Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

Όχι σβάρνα τα πρακτορεία αλλά καλό είναι να απευθύνεσε στον κεντρικό πράκτορα του εκάστοτε πλοίου.Ανακατανομή του allotment δεν γίνετε συνήθως αλλά όταν εκπνεύσει το dead limit (συνήθως 24 ώρες προ του απόπλου) τα μη διατεθέντα εισιτήρια πέφτουν στον "κουβά" δηλαδή τα βλέπουν όλοι.Εκτώς εξαιρέσεων βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όχι σβάρνα τα πρακτορεία αλλά καλό είναι να απευθύνεσε στον κεντρικό πράκτορα του εκάστοτε πλοίου.Ανακατανομή του allotment δεν γίνετε συνήθως αλλά όταν εκπνεύσει το dead limit (συνήθως 24 ώρες προ του απόπλου) τα μη διατεθέντα εισιτήρια πέφτουν στον "κουβά" δηλαδή τα βλέπουν όλοι.Εκτώς εξαιρέσεων βέβαια.

kentriko praktora tou nhsiou, tou peiraia h thn idia thn etaireia?

Sto 24wro, e3yphretounte oi gnwstoi prwta.

Epishs to allotment fantazome prepei na einai fair symfwna me to break dwon twn posostwn. Opote pio to take over jurisdiction tou kentrikou praktora? Mporei dhladh o kentrikos otan 3epoulhsei ta dika tou, na synexisei na poulaei auta twn ypo praktorwn tou? H logikh leei oti o ypopraktoras, efoson den einai se strathgikh 8esh, 8a xasei!

Ena paradeigma kai eulogws feugw apo to Aigaio gia na mhn 8i3w, o ypopraktoras tou Argostoliou pou poulaei eishthria gia ton px Stritzh apo Poro, otan o praktoras tou Porou 3epoulhsei ti ginete? O pelaths 8a prepei na thlefwnhsei sto Argostoli h o praktoras 8a parei pisw ta tou Argostoliou?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιώργο αν δεν κάνουν τα στραβά μάτια οι εταιρείες στο ζήτημα αυτό ΄όλοι όσοι έχουν πρακτορεία στα νησιά θα "πεθάνουμε". Αν τηρηθεί επακριβώς ο νόμος πως θα πουλήσω και γω ο κακόμοιρος κανένα εισιτηριάκι το καλοκαίρι που θα χουν γεμίσει τα πλοία από τα πρακτορεία των Αθηνών?

Η σιωπηλή αποδοχή των εταιρειών γίνετε γιατί έτσι μας αφήνουν να βγάλουμε έστω και λίγα χρήματα από τα εισιτήρια γιατί σε αντίθετη περίπτωση ποιός ο λόγος να είμαι πράκτορας σε μία εταιρεία και ειδικά σε μεγάλη όταν με το τεράστιο δίκτυο πωλήσεων θα γέμιζαν τα πλοία τους.

Αν γινόταν έτσι θα αναγκαζόνταν νε έδιναν μισθό ως αμοιβή για τις υπηρεσίες που παρέχουμε και αυτό βέβαια είναι ένα επιπλέον έξοδο γι αυτές.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον Λευτέρη.Τα εισιτήρια allez retour εχουν εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό αλλα οι κεντρικοί πράκτορες των νησιών υποφέρουν.Εχουν φτάσει στο σημείο να κοβούν μόνο τα φορτηγά,να κάνουν καμια ακυρωση ή αλλαγη ημερομηνίας και να δίνουν πληροφορίες.

Εχει φτάσει στο σημείο κεντρικόι πράκτορες των νησιών να κόβουν το 10-20% των ΙΧ και επιβατών οπότε κάπως θα πρέπει να πριμοδοτηθούν κι αυτοί για να εξακολουθήσουν να υφισταντο.

Αν και δεν ξέρω στα μεγαλά νησια βλέπω μακροπρόθεσμα τις κεντρικές πρακτορεύσεις να τις αναλαμβάνουν οι εταιρίες όπως εχουν κανει και στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

(συνήθως 24 ώρες προ του απόπλου) τα μη διατεθέντα εισιτήρια πέφτουν στον "κουβά" δηλαδή τα βλέπουν όλοι.

Αυτό που λέει ο LEFTERIS68 το έζησα την προηγούμενη εβδομάδα (ευτυχώς αυτή την φορά δεν την πάτησα εγώ) όπου γνωστός αναγκάστηκε κι έκοψε εισιτήριο business στο HS και ως δια μαγείας μία μέρα πριν την αναχώρηση πήγε ο George στο online σύστημα και είδε όχι μόνο οικονομικές αλλά ερώτηση και για το αν θέλει τραπέζι ή όχι!!! Δεν ξέρω βέβαια αν θα γινόταν να κάνω ηλεκτρονική κράτηση μιας και δεν είχα ούτε 24 ώρες μπροστά μου αλλά σημασία έχει ότι εμφανίστηκαν οι θέσεις οικονομικής.

