Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

Καλησπερίζω τους αναγνώστες,

Καταρχήν ζητώ συγνώμη αν υπάρχει παρόμοιο τόπικ και δε το έχω δει. Έψαξα πριν το βάλω, αλλά όχι σε μεγάλο βάθος χρόνου.

Η απορία μου έγγειται στο πότε ανακοινώνονται τα θερινά δρομολόγια των πλοίων, και ειδικότερα (αυτό που ενδιαφέρει εμένα) των Δυτικών Κυκλάδων. Και πιο συγκεκριμένα, για τα δρομολόγια του 3μερου του Αγ. Πνεύματος.

Η Aegean Speed Lines ανακοίνωσε τα δρομολόγια αλλά δεν έχει ακόμα ανοίξει τις θέσεις της. Από την εταιρεία μου είπαν πως θα γίνει αυτό αρχές Μαρτίου. Για Άγιο Γεώργιο και HS1, δεν υπάρχει κάτι νεώτερο, και ρωτώ τους έχοντες εμπειρία, πότε περίπου να τα περιμένω να βγούνε.

Ο λόγος που ρωτώ είναι γιατί ο γάμος μου τελείται στη Σίφνο εκείνο το 3μερο και αγχώνομαι για τους καλεσμένους να βρούνε έγκαιρα εισιτήριο!

Και μια τελευταία ερώτηση: από πρακτορείο μου είπαν πως ειδικά για το 3μερο του Αγ. Πνεύματος, με το που ανοίγουν οι θέσεις συγκεκριμένα πρακτορεία προβαίνουν σε κράτηση σχεδόν όλων των εισιτηρίων. Με αποτέλεσμα ενώ έχουν ανοίξει οι θέσεις, για το συγκεκριμένο 3μερο οι online κρατήσεις να δείχνουν ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, και να πηγαίνει έτσι το πράμα μέχρι τέλους. Ισχύει;

Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για τη βοήθειά σας!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απ' όσο γνωρίζω όλες οι εταιρείες μέχρι αρχές Μαρτίου θα έχουν ανοίξει τα πλάνα τους.Αν παρακολουθείς τα on line και δεν περιμένεις μέχρι τελευταία στιγμή είναι σίγουρο πως θα βρεις εισιτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή σε τέτοια 3ήμερα τα εισιτήρια όντως γίνονται μαγικά χαρτάκια και δη με ταχύπλοα τα οποία εξυπηρετούν την μετάβαση και επιστροφή των εκδρομέων σε πολύ σύντομο χρόνο, γνώμη μου είναι ότι εφόσον έχεις τόσο σημαντικό λόγο να απευθυνθείς είτε τηλεφωνικά είτε με την κατ'ιδίαν παρουσία σου στο κεντρικό πρακτορείο της εταιρίας με την οποία επιθυμείς να μεταβούν οι καλεσμένοι σου να τους εκθέσεις το πρόβλημα κι αυτοί πιθανότατα να σου βρουν την λύση.Ισως αν τους δώσεις μια λίστα με τα άτομα να την έχουν υπόψη τους και μόλις ανοίξουν τα πλάνα να γίνουν απευθείας οι κρατήσεις.

Το να πέρνεις τηλ πότε θα ανοιξουν τα πλάνα η κάθε εταιρία για το συγκεκριμένο δρομολόγιο καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο και το άγχος σου ακόμα πιο ψυχοφθόρο οπότε πιστεύω η καλύτερη λύση είναι αυτή.

Δυστυχώς δεν μπορώ να σκεφτώ και άλλη πέραν αυτής.

Link to comment
Share on other sites

Τα κεντρικά πρακτορεία δεν είναι μόνο στο Πειραιά, αλλά και σε κάθε νησί κάθε εταιρεία έχει κάποιο κεντρικό πρακτορείο. Επίσης κάποιες από τις μεγάλες εταιρείες έχουν στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα

Link to comment
Share on other sites

Στο site της aegeanspeedlines και της HSW μπορεις να βρεις τα κεντρικα πρακτορια σε καθε περιοχη(Αττικη,νησια κλπ).

