το καλύψουν.

Επιπλέον οι ασφαλιστικές νομίζω ότι δε καλύπτουν ατυχήματα που γίνονται όντος του λιμένος.

Οι ζημιες πανω στα πλοια σε επιβατες και φορτιο(οχηματα) καλυπτονται απο τα P&I Clubs των εταιρειων. Σε θεωρητικη βαση, μπορει οποιος εχει ενα ατυχημα -ασχετως αν φταιει εκεινος η οχι- να ζητησει πραγματογνωμονα επι τοπου ενω και η εταιρεια μπορει να φερει τον δικο της για joint survey, οπως γινεται και σε ζημιες αλλων φορτιων κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χτες που επεστρεφα και μετα την αναχωρηση απο τη Μυτιληνη βγηκε ανακοινωση οτι οσοι εχουν βγαλει εισητηριο για Χιο και θελουν να συνεχισουν για Πειραια να περασουν απο το λογιστηριο.Για χτες ομως το βαπορι ηταν γεματο και δεν εβρισκες θεση ουτε απο Χιο,ουτε απο Μυτιληνη εδω και μια βδομαδα.

Και ρωταω εγω αυτοι οι 50-100,οσοι τελως παντων κανανε αυτο το κολπο για να ταξιδεψουν πως θα αλλαζανε εισητηριο μεσα στο πλοιο αφου εισητηριο δεν υπηρχε ουτε για δειγμα?Δεν θα ειναι υπεραριθμοι αυτοι ή υπαρχει κατι που δεν το ξερω και μπορουν να καλυφθουν τετοιες περιπτωσεις?

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο έγινε και στο χθεσινό μου ταξίδι με το ΔΙΑΓΟΡΑ. Υπήρχαν συνεχείς ανακοινώσεις για έλεγχο εισητηρίων μετά την αναχώρηση από την Πάρο. Οι έχοντες εισητήριο μέχρι Πάρο και Νάξο που ήθελαν να συνεχίσουν για Πειραιά κλήθηκαν να πληρώσουν τη διαφορά και να γίνουν "νόμιμοι". Βέβαια έλεγχος εισητηρίων δεν έγινε ποτέ. Εισητήρια όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω δεν υπήρχαν στο ανέβασμα από Ρόδο για Πειραιά και πολλοί έκοβαν για Νάξο και Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα αυτες τις μερες(της επιστροφης των εκδρομεων)πρεπει καθε πλοιο να κουβαλαει σχεδον 2000 και πανω...:eek:(εννοω οτι ολοι κατεβαινουν Πειραια και οχι στον προηγουμενο προορισμο)Στα μεσα της προηγουμενης βδομαδας,εβρησκες εισητηριο για να ταξιδεψεις απο Χιο για Συρο αλλα οχι για Πειραια.Πριν 3μερες δεν υπηρχε ουτε για Συρο,γιατι αραγε;):D

Link to comment
Share on other sites

Λίγη ώρα μετά την αναχώρηση από κάθε λιμάνι, στο πλοίο γνωρίζουν με ακρίβεια πόσοι επιβάτες βρίσκονται εν πλω και αν διαπιστωθεί πως υπάρχει περίπτωση να υπάρξει υπέρβαση πρωτοκόλλου, δεν είναι δύσκολο να ανακαλυφθούν οι “υπαίτιοι”.

Συνεπώς δεν θεωρώ πως αυτό το φαινόμενο είναι σύνηθες ή έχει σημαντική έκταση, τουλάχιστον στα πλοία των μεγάλων εταιρειών.

Όποιος βρεθεί αυτές τις ημέρες στο λιμάνι της Πάρου, βλέπει τους επιβάτες του Νήσος Μύκονος από Σάμο και Ικαρία (που δεν βρήκαν εισιτήριο για Πειραιά), να κατεβαίνουν και να μετεπιβιβάζονται στο Ροδάνθη, για να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς τον Πειραιά.

Και ρωταω εγω αυτοι οι 50-100,οσοι τελως παντων κανανε αυτο το κολπο για να ταξιδεψουν πως θα αλλαζανε εισητηριο μεσα στο πλοιο αφου εισητηριο δεν υπηρχε ουτε για δειγμα?Δεν θα ειναι υπεραριθμοι αυτοι ή υπαρχει κατι που δεν το ξερω και μπορουν να καλυφθουν τετοιες περιπτωσεις?

Αυτό μπορεί να γίνει χάρη στην ύπαρξη non show εισιτηρίων ή ακυρώσεις τελευταίας στιγμής.

Edited by Orestis
Άλλο Ρομίλντα και άλλο Ροδάνθη...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Έχω την εντύπωση ότι το φαινόμενο της έκδοσης εισιτηρίου για το επόμενο λιμάνι και η παραμονή στο πλοίο μέχρι Πειραιά πρέπει να πήρε κάποια έκταση φέτος το καλοκαίρι.

Αρκετή κουβέντα έγινε στη επιστροφή μου από Χίο την περασμένη εβδομάδα και απότι διάβασα στο θέμα του Παναγία Θαλασινή επαναλήφθηκε χτες.

Τουλάχιστον στο Βόρειο Αιγαίο δεν το είχα καταλάβει/παρατηρήσει άλλες χρονιές. Το μόνο που θυμάμαι ήταν το μπέρδεμα αρκετών στα βραδυνά από Χίο προς Πειραιά της HSW που η ώρα αναχώρησης ήταν 00:30 και η ημερομηνία της επομένης.