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ στο να κρατάνε οι πράκτορες εισητήρια, αλλά δε γίνεται να ταξιδεύω εγώ με άλλο όνομα. Σε περίπτωση ανάγκης τί θα γίνει?

Δε γίνεται να αλλάζει το όνομα όταν εκδίδονται?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν μιλαμε για εισιτηρια Blue Star ναι οντως δεν γινεται...Στην Hellenic ομως και σε αλλες εταιρειες μπορεις να ζητησεις αλλαγη ονοματος

Link to comment
Share on other sites

Και σε άλλες δε νομίζω ότι στο κάνουν....το χω ζητήσει και εγώ πολλές φορές και λένε ότι δεν γίνετε...! Μπορεί να γίνετε αλλά να βαριούνται...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως όσες φορές το έκανα δεν κρατάνε τίποτα. Απλά πρέπει να πας στο κεντρικό της εταιρείας ή εκεί που στο έκαναν open.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι παράνομο να ζητάνε προμήθεια.. Και βασικά δεν είναι προμήθεια. Πληρώνεις κάτι σαν service charges για την αλλαγή την οποία κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Στα προεκδιδομένα εισιτήρια δεν γίνετε δυστυχώς
Αν μιλαμε για εισιτηρια Blue Star ναι οντως δεν γινεται...Στην Hellenic ομως και σε αλλες εταιρειες μπορεις να ζητησεις αλλαγη ονοματος

Αν ο πράκτορας έχει προεκδώσει το εισιτήριο (δηλ. το έχει τυπώσει ώστε να μη φαίνεται στο σύστημα ότι το έχει σε εκκρεμότητα) σε τυχαίο όνομα και ο επιβάτης ζητήσει να πάρει εισιτήριο με το πραγματικό όνομα, θα συναντήσει δύο δυσκολίες:

1. Ο πράκτορας θα βαρεθεί να το κάνει, γιατί θα πρέπει να ακυρώσει το εισιτήριο και να ξανακάνει από την αρχή νέα κράτηση/έκδοση, δηλαδή χάσιμο χρόνου και κέρδος μηδέν.

2. Αν πρόκειται για δρομολόγιο που εκείνη τη στιγμή δεν έχει διαθεσιμότητα θέσεων, η διαδικασία αυτή, μπορεί να στοιχήσει στον επιβάτη τη θέση του, αφού κατά τη στιγμή της ακύρωσης, μπορεί κάποιο άλλο πρακτορείο να “τσιμπήσει” τις θέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο πράκτορας έχει προεκδώσει το εισιτήριο (δηλ. το έχει τυπώσει ώστε να μη φαίνεται στο σύστημα ότι το έχει σε εκκρεμότητα) σε τυχαίο όνομα και ο επιβάτης ζητήσει να πάρει εισιτήριο με το πραγματικό όνομα, θα συναντήσει δύο δυσκολίες:

1. Ο πράκτορας θα βαρεθεί να το κάνει, γιατί θα πρέπει να ακυρώσει το εισιτήριο και να ξανακάνει από την αρχή νέα κράτηση/έκδοση, δηλαδή χάσιμο χρόνου και κέρδος μηδέν.

2. Αν πρόκειται για δρομολόγιο που εκείνη τη στιγμή δεν έχει διαθεσιμότητα θέσεων, η διαδικασία αυτή, μπορεί να στοιχήσει στον επιβάτη τη θέση του, αφού κατά τη στιγμή της ακύρωσης, μπορεί κάποιο άλλο πρακτορείο να “τσιμπήσει” τις θέσεις.

Ο Ορέστης είναι ο πιο σωστός.Όσο αναφορά τα service charges στα νησιά νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία χρεώνει με την "ανοχή" ή τις "ευλογίες " της εταιρείας αφού δεν νομίζετε να κρατάει κάποιο γραφείο 3-15 υπαλλήλους και να τους έχει για να αλλάζουν εισιτήρια.Και πως θα βγάλει τους μισθούς τους?

Η αντίκρουση του επιχειρήματός μου να μην έχει υπ΄λλήλους πολλούς αλλά έναν αφου δεν μπορεί να κόψει εισιτήρια στα περισότερα πλοία λόγω αυξημένων πληροτήτων δεν ευσταθεί γιατί προκαλείτε συμφόρηση, συνωστισμός και μη εξυπηρέτηση των πελατών , με αντίστοιχα παράπονα στις εταιρείες (ξέρετε πήγα στο πρακτορείο σας στο τάδε νησί και δεν με εξυπηρέτησαν).

Link to comment
Share on other sites

Έχω εκδόσει στις 24-05 εισιτήρια για ένα νιόπαντρο ζευγάρι με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ στις 28-06 από Μήλο για Σαντορίνη από πρακτορείο στο κέντρο της Αθήνας. Όμως το ΡΟΜΙΛΝΤΑ άλλαξε τα δρομολόγιά του και αντί για 28 φεύγει από Μήλο στις 29-06 στις 22:20.