Το καλυτερο που μπορεις να κανεις πιστευω οτι ειναι να παρεις ενα τηλεφωνο και τους πεις το προβλημα σου.Πιστευω οτι μπορουν να σε κατατοπισουν για το πως πρεπει να χειριστεις το θεμα.Και φυσικα οσο νωριτερα τοσο καλυτερο:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερίζω τους αναγνώστες,

Καταρχήν ζητώ συγνώμη αν υπάρχει παρόμοιο τόπικ και δε το έχω δει. Έψαξα πριν το βάλω, αλλά όχι σε μεγάλο βάθος χρόνου.

Η απορία μου έγγειται στο πότε ανακοινώνονται τα θερινά δρομολόγια των πλοίων, και ειδικότερα (αυτό που ενδιαφέρει εμένα) των Δυτικών Κυκλάδων. Και πιο συγκεκριμένα, για τα δρομολόγια του 3μερου του Αγ. Πνεύματος.

Η Aegean Speed Lines ανακοίνωσε τα δρομολόγια αλλά δεν έχει ακόμα ανοίξει τις θέσεις της. Από την εταιρεία μου είπαν πως θα γίνει αυτό αρχές Μαρτίου.

Η AEGEAN SPEED LINES θα ανοίξει σήμερα τα δρομολόγιά της για Δυτ.Κυκλάδες, οπότε αν δεν έχεις βγάλει άκρη ακόμη ίσως τώρα να τα καταφέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι πήρα χτες τηλέφωνο και έκανα μια συμφωνία. Στο σύστημά τους βλέπω ότι έχει διαθεσιμότητα εισιτηρίων μέχρι αρχές Ιουνίου, και μετά τίποτα. Δεν έχουν βγάλει τα εισιτήρια για μετά ή έχουν γίνει εικονικές κρατήσεις για όλο το καλοκαίρι;

Σήμερα θα πάρω και την Hellenic Seaways, ελπίζω να συζητούν συμφωνία όπως και η Aegean...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ανοίξανε τα εισιτήρια του Αγιος Γεώργιος, (ακόμα δε μπήκε για επιθεώρηση καλά καλά), στις 14 Ιουνίου ξεκινάει πάλι δρομολόγια.

Γιατί είναι η πρώτη η τελευταία εταιρεία που το κάνει αυτό?? Ειδικά οι μεγάλες εταιρείες (ΜΙΝΟΑΝ, ΑΝΕΚ, BLUE STAR, SUPERFAST) πάντα έτσι κάνουν σύστημα.

Αν την πατήσει όμως όπως πέρσι και δεν είναι έτοιμο στις 14 Ιουνίου, όσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια για εκείνη την ημερομηνία τι κάνουνε; που διοχετεύονται;

Πέρυσι ο Άγιος Γεώργιος θα ήταν έτοιμος στην ώρα, εάν δε παρουσιαζόταν πρόβλημα στις δόκιμες των μηχανών.

Εάν στη περίπτωση που πάει κάτι στραβά, οι επιβάτες θα προωθηθούν με αλλά δρομολογημένα πλοία ή θα τους επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φαντάζομαι πως κανένας πράκτορας στη Χίο και τη Μυτιλήνη δεν έχει εισιτήρια της ΑΝΕΚ. Θα πρέπει τώρα να κάνουν νέες συμβάσεις με την εταιρεία; Δεν απαιτεί χρόνο και χρήμα κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ΑΝΕΚ-αθεν υπήρχαν κάποια πρακτορεία που βγάζουν εισιτήρια για όλες τις εταιρείες, ακόμα και για την Αδριατική. Αυτό ισχύει στα περισσότερα μεγάλα νησιά ή τις μεγάλες πόλεις.