Link to comment
Share on other sites

Ισως εχεις δικιο οτι φετος το φαινομενο ειναι πιο εντονο τουλαχιστον στο Β.Α Αιγαιο και οφειλεται κυριως στην ελειψη ενος καραβιου στις επιστροφες τις Κυριακης.

Νon show εισιτηρία ή ακυρώσεις τελευταίας στιγμής σιγουρα υπαρχουν και καποιες θεσεις καλυπτονται ετσι αλλα κανεις δεν ξερει αν ο αριθμος των επιβατων που ταξιδευουν με αυτο τον τροπο θα ξεπερασει αυτα τα "διαθεσιμα" εισιτηρια.Μπορει να υπαρχουν 50 εισητηρια και να οι εξυπνοι να ειναι 100.

Εγω καταλαβα οτι το θεμα ηταν να πληρωσουν ολοι την διαφορα και οχι να βρουν αν καποιοι ταξιδευουν ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς δεν θεωρώ πως αυτό το φαινόμενο είναι σύνηθες ή έχει σημαντική έκταση, τουλάχιστον στα πλοία των μεγάλων εταιρειών.

Μην ορκίζεσαι για αυτό Orestis.

Χτες που επεστρεφα και μετα την αναχωρηση απο τη Μυτιληνη βγηκε ανακοινωση οτι οσοι εχουν βγαλει εισητηριο για Χιο και θελουν να συνεχισουν για Πειραια να περασουν απο το λογιστηριο.

Συνήθως βγαίνει μια ανακοίνωση ότι θα γίνει έλεγχος εισιτηρίων για να «ψαρέψουν» αυτούς που το κάνουν συνειδητά, είτε για να τους βγάλουν στο τελευταίο λιμάνι ή εάν έχουν περιθώριο για να συνεχίσουν για Πειραιά.

Εξάλλου οι σωστοί λογιστές μετρούν τους επιβάτες που αποβιβάζονται για δουν μη το κάνουν κάποιοι επίτηδες για να πληρώσουν λιγότερα χρήματα ή δε βρίσκανε εισιτήριο για το Πειραιά.

Καλοκαίρι του 2006 επέστρεφα με το Δημητρουλα από την Αστυπάλαια, ημέρα Κυριακή που το πλοίο ήταν γεμάτο. Σε κάθε λιμάνι οι λογιστές του πλοίου μετρούσαν σε τους αποβιβάζοντες, ενώ κατά τη διάρκεια της επιβίβασης ότι εισιτήρια είχαν για ενδιάμεσα έκοβαν τις «φάτσες» για να τσεκάρουν τους υποψήφιους παραβάτες. Έτσι πριν τη Παρο έγινε ανακοίνωση ότι θα γίνει έλεγχος εισιτηρίων και αμέσως ηρθαν 6-8 άτομα που θα συνέχιζαν για Πειραιά, οπού τη πατήσανε γιατί τους έβγαλαν στη Παρο. Ενώ δυο που το έπαιζαν δύσκολοι κατέβηκαν με τη συνοδεία των λιμενικών.

Link to comment
Share on other sites

Μην ορκίζεσαι για αυτό Orestis.

Αυτό που έγραψα (απαντώντας στο προηγούμενο μήνυμα), είναι πως δεν συμβαίνει να έχουμε υπέρβαση του πρωτοκόλλου και όχι πως δεν γίνονται προσπάθειες να συμβεί αυτό, κάτι που με τις διαδικασίες που περιγράφεις, είναι πολύ δύσκολο να συμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να σας πω ότι το φαινόμενο έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.Και το λέω με πλήρη επίγνωση των γραφόμενών μου...Αν πάλι εσεις γνωρίζετε κάτι άλλο (χειροπιαστά) είμαι έτοιμος να το ακούσω.Όσο για την αποφυγή υπεραρίθμων, τι γίνετε όταν η εταιρεία σε προτρέπει να επιβιβάσεις παραπάνω???Οι λογιστές το αρνούντε???

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι ότι ο μόνος λόγος που γίνονται οι ανακοινώσεις αυτές είναι να εισπραχθεί η διαφορά από τους συνειδητούς παραβάτες. Και ερωτώ με τη σειρά μου, ο επιβάτης με "λάθος" εισητήριο κινδυνεύει με αυτόφορο αν συλληφθεί. Για τις εταιρίες, αν αποδειχθεί ότι το πλοίο μεταφέρει παραπάνω επιβάτες απ'ότι επιτρέπει το πρωτόκολλο, δεν υπάρχουν κυρώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι ο επιβατης να εχει καποια κυρωση. Γιατι ανετα μπορει να πει οτι με πηρε ο υπνος και δε ακουσα την ανακοινωση για την αφιξη στο Χ λιμανι. Οσο για τις εταιρειες εαν αποδειχθει οτι μεταφερουν υπεραριθμους, συνηθως επιβαλεται προστιμο (στο πλοιαρχο συνηθως)

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα ειναι κολπα των πρακτορειων για να μην χανουν τα ποσοστα τους. Εμενα πριν 2-3 χρονια μου το ειχαν πει στην ψυχρα οτι μονο ετσι θα μπορουσα να ταξιδεψω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...