Τι γίνεται στην προκειμένη περίπτωση;

Το νέο εισιτήριο που θα εκδοθεί θα πρέπει να είναι από το ίδιο πρακτορείο που βγήκε και το προηγούμενο;

Link to comment
Share on other sites

Σύνηθως της αλλαγές τις κάνουν τα υποπρακτορεία μόνο για τα εισητήρια που έχουν εκδώσει τα ίδια.Αλλιως ο επιβάτης απευθύνεται στα κεντρικά της εκάστοτε εταιρείας

Link to comment
Share on other sites

Όχι συνήθως αλλά πάντα έτσι γίνετε.Ή θα επικοινωνήσεις με το πρακτορείο που εξέδωσες τα εισιτήρια ή με την εταιρεία.Σημειωτέων έχεις δικαίωμα ολικής επιστροφής χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπλάκ άουτ έχει πάθει το κεντρικό σύστημα εκδοσης εισιτηρίων και οι επιβάτες από το μεσημέρι δεν μπορούν να βγάλουν εισιτήρια.Αν δεν λυθεί το πρόβλημα τα πλοία κινδυνεύουν να φύγουν με επιβάτες που είχαν προεκδώσει εισιτήρια και οι υπόλοιποι να μεινουν στον μόλο

Link to comment
Share on other sites

ΧΑ ΜΟΣ!!!!!!!!

Παρασκευή απόγευμα χωρίς σύστημα? Μπορείτε να καταλάβετε τί έχει γίνει όχι μόνο στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και στα κεντρικά πρακτορεία σε όλα τα νησιά...

Ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να γίνει Παρασκευή αρχές Ιουλίου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η ουσια ειναι οτι το κιτρινο γρηγορο αρχισε και παιρνει το μεριδιο που του αναλογει απο τη πιτα της γραμμης χωρις ο κος Σπανος να κουραστει και πολυ.Βεβαια στο γραφειο του εχει μια αξιολογη κυρια που ειναι στο τμημα κρατησεων και υπευθυνη των πρακτορειων και σε αυτη πρεπει ο αφεντικος να δωσει τα ευσημα.Ουτε ο Αυτιας,ουτε ο κεφαλας,και οποιοσδηποτε εχει πεσει τωρα διπλα στον Σπανο για να απολαμβανει την επιτυχια.Η εν λογω κυρια ειναι αυτη που τοποθετησε σαν κεντρικο πρακτορα τον Φιλλιπη στο Πειραια ο οποιος ειναι και απο την Σαμο και εχει μια πειρα στο λιμανι πανω απο 30 χρονια οσο μπορω να θυμαμαι.

Μια λεπτομερεια πρεπει να προσεξει ομως η εταιρεια.Το πρωτοκολλο του κιτρινου ειναι αντιστροφως αναλογο με τα αυτοκινητα που παιρνει.Τα 150 ΙΧ ειναι πολυ δυσκολα να τα παρει με 535 ατομα που χωραει.Το booking πρεπει να προωθει πρωτα τα ΙΧ με τα ατομα τους και μετα τους σκετους.Τι να το κανω που εχθες Παρασκευη πηρε 535 επιβατες και απο αυτοκινητα ηταν απογοητευτικα.Τα 150 αυτοκινητα ειναι 300 το λιγοτερο επιβατες.Ας μπλοκαρει το συστημα στους σκετους 1 ημερα πριν και στο τελος να το ανοιγει.Οι Ικαριωτες περιμενουν για τα εισιτηρια τους αν ειναι να πανε στο νησι τους.Γιατι το πλοιο δουλευει με την Ικαρια και θα συνεχισει να δουλευει με αυτους.Δυστυχως οι Σαμιωτες και να με συγχωρει ο Αυτιας και ο φιλος μου ο Μυκηναι δεν το εχουν σαν πρωτη επιλογη για να κανουν το ταξιδι τους.Ηδη απο οτι ακουω απο φιλους στο νησι και στο Πειραια το ενα τους βρωμαει και το αλλο τους ξυνιζει.Εχθες συγκεκριμενα οικογενεια με προορισμο το Βαθυ ελεγε οτι βλαστημησε την ωρα και την στιγμη που μπηκε εκει.Κουνουσε σαν ..υτα.α ,μυριζε περιεργα,το πληρωμα δεν τους εδωσε καμια σημασια και αλλες τετοιες αηδιες.Ενημερωτικα εχθες ειχε ενα 5αρι και το κιτρινο πηγαινε σαν κουκλα.Δεν μυριζει τιποτε στο πλοιο και απο οτι ξερω το πληρωμα ειναι ευγενεστατ:eek:ο.Η υποθεση ειναι οτι αυτος θα το πει στους γνωστους και φιλους και τους δημιουργει μια προκαταληψη για το κιτρινο.Αυτος λοιπον ο συγκεκριμενος αν φυγει το πλοιο αυτο,θα αρχισει να διαμαρτυρεται για την ....απωλεια του.

Υ.Γ Δεν εχω καμια σχεση με την Ικαρια ουτε με την Σαμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει δυνατότητα στο σύστημα να “μπλοκάρονται” οι “σκέτοι” και δεν είναι δυνατό να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, ούτε τεχνικά, ούτε πρακτικά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...