Τώρα το πώς θα βρει ο κόσμος το κεντρικό πρακτορείο ή αυτά τα γραφεία...εεε... ρωτώντας πας στην πόλη :P

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία παιδιά από το σύσημα κρατήσεων. Φίλος μου ήθελε να αγοράσει εισητήριο με κάποιο FlyingCat. Όταν πήγε σε ένα πρακτορίο της Αθήνας του είπαν οτι το μόνα διαθέσιμα είναι σε Business, ενώ αμέσως πριν και όπως είδαμε αμέσως μετά στο σύστημα κρατήσεων στο Ιnernet υπήρχαν και τα απλά διαθέσιμα.

Υπάρχουν εισήτηρια σε κάθε δρομολόγιο που τα κρατα και δεν τα δίνει στους πράκτορες, ή ήταν απατεωνιά του πρακτορείου?

Link to comment
Share on other sites

Την πλήρη πρόσβαση στη διαθεσιμότητα ενός δρομολογίου έχουν οι εταιρείες, οι οποίες τα διαθέτουν μέσω των εκδοτηρίων τους, των ιστοσελίδων τους και των call center. Ακολουθούν οι λιμενικοί πράκτορες του κάθε νησιού (αυτό άλλωστε είναι από τα βασικότερα πλεονεκτήματα ενός κεντρικού πράκτορα) και τέλος έρχονται όλα τα υπόλοιπα πρακτορεία.

Βέβαια ακόμα και ένα συνοικιακό πρακτορείο μπορεί αν θέλει να εξυπηρετήσει έναν πελάτη, να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να ζητήσει εισιτήρια για κάποιο συγκεκριμένο δρομολόγιο, αλλά κάτι τέτοιο απαιτεί αρκετή ώρα απασχόλησης των υπαλλήλων ενός πρακτορείων, συνεπώς το κάνουν μόνο για τους τακτικούς τους πελάτες.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν εκτός της hellenic το κάνουν και άλλες εταιρείες αυτό,πάντως δεν είναι ο κανόνας για παράδειγμα στη ΝΕΛ ότι βλέπει το κέντρικο βλέπουν και όλα τα υποπρακτορεία που έχουν ανοίξει κωδικό,και μόνο η διοίκιση βλέπει κάποιες επιπλέον θέσεις

Link to comment
Share on other sites

Η κάθε εταιρεία έχει την δική της πολιτική...

H HSW είναι η πρώτη με μεγάλη διαφορά στην άνιση αντιμετώπιση των πρακτορείων...

Ακολουθεί η Blue Star με κάποια προνόμια στους κεντρικούς πράκτορες (δικαίωμα να κρατάν ορισμένες θέσεις μέχρι την αναχώρηση), ενώ ΝΕΛ, GA, SAOS, SEA JETS όλοι βλέπουν όλα.AEGEAN SPEED LINES δίνει πολύ μικρό allotment στα πρακτορεία...Δεν ξέρω τι κάνουν οι Μινωικές, ο Περογιαννάκης και η AGOUDIMOS LINES...

Link to comment
Share on other sites

Η κάθε εταιρεία έχει την δική της πολιτική...

H HSW είναι η πρώτη με μεγάλη διαφορά στην άνιση αντιμετώπιση των πρακτορείων...

Ακολουθεί η Blue Star με κάποια προνόμια στους κεντρικούς πράκτορες (δικαίωμα να κρατάν ορισμένες θέσεις μέχρι την αναχώρηση), ενώ ΝΕΛ, GA, SAOS, SEA JETS όλοι βλέπουν όλα.AEGEAN SPEED LINES δίνει πολύ μικρό allotment στα πρακτορεία...Δεν ξέρω τι κάνουν οι Μινωικές, ο Περογιαννάκης και η AGOUDIMOS LINES...

Όπως τα λέει ο φίλος LEFTERIS68 είναι.

Να προσθέσω ότι ανάλογα με το κανάλι διανομής, την περίοδο (ακόμα και τη μέρα ή την ώρα), και τον τύπο του εισιτηρίου, υπάρχουν περαιτέρω διαφοροποιήσεις τόσο ως προς τη διαθεσιμότητα όσο και ως προς την τιμολόγηση.

Καθώς σιγά σιγά τα CRS των ναυτιλιακών θα αρχίσουν να συνδέονται με GDS/ADS και άλλα κανάλια, θα έχουμε σταδιακά στην ακτοπλοΐα τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν και στα αεροπορικά εισιτήρια, δηλ. πρακτικά κάθε θέση θα πωλείται σε διαφορετική τιμή, συνδυάζοντας επιπλέον διαφορετικές πρόσθετες υπηρεσίες και όρους ταξιδίου.

Περσινά ξινά σταφύλια:

Παρόλο που έχει μπει μια μεγάλη τάξη με τη μηχανογράφηση όλων των εισιτηρίων, παραμένουν ακόμα διάφορα παράλογα, όπως αυτό με τα αχθοφορικά που έχει αναφερθεί εκτενώς και παραπάνω. Αν λοιπόν εκδώσετε on-line το εισιτήριο ή σε πρακτορείο εκτός αφετηρίας/προορισμού, δε χρεώνεται το ποσό!

Στην πράξη - αν δεν απατώμαι - εκδίδεται μόνο από το τοπικό πρακτορείο για το σωματείο του εκεί λιμανιού, για ταξίδια με αφετηρία αυτό το λιμάνι και για καμία άλλη διαδρομή.

Επίσης επακόλουθο των παραπάνω είναι ότι αν ακυρώσετε το εισιτήριο, συνήθως δε σας επιστρέφεται το ποσό των αχθωφορικών (ούτε στα κεντρικά πρακτορεία) με εξαίρεση το πρακτορείο όπου το εκδώσατε.

Μια που αναφέρθηκε (ξανά), υπάρχει κάποια νεώτερη εγκύκλιος ή Π.Δ. ή Νόμος που να το δικαιολογεί; Κανονικά δεν θα έπρεπε να εκδίδεται κάποια σχετική απόφαση ετησίως;

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Αν ο κεντρικός πράκτορας δεν έχει κανένα πλεονέκτημα σε σχέση με οποιοδήποτε συνοικιακό πρακτορείο ή άλλο τοπικό πρακτορείο, ποιο το όφελος της κεντρικής πρακτόρευσης;

Link to comment
Share on other sites

1) Μεγαλύτερη προμήθεια...

2) Υπερπρομήθεια από τα υποπρακτορεία του...

3)Φορτηγά και "δύσκολα" εισιτήρια που τα μικρά πρακτορεία δεν μπορούν...

4)Φορταποδείξεις...

5) Προώθηση του πράκτορα από την εταιρεία για καλύτερη εξυπηρέτηση...

6)Promotion στο site της εταιρείας...

7)Μισή προμήθεια από τα ΡΤΑ...

8)Service fee για κάθε αλλαγή ή ακύρωση από τα εισιτήρια της εταιρείας...

Νομίζω πως σου φτάνουν αυτά Oresti , αν και υπάρχουν κι άλλα, αλλά έχω δουλειά και βαριέμαι να σκεφτώ παραπάνω....

Μόνο να σου τονίσω το 7 το οποίο το εφαρμόζει μόνο η HSW και που κατά την γνώμη μου είναι υπερβολικό....Κόβω ένα εισιτήριο ΡΤΑ και από τα 2 ευρώ που βγάζω δίνω το 1 στον κεντρικό που θα το τυπώσει...

Link to comment
Share on other sites

1. Δεν το ήξερα αλλά σίγουρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε όλες τις εταιρείες.

2. Σωστό

3. Σωστό, αλλά δεν έχει κανένα νόημα στα ταχύπλοα, αφού δεν παίρνουν φορτηγά.

4. Σωστό, αν και τα ποσά νομίζω πως είναι μικρά.

5-6 Σωστό

7. Σωστή η πλευρά που αναφέρεις, αλλά υπάρχει και η ακριβώς αντίστροφη: Κλείνει ο πελάτης εισιτήριο PTA μέσω της εταιρείας (internet, call center κλπ) και έρχεται έτοιμη η πώληση στον κεντρικό πράκτορα, ο οποίος παίρνει μισή προμήθεια, μόνο και μόνο για την εκτύπωση (ενώ σύμφωνα με την πολιτική των άλλων εταιρειών, σε αυτή την περίπτωση ο κεντρικός πράκτορας δεν παίρνει καθόλου προμήθεια).

8. Σε αυτό έχω εντελώς αντίθετη εικόνα και άποψη: στον κεντρικό πράκτορα της κάθε εταιρείας, είναι αδιανόητο (κατά τη γνώμη μου), να πληρώσει κάποιος extra αμοιβή για αλλαγή εισιτηρίων. Μπορεί κάποιος πράκτορας να το ζητήσει, (πολλοί δεν ζητούν), αλλά ακόμα και στην περίπτωση αυτή, αν επιμείνει ο πελάτης και ζητήσει να επικοινωνήσει με την εταιρεία, θα δικαιωθεί και δεν θα πληρώσει τίποτα. Στα μάτια του επιβάτη, ο κεντρικός πράκτορας, ταυτίζεται με την εταιρεία, συνεπώς δεν έχει λογική η πληρωμή οποιασδήποτε επιπλέον αμοιβής.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς διάθεση αντιδικίας φίλε Oresti...

1)Νομίζω πως όλες οι εταιρείες δίνουν μεγαλύτερη προμήθεια στους κεντρικούς τους πράκτορες.Τουλάχιστον σίγουρα αυτές που δραστηριοποιούνται στο νησί μου...

3) Ναι αλλά η Hellenic για παράδειγμα δρστηριοποιήτε και με συμβατικά οπότε οι πράκτορες της Χίου ή της Μυτιλήνης έχουν επιπλέον κέρδος.Επίσης ακόμα και στα ταχύπλοα δεν είναι απαραίτητο να μπορείς να κόψεις φορτηγάκια του τόνου τα οποία τα εκδίδει συνήθως ο κεντρικός πράκτορας.

7) Ναι στην συγκεκριμένη περίπτωση , τουλάχιστον πέρνει ο κεντρικός την μισή προμήθεια...

8)Εδώ θα με βρεις τελείως αντίθετο...Δεν ξέρω τι εικόνα έχετε στον Πειραιά αλλά στα νησιά δεν υπάρχει περίπτωση να πάει επιβάτης να αλλάξει εισιτήριο και να μην χρεωθεί service fee.Μάλιστα όλοι οι κεντρικοί πλέον έχουν τρυπημένα μπλοκάκια από την εφορία για να κόβουν αποδείξεις γι αυτά που χρεώνουν.Η χρέωση είναι από 3-5 ευρώ το εισιτήριο (εξαρτάτε από τον πράκτορα) και συνήθως στις μεγάλες εταιρείες υπάρχει και μεγαλύτερη χρέωση:rolleyes::rolleyes:

Σε προτρέπω λοιπόν στο επόμενο ταξίδι σου να επιχειρήσεις να αλλάξεις την ημέρα ταξιδιού σου και να μου πεις αν σε χρέωσαν :D:D:

Για να μην κατηγορώ βέβαια τους άλλους για κακούς, πρέπει να ομολογήσω ότι χρεώνω και γω στο γραφείο μου (μόνο 3 ευρώ το κομάτι).

Είναι η απάντηση των πρακτόρων στα νησιά (και η εκδίκηση θα έλεγα) για μία δουλειά που πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απο ότι ξέρω οι εταιρείες θυμώνουν όταν μάθουν πως ένας κεντρικός πράκτορας νησιού ζήτησε λεφτά για αλλαγή εισητηρίου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...